Mitäs ootte mieltä siitä että jokainen kävis laittamassa vakinikkinsä oman aloituksensa alle? Olis helpompi seurata mikä kenenkin kirjoitus oli. Kaikki oli niin mainioita juttuja. Paljastus olisi tietenkin vapaaehtoista.
Mulle se paljastus sattui kyllä ihan vahingossa kun jäi rekattu nikki päälle.
t. Mariet, joka on hirmuisen utelias tietämään mikä kenenkin aloitus oli.
Vakinikki oman aloituksen alle
12
738
Vastaukset
- MillaN
...tunnustamassa yhden...muut tunnustukset saavat vielä odottaa* :D
- MillaN
Mariet kirjoitti:
pidä sitten meitä jännityksessä, pöööööö...
...säikähdin.:D
Nyt on persus hellänä istumisesta...nukkumaan...hyvää yötä!
MillaNko oli ainut joka rohkeni käydä aloituksensa paljastamassa.
Kuka mahtoi kirjoittaa "Onko kaikki ihan viisasta"? Oli niin vekkuli kysymys.
Ja kuka oli Marge Tuulia?- Jermu
Mä käyn tunnustamassa omat eettiset ja moraaliset voittajaräpellykset!
- Sofienne
....muu ei minua tunnistanut kuin yksi vihjeistäni huolimatta - on tässä sitten tunnustettava, että olin Marke Tuulia.
Se, joka arvasi minut Markeksi hokasi sen heti luettuaan runoni.
Minulla ei ole lupaa sanoa kuka hän oli.
Ehkä hän tulee itse paljastamaan itsensä ;DDD
*kihertelevä sofi* - Sofienne
Sofienne kirjoitti:
....muu ei minua tunnistanut kuin yksi vihjeistäni huolimatta - on tässä sitten tunnustettava, että olin Marke Tuulia.
*kihertelevä sofi*Menin sitten vielä hätäpäissäni kirjoittamaan nimen väärin siis Marge Tuuliahan se oli.
On niin vaikeaa olla toisissa kuosissa, kun näihin omiin virttyneisiin tottunut *nolo heh* - taikanainen
Sofienne kirjoitti:
Menin sitten vielä hätäpäissäni kirjoittamaan nimen väärin siis Marge Tuuliahan se oli.
On niin vaikeaa olla toisissa kuosissa, kun näihin omiin virttyneisiin tottunut *nolo heh*sä olit kirjoittanut sen runona ja mä otin asiavauksiin *häpeää*
mut olisit laittanut siihen, että osallistuu runokisaan *puolustelee itseään*
Ihana se joka tapauksessa oli, mä äänrestinkin sitä, niinkuin Marietkin..me ollaan kait niin romantikkoja :))
Joten, onnittelut sijoituksestasi !!!!! - Sofienne
taikanainen kirjoitti:
sä olit kirjoittanut sen runona ja mä otin asiavauksiin *häpeää*
Ihana se joka tapauksessa oli, mä äänrestinkin sitä, niinkuin Marietkin..me ollaan kait niin romantikkoja :))
Joten, onnittelut sijoituksestasi !!!!!Kiitos kiitos!
Joo oli mun oma moka - mutta eipä tuo haittaa ;D Sofienne kirjoitti:
*kihertelevä sofi*Ai sinä olit Marge Tuulia :). Olit saanut kirjoituksessasi lyhyesti ilmaistua niin paljon kaunista ja herkkää. Lisäksi toi muistoja menneiltä ajoilta.
taikanainen kirjoitti:
sä olit kirjoittanut sen runona ja mä otin asiavauksiin *häpeää*
Joten, onnittelut sijoituksestasi !!!!!Niin, tuommosia romantikkoja me ollaan. Tykätään kaikesta kauniista ja herkästä :).
Jahas, jos jättäis nyt nämä työhommat pariksi viikoksi, lähtis nyt kotiin ja oikein relais tuon loman pätkän sen kummemmin säntäilemättä mihinkään.- taikanainen
Mariet kirjoitti:
Niin, tuommosia romantikkoja me ollaan. Tykätään kaikesta kauniista ja herkästä :).
Jahas, jos jättäis nyt nämä työhommat pariksi viikoksi, lähtis nyt kotiin ja oikein relais tuon loman pätkän sen kummemmin säntäilemättä mihinkään.voi sitä palstalla käydä lomallakin :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518224KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4277279Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693743Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521463412Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092904Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään472438- 1261966
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351629Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801488