Päivä alkaa uusi. 😉 Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää!
Tämän päivän jälkeen onkin taas lomaa. 🥰 ⚜️
Kello löi taas kuusi
14
77
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää huomenta. Lomalla kerkeätkin sitten kirjoittaa kokoaikaisesti tänne.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No se tuskin on tarkoitus.
Niin veikkaan että tulee käymään. Milloin olet ollut täältä kokonaisen päivän poissa?
Anonyymi kirjoitti:
Niin veikkaan että tulee käymään. Milloin olet ollut täältä kokonaisen päivän poissa?
Olen ollut muutaman kerran.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Olen ollut muutaman kerran.
Ja millä aikavälillä?
Anonyymi kirjoitti:
Ja millä aikavälillä?
En nyt tarkemmin muista. Ehkä 3 kertaa olen ollut täältä pois tässä vuoden aikana. Onko sillä väliä?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En nyt tarkemmin muista. Ehkä 3 kertaa olen ollut täältä pois tässä vuoden aikana. Onko sillä väliä?
No nythän se kohta tulee vähenemään ehkäpä kirjoittelu, kun etkös luvannut, että kun vuosi tulee kaipailua täyteen niin unohdat rinsessan?
-Sivusta Anonyymi kirjoitti:
No nythän se kohta tulee vähenemään ehkäpä kirjoittelu, kun etkös luvannut, että kun vuosi tulee kaipailua täyteen niin unohdat rinsessan?
-SivustaEn ole luvannut, ja olen sanonut etten pysty unohtamaan koskaan.
PalstaRinssi kirjoitti:
En ole luvannut, ja olen sanonut etten pysty unohtamaan koskaan.
Joku ilmeisesti toivoo, että lopetan?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En ole luvannut, ja olen sanonut etten pysty unohtamaan koskaan.
Kovasti muistelen, että lupailit, vai oliko se että kaipailu loppuu. Löytyisiköhän tuo vielä jostain.
-Sivusta Anonyymi kirjoitti:
Kovasti muistelen, että lupailit, vai oliko se että kaipailu loppuu. Löytyisiköhän tuo vielä jostain.
-SivustaNo saan kai muuttaa mieltäni? En ole kaipaamista lopettanut enkä unohtanut. Hän on ihana.
PalstaRinssi kirjoitti:
No saan kai muuttaa mieltäni? En ole kaipaamista lopettanut enkä unohtanut. Hän on ihana.
Ja odotan joka päivä näkeväni hänet.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No saan kai muuttaa mieltäni? En ole kaipaamista lopettanut enkä unohtanut. Hän on ihana.
Anti mennä. Todella usein miehet kokevat oikeudekseen muuttaa mieltään, perua sanojaan ja tekojaan, ehkä se joskus toimii.
Anonyymi kirjoitti:
Anti mennä. Todella usein miehet kokevat oikeudekseen muuttaa mieltään, perua sanojaan ja tekojaan, ehkä se joskus toimii.
En näe syytä lopettaa kaipailua, koska tykkään hänestä aina vaan. Tunteeni ovat aidot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456