Pispalan narkkarit

Anonyymi

Hälyttävästi lisääntynyt pispalassa huumeiden käyttö vedetään supua ja piriä viinaa sekaisin ...
Käräyttänyt eräänkin nistin itse teosta ei muuta kuin poliisin vinkki puhelimeen infoa jos näette.

9

1245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä huumeet on tulevaisuus ja tietää töitä monille. Itsekin myyjänä käärin hyvät voitot.

    • Anonyymi

      mina myy kaiki paras huumeet.

    • Anonyymi

      Tänne Pirkkalaan asti järven yli näkee kuinka hirveä meno on Pispalassa.

    • Anonyymi

      linnas oli sanonta pitäis tappaa kaikki lehmät ei syntyis vasikoita.mitä meille kuuluu pispalan asiat eikös ole hyvä kun ovat sielä

    • Anonyymi

      Pispala on itseään taiteilijoiksi nimittämän väen aluetta.

    • Anonyymi

      pispala oli joskus pirkkalaa

    • Anonyymi

      Erään stadilaisen Tampereelle muuttaneen kitaristin kantamesta on ainoa, missä mulle on Suomessa kaupiteltu huumeita.

    • Anonyymi

      Pispalan ja Pirkkalan narkkarit? Tuohan on pan-tamperelainen ongelma. Narkkizombeja ja pintakäyttäjiä riittää ihan joka kolkkaan Tamperetta. Mukaan lukien esim. Kaarilan ja Leinolan paremman väestön asuinalueet. Tilanne on niin sanotusti "free flow", eli kukaan-mikään ei enää hallitse räjähtävää huumeiden käyttöä Tampereella. 10-15 vuotiaat ovat potentiaalisia asiakkaita ja kestokäyttäjiä. Ja kaikki siitä ylöspäin.

    • Anonyymi

      L-l-läh-lä-lähtökohtaisestihan olen aina oikeassa, mutta harrastan toki myös hermeneuttista sarkasmia joka toki on huumorin lajeista vaikein ja siksi minun toki pitäisikin keskittyä pieruhuumoriin. Huumeista en välitä vaan sadismi on mun juttu toki. Kun alaiseni kärsii minä nautin hermeneuttisen lähtökohtaisesti toki!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe