Ei täs ole mitään järkee

Anonyymi

Palstailussa ei oo mitään järkee.
Kyllä pitäisi keksii parempia harrastuksia. Ei jaksa kalastaa joka päivä. Ei jaksa viinaakaan juoda eikä baareissa käydä. Ei jaksa huorissa aina käydä.

15

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ryhdy toki meidän hifistelijöiden joukkoon. Osasta tulee jopa high-end tyyppejä.

Valmista ei tule koskaan, eli on tekemistä koko loppuelämäksi.

>simiti<

• Anonyymi

Mene lenkille

• Anonyymi

Makkaan kotona ja katon telkkaria.

• Anonyymi

Kas, joku kirjoittaa jo minun kommentitkin minun puolestani. Kiitosta sinulle.

• Anonyymi

Jos sen telkun laittaa vieläpä päälle, niin riemulla ei ole rajaa.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sen telkun laittaa vieläpä päälle, niin riemulla ei ole rajaa.

>simiti<

Sinä nyt oot tuollainen hifistelijä..

• Nuku päikkärit, niissä on aina järkeä. Just nukuin ja ai että on ihanaa herätä pirteenä. 😛

• Anonyymi

Hankit elämään sisältöä.
      Vanhoja maamoottoreita keittiö täyteen. Riittää rassattavaa ja hoonattavaa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Ei ole mitään järkeä että olette vaan kotona kaiket illat. Siinä on järkeä että juo viinaa ja lähtee baariin naisiin tutustumaan.

T: viinamies

• Jahka nyt tuut tähän ikään ja perustat perheen, niin katsotaan lennättääkö yhtenään...

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Jahka nyt tuut tähän ikään ja perustat perheen, niin katsotaan lennättääkö yhtenään...

Ehkä se on sen ajan murheita mut sinkkumiehenä mies saa päättää itse varattuna sitten mietitään sitten uudestaan

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä se on sen ajan murheita mut sinkkumiehenä mies saa päättää itse varattuna sitten mietitään sitten uudestaan

Keski-ikäisenä perheenperustajana on elämä pikkasen erilaisissa kantimissa, kun parikymppisenä perheenperustajana.

Suosittelen elää nuoruutta, niin malttaa olla sitten kotonakin kun on mukuloita. Toisaalta niinkin, että aloittaa elämän uudestaan, kun nuorena tehdyt muksut on maailmalla.

Kumpiko itselle sitten napsahtaa.

• Anonyymi

Ei kai täällä sen takia käydä että siinä olisi järkeä?

• Anonyymi

Minulla on monia nais tuttavia jotka haluis seurustella kanssani mutta minä en halua koska olen liian lihava.

• Anonyymi

katson hassua juttua noista virtuaali-peleisrä niin.. niin arvaan että jotkin jättifirmat kuin IBM Intel tekemässä tuollaisia hah

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9404
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2940
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2726
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2581
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1985
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1882
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1836
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      51
      1382
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1244
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe