jatkavatkohan hamaan tappiin asti tätä kiertelyä ja salailua vaikka maailmalla on kymmeniä miljonia ihmisiä kuollut piikkeihin ja monia satoja miljoonia ihmisiä vammautunut ja saanut sydän oireita ...syöpiä...infarkteja jne jne jne,,? ymmärrän toki että vielä ollaan matkalla vasta siihen sovittuun 8nteen korona piikkiin jota eussa on okaista henkeä kohti varattu.mutta maali lähenee kovaa vauhtia.nuoria kuoleee sydäreihin tuon tuosta mutta ei valtaosa ihmisistä osaa edes epäillä että kuoleman aiheutti korona piikit.mutta ehkäpä jossain kohtaa pimeys siirtyy ja valo tulee esiin ja aletaan laittaa syyllisiä nurkkaan
koronapiikin takia viety terveys....
8
809
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viitsi vaahdota, anna meidän kuolla rauhassa.
- Anonyymi
Toki ..onhan itsemurhia tehty kautta aikain...
- Anonyymi
Kansa vaatii lisää jännäpiikkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa vaatii lisää jännäpiikkejä
Niitähän saa ilman rajoitteita, niin paljonko haluaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitähän saa ilman rajoitteita, niin paljonko haluaa
Kaikkien pitää ottaa piikkejä, ne eivät toimi muuten.
- Anonyymi
Voisit sinäkin reppana opetella edes alkeellista suomea - tosin se ei tekisi tarinoistasi yhtään todempia.
- Anonyymi
Kielen opettaja ei näköjään huomaa asian sisältöä, vaan takertuu epäolennaisiin muotoseikkoihin.
- Anonyymi
Ketkä olivat maailmalla tekemässä päätöksiä tämän eutanasianäytelmän aloittamisesta? https://expose-news.com/2022/10/12/names-face-bilderbergers-who-controlled-covid-response/
Äkkiseltään ainakin sivuilta 4 ja 10 löytyy suomalaisia päättäjiä, jotka eivät vastustaneet sulkutilojen aloittamista. Niiden aiheuttamat kuolemantapaukset ovat lukumäärältään paljon suuremmat kuin itse tautiin tai rokotteeseen kuolleiden määrät. Mielenterveysongelmat lisäänyvät vieläkin eristysten takia. Mielenkiintoinen verrokkiryhmä ovat nuo asunnottomat, jotka eivät saaneet piikkejä, eivät eristäytyneet ja joilla on heikko immuniteetti. Heidän joukossa korona ei jostain ihmeen syytä ole jyllännyt ollenkaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512