Heräsin aamuyöstä korvissa asti kuuluvaan sydämentykytykseen. Se kuului siis korvissa ja tuntui myös kaulassa. Uskoin, että nyt kuolen siihen paikkaan. Oudointa oli, ettei vaikuttanut muutoin, vaan tunsin, että olisin voinut lähteä vaikka juoksemaan.
Tietääkö kukaan mistä tällainen voi johtua? Olen suht terve muutoin, ainoastaan kärsin jatkuvasti rintaranka / niskajumeista.
Pelottava kokemus
15
163
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäyksenä, että sydän löi siis tiuhaan.
Olen 50v nainen. - Anonyymi
Olisko saattanut olla hetkellinen verenpaineen heittely ylös tai alas.
Tai saattaa ne jumitkin aiheuttaa jotakin tuollaista.- Anonyymi
Verenpaine on toisinaan vähän koholla, ja tuli illalla syötyä vielä suolaista.
- Anonyymi
Olisko vaihdevuosien aiheuttamia kummallisuuksia
- Anonyymi
Tykytyksiä on kyllä tullut vaihdevuosien takia, mutta ei koskaan tuohon aikaan. Kestikin kauemmin, kuin aiemmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykytyksiä on kyllä tullut vaihdevuosien takia, mutta ei koskaan tuohon aikaan. Kestikin kauemmin, kuin aiemmin.
Suolaiset syötävät illasta pois, suosittelen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suolaiset syötävät illasta pois, suosittelen.
Hyvä neuvo, niin säästyy aamuisin turvonneilta silmänalusilta.
- Anonyymi
Veikkaisin niskajumista johtuvaa. Minulla joskus sydämen lyönnit kuuluu korvissa, jos olen nukkunut huonossa asennossa. Poistuu itsestään.
- Anonyymi
Löikö sydän siis tiuhempaan tahtiin?
- Anonyymi
Paniikkihäiriö?
- Anonyymi
Mietin kyllä tuota, kun joskus olen saanut sellaisia lieviä ahdistuskohtauksia. Saattaa ilmetä, kun olen oikein stressaantunut.
- Anonyymi
Minulla oli muutama vuosi sitten samat oireet, ne eivät kuitenkaan hävinneet vaan jatkuivat vielä töihin päästyäkin, pelästyin sen verran että varasin ajan samalle päivälle työterveyteen. Sieltä lähettivät minut kiireellisenä eteenpäin sairaalaan. Itselläni nuo oireet siis johtuivat tukoksesta, joka olisi päivää myöhemmin vienyt jo hengen.
- Anonyymi
Hyvä, että selvisit.
Minulla tuo jäi, ainakin tällä kerta tuohon yhteen kertaan. - Anonyymi
Sydän nyt voi tykytellä niin monista syistä.
- Anonyymi
Jos sattuisikin olemaan paniikkihäiriö, niin kannattaako pelotella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O432228Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on272030Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1941573Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn631571Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok841349Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81271- 131214
Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191184Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?211118- 151101