Hyvää aikaista huomenta

Kivaa torstai päivään. 🤗💕

55

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Krrrrrapulaista aamua ja öitä.

    • Anonyymi

      Torstai on toivoa täynnä,

      • Anonyymi

        Onko? Juuri niin toivoton kaiken täm epätietosuuden kanssa 😔😭 Kuka puhuu totta? Voi hyvät hyssykät kun sen selville saisin 😔 t.uupunut valheisiin


      • Kaikki muutkin päivät ovat toivoa täynnä. 😊


    • Anonyymi

      Huomenta 💗😊

      • 🤗💕


      • Anonyymi

        Niin, minulta taas hyvää keskipäivää, aurinko paistaa ja lämmittää. calluna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minulta taas hyvää keskipäivää, aurinko paistaa ja lämmittää. calluna.

        Kiitos. Aurinkoista keskipäivää sinullekin. 🌞


    • Anonyymi

      Mukavaa tirstaita sullekin Rinssi 🥰👍 Tuleeko tästä päivästä hyvä vaikka se alkoki liia aikasin vauvan itkulla? T.pink sin ❤️💙

      • Anonyymi

        saat senno viel toho ku se tippu multa pois. O ja i on vierekkäin onkon i niiku ilo. Hmmm🤔 😄🤭


      • Kyllä, vauvan itkulla tulee hyvä päivä. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä, vauvan itkulla tulee hyvä päivä. 😊

        🤣 ahaa ...ainakin lapsellinen päivä 🤣😘 ihana mussukka hän on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        🤣 ahaa ...ainakin lapsellinen päivä 🤣😘 ihana mussukka hän on.

        Varmasti on. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Varmasti on. 😊

        Lapsellinenpäivä vai ihana mussukka? 🤣


    • Anonyymi

      Huomenta mikä on vanhuksella vointi? Minä taas täällä.

      • Hyvin voi vetreä vanhus. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvin voi vetreä vanhus. 😊

        Mieli tasapainossa? Sinulla kun niitä tunnevaihteluita ollut ties minkälaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieli tasapainossa? Sinulla kun niitä tunnevaihteluita ollut ties minkälaista.

        On ollut nyt paljon tasaisempi olo. Se on hyvä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        On ollut nyt paljon tasaisempi olo. Se on hyvä.

        Ihana että olo ollu tasaisempi mut ootko sä muka joku vanhus 😄 T.❤️💙


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihana että olo ollu tasaisempi mut ootko sä muka joku vanhus 😄 T.❤️💙

        No en ole mielestäni ainakaan. Tietenkin riippuu mihin verrataan. 😅


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No en ole mielestäni ainakaan. Tietenkin riippuu mihin verrataan. 😅

        Mieli on mielialan ikäinen 😄


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        On ollut nyt paljon tasaisempi olo. Se on hyvä.

        Hyvä tietää. Minulla ja sinulla on outo yhteys, jotenkin se olo ja fiilis siirtyy minuunkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tietää. Minulla ja sinulla on outo yhteys, jotenkin se olo ja fiilis siirtyy minuunkin.

        Oletko ennenkin huomannut sellaista?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Oletko ennenkin huomannut sellaista?

        Aika usein. Mitä nyt masennukseen tulee ja sellaisia oloja kun ei haluaisi olla täällä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika usein. Mitä nyt masennukseen tulee ja sellaisia oloja kun ei haluaisi olla täällä enää.

        Miksi jätit kommentoimatta tähän? Normaalisti tulee kommenttia heti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi jätit kommentoimatta tähän? Normaalisti tulee kommenttia heti.

        Johtuu siitä että sivu toimi huonosti ja olen töissä. Pahoittelen... Mistä asti sulla tuo yhteys ollut? Olisiko se empatiaa?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Johtuu siitä että sivu toimi huonosti ja olen töissä. Pahoittelen... Mistä asti sulla tuo yhteys ollut? Olisiko se empatiaa?

        Usein kun on vaikka masentanut niin vasta sen jälkeen lukenut että sinuakin masentaa. Outo yhteensattuma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usein kun on vaikka masentanut niin vasta sen jälkeen lukenut että sinuakin masentaa. Outo yhteensattuma.

        Toivottavasti välillä tulee myös hyvä olo, eikä masentaisi enää koskaan. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Toivottavasti välillä tulee myös hyvä olo, eikä masentaisi enää koskaan. 😊

        Tulee tietenkin. Meillä vain ylä ja alamäet sattuneet yhtäaikaisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulee tietenkin. Meillä vain ylä ja alamäet sattuneet yhtäaikaisesti.

        Millainen olosi nyt on?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Millainen olosi nyt on?

        Kaipaan sitä miestä. Hieman turhautunut ja saamaton olo ettei saa mitään hyödyllistä aikaiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaan sitä miestä. Hieman turhautunut ja saamaton olo ettei saa mitään hyödyllistä aikaiseksi.

        Minä heräsin juuri. Nukuin tunnin päikkärit. Tuttua on tuokin tunne, ettei saa mitään aikaiseksi.


    • Se siitä hyvästä olosta. 😢

      • Anonyymi

        Onko sinulla verensokeri alhalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla verensokeri alhalla?

        Tuolla vaan naurettiin toisessa ketjussa, ettei minun yhteydenottoja kukaan odota eikä kaipaa... 😢

        Tämä sivusto oli taas pitkään epäkunnossa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuolla vaan naurettiin toisessa ketjussa, ettei minun yhteydenottoja kukaan odota eikä kaipaa... 😢

        Tämä sivusto oli taas pitkään epäkunnossa.

        Tämä oli epäkunnossa! Kyllä varmaan odottaa. Minä suhtaudun kirjoituksiisi, neutraalisti ja vähän rajoittuneesti.. koska aikaisemmin olen kokenut sinun toimivan mielestäni, minun kirjoitelua kohtaan väärin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli epäkunnossa! Kyllä varmaan odottaa. Minä suhtaudun kirjoituksiisi, neutraalisti ja vähän rajoittuneesti.. koska aikaisemmin olen kokenut sinun toimivan mielestäni, minun kirjoitelua kohtaan väärin.

        Olen todella pahoillani, jos jotain sellaista on sattunut. Minulla ei ole mitään syytä olla muita kohtaan ilkeä eikä paha. Joskus tulee väärinkäsityksiä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuolla vaan naurettiin toisessa ketjussa, ettei minun yhteydenottoja kukaan odota eikä kaipaa... 😢

        Tämä sivusto oli taas pitkään epäkunnossa.

        Onkohan tämä palstailu sinulle hyväksi, kun sinulla vaikuttaa tulevan niin kovin paha mieli jos joku vähänkin vastakarvaan silittelee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan tämä palstailu sinulle hyväksi, kun sinulla vaikuttaa tulevan niin kovin paha mieli jos joku vähänkin vastakarvaan silittelee.

        Niin en tiedä miksi mieleni toimii nyt niin. Olen vaan niin epätoivoisesti rakastunut. Huonot yöunet taustalla tänään myös.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin en tiedä miksi mieleni toimii nyt niin. Olen vaan niin epätoivoisesti rakastunut. Huonot yöunet taustalla tänään myös.

        Rakastunut ulkokuoreen, jonka sisällä voi olla vaikka hirrrrrmuinen siideripissis...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakastunut ulkokuoreen, jonka sisällä voi olla vaikka hirrrrrmuinen siideripissis...

        Enpä jaksa uskoa sitä. Tietysti tuntisin hänet mielellään paremmin. Ei pelkkään ulkokuoreen rakastu tällä tavalla. Jotain muuta tapahtui.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Enpä jaksa uskoa sitä. Tietysti tuntisin hänet mielellään paremmin. Ei pelkkään ulkokuoreen rakastu tällä tavalla. Jotain muuta tapahtui.

        Kosminen kolmannen asteen yhteys. No luotettava se ei ainakaan ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kosminen kolmannen asteen yhteys. No luotettava se ei ainakaan ole.

        En minä tiedäkään kuin vain omista tunteistani.... Kärsimystähän se on yksin tuntea, kuten moni sen täällä tietää.


    • Anonyymi

      Jokohan toimii torstaipalstailu?
      Kivaa iltapäivää nyt kuitenkin🤔

      • Kivaa iltapäivää sinnekin. Kohta loppuu työpäivä sentäs. 🌞


    • Jaa a. Kun joku kertoisi mihin uskoa... Kohta tulee vuosi täyteen.

    • Nyt en ehdi palstailemaan muutamaan tuntiin. Mukavaa iltaa! 🤗 👋

      • Anonyymi

        Kiitos samoin! 😊👋🏻


      • Anonyymi

        Kiitos samoin! 😊


    • Anonyymi

      Ei ollut kiva päivä. Vasta sitten on hyvä päivä, kun saa tehdä töitä rauhassa ilman minkäänlaista ylimääräistä "näytelmää". Kaikki sellainen esitys saa voimaan huonosti.

    • Hyvään yöhön kauniita unia 💕😊🤗❤️🌛

      • Anonyymi

        Hyvää unta onnen valtakuntaan. ☁️🐑


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää unta onnen valtakuntaan. ☁️🐑

        Kaunis kuu taivaalla nyt 🌕


      • Anonyymi

        Huvää yötä ja kauniita unia 🌛✨💫💖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huvää yötä ja kauniita unia 🌛✨💫💖

        🌕🥰


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe