Hyvää huomenta Neitoselle kaunoiselle. 😊☕🤴
Sunnuntai aamuun
23
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saadaanko me muut kommentoida kuitenkin myös? Hyvää huomenta.
Oletko kuullut neitosestasi jotain?
☕️🌊Tottahan saa. Ainahan mulle on viestitellyt muutkin. 😊 Neidon liikkeet ovat minulle mysteeri. 👀 ⚜️
PalstaRinssi kirjoitti:
Tottahan saa. Ainahan mulle on viestitellyt muutkin. 😊 Neidon liikkeet ovat minulle mysteeri. 👀 ⚜️
Ja neidolle kelpaa vain nuorempi ja komeampi prinssi... Onhan se ihan ymmärrettävää. Nyt menee kruunu vinoon. 😕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ja neidolle kelpaa vain nuorempi ja komeampi prinssi... Onhan se ihan ymmärrettävää. Nyt menee kruunu vinoon. 😕
Jospa se neitonen ansaitsee sellaisen...sellaisen, jonka kanssa ehkä elellä seuraavat 60 vuotta ja yli onnellisena elämänsä loppuun asti... -sivusta
Anonyymi kirjoitti:
Jospa se neitonen ansaitsee sellaisen...sellaisen, jonka kanssa ehkä elellä seuraavat 60 vuotta ja yli onnellisena elämänsä loppuun asti... -sivusta
Masenna minua nyt vielä lisää.. 😢
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Masenna minua nyt vielä lisää.. 😢
Kaipa olet miettinyt sitä itsekin. -sivusta
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa olet miettinyt sitä itsekin. -sivusta
Tietysti olen miettinyt...😢
Ei sitten. Hei hei...
- Anonyymi
Keskipäivän kylmettämät sormet yrittävät jotain aikaansaada jollekin. Kanervia tuolla ulkona asettelin, että kuinka olis parasta. Siis haudalle vien. Kotiin jää joku myös. Rakastan kanervia yli kaikkien syyskukkien. Siis Callunoita piti sanomani. Hyvää kello yhden aikaa sinne salkkareiden kadulle..hah, heti hoksasin jujun. Parhain terveisin flicka tuuliselta pellolta.
Anonyymi kirjoitti:
Keskipäivän kylmettämät sormet yrittävät jotain aikaansaada jollekin. Kanervia tuolla ulkona asettelin, että kuinka olis parasta. Siis haudalle vien. Kotiin jää joku myös. Rakastan kanervia yli kaikkien syyskukkien. Siis Callunoita piti sanomani. Hyvää kello yhden aikaa sinne salkkareiden kadulle..hah, heti hoksasin jujun. Parhain terveisin flicka tuuliselta pellolta.
Samoin kiitos. Kivaa päivän jatkoa. 🤴
Lähden viettämään sunnutaita töihin. Rentoa päivän jatkoa. 🤴
Ajattelin just että voisin kuolla pois. Se parempi ois.
- Anonyymi
Työnantaja saattaisi kaivata, jos kesken töiden.
Anonyymi kirjoitti:
Työnantaja saattaisi kaivata, jos kesken töiden.
Olen täysin korvattavissa oleva kapistus. Paremman saavat tilalle.
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen täysin korvattavissa oleva kapistus. Paremman saavat tilalle.
Sen nuoremman ja komeamman. Joka voi samalla iskeä täällä kaikki naiset aikansa kuluksi.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sen nuoremman ja komeamman. Joka voi samalla iskeä täällä kaikki naiset aikansa kuluksi.
Just niin. Kaikki tykkää nuoresta ja komeasta.
Anonyymi kirjoitti:
Just niin. Kaikki tykkää nuoresta ja komeasta.
Tietenkin. Hyvää yötä vaan sitten.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Tietenkin. Hyvää yötä vaan sitten.
Voi ei. Älä kuuntele näitä hölmöjä täällä 🤗😊💗 olet varmasti ihana mitä näitä sun juttuja on lukenut.
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei. Älä kuuntele näitä hölmöjä täällä 🤗😊💗 olet varmasti ihana mitä näitä sun juttuja on lukenut.
Kiitos lohdutuksesta. Olin jo laittaa palstan kiinni lopullisesti. En mikään paha olekaan, vaikka ehkä siltä näytänkin. Hyvää yötä. 🤴💕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos lohdutuksesta. Olin jo laittaa palstan kiinni lopullisesti. En mikään paha olekaan, vaikka ehkä siltä näytänkin. Hyvää yötä. 🤴💕
En usko, että näytät pahaltakaan ☺️🤗 ilkeitä ihmisiä täällä tuntuu olevan, mutta älä välitä niistä 🤗 hyvää yötä ja nuku hyvin 😊💗 koita levätä 😊
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että näytät pahaltakaan ☺️🤗 ilkeitä ihmisiä täällä tuntuu olevan, mutta älä välitä niistä 🤗 hyvää yötä ja nuku hyvin 😊💗 koita levätä 😊
Koitan olla välittämättä. Nuku hyvin. 😊💕
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Koitan olla välittämättä. Nuku hyvin. 😊💕
Yritän 🤗☺️💗 yritä sinäkin ☺️
Anonyymi kirjoitti:
Yritän 🤗☺️💗 yritä sinäkin ☺️
Huomenna saan levätä vaikka koko päivän. 🤗☺️💕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812