Vakinikki oman aloituksen alle

Mitäs ootte mieltä siitä että jokainen kävis laittamassa vakinikkinsä oman aloituksensa alle? Olis helpompi seurata mikä kenenkin kirjoitus oli. Kaikki oli niin mainioita juttuja. Paljastus olisi tietenkin vapaaehtoista.
Mulle se paljastus sattui kyllä ihan vahingossa kun jäi rekattu nikki päälle.

t. Mariet, joka on hirmuisen utelias tietämään mikä kenenkin aloitus oli.

12

745

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MillaN

...tunnustamassa yhden...muut tunnustukset saavat vielä odottaa* :D

• pidä sitten meitä jännityksessä, pöööööö...

• MillaN
        Mariet kirjoitti:

pidä sitten meitä jännityksessä, pöööööö...

...säikähdin.:D

Nyt on persus hellänä istumisesta...nukkumaan...hyvää yötä!

• MillaNko oli ainut joka rohkeni käydä aloituksensa paljastamassa.
      Kuka mahtoi kirjoittaa "Onko kaikki ihan viisasta"? Oli niin vekkuli kysymys.
      Ja kuka oli Marge Tuulia?

• Jermu

Mä käyn tunnustamassa omat eettiset ja moraaliset voittajaräpellykset!

• Sofienne

....muu ei minua tunnistanut kuin yksi vihjeistäni huolimatta - on tässä sitten tunnustettava, että olin Marke Tuulia.

Se, joka arvasi minut Markeksi hokasi sen heti luettuaan runoni.
        Minulla ei ole lupaa sanoa kuka hän oli.
        Ehkä hän tulee itse paljastamaan itsensä ;DDD

*kihertelevä sofi*

• Sofienne
        Sofienne kirjoitti:

....muu ei minua tunnistanut kuin yksi vihjeistäni huolimatta - on tässä sitten tunnustettava, että olin Marke Tuulia.

*kihertelevä sofi*

Menin sitten vielä hätäpäissäni kirjoittamaan nimen väärin siis Marge Tuuliahan se oli.
        On niin vaikeaa olla toisissa kuosissa, kun näihin omiin virttyneisiin tottunut *nolo heh*

• taikanainen
        Sofienne kirjoitti:

Menin sitten vielä hätäpäissäni kirjoittamaan nimen väärin siis Marge Tuuliahan se oli.
        On niin vaikeaa olla toisissa kuosissa, kun näihin omiin virttyneisiin tottunut *nolo heh*

sä olit kirjoittanut sen runona ja mä otin asiavauksiin *häpeää*
        mut olisit laittanut siihen, että osallistuu runokisaan *puolustelee itseään*

Ihana se joka tapauksessa oli, mä äänrestinkin sitä, niinkuin Marietkin..me ollaan kait niin romantikkoja :))

Joten, onnittelut sijoituksestasi !!!!!

• Sofienne
        taikanainen kirjoitti:

Ihana se joka tapauksessa oli, mä äänrestinkin sitä, niinkuin Marietkin..me ollaan kait niin romantikkoja :))

Kiitos kiitos!

Joo oli mun oma moka - mutta eipä tuo haittaa ;D

• Sofienne kirjoitti:

*kihertelevä sofi*

Ai sinä olit Marge Tuulia :). Olit saanut kirjoituksessasi lyhyesti ilmaistua niin paljon kaunista ja herkkää. Lisäksi toi muistoja menneiltä ajoilta.

• taikanainen kirjoitti:

Niin, tuommosia romantikkoja me ollaan. Tykätään kaikesta kauniista ja herkästä :).

Jahas, jos jättäis nyt nämä työhommat pariksi viikoksi, lähtis nyt kotiin ja oikein relais tuon loman pätkän sen kummemmin säntäilemättä mihinkään.

• taikanainen
        Mariet kirjoitti:

Niin, tuommosia romantikkoja me ollaan. Tykätään kaikesta kauniista ja herkästä :).

Jahas, jos jättäis nyt nämä työhommat pariksi viikoksi, lähtis nyt kotiin ja oikein relais tuon loman pätkän sen kummemmin säntäilemättä mihinkään.

voi sitä palstalla käydä lomallakin :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      102
      4867
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1354
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1353
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe