Sanna tuli kalliiksi

Anonyymi

Äänestäjille. Miksi äänestitte sannaa. Konkurssi tulee monelle ja joudutte vielä telttaan asumaan.

12

51

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakennan jurtan ja sinne puulämmitys. Kyllä kelpaa, kun eristää hyvin.

• Kuka sitä nyt edes on voinut äänestää? Jotkut ikurilaiset ja amurilaiset ja viimeiset pirkkalaiset?

• Anonyymi

Taistelemme yhtenä kansana Ukrainan puolesta. Mikään uhraus ei ole meille liian suuri jos Ukraina saa elää!

Menkööt talot ja luottotiedot, mutta Ukrainaa emme jätä

Slava Ukraini!

• Anonyymi

Sijaiskärsiä voi vaikka muuttamalla havumajaan afrikkalaisen köyhän takia, mutta muiden elintason tarkoituksellinen alasajo sijaiskärsimisen takia on käsittämätöntä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sijaiskärsiä voi vaikka muuttamalla havumajaan afrikkalaisen köyhän takia, mutta muiden elintason tarkoituksellinen alasajo sijaiskärsimisen takia on käsittämätöntä.

Kyllä se sossu edelleen ne maksus maksaa. Elä pelkää.

• Anonyymi

Kun ideologia ja anarkia menee politiikan ja suomen sekä kansan asioiden hoitamisen edelle tulos on tämä.

• Anonyymi

Ei Suomessa ole suoraa pääministerinvaalia, ainoastaan presidentinvaalit.

• Anonyymi

Kansa on liian tyhmää. Minä, minä, minä tyyppiä. Moni ei edes ymmärrä mitä valtion velka on ja kuinka paljon sitä on. Pääasia on että itseen ei kohdistu mitään ikäviä päätöksiä. Haluavat siirtää ongelmat tuleville sukupolville. Siksi he kannattavat nykyisiä päättäjiä.

• Anonyymi

Mun koulukaverin nimi oli sanna ja sielä oli myös susanna. Päiväkodissakin oli sanna mutta se oli eri sanna.

• Anonyymi

Ja yleensäkin sanna on pikkutytön nimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2273
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1735
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe