No en kaljaa tarviikkaan koska lopetin alkoholin käytön kokonaan.
Pyynikin käsityöläispanimo menossa konkurssiin. (Yle uutiset).
15
301
Vastaukset
- Anonyymi
No niin tollot vielä ehtii rahoittamaan tätä pyramidipuljausta hopi hopi!!!
- Anonyymi
Miten? Ostamalla kaljaa vai ostamalla osakkeita vai mikä oli mielessäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän molempia, unohtamatta sitä kolmatta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osakkeita osakkeita,maailman parhaaksi valittua olutta,giniä ja maailman parhaat paskanpuhujat kaupanpäälle. Kohta tulee rahaa!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole kyselijäpösilö hiljaa ja jatka sen muiden maksaman kaljan juomista.
- Anonyymi
fortum sai rahoitusta 🤣
- Anonyymi
Mäkin olen päässyt kaljasta eroon..tippaakaan ei ole jäänyt koskaan !
- Anonyymi
Sinne meni massit, no aina ei voi voittaa. Uutta matoo koukkuun vaan.
- Anonyymi
Jättivät konkurssihakemuksen velkaa yli 3 miljoonaa.
- Anonyymi
Murhe pois se on vaan rahaa. Olkaamme iloisia siitä että ydinryhmä sai tienata miljoonan tai pari,kovia jannuja rautaisia ammattilaisia tekemään massia. Tässäkään ei ole hullu kuka pyytää.
- Anonyymi
Silmille lähes tultiin vielä vuosi-pari sitten kun kyseenalaistit tätä vedätystä, näki kuuhun asti että homma haisee pahasti. Jumaleisson sitä "kohta tulee osinkoa"-hypetystä,maailman parasta on kaikki mitä tehdään. Onko ne pääjehut jotain lahkosaarnaajia vai mikä sai muuten fiksut ihmiset tunkemaan verrattain isojakin rahoja tähän? Nyt on sitten kova poru ja ulina.
- Anonyymi
Ei kannattanut panna ,kaljaa kansalle.
- Anonyymi
Kymmenentuhatta osakasta voi menettää rahansa.
- Anonyymi
Kokoomuksen vika tämäkin!
- Anonyymi
Paljonko niitä eri kaljatehtaita Tamnpereella oikein on? Yksi sukul,aispoika oli viitisen vuuotat sitten yhdellä Treen kaljatehtaalla muutaman vuoden töissä. Mutta se ei ollut tämä tehdas, ei ollut Pyynikin kaljatejdas eikä PUP-panimo. vaan vielä joku nimi, jota en nyt muista.
Järkevissä kaupungeissa ei ole noin kovaa panostusta kaljan valmistamiseen, mutta Tampereella tämä teollisuus kukkii ja jaksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651423Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia109855- 57690
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä46689- 53683
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025645Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616