Kun muut miehet saa seksikkäit ja hemaisevii tipuliinejä eli seksikkäitä naisia mut kirottu mies saa vain kurppia ja kukaan ei oo kirotulle miehelle kateellinen
Onko mies kirottu
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saispa edes sitä kurppanaista näin alkajaisiksi, vaikka oman naamakertoimeni perusteella pitäisi olla mahkuja kyllä paljon enempäänkin.
- Anonyymi
Eikö parempi olis etsiä joku nuorehko yh tai yhoita tai maksullisen esim tinderistä saisit ainakin seksiä mut kurpan kanssa haluaisit nyt menin sanattomaks vai kurpan haluaisit
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Mitä eroa on miehellä ja muilla miehillä? En pysty muuten vastaamaan kysymykseen 🤷♂️
On se tietysti ymmärrettävää, että noin ei käy ja kokee itsensä kirotuksi, kun kirjoituksen perusteella ainoa esitetty tarve seksikkäälle kumppanille on tehdä muut miehet kateelliseksi...
Mitä sinäkään seksikkäällä naisella tekisit, eihän sun varat riittäis sitä ylläpitää? Mitä hehkeempi ja laitellumpi eukko, sen kalliimpi makukin.
Menee satoja euroja kuukaudessa pelkkään tilpehööriin.- Anonyymi
Puhumattakaan minkälaisissa hienoissa ravintoloissa sitä heitukkaa pitäisi käyttää 😱
Anonyymi kirjoitti:
Puhumattakaan minkälaisissa hienoissa ravintoloissa sitä heitukkaa pitäisi käyttää 😱
Sekin vielä. Vasta luin miehestä, joka valitteli kun nuorempi vaimo käyttää n. 100 euroa viikossa ruokaansa ja 300 euroa viikossa kosmetiikkaan plus lukuisat vaateostokset, laukut ja korut viikossa. Eikä ukon tili riitä kohta enää muuhun, kun muijan ylläpitoon.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Sekin vielä. Vasta luin miehestä, joka valitteli kun nuorempi vaimo käyttää n. 100 euroa viikossa ruokaansa ja 300 euroa viikossa kosmetiikkaan plus lukuisat vaateostokset, laukut ja korut viikossa. Eikä ukon tili riitä kohta enää muuhun, kun muijan ylläpitoon.
Hienompi talo ja auto piti ostaa velaksi, että rouvalla on mukavempaa. Hullu jätkä sanon minä.
Hienompi talo ja auto piti ostaa velaksi, että rouvalla on mukavempaa. Hullu jätkä sanon minä.
Vaimo lähtis vaihtoon, jos mulla olis tollanen kuluttaja kotka akkana.
- Anonyymi
Vaimo lähtis vaihtoon, jos mulla olis tollanen kuluttaja kotka akkana.
Kuin myös, ulko-ovelle ohjaisin ja heittäisin kapsäkit perään.
Anonyymi kirjoitti:
Kuin myös, ulko-ovelle ohjaisin ja heittäisin kapsäkit perään.
Jep, näin totesi myös mun kumppani, että tulis halvemmaksi vaihtaa akka toiseen. Tai olla ilman akkaa, ettei hän kattelisi moista touhua myöskään.
- Anonyymi
Kirottu mies ei saa naisia koska ei juo viinaa baareissa. Pitää juoda viinaa baareissa ja siellä mies tutustuu naisiin.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458760Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde482558- 422359
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282357- 971807
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941803Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221680Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä331171Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61116