Minusta se ei ole iokein nukutettuja ihmsiä kohtaan.
Minulla sellainen käsitys että semmoinen on lain vastaista. Ja vasten mielinen tempaus.
Teho-osatojen lakon alkaessa on poliisin siihen puututtatva lujalla kädellä.
Työstä kieltäyvä tehohoitaja voidaan kuljettaa töihin poliisiauton kontissa eikä poliisin,
kyydillä töihin viedyllä ole eläke tukea. Mutta saa vain pelkän eläkkeen tempauksen jälkeen.
Mitä mieltä olette Turun-,Oulun-, ja Hämeenlinnan teho-osastojen lakosta?
2
82
Vastaukset
Minusta se ei ole oikein nukutettuja ihmisiä kohtaan. Nyt puolustan hengitys koneisiin liitettyjen ihmisten puolella. Minulla on sellainen käsitys että semmonen on lain vastaista. Ja vasten mielinen tempaus. Teho-osastojen lakon alkaessa on poliisin siihen puututtava lujalla vasemmalla kädellä.
Työstä kieltäytyvä teho-osaston tehohoitaja voidaan kuljettaa töihin,
poliisiauton kontissa kun hänet on viety sairaalan teho - hoidon vuodeosastolta heitä ei sen jälkeen päästetä kotiin,kuin valvottuna. Eikä poliisin kyydillä TURUSSA,OULUSSA JA HÄMEENLINNASSA viedyt tehohoitajat nauti samasta eläkkeestä. Mutta vain saa pelkän eläkk- Anonyymi
Jos lakko tulee, niin kuolemien torjumiseksi onnettomuuspotilaat joudutaan kuljettamaan naapurisairaaloihin (kauaksikin) ja kuolema voi tulla kuljetuksen aikana. Kaikki tehohoitoa vaativat leikkaukset joudutaan peruuttamaan ja taas jonot venyy.
Mikään muu duunariporukka ei ole uhannut viattomien henkeä lakollaan. Lakonhan pitäisi olla kohdistettu työnantajaan, mutta tässä lakossa joutuu kärsimään potilaat ja voivat menettää jopa henkensä (työnantajaan se ei vaikuta).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243647Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543180- 1301796
- 631769
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071559- 611108
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261102En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321042Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39985SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul186960