toteutuuko tämän profetia ?

Anonyymi

profetoit nämä sanat jotka Minä sinulle annan tätä Ruotsin kansaa varten,,,kansaa joka on ollut Minun kasvojeni edessä, ja joka on tehnyt suuren kauhistuksen ja valtavan riettauden, niin että Minun Pyhä Henkeni ei voi enää levätä tämän maan yllä, sanoo Herra, Herra. Minä olen sanonut Minun korkeasti Pyhälle Hengelleni: Nouse pois Ruotsin yltä, sillä he ovat häpäisseet Sinut ja tehneet kauhistuksen Sinun edessäsi, sillä he ovat nostaneet alttarille kauhistuksen riettauden ja autioittavan iljetyksen. ,,Ruotsin kansa, sinä olet edennyt synnin teilläsi niin pitkälle, ettet sinä tule kokemaan sovitusta etkä anteeksiantoa pyhien kasvojeni edessä. Sinä olet ollut kasvojeni edessä sodan vaikeina aikoina, sinä avasit rajasi pakolaisille, sinä yritit auttaa naapureitasi kärsimyksen päivinä, mutta sinun sydämesi ajatukset eivät olleet puhtaat kun sinä avasit rajasi, sillä sinulla oli omien etujesi tavoittelu mielessä. Olen antanut sinun olla rauhassa aina tähän päivään saakka.,,Näin sanoo Herra: Te tulette näkemään ja kokemaan sen pyhän profetian, jonka Minä annoin palvelijalleni Birger Claessonille vuonna 1950. Tämän profetian toteutumisen hetki on tulossa. Minä tulen sallimaan mahtavan Neuvostoliiton armeijan lähteä liikkeelle ja tulla Ruotsin rajan yli, mutta sitä ennen tapahtuu, niinkuin Minä puhuin Birger Claessonille, profeetalle jonka Minä nostin profetoimaan Ruotsin kansalle vuonna 1950, että Suomi ja Norja tulevat olemaan kansojen meren alla.
Te olette avanneet synnin sulut, te olette sallineet kauhistuksen ja hirmuisen iljetyksen päästä alttarille. Tukholman suurkirkko, joka on yksi huomatuimmista kirkoista Ruotsissa, on saastunut homoseksualismin synnistä ja tämä iljetys on tullut Minun kasvojeni eteen. Minä en enää salli Pyhän Henkeni levätä teidän maanne yllä. Minä kutsun Henkeni kotiin ja nostan sen valkoisen kyyhkysen siivin ylös Minun luokseni. Hirvittävä sato, jonka teidän syntinne on tuottanut, odottaa korjaamistaan, sanoo Herra. Tätä syntiä, joka on tullut Minun pyhien kasvojeni eteen, ei tulla antamaan anteeksi, ei ennenkuin Herran Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen veri on voinut puhdistaa teidät. Mutta kansana te ette tule kääntämään kasvojanne Minun puoleeni, vaan te käännätte selkänne Minulle ja pilkkaatte Jeesuksen Kristuksen verta" "Te ette ota vastaan sovitusta, vaan elätte synnissä. Ruotsi! Ruotsi! Sinun päiväsi ovat luetut! sanoo Herra Kaikkivaltias, joka on, joka oli, ja joka tuleva on.

1

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kasakka julkaisi kirjan jossa hän kertoi poikansa saaman unen. Ja jos tuo uni toteutuisi niin ei edes ruotsi pääsisi liittymään Natoon, vaan Venäjän hyökkäys estäisi sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3464
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1948
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1578
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1415
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe