Tässä ratkaistaan sinun elämässä iankaikkinen tulevaisuus !!
Mitä sanot ja vastat ?
A Synti säilytettävä mihin hintaan tahansa , koska muuten et pysy uskossa.
B Synti pysy mukana loppuun asti ja Jumalakaan ei voi sen poistaa.
C Synnipoistaja Jeesus Kristus ja Vapauttaja poistaa synti sun elämästä..
Galluppi !! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
22
<50
Vastaukset
>>> Tässä ratkaistaan sinun elämässä iankaikkinen tulevaisuus !!
Saviksen "gallupit" eivät ratkaise kenenkään tulevaisuutta.Sanan muka ,, Sanan mukaisesti kaikki ratkaistaan. Siis se ei ole sinun vallassa joka juokset. Vaan >>>
15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan".
16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä".
Siis ? Oletko saanut Tulen kaste ?
Paavali ei vielä Paavali ollut saanut Room 7 -ssä ja hänkin halusi vaeltaa puhtana jo silloin. Mutta ei ollut Hänen vallassa vaan piti tulla häneen >> Hän joka ottaa kaikki valta Omaan Käteen.
PYrkik'' siihen !!!!!!!!!!!!!Savis kirjoitti:
Sanan muka ,, Sanan mukaisesti kaikki ratkaistaan. Siis se ei ole sinun vallassa joka juokset. Vaan >>>
15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan".
16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä".
Paavali ei vielä Paavali ollut saanut Room 7 -ssä ja hänkin halusi vaeltaa puhtana jo silloin. Mutta ei ollut Hänen vallassa vaan piti tulla häneen >> Hän joka ottaa kaikki valta Omaan Käteen.
PYrkik'' siihen !!!!!!!!!!!!!Tulisella vai miedolla kastikkeella?
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Sanan muka ,, Sanan mukaisesti kaikki ratkaistaan. Siis se ei ole sinun vallassa joka juokset. Vaan >>>
PYrkik'' siihen !!!!!!!!!!!!!No nyt tulee jo menestysteologian yksi harhaoppi lisää !
Nyt halutaan siis sitä "uutta viiniä" tai "uutta tulta", eli sitä vierasta tulta !
Latter rain, myöhäis sade harhaoppia selvästi !
Eipä ole ihme se, että Savis on jo noin sekaisin oppeineen, kun ihan kaikki jo menee läpi hänelle, eli yhä syvemmälle ja syvemmälle vain hän menee !
Paavalista sen verran pitää sanoa, että Paavali, tietäesssään itse sanoi sen, ettei hänestä mitään täydellistä ole tullut ,eikä tule !
Vaan hän iloitsi vain ja ainoastaan siitä, että oli Herran armosta saanut/ kyennyt uskonsa säilyttämään !
Fil. 3:12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
6 Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut.
7 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
8 Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.
Joten älä Savis valehtele ja kirjoittele ihan omiasi !!
Yritä edes pysyä Totuudessa ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt tulee jo menestysteologian yksi harhaoppi lisää !
Nyt halutaan siis sitä "uutta viiniä" tai "uutta tulta", eli sitä vierasta tulta !
Eipä ole ihme se, että Savis on jo noin sekaisin oppeineen, kun ihan kaikki jo menee läpi hänelle, eli yhä syvemmälle ja syvemmälle vain hän menee !
Paavalista sen verran pitää sanoa, että Paavali, tietäesssään itse sanoi sen, ettei hänestä mitään täydellistä ole tullut ,eikä tule !
Vaan hän iloitsi vain ja ainoastaan siitä, että oli Herran armosta saanut/ kyennyt uskonsa säilyttämään !
Fil. 3:12 Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
7 Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt.
8 Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat.
Yritä edes pysyä Totuudessa !>>Joten älä Savis valehtele ja kirjoittele ihan omiasi !!
Yritä edes pysyä Totuudessa !<<
Jokaisessa vaikuttaa jokin henki. Saviksen henki on ollut vuosia luettavissa näillä foorumeilla. Savis ei voi toimia oma henkivaltaansa vastaan. Hän ei voi pysyä Totuudessa, sillä hän vihaa Totuutta.
Ehkä hänen pelastuksensa aika on jo ohitettu. Jumala ei salli pilkata itseään. Savis ei ottanut Totuutta vastaan, silloin kun evankeliumia hänelle puhtaana tarjottiin (ja tarjotaan, mutta hän kieltää ja ohittaa sen). Anonyymi kirjoitti:
>>Joten älä Savis valehtele ja kirjoittele ihan omiasi !!
Yritä edes pysyä Totuudessa !<<
Jokaisessa vaikuttaa jokin henki. Saviksen henki on ollut vuosia luettavissa näillä foorumeilla. Savis ei voi toimia oma henkivaltaansa vastaan. Hän ei voi pysyä Totuudessa, sillä hän vihaa Totuutta.
Ehkä hänen pelastuksensa aika on jo ohitettu. Jumala ei salli pilkata itseään. Savis ei ottanut Totuutta vastaan, silloin kun evankeliumia hänelle puhtaana tarjottiin (ja tarjotaan, mutta hän kieltää ja ohittaa sen).Johannes julisti puhtaan Evankeliumia,, joka johti siihen puhtaan elämään jonka hän todisti että Uskova elää >>
1. Joh. 3:5
Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
1. Joh. 3:6
Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
1. Joh. 3:8
Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.
1. Joh. 3:9
Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.
1. Joh. 5:18
Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.Anonyymi kirjoitti:
No nyt tulee jo menestysteologian yksi harhaoppi lisää !
Yritä edes pysyä Totuudessa !Yritä vaan tulla sisälliseti täydellinen kuin Oikea Uskova eikä ulkkullattu ulkoisesti fariseus niinkuin joku uskova maailmanmestari joka rakastaa maailma enemmän kuin Jeesusta eikä voi pitää kaikki entinen roskana. Vaan jatkaa synnissä . Pyri nyt edes olemaan Rakkaudessa Täydellinen äläkä nyt sekoile ja sekoita tänne menestysteologien sarvet tähän keskusteluun tai uuskarismattisten pirullinen henki joka rakastat työntää jokaisen paikkaan jossa varoitetaan synnistä..
Matt. 5:48
Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on."
1. Joh. 4:18
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.Henki kirjoitti:
Tulisella vai miedolla kastikkeella?
Niin sun henki voi vain pilkkamalla vastata , kun se kohtaa Oikea Jumalan Tuli .. huh huh ........
Savis kirjoitti:
Niin sun henki voi vain pilkkamalla vastata , kun se kohtaa Oikea Jumalan Tuli .. huh huh ........
Ihmeotuksia ovat nämä Saviksen kaltaiset ns. uskovaiiset. Koko ajan tunkevat nokkansa joka asiaan. Pitäisivät vain huolen omista asioista ja antaisivat ihmisten olla rauhassa. Mutta eivät ne pysty siihen, siksi levittävät haisevaa oksennusta ympäriinsä, lisäten näin tartuntavaaraa.
- Anonyymi
"Tässä ratkaistaan sinun elämässä iankaikkinen tulevaisuus !!"
Tässä ei ratkaista yhtään mitään, etkä varsinkaan sinä ole mikään ratkaisija.- Anonyymi
Saviksen teksteissä on suoraan luettavissa Lucifer.
Näillä "gallupeillaan" Lucifer haluaisi ottaa herruuden kristityn elämässä.
Meidän, joiden Herra On Jeesus Kristus, ei tarvitse vastata mihinkään Saviksen kysymyksiin / gallupeihin. Hänelle ei kuulu, mitä kukin toinen uskoo tai ei usko.
Eevan virhe oli, että hän suostui keskustelemaan Käärmeen kanssa: tästä kaikki alkoi, tätä ei voinut seurata kuin synti. Eeva hylkäsi Jumalan / Kristuksen herruuden hengessään ja salli Käärmeen ottaa herruuden hänen ajatusmaailmassaan. Näin, samoin yrittää Lucifer toimia, nyt Saviksen kautta. Anonyymi kirjoitti:
Saviksen teksteissä on suoraan luettavissa Lucifer.
Näillä "gallupeillaan" Lucifer haluaisi ottaa herruuden kristityn elämässä.
Meidän, joiden Herra On Jeesus Kristus, ei tarvitse vastata mihinkään Saviksen kysymyksiin / gallupeihin. Hänelle ei kuulu, mitä kukin toinen uskoo tai ei usko.
Eevan virhe oli, että hän suostui keskustelemaan Käärmeen kanssa: tästä kaikki alkoi, tätä ei voinut seurata kuin synti. Eeva hylkäsi Jumalan / Kristuksen herruuden hengessään ja salli Käärmeen ottaa herruuden hänen ajatusmaailmassaan. Näin, samoin yrittää Lucifer toimia, nyt Saviksen kautta.Sinun kanssa rakas ! En ala keskustella. Juuri sä selitit mitä se on sinun keskustelu.
2. Moos. 14:3
Ja farao on ajatteleva, että israelilaiset ovat eksyneet maassa ja että erämaa on saartanut heidät.
- Anonyymi
Oot ruotsalainen vai mitä ihmettä selität vaikeasti. Mitä tarkoittaa a vaihtoehto?
- Anonyymi
Aloittaja tietoisesti eksyttää.
Kyllä hän ymmärtää asian.
Eikä kenenkään tarvitse vastata Saatanalle, tämän pilkatessa syntisiä, joiden puolesta Kristus on kuollut. Emme ole tilivelvollisia synneistämme Savikselle ja hänen herralleen.
Saviksen oma pelastus vaikuttaisi olevan vähän siinä ja siinä. Hänessä kun ei vaikuta Kristuksen, vaan Luciferin henki. - Anonyymi
Jeesuksen nimessä ja veressä ihmiselle julistetaan kaikki synnit anteeksi ja pannaan säkkiin.
Säkin sisällöstä tilitys Isä Jumalalle, joka heittää syntisäkin selkänsä taakse eikä enää muista ihmiselle anteeksiannettuja syntejä ja laittomuuksia.Niinkö Paavali teki ???
Rakas ?? Mitä Paavali sanoi kun hän teki syntiä jatkuvasti ? Että sitä minä tahdon ? Vai sitä minä vihan kun synti vaan vie ja tekee ihan mitä tahtoo ,, eikä kysele mitään minusta ??
Saiko Paavali siihen apua vaan joutuiko katsomaan loppuun asti , että synti vei hänet tekemään syntiä .
Vai tuliko jossain vaiheessa niin että Pyhä Henki alkoi viedä ja entinen syntielämä oli taakse jäänyt ja Uusi Kristus Elämä on sijaan tullut.
Hoitiko Jumala hänet vai joutuiko hän ite hoitamaan itse uskonelämänsä lihasssa >> ,, tee se itse uskonnossa , loppuun asti ???- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niinkö Paavali teki ???
Rakas ?? Mitä Paavali sanoi kun hän teki syntiä jatkuvasti ? Että sitä minä tahdon ? Vai sitä minä vihan kun synti vaan vie ja tekee ihan mitä tahtoo ,, eikä kysele mitään minusta ??
Saiko Paavali siihen apua vaan joutuiko katsomaan loppuun asti , että synti vei hänet tekemään syntiä .
Vai tuliko jossain vaiheessa niin että Pyhä Henki alkoi viedä ja entinen syntielämä oli taakse jäänyt ja Uusi Kristus Elämä on sijaan tullut.
Hoitiko Jumala hänet vai joutuiko hän ite hoitamaan itse uskonelämänsä lihasssa >> ,, tee se itse uskonnossa , loppuun asti ???"mutta , jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, joka on vanhurskas"
1 Joh: 2: 2
ei sovi tuijottaa IHMISEEN , vaan Jeesukseen > "joka on vanhurskas" - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niinkö Paavali teki ???
Hoitiko Jumala hänet vai joutuiko hän ite hoitamaan itse uskonelämänsä lihasssa >> ,, tee se itse uskonnossa , loppuun asti ???Mitä Paavali ITSE kirjoitti omasta uskon elämästään ???
Room. 7:25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Ja laajemmin:
14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Ja Paavali siis toimi APOSTOLINA !!!
Joten on ihan turhaa selitellä sellaista, että vasta tuon jälkeen Paavali vapautui kokonaan syntiin lankeamasta ! Anonyymi kirjoitti:
Mitä Paavali ITSE kirjoitti omasta uskon elämästään ???
Room. 7:25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Ja laajemmin:
14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen.
15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen.
16 Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönnän, että laki on hyvä.
17 Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.
18 Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei;
19 sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.
20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
21 Niin huomaan siis itsessäni, minä, joka tahdon hyvää tehdä, sen lain, että paha riippuu minussa kiinni;
22 sillä sisällisen ihmiseni puolesta minä ilolla yhdyn Jumalan lakiin,
23 mutta jäsenissäni minä näen toisen lain, joka sotii minun mieleni lakia vastaan ja pitää minut vangittuna synnin laissa, joka minun jäsenissäni on.
24 Minä viheliäinen ihminen, kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista?
25 Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni palvelen mielellä Jumalan lakia, mutta lihalla synnin lakia.
Ja Paavali siis toimi APOSTOLINA !!!
Joten on ihan turhaa selitellä sellaista, että vasta tuon jälkeen Paavali vapautui kokonaan syntiin lankeamasta !>> Ja laajemmin:
14 Sillä me tiedämme, että laki on hengellinen, mutta minä olen lihallinen, myyty synnin alaisuuteen. <<
Siis sinun Paavalasi jäi myytynä synnin alaisuuteen .
Minun Paavali taas löisi Oman Veren joka osti hänet vapaiksi synnin alisuudesta vapauteen . Vapaus josta Jeesus puhui ja joka on saavuttavissa.
1. Piet. 1:19
vaan Kristuksen kalliilla verellä, niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan,
- Anonyymi
Jos sanon uskovani siihen, että Jeesus herätti Jairuksen tyttären kuolleista ja ruokki 5000 ihmistä, mitä tarkoitan?
Tarkoitan sitä, että NUO TAPAHTUMAT TODELLA TAPAHTUIVAT JUURI TUOLLAISINA KUIN NIIDEN MAINITAAN TAPAHTUNEEN, VAIKKEN MINÄ ITSE TAI JOKU MUU USKOISIKAAN NIIDEN TAPAHTUNEEN.
TÄTÄ eikä mitään muuta tarkoittaa, kun väitän uskovani johonkin, mistä kerrotaan Uudessa testamentissa.
Paavali kirjoittaa: "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan."
Jos väitän uskovani tuohon, mitä Paavali kirjoittaa, silloin uskon JUMALAN SOVITTANEEN MAAILMAN ITSENSÄ KANSSA JA ANTANEEN MAAILMAN SYNTIVELAN ANTEEKSI, VAIKKEN MINÄ ITSE TAI JOKU MUU SIIIHEN USKOISIKAAN, koska jos Paavali puhui totta, SILLOIN TUO MITÄ HÄN MAINITSEE TAPAHTUNEEN, EI RIIPU YHDENKÄÄN IHMISEN USKOSTA TUOHON TAPAHTUMAAN SEN ENEMPÄÄ KUIN JAIRUKSEN TYTTÄREN HERÄÄMINEN KUOLLEISTA JA 5000 IHMISEN RUOKKIMINEN.
Kukaan ei ole niin hullu, että väittäisi Jeesuksen herättäneen Jairuksen tyttären kuolleista ainoastaan jos hän USKOO NIIN TAPAHTUNEEN.
Paavali EI kirjoita: "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti itsensä kanssa ne, jotka ottavat Jeesuksen vastaan ja uskovat Jumalan sovittaneen heidät."
Hän kirjoittaa: "Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan."
Sovitus tapahtui JO.
Niinpä kukaan EI MAHDA MITÄÄN SILLE, ETTÄ JUMALA SOVITTI JO KOKO MAAILMAN ITSENSÄ KANSSA.
Kukaan ei KYKENE MUUTTAMAAN MENNEISYYTTÄ.
Jotkut KUVITTELEVAT kykenevänsä muuttamaan Jumalan 2000 vuotta sitten aikaansaamaa MAAILMAN sovitusta Kristuksessa niin, että heidän maaginen ihmeuskonsa sisällyttää AINOASTAAN HEIDÄT ITSENSÄ tuon sovituksen piiriin ja sulkee samalla kaikki muut siitä ulos.
Tämä on patologista hulluutta, ja tämä mielipuolisuus on nykyisin levinnyt laajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897209- 353811
- 453400
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082336
- 412332
- 1232226
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292139Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401789