Palstailussa ei oo mitään järkee.
Kyllä pitäisi keksii parempia harrastuksia. Ei jaksa kalastaa joka päivä. Ei jaksa viinaakaan juoda eikä baareissa käydä. Ei jaksa huorissa aina käydä.
Ei täs ole mitään järkee
15
59
Vastaukset
- Anonyymi
Ryhdy toki meidän hifistelijöiden joukkoon. Osasta tulee jopa high-end tyyppejä.
Valmista ei tule koskaan, eli on tekemistä koko loppuelämäksi.
>simiti< - Anonyymi
Mene lenkille
- Anonyymi
Makkaan kotona ja katon telkkaria.
- Anonyymi
Kas, joku kirjoittaa jo minun kommentitkin minun puolestani. Kiitosta sinulle.
- Anonyymi
Jos sen telkun laittaa vieläpä päälle, niin riemulla ei ole rajaa.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sen telkun laittaa vieläpä päälle, niin riemulla ei ole rajaa.
>simiti<Sinä nyt oot tuollainen hifistelijä..
Nuku päikkärit, niissä on aina järkeä. Just nukuin ja ai että on ihanaa herätä pirteenä. 😛
- Anonyymi
Hankit elämään sisältöä.
Vanhoja maamoottoreita keittiö täyteen. Riittää rassattavaa ja hoonattavaa.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Ei ole mitään järkeä että olette vaan kotona kaiket illat. Siinä on järkeä että juo viinaa ja lähtee baariin naisiin tutustumaan.
T: viinamiesJahka nyt tuut tähän ikään ja perustat perheen, niin katsotaan lennättääkö yhtenään...
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Jahka nyt tuut tähän ikään ja perustat perheen, niin katsotaan lennättääkö yhtenään...
Ehkä se on sen ajan murheita mut sinkkumiehenä mies saa päättää itse varattuna sitten mietitään sitten uudestaan
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä se on sen ajan murheita mut sinkkumiehenä mies saa päättää itse varattuna sitten mietitään sitten uudestaan
Keski-ikäisenä perheenperustajana on elämä pikkasen erilaisissa kantimissa, kun parikymppisenä perheenperustajana.
Suosittelen elää nuoruutta, niin malttaa olla sitten kotonakin kun on mukuloita. Toisaalta niinkin, että aloittaa elämän uudestaan, kun nuorena tehdyt muksut on maailmalla.
Kumpiko itselle sitten napsahtaa.
- Anonyymi
Ei kai täällä sen takia käydä että siinä olisi järkeä?
- Anonyymi
Minulla on monia nais tuttavia jotka haluis seurustella kanssani mutta minä en halua koska olen liian lihava.
- Anonyymi
katson hassua juttua noista virtuaali-peleisrä niin.. niin arvaan että jotkin jättifirmat kuin IBM Intel tekemässä tuollaisia hah
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231