Pispalan narkkarit

Anonyymi

Hälyttävästi lisääntynyt pispalassa huumeiden käyttö vedetään supua ja piriä viinaa sekaisin ...
Käräyttänyt eräänkin nistin itse teosta ei muuta kuin poliisin vinkki puhelimeen infoa jos näette.

9

1371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä huumeet on tulevaisuus ja tietää töitä monille. Itsekin myyjänä käärin hyvät voitot.

• Anonyymi

mina myy kaiki paras huumeet.

• Anonyymi

Tänne Pirkkalaan asti järven yli näkee kuinka hirveä meno on Pispalassa.

• Anonyymi

linnas oli sanonta pitäis tappaa kaikki lehmät ei syntyis vasikoita.mitä meille kuuluu pispalan asiat eikös ole hyvä kun ovat sielä

• Anonyymi

Pispala on itseään taiteilijoiksi nimittämän väen aluetta.

• Anonyymi

pispala oli joskus pirkkalaa

• Anonyymi

Erään stadilaisen Tampereelle muuttaneen kitaristin kantamesta on ainoa, missä mulle on Suomessa kaupiteltu huumeita.

• Anonyymi

Pispalan ja Pirkkalan narkkarit? Tuohan on pan-tamperelainen ongelma. Narkkizombeja ja pintakäyttäjiä riittää ihan joka kolkkaan Tamperetta. Mukaan lukien esim. Kaarilan ja Leinolan paremman väestön asuinalueet. Tilanne on niin sanotusti "free flow", eli kukaan-mikään ei enää hallitse räjähtävää huumeiden käyttöä Tampereella. 10-15 vuotiaat ovat potentiaalisia asiakkaita ja kestokäyttäjiä. Ja kaikki siitä ylöspäin.

• Anonyymi

L-l-läh-lä-lähtökohtaisestihan olen aina oikeassa, mutta harrastan toki myös hermeneuttista sarkasmia joka toki on huumorin lajeista vaikein ja siksi minun toki pitäisikin keskittyä pieruhuumoriin. Huumeista en välitä vaan sadismi on mun juttu toki. Kun alaiseni kärsii minä nautin hermeneuttisen lähtökohtaisesti toki!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3122
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1724
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1239
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      125
      1019
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      97
      965
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      855
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      849
    Aihe