Mitä viikonloppuun kuuluu? ☕🍂🍁
Hyvät huomenet
45
<50
Vastaukset
Mitä neito kullalle kuuluu? 😊💕
- Anonyymi
Onko tuo varatusta ja naimisissa olevasta naisesta hyvä sanonta? Jolta vielä pakit saanut.
Anonyymi kirjoitti:
Onko tuo varatusta ja naimisissa olevasta naisesta hyvä sanonta? Jolta vielä pakit saanut.
Onko hän varattu ja naimisissa? Tunnetko hänet?
Minua täällä ensin huhuiltiin, kun tänne palstalle aikoinaan eksyin.PalstaRinssi kirjoitti:
Minua täällä ensin huhuiltiin, kun tänne palstalle aikoinaan eksyin.Minä haluan tietää, kuka minua kaipailee, jos ei hän.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minua täällä ensin huhuiltiin, kun tänne palstalle aikoinaan eksyin.Niinhän sinä olet siitä sinun naisesta sanonut.
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä olet siitä sinun naisesta sanonut.
Minä en ole täysin varma kaikesta. Tietysti olisi mukava olla varma ja tietää missä mennään? Tiedän vain, että minulla on tunteita häntä kohtaan aina vaan... Tietysti jätän rauhaan ja menen eteenpäin, jos hän haluaa olla jonkun toisen kanssa. Kunpa vaan tietäisin. ⚜️
- Anonyymi
Kuka neitokultasi lieneekään? Täällä sitä ollaan välillä auringonpaisteessa ja välillä pilvessä. Hyvää keskipäivän ohittanutta aikaa vaan sinulle.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka neitokultasi lieneekään? Täällä sitä ollaan välillä auringonpaisteessa ja välillä pilvessä. Hyvää keskipäivän ohittanutta aikaa vaan sinulle.
Kiitos. Kivassa syksykelissä täälläkin. Samanlaista vaihtelevaa . Hyvä keli ulkoilla ja urheilla. Mukavaa päivää.🌞
- Anonyymi
Olethan vastaillut muihin kerjuihin vain tuolla nikillä?
Kyllä. Vain tällä nikillä. Yhteen taisin eilen vastata anona kun en ollut kirjautuneena. En muista mikä se oli. Ei mitään erityistä.
- Anonyymi
Hyvää huomenta ☀️ loistaa ja liikunta ulkona maistaa 😊 kotona valmiina ruoka odottaa 🥘 kun nälkäisenä raittiista ilmasta kotiin palaan...
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Huomenta. Kiva vastaus. 😊 Minullakin on tänään liikunnallinen päivä. On upea sää. 🤗🌞
Kiitos 😊
- Anonyymi
Jos olet se keneksi sua luulen, niin suosittelen vielä käymään suomen katolilaiset sivustolla. Kuopion Joseph kyrka,
Katoppa niitä kuvia niissä, onko sulla vielä keltaset kädet, tai miten se siun piäs, niin vertooppa, katoppa,😁 Laittaisitpa uusia kuvia itsestäsi. 💕
- Anonyymi
Tää on just yks syy miks ei pitäs laittaa kuviaan nettiin. Miehet kattelee niit ja tekee kaikkee ällöö.
Anonyymi kirjoitti:
Tää on just yks syy miks ei pitäs laittaa kuviaan nettiin. Miehet kattelee niit ja tekee kaikkee ällöö.
En mä tee mitään ällöö, kun vaan katselen ja ihailen. 🌞
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En mä tee mitään ällöö, kun vaan katselen ja ihailen. 🌞
Nii varmaa.
En minä niitä poistata. Ne lähtee automaattisesti. On ollut kuvia ennenkin ja tosi kivoja. 😊
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En minä niitä poistata. Ne lähtee automaattisesti. On ollut kuvia ennenkin ja tosi kivoja. 😊
Joopajoo se on hyvää tasapainotusta taisteluleikeille nuo käsityöt.
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo se on hyvää tasapainotusta taisteluleikeille nuo käsityöt.
Voihan sen niinkin ajatella 😅
PalstaRinssi kirjoitti:
Voihan sen niinkin ajatella 😅
Siis käsityötä on aseitten ja varusteiden huoltaminen yms.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Siis käsityötä on aseitten ja varusteiden huoltaminen yms.
Tumputitumputi
Hei ja mukavaa iltaa. 💕
Päivän taistelut on ohi ja kohta pääsee saunaan. 😊⚜️
Musta ei näköjään tykätä enää... 💔
- Anonyymi
Hyvää yötä ja levollisia unia 🌛✨💫💖
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hyvää yötä ja hyvää unta 👸🤴💕🌛
Kiitos☺️💖
- Anonyymi
Kuulemma aloittaja on taisteluleirillä, suomi24 on epätavallinen taistelupaikka. Mun mielestä.
-röyh- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se on totta. En ole palstalla ollut kuin satunnaisesti. Sunnuntaina kotiin. Öitä. :)
Kun vastauksistasi katsoo, niin olet ollut palstalla melkein koko päivän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, on täällä aina koko vuorokauden. On ilmeisesti "mode" ja/tai Risto. Kirjoitustyylistä olen huomannut heti alusta lähtien. Nyt biimeistään varmistui....
Anonyymi kirjoitti:
Noh, olen silti ehtinyt tehdä muutakin ja ajatellut häntä.
- Anonyymi
Minun viikonloppuni on ollut tekemistä täynnä. Eileisiltana konsertti, tänä aamuna hyvä joogatunti ja sen jälkeen ulkoilua metsässä viitisen tuntia. Uskomattoman paljon isoja napakoita mustikoita vielä tähän aikaan vuodesta! Saan keräämästäni vajaasta viidestä litrasta aamupuuron päälle todella monet mustikat.
Tähän asti meni hyvin ja sen jälkeistä en viitsi nyt muistella, kun läheisen ihmisen kanssa meni vähän sukset ristiin. Itse koen, etten olisi ansainnut ihan sitä kaikkea, mutta tämäkin voi olla tulkintakysymys... - Anonyymi
Mielenkiintoista...
- Anonyymi
nyt varmistui, että palstarinssi onkin "Risto". Ihan niinkuin arvelinkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sama henkilö. Risto kaipasi ikäistään annea ja tuo taas vanhana jotain nuorta varattua naista. Yhtä epätoivoinen kirjoittaja kuin minäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt vain odotellaan milloin aloittaa taas sen erään kirjaimeen kohdistyvan kirjoittelun.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458510Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472399Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272210- 361872
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811727Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211272Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531015