Pelkäätkö joutuvasi kertausharjoituksiin?

Anonyymi

Nyt kutsutaan enemmän porukkaa, jopa 50v. ukkoja. Näin me pelätään Venäjää..

63

621

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielellään sinne menee!

    • Anonyymi

      Marinin hallituksen kannattajien ja Venäjä-vastaisten fanaatikkojen tulee ilmoittautua sotaan. Menkööt etulinjaan, jonka ovat itse tilanneet.

      • Anonyymi

        Soataisan imperialistista Venäjän fasismidiktatuuria pitääkin vastustaa.
        Jos alkaa tänne tulemaan, niin minä aion ottaa ase kädessä vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soataisan imperialistista Venäjän fasismidiktatuuria pitääkin vastustaa.
        Jos alkaa tänne tulemaan, niin minä aion ottaa ase kädessä vastaan.

        Se on hyvä, että vielä löytyy miehiä, jotka ovat miesvihaaja feministi Tarja Halosen takia valmiita kuolemaan.

        Halonen esti suomen liittymisen natoon, silloin kun se olisi ollut ongelmatonta, jos suomi joutuu lähivuosina hyökkäyksen kohteeksi, se johtuu tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä, että vielä löytyy miehiä, jotka ovat miesvihaaja feministi Tarja Halosen takia valmiita kuolemaan.

        Halonen esti suomen liittymisen natoon, silloin kun se olisi ollut ongelmatonta, jos suomi joutuu lähivuosina hyökkäyksen kohteeksi, se johtuu tuosta.

        Ajattelen niin että Tarvitaan varmaan pitämään hullut kurissa täällä kun sekoavat totuudesta. Järjestyksen ylläpito ja avustaminen eri tehtävissä koska osa nykyisistä ei kelpaa tehtäviin rikosten ja väärän toiminnan takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä, että vielä löytyy miehiä, jotka ovat miesvihaaja feministi Tarja Halosen takia valmiita kuolemaan.

        Halonen esti suomen liittymisen natoon, silloin kun se olisi ollut ongelmatonta, jos suomi joutuu lähivuosina hyökkäyksen kohteeksi, se johtuu tuosta.

        "Halonen esti"? Kuinka suuri osa suomalaisista sitä liittymistä silloin kannatti? Eiköhän aika selkeä vähemmistö, kuten vielä viime syksynäkin, joten miten Halonen olisi mielestäsi "kumonnut" asian, jota selkeä vähemmistö suomalaisista kannatti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä, että vielä löytyy miehiä, jotka ovat miesvihaaja feministi Tarja Halosen takia valmiita kuolemaan.

        Halonen esti suomen liittymisen natoon, silloin kun se olisi ollut ongelmatonta, jos suomi joutuu lähivuosina hyökkäyksen kohteeksi, se johtuu tuosta.

        "Lähivuosina" olemme Natossa, eikä Natoon hyökätä.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        "Halonen esti"? Kuinka suuri osa suomalaisista sitä liittymistä silloin kannatti? Eiköhän aika selkeä vähemmistö, kuten vielä viime syksynäkin, joten miten Halonen olisi mielestäsi "kumonnut" asian, jota selkeä vähemmistö suomalaisista kannatti?

        Mieluummin sanoisin, että Koivisto esti.
        Mikäli Neuvostoliiton hajotessa Suomea olisi johdettu ylhäältä päin kohti Natoa, olisi Suomi tullut naton jäsenkesi samaan aikaan kuin Viro, ellei vähän aiemminkin. Puolueettomuusvaihde jäi päälle vaikka EU:hun sentään tajuttiin liittyä.


      • Anonyymi
        Tipale kirjoitti:

        "Halonen esti"? Kuinka suuri osa suomalaisista sitä liittymistä silloin kannatti? Eiköhän aika selkeä vähemmistö, kuten vielä viime syksynäkin, joten miten Halonen olisi mielestäsi "kumonnut" asian, jota selkeä vähemmistö suomalaisista kannatti?

        Presidentti on ulkopolitiikan johtaja, lisäksi suomessa mielipidevaikuttaja. Halonen käytti koko vaikutusvaltansa Naton panetteluun, kansalle valehteluun ikuisesta Nato-optiosta ja uskottavista itsenäisistä puolustusvoimista. Halonen on ollut peräti kaksi kautta presidenttinä, aikana jolloin muut neuvostoikeestä vapautuneet ryntäsi Natoon.


    • Anonyymi

      Joka mies ruotuun ja punavihreät kaivamaan juoksuhautoja etulinjaan, että heistäkin olisi jotai hyötyä, kun miehet on kovapanosammunnoissa.

    • Anonyymi

      Onneksi ei tarvi murehtia

      Nostoväen II lk, -86

    • Anonyymi

      mikäs siellä surkeis tamineis märäs metsässä idioottien seurassa ja pienel korvauksella

    • Anonyymi

      Parikertaa käynnyt, mutta nyt ikä tullut vastaan.

    • Anonyymi

      Ei tässä mitään sotaa tule meille. Jos katsoisitte välillä sieltä pienen tynnyrin pienestä reiästä muuallekkin kuin naztiukrainaan niin tajuaisitte.
      EU on paskana. Maat myös. Ei tämö ole mikään videopeli jota poikaset pelaa vintillä yökaudet.

      • Anonyymi

        Putinistin katkeraa öyhötystä ei jaksa kukaan kuunnella. Ryömi jo hautaasi piruparka ja tunnusta sotatikoksesi.


    • Anonyymi

      Ei sotaa tule. Mutta jos tulee niin minä 65v olen heti valmis kotoontani kohti itää. Ihan sama mitä muut sanoo kohdaltani.

      • Anonyymi

        Ei ne muut mitään sano. Ne nauraa.


    • Anonyymi

      Ei muutako mettään opittutto on mitä opittu 60v sissi silloin ja nyt.

    • Anonyymi

      Viimeksi 3 vuotta sitten olin kertaamassa ja koko viikko meni räkäkännissä lemmenjoella...

    • Anonyymi

      Minua ei näköjään haluta kertaamaan. Kerran olin, pari vuotta armeijan päättymisen jälkeen 20 vuotta sitten.
      No eipä tuo mitään, en koe sotahimoa. Antaa mennä noiden fanaattisten natoilijoiden.

      • Anonyymi

        Ei siellä persuja kaivatakaan.


      • Isänmaan puolustaminen idän herrakansan tarjoamalta kurjuudelta on siis sinusta fanaattista natoilua?


    • Anonyymi

      En ole vannonut mitään valaa turhaa uhkia luontia pelottelua

      • Anonyymi

        Olin sotilasvalatilaisuudessa, mutta koska en ole kenenkään kuljetettavissa oleva "pässi narussa", pidin etusormea ristissä keskisormen kanssa, joka teko antaa luvan valehtelulle. EN siis ole sotilasvalaa tosiasiallisesti antanut vaikka tilaisuudessa JOUDUIN olemaan.
        Jos lähden puolustustoimiin, lähden omilla ehdoillani. Yksikään idiootti joka luulee olevansa joku käskijä, ei minua käske.
        Haistatan pitkän p*skan kaikille itseään täynnä oleville geekoilijoille, joita varusmiesaikana hyppi silmille koko ajan. Oli alikersanttia ja muuta klovnia. Haistakoon pitän p*skan.
        Lisäksi 60 ikävuotta antaa itselleni oikeutuksen käskeä kaikenmaailman p*skantärkeitä nulikoita jo sinänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin sotilasvalatilaisuudessa, mutta koska en ole kenenkään kuljetettavissa oleva "pässi narussa", pidin etusormea ristissä keskisormen kanssa, joka teko antaa luvan valehtelulle. EN siis ole sotilasvalaa tosiasiallisesti antanut vaikka tilaisuudessa JOUDUIN olemaan.
        Jos lähden puolustustoimiin, lähden omilla ehdoillani. Yksikään idiootti joka luulee olevansa joku käskijä, ei minua käske.
        Haistatan pitkän p*skan kaikille itseään täynnä oleville geekoilijoille, joita varusmiesaikana hyppi silmille koko ajan. Oli alikersanttia ja muuta klovnia. Haistakoon pitän p*skan.
        Lisäksi 60 ikävuotta antaa itselleni oikeutuksen käskeä kaikenmaailman p*skantärkeitä nulikoita jo sinänsä.

        Sinä olet nykyajan Rokka. Pidin Rokasta kyllä. Hän teki hommansa eikä pokkuroinut herroja.


    • Anonyymi

      Tuskin enää kutsuvat kertaamaan, kun ei ole yli 30 vuoteen tarvinnut niissä käydä.

    • Anonyymi

      Vapaata töistä!

    • Anonyymi

      Oon hullu ei ne ota. Pelkää että ammun natokiimaisen Kaipaisen.

      • Anonyymi

        Kaipainen ihmettelee miksi häntä uhkaat, kun kohde oli......Kaikkonen. :P


    • Anonyymi

      Jos minulle tulisi sellainen kehotus niin menisin taas kolmannen kerran psykiatrille ja hakisin vapautuksen. Tosin käsittääkseni sellainenhan minulla jo taitaa ollakin, mutten ole täysin varma.

      • Anonyymi

        Olisit varma, jos et tarvitsisi psykiatria.
        Olemme varmasti kaikki sitä mieltä, ettei sinulle pidä antaa asetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit varma, jos et tarvitsisi psykiatria.
        Olemme varmasti kaikki sitä mieltä, ettei sinulle pidä antaa asetta.

        Aivan ehdottomasti aseellisesta palveluksesta vapautus tuolle. Sopii hyvin etulinjan eteen linnoitustöihin kaivamaan juoksuhautoja. Ai että kun sora lentää.....


    • Anonyymi

      Sotaan tarvitaan kokeneita ja viisaita, 60-70v miehiä. Pullamössöpojista ei ole suomea puolustamaan.

      • Anonyymi

        Millä tavoin 60-70v ovat kokeineita? Sota loppui 1945 eli 77v sitten eli mainitsemasi joukko ei osaa muuta kuin nillittää.


    • Anonyymi

      Entä sitten, kertausharjoituksia on aina ollut. Sinne vaan ikään tai rotuun,uskontoon katsomatta. Jos tosipaikka tulisi koska Venäjä on uhka ja arvaamaton.,niin Suomi joutuisi taistelemaan ihan oikeasti.

    • Anonyymi

      Olin jo keväällä.

    • Anonyymi

      Mitäs ihmeen pelättävää siinä on? Kahdesti olen käynyt tähän asti.

    • Anonyymi

      Itse olen 76v, mutta jos on tarvetta lähden mielelläni. Vielä pysyy rk käsissä.

      • Anonyymi

        Luulen että olet vaaraksi enemmin itsellesi ja meille muille kuin viholliselle..


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oikein odotan pääsyä kertaamaan. Toivottavasti ei jää pelkäksi harjoitukseksi. Meidän suvusta meni kolme talvisodassa, ja nuo on vieläkin maksamatta ryssille takaisin. Perintö velvoittaa...

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        No ei susta soija perseestä mihinkään ole...jos sulla on noin kova halu mennä listimään ryssiä niin lähde vapaaehtoisena Ukrainaan niin pääset toteuttamaan fantasioitasi...
        Mikäli minä joudun mukavuus alueeltani pois johonkin ryteikköön, pakki ruualle ja teltta majoitukseen kaltaiseksi paskahousuja takia..
        Niin luulen et myllytän teidät ensimmäiseksi siihen kuntoon et teillä tulee äiteetä ikävä...
        Kyl mua wituttais lähtemään sotimaan turhaan joidenkin Natokiimalijoiden ja russofobioiden kanssa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei susta soija perseestä mihinkään ole...jos sulla on noin kova halu mennä listimään ryssiä niin lähde vapaaehtoisena Ukrainaan niin pääset toteuttamaan fantasioitasi...
        Mikäli minä joudun mukavuus alueeltani pois johonkin ryteikköön, pakki ruualle ja teltta majoitukseen kaltaiseksi paskahousuja takia..
        Niin luulen et myllytän teidät ensimmäiseksi siihen kuntoon et teillä tulee äiteetä ikävä...
        Kyl mua wituttais lähtemään sotimaan turhaan joidenkin Natokiimalijoiden ja russofobioiden kanssa..

        Todennäköisesti päädyt koppiin pitkäksi aikaa. Ettei vaan sinulle tule siellä äiteetä ikävä?


    • Anonyymi

      Itse en lähde kertaamaan vaikka tulisivat poliisivoimin hakemaan. Nakkaan mahdollisen kutsukirjeen heti roskiin ja pieraisen perään.

      • Anonyymi

        Harjoitusmaaliksi pääset.....


    • Anonyymi

      Harva ymmärsi seurauksia, kun julistetaan vihollisuus Venäjälle. Kohta alkaa parkuminen, mutta sitten on myöhäistä katua, kun on paskat housussa.

    • Anonyymi

      Tuskinpa kutsuvat. Joutuisivat kassulla ilmaiseksi majoittamaan, eikä voimakonesähkökään ilman tule vaikka valtiolle verovapaata onkin.

    • Anonyymi

      Olla vielä edes sodassa ja kaikki kaatumassa niskaan hinnankorotuksineen. Mitenhän kurjaa sitten jos ollaan sodassa?

    • Anonyymi

      Oma aselaji on kokenut sen verran myllerrystä, että nyt 52 vuotiaana vänrikkinä, ei ole tarvinnut kertaakaan käydä kertaamassa. Toisaalta ei olisi mitään kerrattavaakaan, pitäisi käydä uudelleenkoulutusleirillä...
      No toisaalta olisihan se ihan kiva juttu sekin, jos saisi vielä nyt uudelleenkoulutuksen johonkin toiseen aselajiin tai oman aselajin sisällä täysin eri tehtävään.

    • Anonyymi

      Ei kertausharjoituksissa ole mitään pelättävää. Kiva se on jos pääsee vielä "vanhoilla päivillä" löytyykö vielä tarkkuutta rynnäkkökiväärin kanssa ja muistaako vielä mitä tuliasemaupseerin oikeastaan pitikään tehdä.
      Viikko pari lyhytunisuutta ei tunnu missään, kun muutenkin unentarve iän myötä vähän vähenee ja 6 tuntisilla on menty jo viimeiset 10 vuotta, asia joka armeija-aikaan olisi tuntunut julmalta ja epätavalliselta rangaistukselta.

    • Anonyymi

      Onneksi tuli laiskoteltua koko armeija-aika, niin ei ole koskaan pyydetty yksiinkään kertausharjoituksiin mukaan!

      • Anonyymi

        Kyllä moni laiskottelijakin on pyydetty kertaamaan laiskottelun aakkosia, mutta tosiasia on se, että tietyt kutsuntaerät kertaavat vähemmän kuin toiset. Esimerkiksi 90-luvun laman aikoihin armeijassa olleita on kertautettu vähemmän kuin muita, koska silloin romautettiin kertausten määrä ja ne kutsuntaerät jotka joutuivat suurimpaan leikkuriin, niin siellä on paljon väkeä jotka eivät ole kerranneet koskaan. Toki noissakin erissä on ollut joitain eritysosaajia joita on ollut reservissä muuten liian vähän niin vähäiset kertaamiset ovat kohdistuneet pääasiassa heihin.
        Itse olin III/90 erässä ja näppituntuma on se, että ketään komppaniassamme olleista ei ole koskaan saanut kertausharjoituskutsua.
        Antaa tulla vaan jos puolustusvoimat katsoo tarpeelliseksi, mutta muutama päivä muistinpalautusta luentosalissa saatettaisiin ensin tarvita.


    • Anonyymi

      Kai se on parempi päästä harjoittelemaan ettei joudu tosipaikkaan kylmiltään, jos sinne joudutaan?

      • Anonyymi

        Tyhmää mennä tosipaikkaan, jos yhteiskunnan poliittinen ja taloudellinen eliitti jälkikasvuineen ei marssi rinnalla.

        Tällä asenteella moni sota jäisi sotimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmää mennä tosipaikkaan, jos yhteiskunnan poliittinen ja taloudellinen eliitti jälkikasvuineen ei marssi rinnalla.

        Tällä asenteella moni sota jäisi sotimatta.

        Juu jäisi juu, sotia sotimatta, mutta sehän tarkoittaa sitten vain antautumisautomaattia. Sehän oli Putinin pullistelun tarkoitus ennen Ukrainaan hyökkäämistä. Pelotellaan ensin vähän ja toivotaan että kukaan ei vastusta voitonmarssia Kiev:in pääkadulle.

        Ukrainalaiset voisivat olla jo uskollisia Putinin palvelijoita ehjissä taloissaan jos olisivat olleet sotimatta? Koko maailma voisi olla yhtä Putinin valtakuntaa kun maa toisensa perään antautuu ilman taistelua? Kiinalaiset, intialaiset ja Amerikkalaiset kumartavat Putinille ja luovuttavat aseensa ja laukaisukoodinsa uudelle maailman keisarille? Sotia ei ole kun kaikki saavat rakastaa suurta johtajaa, maailman keisaria, kaikkien elävien isä aurinkoista, Putinia?


    • Anonyymi

      Kiva päästä treenaamaan moskalin mosauttamista.

    • Anonyymi

      Intin kävin 1993 ja en mene mihinkään sotaan, siitä ajasta kun olin 19v räkänokka moni asia on muuttunut paljon, niin itsessäni kuin maailman politiikassa.

      Jos sota tulee

      1) Sota on täysin tahalleen järjestetty, olemalla hyvissä välein Venäjän kanssa, sota vältettäisiin

      2) Tilanne on huomattavasti laajempi kuin annetaan ymmärtää, taustalla on agendana NWO ja populaation vähentäminen

      3) En tue enää länttä, korona herätteli, Australian keskitysleirit, Itävallan pakkopiikit pelkän pätöflunssan takia, olen piikitön ja tämä korona oli 2 päivän lievä flunssa

      Se jos minut pakotetaan rintamalle, aion räiskiä randomisti joka suuntaan rynkyllä ja huudan TAPPAKAA GLOBALISTIT! =D Kuka haluaa minut rintamalle vierellensä? Repe sorsa?

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      399
      2168
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      56
      1828
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      217
      1478
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1160
    5. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      73
      1092
    6. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      127
      1047
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      55
      993
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      978
    9. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      258
      861
    10. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      59
      843
    Aihe