Pispalan narkkarit

Anonyymi

Hälyttävästi lisääntynyt pispalassa huumeiden käyttö vedetään supua ja piriä viinaa sekaisin ...
Käräyttänyt eräänkin nistin itse teosta ei muuta kuin poliisin vinkki puhelimeen infoa jos näette.

9

1454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä huumeet on tulevaisuus ja tietää töitä monille. Itsekin myyjänä käärin hyvät voitot.

• Anonyymi

mina myy kaiki paras huumeet.

• Anonyymi

Tänne Pirkkalaan asti järven yli näkee kuinka hirveä meno on Pispalassa.

• Anonyymi

linnas oli sanonta pitäis tappaa kaikki lehmät ei syntyis vasikoita.mitä meille kuuluu pispalan asiat eikös ole hyvä kun ovat sielä

• Anonyymi

Pispala on itseään taiteilijoiksi nimittämän väen aluetta.

• Anonyymi

pispala oli joskus pirkkalaa

• Anonyymi

Erään stadilaisen Tampereelle muuttaneen kitaristin kantamesta on ainoa, missä mulle on Suomessa kaupiteltu huumeita.

• Anonyymi

Pispalan ja Pirkkalan narkkarit? Tuohan on pan-tamperelainen ongelma. Narkkizombeja ja pintakäyttäjiä riittää ihan joka kolkkaan Tamperetta. Mukaan lukien esim. Kaarilan ja Leinolan paremman väestön asuinalueet. Tilanne on niin sanotusti "free flow", eli kukaan-mikään ei enää hallitse räjähtävää huumeiden käyttöä Tampereella. 10-15 vuotiaat ovat potentiaalisia asiakkaita ja kestokäyttäjiä. Ja kaikki siitä ylöspäin.

• Anonyymi

L-l-läh-lä-lähtökohtaisestihan olen aina oikeassa, mutta harrastan toki myös hermeneuttista sarkasmia joka toki on huumorin lajeista vaikein ja siksi minun toki pitäisikin keskittyä pieruhuumoriin. Huumeista en välitä vaan sadismi on mun juttu toki. Kun alaiseni kärsii minä nautin hermeneuttisen lähtökohtaisesti toki!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      120
      9935
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      103
      9795
    3. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      34
      9101
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7901
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6284
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5488
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      10
      4952
    8. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4802
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      39
      4438
    10. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      40
      4425
    Aihe