drovelis e-pillerit

Anonyymi

Onko kellään kokemusta uusista drovelis pillereistä? Ilmeisesti ovat vasta tulleet markkinoille. Itse aloitan kyseiset pilsut nykyisen kierron loputtua, joten olisi mielenkiintoista kuulla onko muilla ollut vaikutusta esim rasvoittuvaan ihoon tmv.

23

7984

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse aloitin juuri pari viikkoa sitten kyseiset pillerit. Minulla rasvoittuva akneen taipuvainen iho, joten mielenkiinnolla odotan miten vaikuttaa ihoon.

    • Anonyymi

      Itse aloitin kaksi viikkoa sitten. Vaihdoin kierukasta suoraan drovelikseen. Eka viikko oli tosi voimakasta ahdistusta, ja mielialat heitteli. En tiedä johtuiko stressistä vai vaan ihan siitä että hormonit kehossa epätasassa. Nyt puolivälissä liuskaa huomaan että hiukset rasvoittuu ja muutama pieni näppy ilmestynyt kasvoihin. Minulla ei juurikaan ole finnejä mutta tosi paljon couperosaa ja punoitusta.
      Halusin vaihtaa kierukan pois ja kokeilla jotain antiandogeenistä pilleriä sillä kärsin tosi voimakkaasta hiustenlähdöstö. Alkaa epätoivo iskeä ja katsotaan saako tämä pilleri mitään aikaan.

      Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia, ilmeisesti ihan uusi pilleri kyseessä.

    • Anonyymi

      Ketjun aloittaja täällä päivittelee. Itselläni on nyt ensimmäisen laatan aikana ollut pientä tiputteluvuotoa lähes kokoajan. Ihon kunto on mennyt kyllä parempaan suuntaan. Finnejä ei ole pahemmin tullut ja ihon rasvoittuminen on selkeästi vähentynyt. Aiemmin naamaa sai puuteroida tunnin välein, mutta nyt en joudu päivän aikana korjaamaan meikkiä ollenkaan.
      Seksihalut ovat myös vähentyneet hieman, mikä tietysti on varmaan ihan luonnollista kun ovulaatiota ei tule (en aiemmin käyttänyt hormonaalista ehkäisyä). Olisin kyllä tähän merkkiin ihan tyytyväinen mikäli tiputtelu vain loppuisi ja halut eivät ainakaan tästä enempää laskisi.

    • Anonyymi

      Aloitin Droveliksen toukokuussa. Haittavaikutuksena alaraajakivut. Iho on parempi. Ennen oli paljon leukafinnejä, nyt ei ollenkaan.

    • Anonyymi

      Drovelista syöty nyt kolme laattaa ja olen ihmetellyt, kun päivien 19-21 kohdalla on tämän ja edellisen kierron aikana ollut tiputteluvuotoa. Sitten tiputtelu taas loppuu ja vuoto alkaa normaalisti 26 päivä 2. lumepillerin jälkeen. Yhtään pilleriä en ole unohtanut. Mietin, että eikö tässä ns. vuotokontrolli riitä itselle. Onko muilla mitään vastaavaa?

    • Anonyymi

      Onko lisää kokemuksia Droveliksesta?

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt Drovelista vasta kaksi liuskaa. Aiemmin käytössä Yaz useamman vuoden ajan, joka aiheutti loppuvaiheessa hyvin kuivia limakalvoja ikävine lieveongelmineen sekä haluttomuutta. Ensivaikutelmina Droveliksesta painon nousua sekä reippaasti näppylöitä kasvoihin, mikä ei ole kivaa enää 40 lähestyessä. Yaz on tehnyt tyhjennysvuodoista hyvin niukat, välillä jopa pari vuotta pysyivät pois. Nyt tyhjennysvuoto Droveliksella kesti kaksi päivää. Toivon että tämäkin valmiste pitäisi tyhjennysvuodot niukkoina, kärsin ilman pillereitä kovista kuukautiskivuista, ja ainakin ensimmäinen tauon pohjalta näyttäisi toimivan siihen myös. Limakalvojen kuivuuteen tuntuu myös parannusta tulleen.

      Haluttomuuteen ei ole mitään vaikutusta ollut, ja jos painoasia ei tasaannu, jää kyllä kokeiluksi nämäkin. Hieman kyllä ihmettelen ikäni, rajoilla olevan bmi ja verenpaineen vuoksi, miksi gyne nämä minulle määräsi, koska määräsi myös varuille Slindat mikäli verenpaineet kohoavat yhtään...

      • Anonyymi

        Määräsi ne koska on lääke firmojen talutusnuorassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Määräsi ne koska on lääke firmojen talutusnuorassa.

        Näin ajattelen myös, että jotain sidonnaisuuksia varmaan oli. Uusi lääke jolla pitäisi olla pienempi riski veritulppaan, koska lääkkeessä keltarauhashormoonityyppi, jota ei aiemmin ole ehkäisyvalmisteessa käytetty. Tätä seurataan nyt käyttäjäkokemuksilla. Positiivista sentään, että limakalvojen kuivuus on helpottanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ajattelen myös, että jotain sidonnaisuuksia varmaan oli. Uusi lääke jolla pitäisi olla pienempi riski veritulppaan, koska lääkkeessä keltarauhashormoonityyppi, jota ei aiemmin ole ehkäisyvalmisteessa käytetty. Tätä seurataan nyt käyttäjäkokemuksilla. Positiivista sentään, että limakalvojen kuivuus on helpottanut.

        Drospirenonia on kyllä ollut jo aikaisemmin, esimerkiksi Yaz-pillereissä.


    • Anonyymi

      Itse olen syönyt drovelista nyt vajaat kaksi liuskaa. Muuten olen ollut ihan tyytyväinen, mutta kärsin jatkuvasta tiputteluvuodosta. Milloinkohan loppuu? Vai loppuuko ollenkaan? Alkaa tiputtelu pikkuhiljaa jo haittaamaan arkeakin.

    • Anonyymi

      Mulla neljäs liuska meneillään. Meinasin jo kahden jälkeen luovuttaa. Tuli aivan jäätävän runsaat menkat, kivut kesti viikon, tissit on niin herkät, että juokseminen haastavaa, sekä mahallaan nukkuminen, myös naamaan tuli isoja finnejä. Nyt kuitenkin oireet tasaantuneet ja ajattelin jatkaa kokeilua.

      • Anonyymi

        Minulla samankaltaisia oireita. Eka tiputteluvuoto kesti 7pv ja kipuja oli. Nyt tasaantuneet, kun on jo 4.liuska meneillään, mutta rinnat on arat ja kipeät. Mieliala parantunut verrattuna aiemmin käyttämiini Qlaira-pillereihin.


    • Anonyymi

      Minun piti vaihtaa pillerimerkkiä juurikin yllä mainittujen tiputteluongelmien takia. Kerran puolen vuoden aikana pillerit piti vuodon poissa koko liuskan ajan, muuten vuoto alkoi pahimmillaan jo toisella viikolla ja kesti lumepillereihin asti. Limakalvot kuivuivat myös itselläni parin viimeisen käyttökuukauden aikana..

    • Anonyymi

      Söin 6 liuskaa. Iho ei parantunut, tiputteluvuotoa ei ollut. Lopetin sivuvaikutusten takia: haluttomuus, genitaalialueen kivut (limakalvojen kuivuus).

    • Anonyymi

      Minulla myös toinen liuska menossa. Ei huomattavia sivuvaikutuksia ja mieli tasainen.
      Itselläni akneiho, ei ole tullut näppyjä ja mielestäni ihon talineritys vähentynyt jonkun verran, kuten joku muukin kommentoi.

      Painoa ehkä tuli aluksi hiukan, nyt kuitenkin kääntynyt hiukan ruokahaluttomuuden puolelle.
      Ei siis huonoa sanottavaa.

    • Anonyymi

      Itsellä aloitettiin painonhallinta ajatuksella Dienoretestä, eli ei kerryttäisi niin paljoa nestettä, kuin edeltävät pillerit. Nyt kolme liuskaa syönyt ja reilu 5kg noussut paino tuona aikana. Myös endometrioosin hoitoon nämä ja tiputteluvuotoa miltein viikoittain. Limakalvot kuivuu, sekä hiustenlähtöä on. Aika karseet pillerit kyllä, vaihdan takaisin dienoretteen.

    • Anonyymi

      No ei varmaan kannata muutaman näpyn takia mentaalipuoltaan pistää sekaisin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Oon syönyt nyt reilut 2vko drovelista. Edelliset oli tasminetta ja vaihdoin suoraan tähän.

      Vuotanut olen viikon, hirveät alavatsakivut. En oikein tiedä pitäisikö syödä laatta loppuun ja pitää tyhjennysvuoto vai mitä. Ihan kammottava kipu. Haluttaisi pitää jo nyt tyhjennysvuoto, että alkaisiko sen jälkeen pitämään vuodon aisoissa..

      Ajattelin syödä drovelista vähintään 3kk kokeillakseni sen toimivuutta ja jos ei natsaa, niin palaan vanhaan takaisin. Ainakaan toistaiseksi ei vakuuta.. toki vaihdosta varmaan johtuu tämä vuoto.

    • Anonyymi

      Mulla 5. laatta menossa. Menkat hyvin niukat (pillereiden ansiosta, luomusti menkat runsaat ja kivuliaat), kestävät n. 2 vrk. Naama vähän ehkä rasvoittunut, mutta ei häiritsevästi. Rinnat ajoittain arat (dienorettejen kanssa oli jatkuva ongelma). Näiden kanssa en ole kärsinyt myöskään haluttomuudesta taikka kuivuudesta, jotka aiempien pillereiden kanssa olleet ongelmina.

    • Anonyymi

      Olen itse syönyt nyt drovelis pillereitä kohta puoli vuotta. Aluksi haitta vaikutuksia näkyi ihossa. Finnejä paljon. Hiukset lähtee myös reippaalla määrällä päästä. Itse syön 3 listaa peräkkäin ja pidän tauon. Jokaisen tauon kohdalla kuukautiset "pitkittyy", melkein koko 1 listan verran tiputtelee vaihtelevasti ja määrällisesti vaihdellen myös. Lääkärissä suosittelivat kokeilemaan tauotta näitä pillereitä, en jaksa uskoa että vuoto häiriöt asettuu. :( taitaa vaihtoon mennä nämäkin.

    • Anonyymi

      Olen syönyt nyt 6vk näitä ja mulla auttoi todella paljon mielialaan. PMS oireet helpotti näillä. Ainut miinus oli et tuli 3 viikon menkat ekan kuun aikana ja kauheesti finnejä tullu leukaan.. mut toivon että ne tästä tasottuis pikku hiljaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe