Vw id 4 jäi kiinni pikalaturiin

Anonyymi

Paskan möivät jatkuu
Vw laatu

17

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Herättää kysymyksiä
      Testiauto
      Uutiset
      Autot ampparit

• Anonyymi

Tällaiset tapahtumat olivat ennustettavissa. Jos auton liitinpinnat ovat likaiset, niin silloin ylimenovastus voi kasvaa liian suureksi, jolloin muodostuva lämpö hitsaa latauskaapelin liitinpinnat kiinni auton liitinpintoihin. Jos ei virtaa saada nopeasti katkaistua, niin tulipalohan siitä on seurauksena. Tämän vuoksi isommille latausasemille ollaan hankkimassa alkusammutuskalustoa.

• Anonyymi

Höpöhöpö, ei tuollaista pääse tapahtumaan.

• Anonyymi

Mä ostin bensa-auton kun ei ollut varaa sähköautoon. Nyt ei ole varaa ajaa kun bensa kallista. Aikaisemmin mulla jäi tankatessa se pistooli kiinni pakoputkeen kun luulin että bensan saa nopeammin moottoriin sitä kautta. Nyt mulle ei suostuta myymään sähköautoa kun olen kuulemma hieman vajaa ja bensa-auto sopii minulle paremmin. Pitäisi varmaan ostaa diesel auto seuraavaksi. Harmittaa kun ne pistoolit näyttää kaikki niin samalta että en tiedä mistä pitää tankata.

• Anonyymi

siksikö toyota kehittää vetyautoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöhöpö, ei tuollaista pääse tapahtumaan.

Totuus on monesti tarua ihmeellisempi. Näin se on keskeneräisten sähköautojenkin kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ostin bensa-auton kun ei ollut varaa sähköautoon. Nyt ei ole varaa ajaa kun bensa kallista. Aikaisemmin mulla jäi tankatessa se pistooli kiinni pakoputkeen kun luulin että bensan saa nopeammin moottoriin sitä kautta. Nyt mulle ei suostuta myymään sähköautoa kun olen kuulemma hieman vajaa ja bensa-auto sopii minulle paremmin. Pitäisi varmaan ostaa diesel auto seuraavaksi. Harmittaa kun ne pistoolit näyttää kaikki niin samalta että en tiedä mistä pitää tankata.

laita se missä lukee isolla E sinne tankkiin
        takista pimeässä sytkärillä että menikö oikein

• Anonyymi

Et et sitten kirjoita omasta kokemuksesta?
      Omistajatasolla on tieto kuinka pikalatausliitin irtoaa häiriötilanteessa.

• Anonyymi

Minulla on pitkä kokemus kaikista sähkölaitteista. Jos kontaktipinnat kuumenemisen vuoksi hitsautuvat yhteen, niin ne kyllä pysyvät hitsautuneina, vaikka sähkövirta katkaistaisiinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on pitkä kokemus kaikista sähkölaitteista. Jos kontaktipinnat kuumenemisen vuoksi hitsautuvat yhteen, niin ne kyllä pysyvät hitsautuneina, vaikka sähkövirta katkaistaisiinkin.

Tuo on enemmän kuin harvinaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun löyhäpäinen päätelmäsi on tuo kiinnihitsautuminen. Siitä ei ole kyse. Pikalatausliittimen juuttuminen johtuu siinä olevasta lukosta, joka aseman tai auton häiriötilan vuoksi ei avaudu. Tilanteeseen löytyy ratkaisu auton käyttöohjeista.
        Pikalataus ei onnistu alkuunkaan jos liittimen kontaktipinnoissa on poikkeavaa vastusta. Lataus ei silloin käynnisty, joten teoriasi kipinöinnistä tai kiinnihitsautumisesta on höpöhöpöä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kontakrori huitsasi yhden koskettimien kiinni ja koko kontakrori jäi päälle.
        Varaaja lämpeni 12o c asteiskeiksi onneksi olin kotona.

Enston keskuksen Tuva remostaattin kytki vaan kontaktorin käämin pois ja oikosulku jäi päälle .

• Anonyymi

Latureissa on joskus ollut ongelmia, ei itse autossa.

• Anonyymi

ID-autojen laatu nyt on ollut sitä ja tätä, joten mitä tahansa voi käytössä sattua.

• Anonyymi

Nehän on niitä vika vaakenita ja vilunki vaakenita

Kokoajan johtajan on amksanut korvaukset huijauksiyaannpäästöarvoissa

• Anonyymi

Ei se kiinni jäännyt, sivuleikkureilla piuhat poikki ja matkaan.

• Anonyymi

pikalaturi kuluttaa akkua...,miksi tuhoat autosi ...
      pitää olla kalliit vakuutukset jos meinaa mennä kauemmas,,,voip tulla kylmä oodotellessa..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toni Niemisen lapset otettu huostaan

Heidi Nieminen, Tonin ex vaimo onko kyseessä? Eihän Tonilla ole muiden naisten kans enää niin pieniä lapsia? Eli mitä siellä on tapahtunut? Neljä last
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      8717
    2. Soini lähdössä viemään persuilta ääniä

Soini harkitsee lähtevänsä jo seuraavissa eduskuntavaaleissa ensi keväänä ehdokkaaksi. Myös EU vaalit parin vuoden kuluttua häntä kiinnostavat. Aika m
      Perussuomalaiset
      200
      2328
    3. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      514
      2245
    4. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      14
      1742
    5. Taas sun kuvaasi

katselin 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      65
      1520
    6. Siivooja Auri Kananen ei hätkähdä "mörskäkoteja": Tuhohyönteisiä, tiskit likoamassa pari vuotta...

Kananen siivoaa järkyttävään kuntoon päässeitä koteja - ja elättää itsensä somesisällöillä. Vastaan on tullut kaikkea maan ja taivaan väliltä: vuosien
      Maailman menoa
      27
      1447
    7. Venäjän rintama romahtanut. Lännen pitää alkaa miettiä pilkotaanko venäjä useaksi pikkuvaltioksi

Venäjän rintama näyttää romahtaneen täysin myös Hersonin suunnalla. Asiasta twiittaa muun muassa sotahistorian asiantuntija ja suomenkielistä Ukraina
      Maailman menoa
      227
      1254
    8. Ok. Hyvä sait mut vihaamaan itseäsi

Oletko nyt tyytyväinen . Hyvästi
      Ikävä
      148
      1234
    9. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      79
      1174
    Aihe