Pispalan narkkarit

Anonyymi

Hälyttävästi lisääntynyt pispalassa huumeiden käyttö vedetään supua ja piriä viinaa sekaisin ...
Käräyttänyt eräänkin nistin itse teosta ei muuta kuin poliisin vinkki puhelimeen infoa jos näette.

9

1555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä huumeet on tulevaisuus ja tietää töitä monille. Itsekin myyjänä käärin hyvät voitot.

• Anonyymi

mina myy kaiki paras huumeet.

• Anonyymi

Tänne Pirkkalaan asti järven yli näkee kuinka hirveä meno on Pispalassa.

• Anonyymi

linnas oli sanonta pitäis tappaa kaikki lehmät ei syntyis vasikoita.mitä meille kuuluu pispalan asiat eikös ole hyvä kun ovat sielä

• Anonyymi

Pispala on itseään taiteilijoiksi nimittämän väen aluetta.

• Anonyymi

pispala oli joskus pirkkalaa

• Anonyymi

Erään stadilaisen Tampereelle muuttaneen kitaristin kantamesta on ainoa, missä mulle on Suomessa kaupiteltu huumeita.

• Anonyymi

Pispalan ja Pirkkalan narkkarit? Tuohan on pan-tamperelainen ongelma. Narkkizombeja ja pintakäyttäjiä riittää ihan joka kolkkaan Tamperetta. Mukaan lukien esim. Kaarilan ja Leinolan paremman väestön asuinalueet. Tilanne on niin sanotusti "free flow", eli kukaan-mikään ei enää hallitse räjähtävää huumeiden käyttöä Tampereella. 10-15 vuotiaat ovat potentiaalisia asiakkaita ja kestokäyttäjiä. Ja kaikki siitä ylöspäin.

• Anonyymi

L-l-läh-lä-lähtökohtaisestihan olen aina oikeassa, mutta harrastan toki myös hermeneuttista sarkasmia joka toki on huumorin lajeista vaikein ja siksi minun toki pitäisikin keskittyä pieruhuumoriin. Huumeista en välitä vaan sadismi on mun juttu toki. Kun alaiseni kärsii minä nautin hermeneuttisen lähtökohtaisesti toki!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2807
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      206
      1098
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1013
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      921
    5. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      62
      818
    6. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      64
      790
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      19
      660
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      64
      655
    9. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      57
      568
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      545
    Aihe