Eli menen muutaman päivän päästä leikkaukseen ja jännittää kovasti. Tuntuuko leikkauksen aikana mitään? Sattuuko puudutuspiikit? Oletteko ottaneet mitään lääkettä ennen leikkausta?
Mietin myös kun olen toukokuussa ottanut botoxia silmäkulmiin, hoitaja sanoi ettei haittaa. Mutta vähän itse mietin että voiko botoxia vielä olla ja jos leikataan siitä kohdin niin voiko siitä tulla mitään?
Mites nukkuminen ekat yöt, nukutteiko enemmän pystyasennossa?
Silmäluomileikkaus tulossa, muutamia kysymyksiä
Anonyymi
1
200
Vastaukset
- Anonyymi
Jännitti kyllä sen verran, että halusin rauhoittavan, en ajatellutkaan muuta vaihtoehtoa. Puudutuspiikki tietysti vähän tuntui, muttei mitenkään paha, eikä toimenpide tuntunut missään ja olokin rauhallinen tuon rauhoittavan ansiosta. Kaksi ensimmäistä yötä nukuin lähes istuma-asennossa ja muutaman seuraavan pää kohotettuna tyynypinolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716