Suosituin itäauto

Anonyymi

Tutustuin näihin keskusteluihin täällä ja on helppoa todeta että suosituin itäauto on Skoda, ja sen jälkeen tulee kaukana perässä Lada.
Miksi Skoda ei kuitenkaan myy juurikaan?

99

1300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Elokuun myydyin auto Suomessa, oletko seurannut tilastoja ollenkaan. Myös muualla Euroopassa hyvin myy.

      • Anonyymi

        aut.fi mukaan Toyota oli ykkösenä kuten aina ennenkin. Miksi levität valeuutisia?

        Toki Donetskin ja Luganskin tasavalloissa Skoda on suosittu


    • Anonyymi

      Nin se on. Kaikki Detroitin itäpuolella valmistetut autot ovat itäautoja.

    • Anonyymi

      Kai nyt Tojota on ainakin Ladaa suositumpi, ja vielä kauempaa idästä. Eihän nuo muut siihen verrattuna edes ole mitään itäautoja.

    • Anonyymi

      Kyllä se nyt vaan niin on Toverit, että Skoda on ylivoimaisesti suosituin itäauto nykyään kun muita (itäautoja) ei juuri ole myynnissä. Daciastakin moni sanoo ettei se ole itäauto kuten Skoda
      Vielä neljäkymmentä vuotta sitten myynnissä suosituin oli Lada. Hauska kuulla että Skoda myy nyt jälleen mukavasti. Itäautoillakin on oma todella lojaali ostajakuntansa, joka ostaa kyllä Skodan kuin Skodan kunhan sellainen autokaupasta vaan löytyy.

    • Anonyymi

      Miehet jolla on munaa ajaa Skodalla.

      • Anonyymi

        No ei ainakaan meidän isännällä. Otin eron. Nykyisellä onkin sitten iso varustus. Ajaa muuten Toyotalla.
        T. mirkku


    • Anonyymi

      Onko trollaaja koskaan vilkaissut karttaa? Skodan tehtaat sijaitsevat Tukholman länsipuolella.

      • Anonyymi

        Trollaaja katsoo sinua peilistä. Skodan kaikki merkittävät tehtaat on Itä-Euroopassa, Tšekissä ja Venäjällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trollaaja katsoo sinua peilistä. Skodan kaikki merkittävät tehtaat on Itä-Euroopassa, Tšekissä ja Venäjällä.

        Venäjällä ei putinin hyökkäyksen jälkeen tehdä mitään, ja Tsekin tehtaat ovat Tukholman länsipuolella.
        Kaikkien muidenkin valmistajien Venäjällä sijaistevat tehtaat ovat pistäneet pillit pussiin ja lähteneet. Myös BMW, jolla itse ajelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Venäjällä ei putinin hyökkäyksen jälkeen tehdä mitään, ja Tsekin tehtaat ovat Tukholman länsipuolella.
        Kaikkien muidenkin valmistajien Venäjällä sijaistevat tehtaat ovat pistäneet pillit pussiin ja lähteneet. Myös BMW, jolla itse ajelen.

        Toyota jatkaa vieläkin Venäjällä


      • Anonyymi

        Taitaa nyt kuitenkin Oslo olla Tukholman länsipuolella. Tsekki ei ole Pohjois-Eurooppaa, vaan kuuluu maantieteellisesti ja kulttuurillisesti Itä-Eurooppaan. YK vahvistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa nyt kuitenkin Oslo olla Tukholman länsipuolella. Tsekki ei ole Pohjois-Eurooppaa, vaan kuuluu maantieteellisesti ja kulttuurillisesti Itä-Eurooppaan. YK vahvistaa.

        Kultturillisesti Tsekki kuuluu Keski-Eurooppaan, ja on aina kuulunut. Poikkeuksena noin 50 vuoden ajanjakso toisen maaimansodan jälkeen, jolloin NL piti itäistä Eurooppaa omana etupiirinään rautaesiripun takana. Sen päättymisestä on kuitenkin kulunut jo 40 vuotta. Nykyisin tuo etupiiri kuuluu Natoon, eikä Venäjällä ole sanavaltaa sen valtioiden asioihin.


    • Anonyymi

      Minun mielestäni toyotaa näkee eniten itäautoista, ja skoda on länsimaisempi kuin edellä mainittu sitä saa nelivetosdieselinäkin automaatilla, toyotaa ei!

      • Anonyymi

        Minusta Teslaa näkee eniten itäautoista. Skoda on toki lænsimæsempi, eiks vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta Teslaa näkee eniten itäautoista. Skoda on toki lænsimæsempi, eiks vaan?

        Johan oli tyhmä kommentti. Mistä lähtien muka USA on ollut itää? Olkoonkin, että Teslan osistakin valtaosa tehdään Kiinassa, joka on kiistatta idässä, ja eikös siellä ole Teslan kokoonpanolinjakin. Mutta se, minkämaalainen auto on, määrittyy sen mukaan missä on valmistajan pääkonttori. Teslan tapauksessa se on USA:ssa ja Škodan tapauksessa Tshekin tasavallassa, kummatkin Suomesta katsottuna lännessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan oli tyhmä kommentti. Mistä lähtien muka USA on ollut itää? Olkoonkin, että Teslan osistakin valtaosa tehdään Kiinassa, joka on kiistatta idässä, ja eikös siellä ole Teslan kokoonpanolinjakin. Mutta se, minkämaalainen auto on, määrittyy sen mukaan missä on valmistajan pääkonttori. Teslan tapauksessa se on USA:ssa ja Škodan tapauksessa Tshekin tasavallassa, kummatkin Suomesta katsottuna lännessä.

        Saman tason kommentteja kaikki kolme edellistä. Faktat kun ei ilmeisesti kiinnosta, vaan valeuutisten levittäminen.


    • Anonyymi

      Itäautoilijoilla ei ole rahaa ja lainaa ei saa kun vouti jonottaa jo.

      • Anonyymi

        Joo juu jussi kulta. Mutta sinähän tarkoitat tietenkin itäautoilijoilla moskovalaisia ja jekaterinpurkilaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo juu jussi kulta. Mutta sinähän tarkoitat tietenkin itäautoilijoilla moskovalaisia ja jekaterinpurkilaisia.

        Itäautolla tarkoitetaan ns kommunistiseen itäblokkiin kuuluvia varsovanliiton maissa valmistettuja sosialismin suuria saavutuksia.
        Ilmansuunnalla ei ole mitään merkitystä. Japani ja Eteläkorea eivät ole kommunistisia maita eivätkä ole koskaan kuuluneet itäblokkiin eikä varsovanliittoon niinkuin esim zekkoslovakia, neuvostoliitto ja itäsaksa joista tämä itäautokäsite on peräisin. Mihinkäs seepra raidoistaan pääsisi, on ollut tapana sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäautolla tarkoitetaan ns kommunistiseen itäblokkiin kuuluvia varsovanliiton maissa valmistettuja sosialismin suuria saavutuksia.
        Ilmansuunnalla ei ole mitään merkitystä. Japani ja Eteläkorea eivät ole kommunistisia maita eivätkä ole koskaan kuuluneet itäblokkiin eikä varsovanliittoon niinkuin esim zekkoslovakia, neuvostoliitto ja itäsaksa joista tämä itäautokäsite on peräisin. Mihinkäs seepra raidoistaan pääsisi, on ollut tapana sanoa.

        Näitkö eilen uutisissa, kun Breshnev ja Honecker suutelivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäautolla tarkoitetaan ns kommunistiseen itäblokkiin kuuluvia varsovanliiton maissa valmistettuja sosialismin suuria saavutuksia.
        Ilmansuunnalla ei ole mitään merkitystä. Japani ja Eteläkorea eivät ole kommunistisia maita eivätkä ole koskaan kuuluneet itäblokkiin eikä varsovanliittoon niinkuin esim zekkoslovakia, neuvostoliitto ja itäsaksa joista tämä itäautokäsite on peräisin. Mihinkäs seepra raidoistaan pääsisi, on ollut tapana sanoa.

        Haloo vajakki. Kirjoitin ITÄAUTOILIJOISTA, en itäautoista. Sitäpaitsi mitään Varsovan littoa ei ole ollut olemassa yli kolmeenkymmeneen vuoteen, missähän pilvessä sinäkin elät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäautolla tarkoitetaan ns kommunistiseen itäblokkiin kuuluvia varsovanliiton maissa valmistettuja sosialismin suuria saavutuksia.
        Ilmansuunnalla ei ole mitään merkitystä. Japani ja Eteläkorea eivät ole kommunistisia maita eivätkä ole koskaan kuuluneet itäblokkiin eikä varsovanliittoon niinkuin esim zekkoslovakia, neuvostoliitto ja itäsaksa joista tämä itäautokäsite on peräisin. Mihinkäs seepra raidoistaan pääsisi, on ollut tapana sanoa.

        Entäs Kiina, joka ainoana näistä itämaista (Pohjois-Korean lisäksi) tunnustautuu kommunistiseksi? Itä-Euroopan maathan eivät niin tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäautolla tarkoitetaan ns kommunistiseen itäblokkiin kuuluvia varsovanliiton maissa valmistettuja sosialismin suuria saavutuksia.
        Ilmansuunnalla ei ole mitään merkitystä. Japani ja Eteläkorea eivät ole kommunistisia maita eivätkä ole koskaan kuuluneet itäblokkiin eikä varsovanliittoon niinkuin esim zekkoslovakia, neuvostoliitto ja itäsaksa joista tämä itäautokäsite on peräisin. Mihinkäs seepra raidoistaan pääsisi, on ollut tapana sanoa.

        Missä purkissa olet kasvanut viimeiset 40 vuotta? Neuvostoliitto hajosi ja varsovan liitto sen mukana. Keski-Euroopan maat pääsivät irti Venäjän vaikutuksesta, ja niissä alkoi uusi kukoistus. Viisivuotissuunnitelmien helmet on kuopattu ja talous kukoistaa. Teollisuus on länsimaistunut ja se on nykyisin tehokasta ja laadukasta.


    • Anonyymi

      Suosituin itäauto on edelleen Toyota vaikka Korealaiset ajavat kyllä vanhahtavia japanilaisia nurkkaan. Kohta Kiina tekee saman Korealle. Venäjä ja lähi-itä keskittyvät sotimaan ja ikävä kyllä sieltä suunnalta on turha odottaa mitään. Idän ihmeillä on oma käyttäjäkuntansa mutta Eurooppalaisvalmistajat saavat kyllä olla turvallisin mielin toistaiseksi.

      • Anonyymi

        Piskuinen punainen Skoda on lanseerattu itäeuroopan tarpeisiin ja markkinoille. Yhdysvallat on suurin toyotan markkina-alue . Toyotan markkina-alue käsittää koko maailman ja on ylivoimaisesti maailman ostetuin.


    • Anonyymi

      Skodaahan myytiin aikanaan ihan hinnalla, tuolloin siis kun kommunismi oli vielä voimissaan. Eli oli helvetisti halvempi kuin muut markkinoilla olevat autot, sillä ei ollutkaan väliä, että oli aika heikkolaatuinen auto jopa tuon ajan mittapuulla.
      Ja on Skodalla 2000-luvullakin laatu taas heikentynyt.
      Pikku-Skodissa, Fabiassa ainakin, oli helvetinmoisia ongelmia nokkahihnan kanssa.
      Hihnahan ei meinannut kestää edes sitä suositeltua vaihtoväliä, vaan saattoi kulua aika laillakin aikaisemmin loppuun ja katketa yllättäen aiheuttaen konevaurion.
      Ja tuttavallani on vm.2005 oleva Octavia. Ensimmäisen kerran sen moottori hajosi 40000km lukemilla ja toisen kerran nyt viime talvena kilometrien ollessa noin 180000km.

      • Anonyymi

        Niin, se moottorihan onkin Volkswagenin. Viimeisinä aikoina kun Škoda teki moottorinsa itse, ei juuri kestävyysongelmia ollut. Viimeiset Škodan omat moottorit olivat 1,3l Felicioissa, ja nehän kesti ihan helposti sen mitä auto muutenkin. Niissä ei jakopää ollut hihnalla.
        Ja sitten tuosta itäauto-käsitteestä, kai nuo Kiat ja Hyundait ovat nykyään suositumpia kuin Skoda, ja ovathan ne kiistattomasti idemmässä tehty kuin tshekkiläinen skoda. Eikä Japaniinkaan ole lännen kautta lyhempi matka, joten itäautoja Toyotatkin ovat. On huvittavaa, että jotkut pitävät Suomeakin länsimaana, vaikka se sijaitsee hyvinkin selkeästi idemmässä kuin esim. Tshekki. On taittu koulussa nukkua maantiedon tunnilla?


      • Anonyymi

        Mites ne ovipahvit?


      • Anonyymi

        Kyllä Lada on aina ollut halvempi kuin Škoda. Skoda on ollut ja on itäautojen preemium-hinnoiteltu tuote.


    • Anonyymi

      Jo Rudyard Kipling totesi että East is East, and West is West, and never the twain shall meet. Itä on itä ja länsi on länsi, eivätkä ne koskaan kohtaa

      Eikä tarkoittanut itä-blokkia. Itä-blokin vähäinen autovalmistus oli vaurastuvalle Suomelle aikoinaan tärkeä asia ja neukkuautojen kanssahan halvat japsit tulivay kilpailemaan.

      Itä-blokin autojen käytöstä on jo luovuttu jopa entisissä itä-blokin valtaamissa maissa ja jollet museoautoista puhu ei käsite kellekään tarkoita muuta kuin kaukoidän autoja. Olisi aika naurettavaa puhua niiistä länsiautoina, eikö?

      Länsiautot on tehty vapaassa Euroopassa ja USA:ssa - sikäli kun kyseessä ei ole joku chevroletiksi laputettu daewoo. Sellaisen tunnistaa kyllä aina- vaikka se olisi kui ka länsiauton merkillä ja runsaalla kromilla silattu nii itäauton rujo irvistys paljastaa itäauton.

    • Anonyymi

      Kyllä toyota on ylivoimaisesti supsituin itäauto. Kilpailee jopa volkkarikonsernin kanssa.

    • Anonyymi

      Taas kauhee huuto kun Skodasta puhutaan. On se herkkää.

    • Anonyymi

      Niin tojopapparaisetko pitää japseja länsiautoina? Mikään ei ole naurettavampi ajatus
      Yritä tojopappa olla ylpeä valinnastasi jos pystyt mutta älä valehtele itsellesi. Itä on itä ja tohjo in itäauto.

      • Anonyymi

        Toyotan etumatka meillä ja maailmassa itkettää rölliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan etumatka meillä ja maailmassa itkettää rölliä

        Skoda on tunnettu itäautona jo kauemmin kuin toyotaa on edes suomeen tuotu. Joskus 60 luvun alkupuolella japanilaiset autot tulivat järkyttämään automarkkinoita. Skodaa pidettiin silloinkin jo mossen ja ladan huonona kilpailijana. Nyt on skodan kannalta tilanne jo parempi kun ei mosse ja lada ole enää kilpailemassa. On etuoikeus olla itäautojen monopolissa! Toyota tunnetaan laikkialla maailmassa maailman ykkösmerkkinä niinkuin skodakin itäeuroopan sosialistisissa maissa . Onhan skoda lanseerattu pääasiassa itäeuroopan maiden markkinoita tyydyttämään ihan valmistajankin tiedoittamana, siellä kun se laatu voi olla vähän huonompaakin kun siihen on kansa jo totutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan etumatka meillä ja maailmassa itkettää rölliä

        Onko Toyotassa jo portaaton selkänojan säätö kuten oikeissakin autoissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Toyotassa jo portaaton selkänojan säätö kuten oikeissakin autoissa?

        Hitsipillillä Skodan selkänojaa säädetään portaattomasti.


    • Anonyymi

      Veikkaan et Toyota ja sitten Nissan.

    • Anonyymi

      Turkistanin Tojo on oikea itäauto ja itäautolaatua. Osat repsottaa ja irtoilee ja niitä joudutaan korjaamaan takaisinkutsuissa.

      • Anonyymi

        Juu, ja se ruosteen määrä kauhistuttaa.


      • Anonyymi

        Tojo on hemmetin helppo koota: neljä pyörää ja itäloota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojo on hemmetin helppo koota: neljä pyörää ja itäloota.

        No nyt menit lainaamaan tuskassasi jo skodasloukania, "Skoota- neljä pyörää ja loota". Näin se oli muistaakseni jo vanhassa kansakoulun aapisessakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt menit lainaamaan tuskassasi jo skodasloukania, "Skoota- neljä pyörää ja loota". Näin se oli muistaakseni jo vanhassa kansakoulun aapisessakin!

        Hyvin olet läksysi lukenut. Jäikö kouluajoilta muuta mieleen? Missä olit, kun kuulit Kennedyn murhasta?


    • Anonyymi

      Tuohan on upeaa että Skoda on suosituin (itäauto). Malja sille ja hapankaalia kyytipojaksi.
      Skoda on siis jossain asiassa PARAS.

      • Anonyymi

        Missä Euroopassa on enää sosialistisia valtioita? Sitähän minäkin, itäautoja ei enää ole, ei ole ollut yli kolmeenkymmeneen vuoteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä Euroopassa on enää sosialistisia valtioita? Sitähän minäkin, itäautoja ei enää ole, ei ole ollut yli kolmeenkymmeneen vuoteen.

        Sosiaalistisia valtioita on vähemmän kuin sosiaalistisia automerkkejä.


    • Anonyymi

      Mikä on "itäauto"?

      • Anonyymi

        Skoda on itäauto. Ainoa lajissaan. Kaikki muut itäautomerkit ovat hävinneet markkinoilta. Onhan skoda valmistajan tiedottajan mukaan lanseerattukin itäeuroopan markkinoille. Näin muistan. Miksi sitä nyt tosiasioita pitäisi kieltää? Onhan sille omat markkinat kun ei vasemman laidan kukijat ole minnekkään hävinneet vaikka ovatkin vähenemään päin. Onhan se kuitenkin ikäänkuin aatteen konkreettinen symboli toverien tarpeeseen.
        .


    • Anonyymi

      Rakkaasta lapsesta puhutaan. Siksi Škoda on suosituin tällä itäautopalstallakin.

    • Anonyymi

      Skoda on ainakin tunnetuin itäauto. Milenniaalit ei muita itäautoja välttämättä edes tunnekaan.

      • Anonyymi

        Milleniaalit eivät tiedä, mitä itäauto tarkoittaa.


    • Anonyymi

      Nykyään Skoda on TIETYSTI suosituin itäauto uusista tehdaskarheista autoista puhuttaessa, kunnei oikein muita enää myydä, mutta onko kaikkien aikojen suosituin? Ennen Skodaa suosituin oli Lada, sitä ennen Mosse ja Volga.

    • Anonyymi

      Ei epäilystäkään kenellekään täyspäiselle.

    • Anonyymi

      Vain trollit voi kiistää Skoda itäautoperimän.

    • Anonyymi

      No Skodahan se, K.I.S.S.

    • Anonyymi

      Miksiköhän monelkakaan skodistilla ei ole munaa myöntää että Skoda käytännössä ainoa yhä myynnissä oleva itäauto Suomessa? Jotain on sauhuteltu kun tarjotaan länsiautoja Toyotaa ja Teslaa itäautopalstalle.

    • Anonyymi

      Joo, jos itäauton haluaa, ei ole muita kuin Skoda enää tarjolla.

    • Anonyymi

      Škodaa fanittaa moni täällä niinkuin Skoda-palstallakin. Moni on uskollinen seuraaja kävi miten kävi. Aatetta ja aatetovereita ei hylätä.

    • Anonyymi

      suosituin ei välttämättä ole paras. ellei sitten käytä punaisia silmälaseja.

    • Anonyymi

      Ostamalla Skodan osoitat yhä kannattavasi ja kaihoavasi rautaesiripun takaista maailmaa.

    • Anonyymi

      Tosiaan helppo tulla siihen johtopäätökseen että Skoda on ainakin Suomessa suosituin itäauto.

    • Anonyymi

      'skoda' on synonyymi 'itäautolle' nykyisin kun muita itäautoja ei juurikaan ole.

    • Anonyymi

      Skodahan se totta kait.

    • Anonyymi

      On kait suosituin kun oikein muita nykyitäautoja ei edes tunneta.

    • Anonyymi

      Täytyypä käydä lähimmässä Skoda-liikkeessä tutustumassa uutuuksiin. Sanovat että nykyitäautot on jo ihan hyviä.

      • Anonyymi

        Nykyisin kannattaa valita jo sähköauto. Tosin Skodan epäonneksi tehtaalla oli tuliåalo, joka haittaa tuotantoa, ja pidensi toimitusaikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin kannattaa valita jo sähköauto. Tosin Skodan epäonneksi tehtaalla oli tuliåalo, joka haittaa tuotantoa, ja pidensi toimitusaikoja.

        Skoda Eniaq on erittäin huono range-testissä, mahdollisesti jopa huonoin ottaen huomioon virhemarginaalin.


    • Anonyymi

      Ainoa puolueen hyväksymä itäautomerkki on meillä nykyisin Toyota.

    • Anonyymi

      Lausutaan schkoooda.

    • Anonyymi

      Hyvin sanottu.

    • Anonyymi

      Skoda on suosituin itäauto aivan mielettömän jäätävällä erolla kovaan kilpakumppaniin Ladaan.

      • Anonyymi

        Ei ole vaan Toyota. Noudata puolueen määräyksiä.


    • Anonyymi

      Skoda sen olla pitää. Lujaa Laatua Skoda.

    • Anonyymi

      Haluaisin Ladan, mutta sen puutteessa kelvatkoon uusi Skoda.

    • Anonyymi

      Haluan Skoota-itäauton.

    • Anonyymi

      Eläköön Škoda!

    • Anonyymi

      Joka tapauksessa Skoda on suosituin vaikka suosio onkin laskenut.

    • Anonyymi

      Ja paras Skoda on Super-B V6!

    • Anonyymi

      Nykyisin ainoa itäauto on Toyota.
      Toyota Terot haikailevat itäblokin aikaa. Menneet on jo kolkytä vuotta sitten.

    • Anonyymi

      Totta maar se on SKODA.

    • Anonyymi

      Helppo kysymys. Skodahan se tietysti on.

    • Anonyymi

      Skoda on yhä suosittu vaikka muuten itäautoja ei juuri ostetakaan.

    • Anonyymi

      Skoda tietysti on.

    • Anonyymi

      skoota on suosituin itäkulkine

    • Anonyymi

      Skoda on suosituin.

    • Anonyymi

      Skodalla on komea itäautotausta.

    • Anonyymi

      Skoda tietysti, totta vaan on noin.

    • Anonyymi

      Skoda tietty.

    • Anonyymi

      Skoda on ihan takuuvarmasti suosituin itäauto Suomessa. Muita ei juurikaan enää myydä.

    • Anonyymi

      Rakas Skodu on

    • Anonyymi

      Skoda on ylivoimainen tässä kategoriassa.

    • Anonyymi

      Kyllä, suosituin on Skoduuna.

    • Anonyymi

      Totta kait Skoda on suosituin itäauto kun muuta ei saa enää.

    • Anonyymi

      Skoda on tuossa kategoriassa suosituin.

    • Anonyymi

      Paljon tyytyväisiä itäauton omistajia täällä, hyvä.

    • Anonyymi

      Ei kahta sanaa. Skoda on ylivoimaisesti suosituin itäauto nykyään niin uusien autojen rekisteröintitilastoissa kuin täällä itäautokeskustelupalstalla että Idän Ihmeet -itäautokokoontumisissa.

    • Anonyymi

      Skoda on suosittu syystä. Itäblokin nostalgiat, nk. ”testivoitot”, kopioitua VWn länsiauton tosin vanhempaa tekniikkaa, ja laaja korjausverkosto Suomessa, Sveitsissä ja Itä-Euroopassa. Varaosien saatavuudessa on ajoittain ollut vaikeuksia Venäjän tilanteen takia kun on yritetty löytää vaihtoehtoisia toimittajia.

    • Anonyymi

      Minusta tuntuu siltä että niin kauan kun ei ole muita itäautoja markkinoilla kuin Škoda, Škodan tulevaisuus on turvattu. Jos kilpailua tulee vielä joskus niin sitten nähdään pärjääkö Škoda muilla argumenteilla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      865
    8. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe