Muistaisitteko rukouksin minulla hajosi pöytätietokone Jeesus voisitko korjata sen

Anonyymi

Eilen aamulla se ei käynnistynyt ja tarviin sitä päivittäin kun kaikkia asioita pitää hoitaa netissä ja sähköpostilla. Tietokoneeni Dell Optiplex koneen takuuaika on jo päättynyt. Joten ei se edes mene enää takuu krjauksena. Ostettu loppuvuonna 2018 ja se hajosi. Kyllä ottaa pattiin nyt. Enää ei ole varaa ostaa uutta tietokonetta.

Viime vuoden tammikuussa hajosi LG 43" TV eikä mulla ole ollut varaa ostaa uutta tai korjauttaa vanhaa. Pelkästään tv:n vieminen tv korjaajalle maksaa kun minulla ei ole autoa.

Herra Jeesus Kristus nasaretilainen voisitko korjata nuo laitteet, aamen.

32

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muistakaa kuitenkin Mooseksen I käsky. Ehkä hajoaminen on johdattava pyhitykseen.

Itse olen saanut usein rukoilemani vain heittääkseni sen pois muutaman kuukauden jälkeen.

Olen kuin pieni lapsi joka kerjää äidiltä jokaista näkemäänsä esinettä. Ja jos saa ne päätyy nurkkaan käyttämättöminä.

Sellaisiakin tapauksia on. Toivon että te olette matkalla pyhitykseen Jumalan kämmenellä.
      Miettikää tarvitsetteko telkkaria vai ennemmin seurakuntaa, toista ihmistä tai ajan käyttöä paremmin kuin koskaan. Tai ehkä työpaikan??

Nää tuli mieleen. Saan paljon rukousvastauksia, mutta en tiedä miksi. Myyn kirpputorilla usein esineet joita olen rukoillut.

• Anonyymi

Kyllä kaikki asiat ja murheet saa viedä rukouksella Jeesuksen eteen. Nykyään tietokone on välttämättömyys, sellainen jonka rautaosat on uusia ja johon tulee vielä ajuri päivityksiä.

Ei tällä korjaamisen pyytämisellä ole mitään tekemistä uskovan pyhityksellä.

En tarvitse Jeesuksen seuraamiseen ekumenista pride portto kirkkoa, joka on pyhien ja martyyrien veressä Ilm.18:1-5, 24 vuosisatojen aikana.

Palkka työpaikkaa vakinaisella työsuhteella olen rukoillut mutta en ole saanut vastausta. Uskovat karttaa työttömiä köyhiä miehiä joilla ei perhettä.

• Anonyymi

Minä ole hyvä kela täti minä anta uusi .

• Anonyymi

Ei Jeesus mitään koneita korjaa. Sulle tekee hyvää olla ilman konetta.

• Anonyymi

Eikä hän korjaa fillaria, kenkiäsi, autoa tai talosi kattoa jne...
        Kyllä Raamattu opettaa että tuokaa kaikki murheenne Jeesukselle ja hänen kannettavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä hän korjaa fillaria, kenkiäsi, autoa tai talosi kattoa jne...
        Kyllä Raamattu opettaa että tuokaa kaikki murheenne Jeesukselle ja hänen kannettavaksi.

Korjaa ite pyöräs tai pyydä jotain kaveria.

• Anonyymi

Jeesus on Jumalan Poika, ei tietokonekorjaaja.

• Anonyymi

miksi uskovilla on nettisivuja ja tv7 arkistoss ja youtubessa videoita ja musiikkia jos heillä ei saisi olla tietokonea minulla on niin suuri Jumalan poika joka osaa korjata mitä vaan

• Anonyymi

Hienoa on vedellä paskaa tietokoeneista yms.
      Toivon vain,että ymmärrät joskus,ettei ole liian myöhäistä.

• Anonyymi

spämmiä sinä levität
        tottakai saa rukouksella ja aloituksessa kertoa oma aihe tällä palstalla Jeesukselle mitä se sinulle kuuluu ei se korjaus ole sinulta pois
        en tiedä kuka terrosti hakkeri rasisti tai i uskon fundamenttalis wokettaja minukin modeemit ja tietokoneeni hajoitti ehkä se oli putinisti trolli tai nuuhkija bidenisti tai evlut kirkon vapaamuurari saatana palvooja

• Anonyymi

Jeesus Kristus, Sinä kuulet rukouksemme. Auta aloittajaa saamaan kodin laitteet kuntoon. Jos ongelma on sähköpistokkeissa tai pistorasiaan liittyvä sulake on palanut, auta. Auta aloittajaa saamaan uudet laitteet, aamen.

• Anonyymi

Jeesus voi antaa omilleen paljon enemmän kuin osaamme pyytää.

• Anonyymi

Jätä asia rukouksella Jeesukselle, mutta jos ei mitään tapahdu niin miten hoitaa päivittäiset sähköpostit, pankkiasiat, virastoasiat, kaupat, uutisten lukeminen, vaihtoehto uutiset, jne...

Jos sinulla ei tarvitse olla tietokonetta niin.

Rukoilen kiittäen ja pyydän Herra Jeesus Kristus sammuta sitten kaikkien muidenkin suomalaisten nettiyhteydet, modeemit, puhelimet, tietokoneet, tapahtukoon sinun hyvä tahtosi kiitos aamen.

• Anonyymi

Globalisti saatananpalvojien johtama Nato hybridikeskus ja vapaamuurari illuminaattien ja Supo salaseura voi hakkeroida ja tuhota uskovien kristittyjen tietokoneita. Koska heille jumalaton valtiojohto on säätänyt lakeja jotka antavat heille luvan kaikenlaiseen jumalattomuuteen.

• Anonyymi

Vajaa 4 vuotta vanha pöytätietokone, olisiko siinä mahdollista vedota myyjän ja tehtaan virhevastuuseen? Silloin saisi ehkä ainakin osan korjauskuluista maksamaan maahantuoja. Tuo on mielestäni liian lyhyt aika tietokoneen eliniäksi. Ainakin ennen sanottiin, että merkkikoneet ovat hankalampia käyttäjilleen, koska niiden osat voivat olla kalliita, voiko esim. emolevyä tai kovalevyä jossa on käyttöjärjestelmä, mennä noin vain uusimaan? Ennen oli kuluttajien kiusana myös joissain merkkikoneissa niiden keskusmuistipalikoihin tehdyt muutokset, jolloin ei pystynyt muistia korjaamaan standardinmallisilla halvemmilla muisteilla.

Minulla on vanha työläppärinini, myös Dell-merkkinen, ollut käytössä jo huhtikuusta 2013. Se on julkaistu ekan kerran myyntiin jo v. 2012 loppuvuodesta. Sain sen ostaa halvalla kun työt loppuivat syksyllä 2015. Oikeastaan en muista nähneeni sitä pientä laskua joka minulle piti tulla, enkä huomannut sitä eriteltynä irtisanomiasajan (6 kk) missään palkassa. Pörssiyhtiöt siivoavat vanhenevia työntekijöitään työttömyyskortistoon. Syynä esim. atk-alalla on se, että on uran loppuvaiheessa ollut tekemisissä vain vanhojen tietotekniikoiden (liittyen ohjelmointiin) kanssa. Kun lähestyy ikävuottaan 60, niin firman ei kannata satsata enää aikaa ja rahaa esim. yli vuoden koulutukseen, koska työntekijällä on aika vähän enää työvuosia jäljellä tuossa iässä.

Pyydä jotain tuttavaa joka on innokas pc-harrastaja tai sitten pc-puolella töissä oleva ammattilainen, ehkä mikrotuessa, apuun. Yrittäkää tutkia sitä myyjän ja valmistajan virhevastuuta tavarasta. Onkohan tuohon mistään enää saatavana esim. emolevyä, joka voi olla rikki? Windows 10 tuossa on melko varmasti, sehän on ollut jo käytössä monta vuotta. Itselleni on ollut ongelma keksiä, missä vika oikeasti on. Siihen on useampia mahdollisuuksia. Ainakin kovalevy ja emolevy, mutta harvemmin keskusmuisti (RAM-muistipalikat) hajoavat.

Minulla on tossa toisessa huoneessa noin 8-9 v vanha pöytäkone Acer M5910, joka ei enää suostu käynnistymään. Vahvasti epäilen, että emolevyssä on vikaa. Olisi hienoa, jos löytäisin siihen jostain samanlaisen emolevyn. Laitoin siihen itse joskus toisen kovalevyn, ja siinä on 6 gigatavua keskusmuistia, joten siinä toimisi edelleen Windows 10 ihan mukavasti. Kone on ollut kai yli vuoden poissa pelistä.

• Anonyymi

Takuuaika minun koneessa oli vuosi tai kaksi. Dell ylläpito ohjelmisto kertoi että takuu aika on loppunut olisi kuulemma pitänyt ostaa lisää takuu huoltoa. Onko Dell Venäläinen vai Jenkki firma? Ostin koneen HobbyHallista, se taitaa olla Venäläisten omistama yhtiö.

Koneessa on alkujaan ollut Windows 10 pro ja päivitetty Windows 11 pro versioon, kun prosessori tuki uutta Windows 11 versiota. Koneessa on myös selain linkit, sukututkimus ohjelmistot, virustorjunta ja lisenssit tuohon koneseen. Sekä omia kuvia ja tiedostoja.

Näkö minulla on huono joten läppäristä tihrustelu ei ole hyväksi silmilleni eikä sukututkimus ohjelmistoa ole mielekästä tihrustaa pieneltä näytöltä.

Saisko M.2 ssd levyltäni vielä tiedostoja talteen, jos jollain levyn kopiointi laitteella sitä yrittäisin? En ollut päivittänyt varmuuskopioita.

Äsken katsoin Jimms pc kaupan valmiiksi koottuja koneita niin siellä noin 450€ halvin valmiiksi koottu kone, ilman käyttöjärjestelmää, rautaosat olivat Windows 11 yhteensopiva. Kaikkia rautaosia ei enää tueta Windows 11 versiossa vaikka ostaisi uuden Windows 10 koneen. Hiljainen virtapihi pöytäkone oli ja on sellainen joka riittä minulle. Näytönohjain integroitu emolevyyn, 500G kiintolevy M.2 ssd ja vähintään 8G ram, prosessori Intel.

DNA , Elisa , Telia kaupoisssa pöytäkoneiden halvimmat hinnat oli noin - 400€ ei minulla ole varaa ostaa uutta rautaa jos sitä ei saa osamaksulla.

Vaikea taloudellinen juttu ja nyt kuulemma on tulossa talveksi 2022-2023 Dark Winter ja sähkökriisi niin, ei kannata ostaa mitään tai tehdä velkaa. Jotkut uskovat varoittaa jopa Venäjän hyökkäävän tänne ja kertovat uskovien keskuudessa ja netissä erinlaisia Venäjä hyökkäys profetioita, Tukholma n profetiaa jne... taitavat olla Naton hybridikeskuksen palkkaamia trolleja, jotka sai valtiolta 400miljoonaa euroa.

OL3 ydinvoimalaa ei eri syiden takia tule koskaan toimimaan kuulemma siten kuten ovat suunniteleet ja se vetää kaikki sähköt alas koko valtakunnasta ja tulee 3-4-5 tunnin sähkökatkoja ensitalvena (lähde: Arto Lauri YouTubettaja).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Takuuaika minun koneessa oli vuosi tai kaksi. Dell ylläpito ohjelmisto kertoi että takuu aika on loppunut olisi kuulemma pitänyt ostaa lisää takuu huoltoa. Onko Dell Venäläinen vai Jenkki firma? Ostin koneen HobbyHallista, se taitaa olla Venäläisten omistama yhtiö.

Koneessa on alkujaan ollut Windows 10 pro ja päivitetty Windows 11 pro versioon, kun prosessori tuki uutta Windows 11 versiota. Koneessa on myös selain linkit, sukututkimus ohjelmistot, virustorjunta ja lisenssit tuohon koneseen. Sekä omia kuvia ja tiedostoja.

Näkö minulla on huono joten läppäristä tihrustelu ei ole hyväksi silmilleni eikä sukututkimus ohjelmistoa ole mielekästä tihrustaa pieneltä näytöltä.

Saisko M.2 ssd levyltäni vielä tiedostoja talteen, jos jollain levyn kopiointi laitteella sitä yrittäisin? En ollut päivittänyt varmuuskopioita.

Äsken katsoin Jimms pc kaupan valmiiksi koottuja koneita niin siellä noin 450€ halvin valmiiksi koottu kone, ilman käyttöjärjestelmää, rautaosat olivat Windows 11 yhteensopiva. Kaikkia rautaosia ei enää tueta Windows 11 versiossa vaikka ostaisi uuden Windows 10 koneen. Hiljainen virtapihi pöytäkone oli ja on sellainen joka riittä minulle. Näytönohjain integroitu emolevyyn, 500G kiintolevy M.2 ssd ja vähintään 8G ram, prosessori Intel.

DNA , Elisa , Telia kaupoisssa pöytäkoneiden halvimmat hinnat oli noin - 400€ ei minulla ole varaa ostaa uutta rautaa jos sitä ei saa osamaksulla.

Vaikea taloudellinen juttu ja nyt kuulemma on tulossa talveksi 2022-2023 Dark Winter ja sähkökriisi niin, ei kannata ostaa mitään tai tehdä velkaa. Jotkut uskovat varoittaa jopa Venäjän hyökkäävän tänne ja kertovat uskovien keskuudessa ja netissä erinlaisia Venäjä hyökkäys profetioita, Tukholma n profetiaa jne... taitavat olla Naton hybridikeskuksen palkkaamia trolleja, jotka sai valtiolta 400miljoonaa euroa.

OL3 ydinvoimalaa ei eri syiden takia tule koskaan toimimaan kuulemma siten kuten ovat suunniteleet ja se vetää kaikki sähköt alas koko valtakunnasta ja tulee 3-4-5 tunnin sähkökatkoja ensitalvena (lähde: Arto Lauri YouTubettaja).

Sellainen vaihtoehto tuli mieleen että jos ostaisi tietokoneen osia ja käyttäisi rikkimeneen koneen 8G ddr4 ram muistin , M.2 ssd levyn, Windows 10 lisenssi, niin tulisiko se halvemmaksi vaihtoehdoksi?

Pitäisi ostaa erikseen... hiljanen kotelo, emolevy(integroitu näytönohjain) prosessori tuuletin, virtalähde.

Tuossakin tulee vaikeaksi osien valinta, jotta ovat yhteensopivia ja Windows 11 versiota tukevia. Tulevaisuudessa ajurien päivitys.

Jeesus auta ja korjaa mun tietokone pian. aamen.

• Anonyymi

En pilkkaisi,sillä kuolet joskus!

• Anonyymi

Laiton uhkauksesi on rikos Suomen Rikoslaissa!
        Aloitus ei pilkka vaan rukousaihe.
        Älä sano väärää todistusta.
        Mikä sinä olet sanomaan että jostain aiheesta ei saisi esittää rukousaihetta Herra Jeesus Kristus nasaretilaiselle.
        Lähde sinä ulos portto seurakunnasta (Ilm.18:1-4, 24) josta on löytyvä marttyyrien ja pyhien verta tuhansien vuosien ajalta, jos et niin olet osallinen heidän synteihin.

• Anonyymi

Varas on tullut vain varastamaan, tuhoaman, tappamaan, se on valtiojohdossa ja heidän johtamassa evlut suuntauksen kirkkolaitos instituutiossa ollut jo 1760 luvulta lähtien.
      Ne saatananpalvojat ovat tuhonneet satojentuhansien suomalaisten elämät Ilm.18:1-5,24 kertoo Raamattu.

Uskovien sielun vihollinen hajoittaa uskovien omaisuutta ja tietokoneita ihmisten kautta, koska olen ylläpitänyt Jumalan sanaa, ilosanomaa (Joh.3:16-21 evankeliumia).

Tänne vastaa jotkut portto kirkon käsikassara trollit, evlut lahkon vapaamuurari saatanpalvojaa mafioosot joita on evlut kirkossa noin 8000 ja he pitäö koraania heille pyhänä kirjana. Samassa lösissä on myös fundamenttalisti ateisit , heistä kertoo myös Raamattu sanalla jumalaton.

• Anonyymi

Nyt he vakoilee, hakkeroi ja rikkoo tietokoneita, aina ennenkin ja tänään kokoajan he tuhoavat ihmisten elämät. He palvelee uudestisyntyneiden kristittyjen vihoillista eli saatanaa. Sen takia modeemit, tieokoneet, verkkolaitteet, IOT laitteita tuhotaan jos kritsoit aiheesta heidän 666 yhteiskuntaa ja sen rakentamista. EU on lopunajan uudelleen nousutta Rooman valtakuntaa. Kiinassa meno on jo hirvittävää peto valtaa ja 666 yhteiskuntaa. Twitterissä kammottavia videoita kun tapattavat ja tappavat ihmisiä.

kopiotua...

11.9.2022- Maalittamislainsäädännöllä halutaan kansalaisten turvat tukkoon
      https://keskustelu.suomi24.fi/t/17560334/maalittamislainsaadannolla-halutaan-kansalaisten-turvat-tukkoon

Jälleen valmistellaan epämääräistä ja tulkinnanvaraista lainsäädäntöä, jolla voidaan sortaa mielivaltaisesti kansalaisia vallanpitäjien halujen mukaan. Tulee johtamaan siihen, ettei tavallinen kansalainen uskalla kohta sanoa yhtään mitään.

Riippuen mikä poliittisideologinen ryhmittymä on vallassa, sinun sanomisesi ovat joko sallittuja tai rangaistavia. Sairasta menoa. Meillä on jo rikoslaissa kunnianloukkaus ym. pykälät, ei mitään epämääräisiä tulkittavia poliittisia lakeja tarvita.

Tällä koitetaan saada poliitikkojen ja virkamiesten arvostelu, myös aiheellinen rangaistavaksi, vaikka lähivuodet mm. koronapandemian hoidon ylilyönnit ovat todistaneet, että aihetta kritiikille on.

Oikeusministeriön lakiluonnos: Maalittaminen verkossa rangaistavaksi - sakkoa tai enintään yksi vuosi vankeutta
      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3684f8e9-a820-435e-907f-73dad86974d4
      "Oikeusministeriössä on selvitetty, tarvitaanko sähköisessä tietoverkossa maalittamiseen puuttumiseksi rikoslainsäädännön muutoksia."

• Anonyymi

Arkkienkeli Mikael voi auttaa sinua saamaan koneesi kuntoon. Rukoile häneltä apua. Tarkista vielä onko koneesi oikeasti hajonnut. Se voi olla vaan jumissa. Ei tietokoneen noin pian pitäisi hajota. Vika on varmaan helposti korjattavissa.

• Anonyymi

Jumalallakin on vielä käytössä Windows XP kuten putinillakin.
      Eivät osaa itse mitää korjata, hädin tuskin käyttää jotenkin.

• Anonyymi

Voisiko Jeesuksen Abba isä valita jonkun Linuxsin niitä on useita ja ne ovat ilmaisia käyttöjärjestelmiä. Putinin Windows XP on päivittymässä tai huollossa.

Jeesukseen uskovia vihaavat ja vainovat fundamenttalisti ateistit ja ateistiset globalistit ne maanpetturi luopiot, Supo johdossa ja Naton hybridikeskuksessa, hajoittavat suomalaisten Jeesukseen uskovien tietokoneita ja verkkolaitteita, siitä eii ole mitään epäilystä. Heillä on jammeri autojakin joilla he sitä tekevät.

https://www.distrowatch.com

• Anonyymi

Jeesus, Isänsä kautta, ei korjaa särkyneitä esineitä vaan särkyneitä ihmisiä. En ymmärrä, mitä sinulla on Jeesusta vastaan.

• Anonyymi

Mitä sinulla on minua ja minun Herra Jeesus Kristus nasaretilaista vastaan?

Varas on tullut vain hajoittamaan, tappamaan, tapattamaan, varastamaan, kiusaamaan, sortamaan, vähättelemään, jne...

Raamattu kertoo että viekää kaikki asiat Jeesukselle. Miten ja kene ihmisen avulla Jeesus sen korjaamisen tekisi, sitä en tiedä. Mitä sinulla on minua vastaan oletko kenties rasisti ekumeenikko portto srk jäsen Ilm.18:1-5 24 joka on varastanut Jeesuksen omilta jo tuhansien vuosien aikana.

Jos teidän kirkosta tai srk tilastanne hajoo tietokone, katto, ikkunat, ovet, lämmitys ilmanvaihto, sähköpääkeskus, valot, viemärit, vesijohdot tai jotain muuta, niin mistä rahoista tai kenen avulla te ne korjaatte jos teidän rahat on loppu. Vakuutus ei korvaa kaikkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinulla on minua ja minun Herra Jeesus Kristus nasaretilaista vastaan?

Varas on tullut vain hajoittamaan, tappamaan, tapattamaan, varastamaan, kiusaamaan, sortamaan, vähättelemään, jne...

Raamattu kertoo että viekää kaikki asiat Jeesukselle. Miten ja kene ihmisen avulla Jeesus sen korjaamisen tekisi, sitä en tiedä. Mitä sinulla on minua vastaan oletko kenties rasisti ekumeenikko portto srk jäsen Ilm.18:1-5 24 joka on varastanut Jeesuksen omilta jo tuhansien vuosien aikana.

Jos teidän kirkosta tai srk tilastanne hajoo tietokone, katto, ikkunat, ovet, lämmitys ilmanvaihto, sähköpääkeskus, valot, viemärit, vesijohdot tai jotain muuta, niin mistä rahoista tai kenen avulla te ne korjaatte jos teidän rahat on loppu. Vakuutus ei korvaa kaikkea.

Luuletko, että en näe, kuka olet ja miksi kirjoitat? Muuten, missä kohtaa Raamattua kehotetaan "viemään kaikki asiat Jeesukselle"?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko, että en näe, kuka olet ja miksi kirjoitat? Muuten, missä kohtaa Raamattua kehotetaan "viemään kaikki asiat Jeesukselle"?

Vie kaikki murheesi Jeesukselle, etsi itse se Raamatun kohta, en ole sinun sihteerisi.

Oletko joku saatanan ikkunan tirkistelijä joka jää ulos pimeyteen, etsi se ikkunan tirkistelijä kohta myös itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vie kaikki murheesi Jeesukselle, etsi itse se Raamatun kohta, en ole sinun sihteerisi.

Oletko joku saatanan ikkunan tirkistelijä joka jää ulos pimeyteen, etsi se ikkunan tirkistelijä kohta myös itse.

Et ole sihteeri, vaan valehtelija tässä asiassa. Siksi pyysin näyttämään Raamatun kohdan, mutta et löydä sitä. Elät kuvitelmissasi ja kuvitelmasi vievät sinua kuin pässiä narussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole sihteeri, vaan valehtelija tässä asiassa. Siksi pyysin näyttämään Raamatun kohdan, mutta et löydä sitä. Elät kuvitelmissasi ja kuvitelmasi vievät sinua kuin pässiä narussa.

Etsi itse ne kohdat tai kysy papilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etsi itse ne kohdat tai kysy papilta

Kohtia joihin viittaat ei yksinkertaisesti ole Raamatussa. Valehtelet. Mitä valehtelijoista kirjoitetaan Raamatussa:
        Evankeliumi Johanneksen mukaan 8:44: "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä."

• Anonyymi

Kuten olet huomannut laitteet on yhä rikki. Se johtuu siitä, ettei rukous vastausta ole tullut olemattomalta Jumalalta. Nämä tämän palstan rukous pyynnöt todistaa ettei Jumalaa ole. Niihin ei vain tule vastauksia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      8
      3316
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1848
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1556
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      75
      1156
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      60
      966
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      32
      940
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      208
      861
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      813
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      806
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      758
    Aihe