Jeesus on tie, totuus ja elämä

Anonyymi

Jeesus syntymä ajankohta oli hyvin tarkan suunnittelun tulos.
Ensiksi hänen äitinsä oli oltava neitsyt.
Toiseksi hän oli synnyttävä Beetlehemissä.
Ja Jeesuksen syntymä aikoina täytyi tapahtua kaikkien alle kaksivuotiaiden
lasten surmaaminen.
Ja Jeesuksen vanhempien oli lähdettävä pakomatkalle Egyptiin.
Ja Jeesusta oli kutsuttava Jeesus Nasarettilaiseksi.
Egyptistä minä kutsuin Poikani, piti myös toteutua.
Jeesuksen oli kuoltava ristillä se toteutui kun roomalaiset valloittajat miehittivät Israelin. Joten jos Juutalaisvaltio vielä voimassaollut Jeesus olisi kuollut kivittämällä Jumalan pilkan vuoksi.
Ja me emme olisi pelastuneet ikuiseen elämään, vaan olisimme kaikki kadotustuomion omia.

16

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      muslimit ovat muuttaneet tarinaanne 🤣
      Egypti on lähtökohta suurien kansojen hallitsemiseksi , vilja aitta .
      Eli kaikki egyptin jälkeen syntyneet ovat vain egyptin uskonnon lahkoja .

    • Anonyymi

      KR 1933/-38, Aam. 9:8-15
      Katso, Herran, Herran silmät ovat syntistä valtakuntaa vastaan, ja minä hävitän sen maan pinnalta; kuitenkaan en minä Jaakobin heimoa kokonaan hävitä,
      sanoo Herra.
      Sillä katso,
      minä käsken seuloa Israelin heimoa kaikkien kansain seassa,
      niinkuin seulalla seulotaan:
      ei jyvääkään putoa maahan.
      Miekkaan kuolevat kaikki minun kansani syntiset,
      jotka sanovat:
      "Ei saavuta, {Natsi-saksakaan ]
      ei kohtaa meitä onnettomuus."
      Sinä päivänä minä pystytän jälleen Daavidin sortuneen majan ja korjaan sen repeämät ja pystytän sen luhistumat, ja rakennan sen sellaiseksi, kuin se oli muinaisina päivinä,
      niin että he saavat omiksensa Edomin jäännöksen ja kaikki pakanakansat, jotka minun nimiini otetaan, sanoo Herra, joka tämän tekee.
      Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin kyntäjä tavoittaa leikkaajan ja rypäleitten polkija siemenenkylväjän, jolloin vuoret tiukkuvat rypälemehua ja kaikki kukkulat kuohkeiksi muuttuvat.
      Silloin minä käännän kansani Israelin kohtalon, ja he rakentavat jälleen autiot kaupungit ja asuvat niissä, he istuttavat viinitarhoja ja juovat niiden viiniä, he tekevät puutarhoja ja syövät niiden hedelmiä.
      Minä istutan heidät omaan maahansa,
      eikä heitä enää revitä pois maastansa,
      jonka minä olen heille antanut,
      sanoo Herra,
      sinun Jumalasi.

    • Anonyymi

      Tiehän se on umpikujakin. Jeesuksen jälkeen elämme totuuden jälkeistä aikaa. Jokainen saa ymmärtää tuon vapaasti.

      • Anonyymi

        Saatana on jo tuomittu ja me saamme olla vapaat.
        Sitten Jeesus täynnä Pyhää Henkeä palasi Jordanilta; ja Henki kuljetti häntä erämaassa, ja perkele kiusasi häntä neljäkymmentä päivää. Eikä hän syönyt mitään niinä päivinä, mutta kun ne olivat päättyneet, tuli hänen nälkä.
        Niin perkele sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin sano tälle kivelle, että se muuttuu leiväksi".
        Jeesus vastasi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä'."

        Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän v altapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon. Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun."

        Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Sinun pitää kumartaman Herraa, sinun Jumalaasi, ja häntä ainoata palveleman'."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on jo tuomittu ja me saamme olla vapaat.
        Sitten Jeesus täynnä Pyhää Henkeä palasi Jordanilta; ja Henki kuljetti häntä erämaassa, ja perkele kiusasi häntä neljäkymmentä päivää. Eikä hän syönyt mitään niinä päivinä, mutta kun ne olivat päättyneet, tuli hänen nälkä.
        Niin perkele sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin sano tälle kivelle, että se muuttuu leiväksi".
        Jeesus vastasi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä'."

        Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän v altapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon. Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun."

        Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Sinun pitää kumartaman Herraa, sinun Jumalaasi, ja häntä ainoata palveleman'."

        eikös maailman rikkaudet tule luoksesi , kun viet tyhmien rahat uskolla herraasi 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on jo tuomittu ja me saamme olla vapaat.
        Sitten Jeesus täynnä Pyhää Henkeä palasi Jordanilta; ja Henki kuljetti häntä erämaassa, ja perkele kiusasi häntä neljäkymmentä päivää. Eikä hän syönyt mitään niinä päivinä, mutta kun ne olivat päättyneet, tuli hänen nälkä.
        Niin perkele sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin sano tälle kivelle, että se muuttuu leiväksi".
        Jeesus vastasi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä'."

        Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän v altapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon. Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun."

        Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Sinun pitää kumartaman Herraa, sinun Jumalaasi, ja häntä ainoata palveleman'."

        Kaikkea se kannabiksen, pyhän hengen, pössyttely ihmisellä teettääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatana on jo tuomittu ja me saamme olla vapaat.
        Sitten Jeesus täynnä Pyhää Henkeä palasi Jordanilta; ja Henki kuljetti häntä erämaassa, ja perkele kiusasi häntä neljäkymmentä päivää. Eikä hän syönyt mitään niinä päivinä, mutta kun ne olivat päättyneet, tuli hänen nälkä.
        Niin perkele sanoi hänelle: "Jos sinä olet Jumalan Poika, niin sano tälle kivelle, että se muuttuu leiväksi".
        Jeesus vastasi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Ei ihminen elä ainoastaan leivästä'."

        Ja perkele vei hänet korkealle vuorelle ja näytti hänelle yhdessä tuokiossa kaikki maailman valtakunnat ja sanoi hänelle: "Sinulle minä annan kaiken tämän v altapiirin ja sen loiston, sillä minun haltuuni se on annettu, ja minä annan sen, kenelle tahdon. Jos sinä siis kumarrut minun eteeni, niin tämä kaikki on oleva sinun."

        Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Kirjoitettu on: 'Sinun pitää kumartaman Herraa, sinun Jumalaasi, ja häntä ainoata palveleman'."

        Kaikkea se pyhä henki, eli kannabiksen pössyttely ihmisellä teettääkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös maailman rikkaudet tule luoksesi , kun viet tyhmien rahat uskolla herraasi 🤣

        KR 1933/-38, Mal. 3:8
        Riistääkö ihminen Jumalalta?
        Te kuitenkin riistätte minulta.
        Mutta te sanotte:
        "Missä asiassa me sinulta riistämme?"
        Kymmenyksissä ja antimissa.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea se kannabiksen, pyhän hengen, pössyttely ihmisellä teettääkin.

        Tuokaa täydet kymmenykset varastohuoneeseen,
        että minun huoneessani olisi ravintoa,
        ja siten koetelkaa minua,
        sanoo Herra Sebaot:
        totisesti minä avaan teille taivaan akkunat
        ja vuodatan teille siunausta ylenpalttisesti.


    • Anonyymi

      Vähänks käy jumalaa kateeks. Se pääsi polkemaan (siementämään) toiselle miehelle varattua naista.

      • Anonyymi

        Pieni pili on ollut, jos ei ole edes immenkalvoa puhkonut!


    • Anonyymi

      jep jep,neitsyt Maria pakotettiin nunnaluostariin ja sittemmin siella raiskattiin vasten tahtoisesti joka selittää maailmalla tapahtuvat lasten raiskaukset.Esim:Ranska oli viimeksi kiinni jäänny valtio jossa yli 3200 pappia sekä kirkontyöntekiää raiskasivat tuhansia lapsia,näin on käynnyt useassa maassa ympäri maailmaa.Buddha opettaa olemaan sopusoinnussa luonnon kanssa!.Kysynkin onko edellä mainitsevat tapahtumat sopusoinnussa luonnon kanssa?

      • Anonyymi

        Eiköhän se Aatamikin ole omia kersojaan joutunut polkemaan, jos ihmiskuntaa on luonut. Ja Eeva joutunut antamaan pojilleen pesää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän se Aatamikin ole omia kersojaan joutunut polkemaan, jos ihmiskuntaa on luonut. Ja Eeva joutunut antamaan pojilleen pesää.

        KR 1933/-38, Luuk. 11:11-26
        Ja kuka teistä on se isä, joka poikansa häneltä pyytäessä kalaa antaa hänelle kalan sijasta käärmeen, taikka joka hänen pyytäessään munaa antaa hänelle skorpionin?
        Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!"

        Ja hän ajoi ulos riivaajan,
        ja se oli mykkä;
        ja kun riivaaja oli lähtenyt, niin tapahtui,
        että mykkä mies puhui; ja kansa ihmetteli.

        Mutta muutamat heistä sanoivat:
        "Beelsebulin, riivaajain päämiehen, voimalla hän ajaa ulos riivaajia."

        Toiset taas kiusasivat häntä ja pyysivät häneltä merkkiä taivaasta.
        Mutta hän tiesi heidän ajatuksensa
        ja sanoi heille:
        "Jokainen valtakunta,
        joka riitautuu itsensä kanssa,
        joutuu autioksi,
        ja talo kaatuu talon päälle.

        Jos nyt saatanakin on riitautunut itsensä kanssa,
        kuinka hänen valtakuntansa pysyy pystyssä?
        Tehän sanotte minun Beelsebulin voimalla ajavan ulos riivaajia.
        Mutta jos minä Beelsebulin voimalla ajan ulos riivaajia,
        kenenkä voimalla sitten teidän lapsenne ajavat niitä ulos?
        Sentähden he tulevat olemaan teidän tuomarinne.

        Mutta jos minä Jumalan sormella ajan ulos riivaajia,
        niin onhan Jumalan valtakunta tullut teidän tykönne.
        Kun väkevä aseellisena vartioitsee kartanoaan,
        on hänen omaisuutensa turvassa.
        Mutta kun häntä väkevämpi karkaa hänen päällensä
        ja voittaa hänet,
        ottaa hän häneltä kaikki aseet,
        joihin hän luotti,
        ja jakaa häneltä riistämänsä saaliin.
        Joka ei ole minun kanssani,
        se on minua vastaan,
        ja joka ei minun kanssani kokoa,
        se hajottaa.
        Kun saastainen henki lähtee ihmisestä,
        kuljeksii se autioita paikkoja
        ja etsii lepoa;
        ja kun ei löydä,
        sanoo se:
        'Minä palaan huoneeseeni,
        josta lähdin.
        Ja kun se tulee,
        tapaa se sen lakaistuna
        ja kaunistettuna.
        Silloin se menee
        ja ottaa mukaansa seitsemän muuta henkeä,
        pahempaa kuin se itse,
        ja ne tulevat sisään
        ja asuvat siellä.
        Ja sen ihmisen viimeiset tulevat pahemmiksi kuin ensimmäiset."


    • Jeesus kuoli ristillä, toteutti vanhan testamentin ennustuksen täysin.

    • Anonyymi

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

      ❤️ Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1887
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1574
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1296
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe