Hälyttävästi lisääntynyt pispalassa huumeiden käyttö vedetään supua ja piriä viinaa sekaisin ...
Käräyttänyt eräänkin nistin itse teosta ei muuta kuin poliisin vinkki puhelimeen infoa jos näette.
Pispalan narkkarit
9
1339
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä huumeet on tulevaisuus ja tietää töitä monille. Itsekin myyjänä käärin hyvät voitot.
- Anonyymi
mina myy kaiki paras huumeet.
- Anonyymi
Tänne Pirkkalaan asti järven yli näkee kuinka hirveä meno on Pispalassa.
- Anonyymi
linnas oli sanonta pitäis tappaa kaikki lehmät ei syntyis vasikoita.mitä meille kuuluu pispalan asiat eikös ole hyvä kun ovat sielä
- Anonyymi
Pispala on itseään taiteilijoiksi nimittämän väen aluetta.
- Anonyymi
pispala oli joskus pirkkalaa
- Anonyymi
Erään stadilaisen Tampereelle muuttaneen kitaristin kantamesta on ainoa, missä mulle on Suomessa kaupiteltu huumeita.
- Anonyymi
Pispalan ja Pirkkalan narkkarit? Tuohan on pan-tamperelainen ongelma. Narkkizombeja ja pintakäyttäjiä riittää ihan joka kolkkaan Tamperetta. Mukaan lukien esim. Kaarilan ja Leinolan paremman väestön asuinalueet. Tilanne on niin sanotusti "free flow", eli kukaan-mikään ei enää hallitse räjähtävää huumeiden käyttöä Tampereella. 10-15 vuotiaat ovat potentiaalisia asiakkaita ja kestokäyttäjiä. Ja kaikki siitä ylöspäin.
- Anonyymi
L-l-läh-lä-lähtökohtaisestihan olen aina oikeassa, mutta harrastan toki myös hermeneuttista sarkasmia joka toki on huumorin lajeista vaikein ja siksi minun toki pitäisikin keskittyä pieruhuumoriin. Huumeista en välitä vaan sadismi on mun juttu toki. Kun alaiseni kärsii minä nautin hermeneuttisen lähtökohtaisesti toki!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2074056
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921936Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek301622- 1651412
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251306Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121160Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1001158- 391142
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291103Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91052