Ilm 9:6: "Ja niinä päivinä ihmiset etsivät kuolemaa, eivätkä sitä löydä; he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä."
Ilman taustatietoa tuota oli mahdoton ymmärtää - miten niin "he haluavat kuolla, mutta kuolema pakenee heitä" ?
Mutta, sitten löysin netistä tämän:
https://www.orwell.city/2022/02/hydra.html
lainaus linkatusta sisällöstä (Dr. Carrie Madej)
"And this is a favorite organism of transhumanists because, in the lab, it's immortal. It doesn't die. And transhumanists want to be immortal"
Eli, jos ihmisen dna:ta muokataan mRNA -piikityksillä, niin sopivalla tavalla muokattu piikitys voisi tehdä ihmisestä kuolemattoman - ja tämä antaisi tieteellisesti perustellun selityksen, mitä tuo ylläoleva Ilm 9:6 -kohta voisi tarkoittaa ja miten kuolemattomuus yleensä voisi olla mahdollista.
Ei, tässä EI OLE kysymys jo annetuista koronarokotuksista, vaan koronarokotus vaan nyt sattui olemaan ensimmäinen mRNA -teknologiaa edustava "rokotus".
Mutta ilmeisesti pian on tulossa muitakin mRNA -pohjaisia piikityksiä, ja kukin piikitys voidaan (teknologian puolesta) suunnitella juuri sellaiseksi, kuin halutaan - kysymys vaan kuuluu KUKA tai MIKÄ haluaa ?
Uskovan ei kuitenkaan pidä tavoitella maanpäällisen elämän kuolemattomuutta - sillä Jumalalla on meitä varten aivan erilainen kuolemattomuussuunnitelma.
Varsinkin, koska tulossa on saata*allinen järjestelmä, jossa oikeus ostaa/myydä on vain pedon merkin itseensä ottaneilla (ja Raamattuhan varoittaa, että pedon merkin itseensä ottaneet ovat matkalla hel*ettiin).
Teknologia sinänsä mahdollistaa nykyään vaikka mitä - mutta näyttää siltä, että teknologiaa ei kehitetä eikä käytetä Jumalan kunniaksi - vaan aivan toisenlaisin perustein ja tarkoitusperin.
Kaikkea teknologiaa voidaan käyttää niin hyvään kuin pahaankin.
Ajatellaanpa vaikka ydinvoimala vs. ydinaseet.
Ensimmäisellä tuotetaan sähköä, toisella murhataan, vammautetaan, tuhotaan omaisuutta ja saastutetaan merkittävä osa maapallosta ydinsaasteilla.
Profetia Raamatusta: Ilm 9:6 - selitys löydetty !
Anonyymi
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512