tämän jossa saatanan valtakunta on näin lujaan itsutettu ??? >>
Näin kirjoittaa Tampio .
Ville Tampio
12. toukokuuta 2020 ·
Tässä todistukseni Seinäjoen helluntaiseurakunnan uskonnollisesta petoksesta ja vapautumisestani siitä Jumalan armosta.
Seinäjoen helluntaiseurakunta on lähtenyt kompromissien ja ihmisten mielistelyn linjalle ja ottanut vastaan toisen Jeesuksen.
Itse olin kyseisessä seurakunnassa vuonna 2016 ja noin puolen vuoden ajan kävin lähinnä sateissa ja nuortenilloissa. Minut siunattiin seurakuntaan vaikka asiani eivät olleet alkuunkaan kunnossa Jumalan kanssa. Elin kaksoiselämää samalla synnin pimeydessä rypien ja kuitenkin olin mukana seurakunnan toiminnassa. Jostain syystä kukaan pastoreista tai vanhimmista ei asiaan puuttunut, vaan ilomielin otettiin seurakunnan jäseneksi. Ihmettelen eikö Jumalan seurakunnan paimenilla pitäisi olla sen verran hengellistä arviointikykyä että nähtäisiin mikä on ihmisen todellinen tila?
Minut otettiin videotiimiin kuvaamaan sateita. Sielläkään ei kukaan huomannut mitään erikoista vaikka elin samalla aivan pimeydessä. Tiedän myös ainakin yhden ihmisen otettaneen videotiimiin joka ei ollut koskaan edes uudestisyntynyt. Minusta on vähintään kyseenalaista ottaa uudestisyntymättömiä ihmisiä Jumalan seurakunnan palvelukseen.
Kerran muistan erään pastoreista kanssa rukoilleeni ja hiukan avauduin ongelmistani, jolloin sain tylyn kommentin rukouksen jälkeen: että yleensä Jumala ei paranna mielenterveysongelmista. Sitten hän antoi käteeni menestysteologi Joseph Princen kirjan. Ei siis sanaakaan siitä että olen tehnyt syntiä ja että synneistä pitää tehdä parannus, niin kuin Raamattu sanoo, mennä Golgatalle ja jättää elämä Herran käsiin, vaan syntikysymystä yritettiin lähteä ratkomaan sen kautta että nyt minun pitää itse oppia joku tekniikka jolla sitten vapaudun kahleistani.
Sen puolen vuoden aikana minulla ei kokouksissa todellisesti kertaakaan edes tullut synnintuntoa. Vaikka tiesinkin että tarvitsen muutoksen elämääni niin en kokenut "pistoa sydämessäni" ollenkaan. Miten tämä on mahdollista? Jos Pyhä Henki on kokouksessa paikalla, niin kyllähän Pyhä Henki silloin osoittaa todeksi synnin, vanhurskauden ja tuomion (Joh. 16:8). Ja ihminen joko suuttuu tai muuttuu. Herää siis kysymys mikä henki siellä oikeasti vaikuttaa?
Sanoohan Raamattu: "Sentähden eivät jumalattomat kestä tuomiolla eivätkä syntiset vanhurskasten seurakunnassa. Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu." (Ps. 1)
Ja missä se on se suuri herätys mitä niin kovasti Seinäjoen helluntaiseurakunnassa on odotettu ja hehkutettu? Jos todella täällä on niin kova herätys, niin miten ihmeessä jumalattomuus on tässä maassa mennyt vain pahemmaksi koko ajan?
Mikä on kaikista hätkähdyttävintä on se, kun jossain vaiheessa sen 2016 kevään aikana olin sateissa, ja katselin sitä seurakuntaa joka iloiten ylisti kädet pystyssä, minulle tulee yhtäkkiä kummallinen ajatus sisimpääni: "Tämä seurakunta nukkuu". Tämä ajatus sai minut hämilleen enkä saanut rauhaa. Jumala itse alkoi puhua minulle voimakkaasti ja sain etsikkoajan. Aloin tutkimaan Seinäjoen helluntaiseurakunnan taustaa, ja näiden siellä käyneiden opettajien taustoja. Se oli sitä aikaa kun mm. Patrick Tiainen menestysteologisesta Uskon sanasta ja Ben Fitzgerald uusapostolisesta Bethelistä kävivät siellä. Asiat alkoi vaivaamaan todella, kun luin näiden kavereiden taustoista mitä siellä on. Ne löytyy kun vähän googlaa. Valhe-evankeliumia, haudoilta haettua voitelua ym. ym. hyvin kyseenalaista. Minulle tuli pakko selvittää totuus ja rukoilin sitä että Herra, näytä mikä on totuus. Tajusin että hyvänen aika, en ole Raamattuakaan itse lukenut pitkään aikaan, ja avasin sen. Jumala suuressa armossaan avasi silmäni näkemään oman tilani, mutta myös sen että Seinäjoen helluntaiseurakunta on eksyksissä ja nukahtanut, näinollen vastaanottanut toisen hengen joka on eksytyksen henki, eli antikristuksen henki. Koska Jumala näin itse veti minut pois Seinäjoen helluntaiseurakunnasta niin sehän tarkoittaa että heillä on siinä tapauksessa eri Jumala, koska ei voi olla kuin yksi totuus. Muut ovat mielipiteitä.
TÄMÄ TEXTI JATKUU VIELÄ >>
Onko tänä päivänä enää mikään Helluntaiseurakunta joissa olis eri meininki kuin
39
2188
Vastaukset
JA JATKUU TÄSSÄ >>
Olen omin silmin ja korvin nähnyt ja kuullut lapsuudesta asti mitä on silloin ollut pienen paikkakunnan helluntaiseurakunnassa, ja voin sanoa, vaikka en lapsuudesta paljon muistakaan sinänsä, mutta kuitenkin sen verran että tämä mitä tänä päivänä on esim. Seinäjoen helluntaiseurakunnassa on hyvin hyvin kaukana siitä pyhyydestä, puhtaudesta ja vilpittömästä uskosta ristiinnaulittuun Jeesukseen Kristukseen kuin mitä silloin oli. Ei siellä ollut tälläistä tämän päivän kevyttä viihteellistä show-evankeliumia värivalojen välkkyessä ja rokkimusiikin pauhatessa, eikä kaiken maailman "hengellisiä helppoheikkejä" jotka on vain rahan ja oman kunniansa perässä, vaan yksinkertainen usko Jeesukseen Jumalan sanan totuuden mukaan Herran pelossa ja hänen odotuksessaan.
Seinäjoen helluntaiseurakunnasta erottuani ja näistä asioista puhuttuani olen saanut kokea monenlaista painostusta. On syytetty että olenkohan nyt peräti Pyhän Hengen pilkan tehnyt, ja eikä kuulemma Jumalan voideltuihin saa koskea. Mutta kuka on Jumalan Voideltu? Jeesus on Jumalan Kristus eli Voideltu, ainoa sellainen eikä toista Voideltua ole. Jokaisella Jeesuksen omalla on kyllä voitelu, eikä sitä ei tarvitse erikseen hakea rukousjonostakaan eikä kenenkään käsien alta (1. Joh. 2:20,27). Mutta on vain yksi Kristus. Kenelläkään ihmisellä tässä maailmassa ei ole oikeutta asettaa itseänsä Kristuksen ja Jumalan sanan arvostelun ja koettelun yläpuolelle. Raamattu nimenomaan käskee meitä koettelemaan ja arvioimaan kaiken. Jos joku siis yrittää kieltää sitä niin silloin hän on asettunut Jumalan sanan yläpuolelle, ja se on antikristus ja eksyttäjä joka itsensä Kristuksen yläpuolelle asettaa ylpeydessään.
Olen kuullut että Seinäjoen helluntaiseurakunta on tehnyt muitakin "hengellisiä ruumiita". Jotkut ovat joutuneet mielisairaalaankin, jotkut ovat luopuneet uskosta kokonaan ja menneet maailmaan, joku harva on kontaten päässyt Golgatalle ja Herra armossaan on auttanut eteenpäin. Mutta syviä haavoja jokaiselle on jäänyt ja minulle myös. Itsekin silloin 2016 väsyin painostukseen jota sain kokea, ja lopulta menin vielä maailmaan.
Vajaa vuosi sitten Herra vielä kerran kutsui armossaan minut luokseen pitkältä sakkokierrokselta. Sain lopulta antaa koko elämäni Jeesuksen Kristuksen käsiin ja hänen verensä puhdisti sydämeni. Mielenterveysongelmanikin parani ja vuosien päihderiippuvuus katkesi silloin täydellisesti. Kiitos Jeesukselle, hän on ollut uskollinen ja armollinen. Kyllä Jumala on voimallinen mielenterveysongelmatkin siis poistamaan, toisin kuin Seinäjoen helluntaiseurakunnan pastori väitti. Kun menemme ristin juurelle ja rukoilemme Jeesusta että ole minulle syntiselle armollinen, silloin hän totisesti on armollinen. Mutta jos emme syntiämme tunnusta niin silloin eksymme.
Jeesus etsii tänäänkin sitä yhtä kadonnutta lammasta, ei suuria massoja megakokouksista.
Jokainen voi sydämessään pohtia, että mitähän ristillä roikkuva pieksetty verinen Jumalan Karitsa tästä kaikesta tämän päivän Suomen siionin tilanteesta todella ajattelee?
"Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä."
(1. Johanneksen kirje 1:8-10)
"Niin hän puhui heille tämän vertauksen sanoen:
"Jos jollakin teistä on sata lammasta ja hän kadottaa yhden niistä, eikö hän jätä niitä yhdeksääkymmentä yhdeksää erämaahan ja mene etsimään kadonnutta, kunnes hän sen löytää?
Ja löydettyään hän panee sen hartioillensa iloiten.
Ja kun hän tulee kotiin, kutsuu hän kokoon ystävänsä ja naapurinsa ja sanoo heille: 'Iloitkaa minun kanssani, sillä minä löysin lampaani, joka oli kadonnut'.
Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse."
(Luukas 15:3-7)
Kuvassa väärät opettajat Martti Kallionpää ja Markku Tuppurainen, väärän profeetan Timo Närhen profetoidessa valheellisesti Suomeen herätystä ja että "Suomi tulisi olemaan siunaus koko maailmalle". He siunasivat Uskon sana -harhaopettaja Patrick Tiaista ja hänen vaimoaan, Patrickin eläessä koko ajan kaksoiselämää homouden synnissä ja eksyttäen Jumalan seurakuntaa. Juuri nämä ihmiset ovat ne, joiden vuoksi totuuden tie tulee häväistyksi, jotka sekottavat koko Suomen siionin eikä evankeliumi todellisesti tässä maassa menesty.
"Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä."
(5. Mooseksen kirja 18:21-22)- Anonyymi
Uskon kyllä että Jumala voi kasvattaa amputoidun jalan tilalle uuden, mutta sellaista tosi harvoin tapahtuu !
en ole kuullut että luusyöpäkään olisi parantunut vaikka se on Jumalalle erittäin mahdollista.
onko saviksella siihen antaa kommentia miksi niin on?- Anonyymi
missähän se Timo nykyisin viilettää, onko jollain aavistusta.
On kyllä Rakas ! Korean Herätyksessä jossa laskeutui valatava synninhätä niin että kaikki muuttuivat synnistä Pyhiä.
Läsnä oli sellainen Jumalan Voima että kaikki parantuivat ja kaikki kuolleet herätettiin jotka tuotiin paikalle . Kaksi siamesialaisia yhteenkasvanneitta kaksosia Jumala erottii kaikkien silmien edessä jotka olivat kasvaneet kiinni toisissa niin että pystyivät vain ryömiä kokoukseen yhdessä ainoastaan. Siinä kaikkien silmien alla ,, Jumala erotti niitä ja laitoi uutta iho kohdalle ja kohta nousivat ylös ja kävelivät ulos ilman että veri olis roiskinut haavoista.
Joo !!!! Jumala VOI. Mutta sanoppas (ehkä kysyit juuri tämän) miksi ei enää tapahdu tällä tavalla enää ,, että Jumalan Voima lasketuu ??? Missä on Oikeat Herätykset ???- Anonyymi
Minä tiedän tapauksen, jossa luuydinsyötää sairastava parani rukouksella, kun Jumala johdatti uskollisen rukoilijan paikalle. Se tapahtui sädesairaalassa.
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän tapauksen, jossa luuydinsyötää sairastava parani rukouksella, kun Jumala johdatti uskollisen rukoilijan paikalle. Se tapahtui sädesairaalassa.
Kyllä ihmeparannuksia tapahtuu !! Niinkuin minun elämässä äskein kun en pystynyt astua vasen jalkaan . Se oli niin kipeä tuo polvi että oikein kirveli. Särky on kova kun muuttuu kirvelyksi. Pitkään jouduin aina odottaa etä se kestäisi kun astuin ylös ettei tullut oksentavan kipua siihen ja naksahti kovin kun taivuin sen taaksepäin. Sitten tuli Jumalan kirkkaus siihen ja nyt en enää tiedä että polvi olis ollut sairas. Kyllä Jumala tekee ihmeitä ilman määrä eikä hän katu armolahjat vaikka voi katua sen käyttäjä ja sanoa sille ,,, en ole koskaan tuntenut sinua. huh huh järkytys.
Pitä tietää eikä luulla.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta. Se oli lääkäri.
- Anonyymi
Jeesus paransi minut hörökorvaisuudesta. Peräpukamien puolesta seurakunta rukoilee.
Kirjoitin pitkän kirjoituksen ,jonka tämä ohjelma hylkäsi eikä hyväksynyt.
Pointti siis.Hyvä kirjoitus kaikessa raadollisuudessaan.
Syytä pohtia srk tasolla kaikkien kristittyjen että pysytäänkö Totuudessa vai ei.
Jeesuksen Tie on kapea .Erittäin hyvin sanottu Rakas MrHyvis,, joka vielä voit tulla , että kaikki ihmettelevät!! sanoit siis >> että pysytäänkö Totuudessa vai ei.
Monet rakastuvat syntiin ,, siis vääryyteen. ja kun me kumminkin on kutsuttu Pyhitykseen ,, eikä saastaisuuksiin , niin on selvä että jotain valtava on pielessä !!
JA TÄSSÄ TEXTI JATKUU VIELÄ >>
Todellisuudessahan Suomen tilanne on mennyt täysin päinvastaiseen suuntaan kuin mitä Närhi profetoi. Suurin osa uskovista on sokeutunut täysin hengellisesti ja se on suuri jokapäiväinen sydämen murhe itselleni ja monille muille. Tämä maa on moraalisesti ja hengellisesti yhtä tai ainakin lähes yhtä rappiolla kuin Sodoma ja Gomorra aikoinaan, ja tällä menolla jos parannusta ei tehdä niin se on varmaa, että tuho on edessä.
SIIS SINÄ TIEDÄT Ville Tampio IHAN VARMANA MISSÄ MENNÄÄN HELLUNTAIKIRKKOISSA ,, NIINKUIN SAALEM HESASSA JA TURUSSA JA PIENET BÄÄ BÄÄ KIRKKOT TEKEE NIINKUIN JOHTAJAT SANOVAT JA SEURAAVAT PERÄSSÄ
. JA PULINAT POIS TAI ULOS . SIINÄ ON OVI ON OLLUT JO KAUAN SANOMA HELLUNTAIKIRKKOISSA.
Mutta niin seuraa bää bää NUO tyhmät neitsyet perässä ,, niinkuin vapakirkkossa ja metodistikirkkossa ja lutherkirkkossa puhumatta sitten kaikki uuskarismattiset vapasuunnat jotka ovat niin vapaita synnissä ,, että jopa maailma ihmettelee aina kun joku pastori on mokannut pahempi kuin Tiainen ja Koivisto..
Ja kohta mun rakas vihollinen sano savis et saa tuomita ja syyttellä pienet neitsyet..
Et saa sanoa te parannusta vaikka Jeesus sanoi te parannus ettei tapahdu jotain kauheampi kuin kivisade sinulle..
Mutta minä heitän taas rakkauden kiviä teidän päälle jossa on sydänkuva jokaisessa kivessä ja voi kun toivon että mä osuisin teidän sydämiin ja järkiin mitä uuskarismattinen saastan henki on saanut aikaan maailmassa. Herätkää niinkuin Tampio !!! Ja minä...- Anonyymi
onko savis parantunut jostain kuolemantaudista tai rukoillut jonkun terveeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko savis elänyt esm kymmenen vuotta kuolemansairaan ihmisen rinnalla 24/7 ja avuksi huutanut Herran Nimeä päivin ja öin saamatta mitään apua, oletko?
jos et ole näitä elänyt, älä elämöi asioilla. Anonyymi kirjoitti:
oletko savis elänyt esm kymmenen vuotta kuolemansairaan ihmisen rinnalla 24/7 ja avuksi huutanut Herran Nimeä päivin ja öin saamatta mitään apua, oletko?
jos et ole näitä elänyt, älä elämöi asioilla.You Tube kertoo myöskin samasta asiasta joka mä tarjoan sinulle avuksi. Oletko jäänyt ilman apua ja katkeroinut. Se on vain sun oma syy .. Ei kenen muu..
https://www.youtube.com/watch?v=g_vgSValDzUAnonyymi kirjoitti:
OLen kyllä !! Uuskarismaattista ja menestysteologisesta taudista joka vie helvettiin ,, jos ei te parannusta siiä ajoissa
- Anonyymi
"Sateitten, tulien ja ihmeparannusten" hakeminen...."
Hmh. - Anonyymi
>Sain lopulta antaa koko elämäni Jeesuksen Kristuksen käsiin ja hänen verensä puhdisti sydämeni. Mielenterveysongelmanikin parani ja vuosien päihderiippuvuus katkesi silloin täydellisesti. Kiitos Jeesukselle, hän on ollut uskollinen ja armollinen. Kyllä Jumala on voimallinen mielenterveysongelmatkin siis poistamaan, toisin kuin Seinäjoen helluntaiseurakunnan pastori väitti. <
Seinäjonen helluntaiseurakunnassa on ollut torontolaisuutta ja muistaakseni Benny HInn kävi siellä joskus 1996 tai vastaavaa. Myöskään Niilo Ylivainion kaatamistoimita ei kestä Raamatun kritiikkiä.
Onneksi on olemassa myös perinteisiä helluntaiseurakuntia joissa nämä uudet karismaattiset virtaukset eivät hallitse.
Pyhän hengen armolahjat toimivat myös nykyaikana kuten baptisti pastori Pauli Rahkonen opettaa
https://baptisti.fi/opetus/pyhan-hengen-armolahjojen-toiminta/
Apostolit ymmärsivät Pyhän Hengen lahjojen merkityksen. He rukoilivat rohkeutta puhua sanaa ja lisäsivät: ”ojenna kätesi niin, että sairaat parantuvat ja tunnustekoja ja ihmeitä tapahtuu sinun pyhän Poikasi Jeesuksen nimen kautta” (Apt. 4:29-30). Jumala hyväksyi tämän rukouksen ja he kaikki tulivat Pyhällä Hengellä täytetyiksi yhdessä hetkessä.
Kuuluuko tämä myös meidän aikaamme? Raamattu sanoo: ”Jeesus Kristus on sama eilen ja tänään ja iamkaikkisesti” (Hebr. 13:8) ja ”minä Herra, joka olen ensimmäinen ja viimeisten luona vielä sama” (Jes. 41:4).
Lopuksi on muistettava, että Pyhä Henki on 1) Totuuden Henki, joka johdattaa kaikkeen totuuteen (Joh. 16:13). 2) Pyhä Henki todistaa vahvistaen evankeliumin sanan sitä seuraavien merkkien kautta (Mark. 16:20) ja 3) Epäaitoa ei tule hyväksyä. Armolahjojen tulee olla todellista Pyhän Hengen vaikutusta.- Anonyymi
Kaatamisen tai kaatumisen armolahjaa ei Raamatussa ole. Ei ole Pyhän Hengen voimavaikutus se että uskovainen menee rukousjonoon ja kaatuu selälleen makaamaan. Kaatuminen rukousjonoissa on sielullista toimintaa ja koko Helluntaiherätyksen pitäisi sanoutua siitä julisesti irti.
Anonyymi kirjoitti:
Kaatamisen tai kaatumisen armolahjaa ei Raamatussa ole. Ei ole Pyhän Hengen voimavaikutus se että uskovainen menee rukousjonoon ja kaatuu selälleen makaamaan. Kaatuminen rukousjonoissa on sielullista toimintaa ja koko Helluntaiherätyksen pitäisi sanoutua siitä julisesti irti.
Aivan näin Rakas !!!
Hedelmät siitä menosta on saanut lukea että on ollut suoraan tuhoisat ja kuka muu kun saatana antaa tuollaisia hedelmiä Seinäjoelle.
- Anonyymi
Minulta pääs pissi housuun ,Jumala pesi ja kuivasi ne.
Anonyymi kirjoitti:
Minulta pääs pissi housuun ,Jumala pesi ja kuivasi ne.
Ehkä sulla on pissikarkaussairaus. Hyvä että sulla on jumalasi apuna siinä. Tai tulis ainakin olla..
- Anonyymi
Helluntaikirkon ja koko helluntaiherätyksen pitäisi sanoutua irti Ylivainion ja muiden kaatajapappien kaatamistoiminnasta. Varmaan siellä on tullut ihmisiä uskoon ja toivottavasti ovat pysyneet uskossa mutta on valehtelua väittää että Jeesus tai Pyhä Henki ovat kaataneet niissä kokouksissa.
Aivan näin rakas ! Mutta mihin tulivat uskoon Niilon kokouksissa ja alkoivat hakea ? Kaatamista perkeleestä ?
- Anonyymi
Matt:20:28 ja niin ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi MONEN EDESTÄ. Matt.26:27-28 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: Juokaa tästä kaikki; sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka MONEN EDESTÄ vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi. Mark.10:45 Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi MONEN EDESTÄ. Mark.14:23-24 Ja hän otti maljan, kiitti ja sanoi heille; ja he kaikki joivat siitä. Ja hän sanoi heille: Tämä on minun vereni, liiton veri, joka vuodatetaan MONEN EDESTÄ. 1Tim.2:5-6 Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisten välillä, ihminen Kristus Jeesus, joka antoi itsensä lunnaiksi kaikkien edestä, josta todistus oli annettava aikanansa.
- Anonyymi
Yleensä helluntailaiset ja karismaatikot vetoavat siihen että Ylivainion kokouksissa tuli ihmisiä uskoon. Tämä pitää varmasti paikkaansa, mutta ei se oikeuta Ylivainion kaatamistoimitaa. Tämä on nykyisen helluntaiheräthyksen ja karismaattisen liikeen sokea piste.
Kaatajapappien harjoittamaa kaatamistoimitaa et löydä raamatusta ja luterilaine Olavi Peltola on kirjoittanut siitä hyvin arvostellessaan Pirkko Jalovaaran toimintaa.
Helluntailainen Matti Pyykkönen ja Vapaakirkon Paavo Hiltunen ovat kritisoineet myös karismaattisen liikken opetusta ja käytäntöjä mutta valitettavasti Ylivainon kaatamistoimintaa hekään eivät uskaltaneet kritisoida.
Se voima tai asia mikä kaatoi Benny Hinnin kokouksissa on aivan sama voima tai asia kun mikä kaatoi Ylivainion ja Jalovaaran kokouksissa. Ihmisen sielun voima sielä toimi. Se on ollut joko tietoista tai tiedostamatonta mutta Raamatun Pyhä Henki se ei ole ollut.Kaikki on kiinni rakas siitä että mikä henki sait kun tulit uskoon. Saatana nimittäin osaa Pyhä Raamattu paremmin kun kukaan meistä ja pystyy saaranamaan ihan oikein , mutta väärässä hengessä ja jättää pois sitä tärkeintä niissä saarnoissa,
- Anonyymi
Peltola kirjoittaa täyttä asiaa:
"Onko kaataminen eräs lopun ajan
ihme ja merkki vai harhaa? ... 55
Olavi Peltola"
>>Kaatumisilmiössä on aina joku kaatajana. Mistä tämä kaataja
on saanut tämän kyvyn, voiman, vallan ja halun vaikuttaa ihmisiin niin,
että he menettävät tasapainonsa ja kaatuvat selälleen? Usein kaatamiseen
liittyy myös otsaan painaminen. Benny Hinn saattaa puhaltaa, huutaa
’’tuli” tai vain lyödä kättään kohti ihmisiä ja ihmiset kaatuvat kuin jonkin
väkevän voiman iskemänä
>>Tämä päivän hengellisissä kokouksissa tapahtuvaa kaatamis manifestaatiota esiintyi ainakin Kathryn Kuhlmanin kokouksissa 1970-
luvulla (Leo Meller ja ystävät: Kathryn Kuhlman Las Vegasissa, TV7:n
arkisto, no 15). Näkyvimmin Suomeen toi tämän manifestaation Niilo
Yli-Vainio vuosina 1977-1981 (YLE, Elävä arkisto, Niilo Yli-Vainio kaatoi ja paransi, 2.5.1978). Yli-Vainio vetosikin Kuhlmaniin oman toimintansa inspiroijana. Sen jälkeen on ollut Suomessa monia kaatajia.
>> Sovimmekin niin, että me kaksi rukoilimme ihmisten kanssa alttarilla ja Pirkko Jalovaara saarnatuolin juurella, jossa ihmiset kävivät kaatumassa. Syntyi kaksi eri jonoa. Lopuksi Pirkko Jalovaarakin tuli alttarille. Ennen häntä oli kirkon
tilaisuuksissa kaatanut pastori Seppo Juntunen. Koska olen joutunut henkilökohtaisesti tekemisiin Pirkko Jalovaaran kanssa, menen hänen taustaansa. Mistä hän on saanut tämän kaatamisvallan?Olavi kirjoitti niinkuin moni muu . Mutta jätti pois sen tärkein,,, että kaatajien pyrki myös parantaa ulkoisen ihminen. Ei koskaan sisintä. Että olis voinut sanoa että nyt olen todella vapaa synneistä. Tä puuttuu missä satana toimii !!
- Anonyymi
Ef. 5:1-2 Olkaa siis Jumalan seuraajia, niinkuin rakkaat lapset, ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle suloiseksi tuoksuksi. Joh.13:34-35 Uuuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne. Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsiksi, jos teillä on keskiäinen rakkaus. Joh.15:12-14 Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut. Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystävänsä edestä. Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken tehdä.
Niin Rakas !! En ole vielä löytänyt että Hän olis käskenyt seuramaan syntiis ja saastaisuudeen vaan Ristin kautta Uuteen Puhtaan Elämään , aivan Kristuksen kaltainen.
Minun mielestä on mahdollisuus saada Voima elää tekemättä syntiä..Savis kirjoitti:
Niin Rakas !! En ole vielä löytänyt että Hän olis käskenyt seuramaan syntiis ja saastaisuudeen vaan Ristin kautta Uuteen Puhtaan Elämään , aivan Kristuksen kaltainen.
Minun mielestä on mahdollisuus saada Voima elää tekemättä syntiä..Piti olla >> Hän olis käskenyt seuramaan syntiin.....
Joo !! Ja rakkaudesta on sanottu myös >> 1. Joh. 3:10
Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Joo !! Ja rakkaudesta on sanottu myös >> 1. Joh. 3:10
Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.Tästä ei haittaakaan liene vaikka seurakuntatututkin otat mukaan https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121
- Anonyymi
Voi v..ttu. onko tuo Tampiokin joku kahjo lahkolainen. Ilmankos lahkolaiset tykkää. Ja Niikko toinen hyväkäs. Sekä uskovaisten puolue.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi852227Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap172224Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen111519- 1021432
Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663911344Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1481223Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2551020- 63934
- 78899
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha173884