Mielipiteesi Järvenpäästä?

Anonyymi

Tällaisia ketjuja on muitakin, mutta tehdäänpä päivitetty keskustelu. Kysymys kuuluu mitä mieltä olet Järvenpäässä asumisesta? Hyviä ja huonoja kokemuksia!

Minulle paikka ei sovi tähän sinkkuelämäntilanteeseen. En ole alusta astikaan tykännyt asua. Ymmärrän, jos joku viihtyy (etenkin lapsiperheet), mutta oma elämä kuuluu johonkin muualle. En koe täällä olevan mitään, minkä takia jäisin. Luonto ehkä ja urheilupaikat, mutta ei muuta. Haluan äkkiä pois.

21

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Urheilupaikat ja luonto ovat hyvät. Alueella, jossa asun, on hyvä ilmanlaatu hengittää. Pohjoisväylällä on liikaa liikennevaloja ja ne vaihtuvat väärällä rytmillä. Liikennettä täytyisi voida sujuvoittaa. Junat saisivat kulkea entistä tiheämmin, kun väkiluku kasvaa. Palvelut ovat melko hyvät ja helposti saavutettavat. Ihmiset ovat mukavia. En ole muuttamassa pois. Toivon, että viheralueet pidetään tärkeänä osana kaupunkikuvaa ja ehkä myös, että uimahallin yhteyteen rakennettaisiin maauimala.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta kommentista!


    • Anonyymi

      Kukaan ei pakota asumaan, mikäli ei viihdy. Miksi alunperin edes muutit, jos et viihdy?

      • Anonyymi

        Mistä voi etukäteen tietää?


    • Anonyymi

      Totta turiset. Pakko muuttaa vasta sitten kun on asunut vuoden samassa kämpässä. Muuten joutuu maksamaan kahden kk vuokran. Muutin tänne koska tuntui sopivalta silloin. Ei ole vastannut odotuksia. Aionkin muuttaa sopivan tilaisuuden tullen.

    • Anonyymi

      Missä täällä on luontoa? Keskustan lähellä hakataan kaikki vähänkään metsää muistuttavat alueet talojen ja parkkipaikkojen tieltä. Lenkkeilyreittejä on todella surkeasti ja se harva joka täällä on, niin sinne ei saa viedä koiria.

    • Anonyymi

      Järvenpäätä on aina vaivannut sairas kaupunginjohto,
      mutta sisäinen ilmapiiri oli hyvä,
      kunnes …

      kaupunkisuunnittelu on luokatonta,
      en viitsi edes tehdä enää listaa.

      Ihan itse johto sössi koko homman,
      ryöstivät oman pesän.

      Ei ole mitään halua antaa edes parannusehdotuksia,
      kun ideat ryöstävä osa saa palkankorotuksen ja
      sitten se on siinä.

    • Anonyymi

      luontoa on ja siitä hyvä mutta kaupunki on nykyään ihan kauhea ja keskusta alkaa muistuttaa kouvolaa ,viimeksi tyykäsin järvenpäästä vuonna 2005 ,kaikki hyvät rakennukset purettu ja rakennetaan rumia kerrostaloja tai muuten rumia korkeita rakennuksia tilalle,en tykkää enää yhtään enkä viihdy,ei ole viihtyisä ,keskusta todella ruma eikä ole baarikulttuuria enää,todella pilalla

      • Anonyymi

        tämä

        Järvenpää OLI idyllinen taiteilijakaupunki,
        ihanat bubit, ruokapaikat, ilmapiiri…

        siis oli

        Miten ihmeessä siitä on tullutkin niin ruma.


    • Anonyymi

      Luontoa löytyy joka suunnasta varsinkin, kun poistuu 1-2 km ydinkeskustasta. Samaan luontokokemukseen voi liittää myös lähikuntien luonnot, sillä Järvenpää on niin kompaktin kokoinen pinta-alaltaan, että hyväkuntoinen ehtii ylittää rajoja mennen ja tullen jo tunnin lenkillä.

      Ulkona liikkujia voisi olla enemmänkin. Saan kulkea varsin rauhassa. Ottakaa vaikka Google Maps avuksi, niin tulette löytämään uusia kivoja huudeja. Jos tulee lunta, jäljet näkyvät selkeämmin. Tutustukaahan niihin.

    • Anonyymi

      Hyviä vinkkejä!

    • Anonyymi

      No niin,Jamppassa uusi kauppa....Alepa.En ole ikinä nähnyt niin kallista kauppa....hinnat ihan pilvissä.Henkilökunta.....no se on ihan eri asia.Ensimäisellä päivällä oli hirveä hälinä.Henkilökunnasta kaksi ulkomaalaista tyttöä huusivat ja nauroivat niin kovasti, että hävetti.Tänän kävin ostoksilla ,taas se huutoa.Sitäkerta ulkomaalainen(henkilökunta)puhui niin kovaäänisesti että koko kauppa oli täynnä hänen höpötusta.Kyllä pitää huomioita asiakkaita kun olet henkilökunta....keskustelemaalla tasaselle äänellä eikä huutamassa. Hävettää!Miten kauppias ei huomaa että kun henkilökunta ei osaa käytäytyä,kauppan mainee menee nopeasti.HYVÄÄ KAUPPIAS!KOULUTTAA HENKILÖKUNTAA!

      • Anonyymi

        Älä käy siinä kaupassa, jos noin paljon ahdistaa. Mars, mars vaan pidemmällä olevaan K-Markettiin.


      • Anonyymi

        Ette te jamppalaiset mitään kauppaa ansaitse. Kauhea valitus alkoi heti, kun on kauppa sinne saatu. Sopii käydä sit pidemmällä kaupassa, niitä onneksi löytyy useampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette te jamppalaiset mitään kauppaa ansaitse. Kauhea valitus alkoi heti, kun on kauppa sinne saatu. Sopii käydä sit pidemmällä kaupassa, niitä onneksi löytyy useampi.

        Mitä sä vingut siinä? Se että joku leikki tulitikku leikkiä on aika paljon muilta pois varsinkin vanhuksilta terveisin Jamppalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä vingut siinä? Se että joku leikki tulitikku leikkiä on aika paljon muilta pois varsinkin vanhuksilta terveisin Jamppalainen

        En vingu mitään, vaan sanoin faktan tuon yhden purkautumisesta. Hirveä valitus alkoi heti, kun kauppa sinne tuli. Näillä keskustelupalstoilla valittaminen jostain palvelusta X tai Y ei hirveästi auta. Ne kannattaa suunnata sille taholle, kuka tiettyä palvelua tarjoaa.


    • Anonyymi

      Aloittaja ei taida olla käynyt ennen Alepassa eikä missään myymälän avajaisissa. Samat hinnat kuin muissakin Alepoissa ja sama ryysis kuin muissa myymäläavajaisissa, varsinkin, kun jaetaan jotakin ilmaiseksi (ilmapalloja ja kahvia ja kakkua).

      • Anonyymi

        No ei todella ole,


    • Anonyymi

      Tänne on pesiytynyt islamisaatiota edistäviä. Kirjoittelevat Keski-Uusimaassa ettei saisi enää laulaa mm. Enkeli taivaan koulun joulujuhlassa. Mihin on unohtunut " maassa maan tavalla tai maasta pois". Kyllä on maan pettureita ja heinäsirkkojen syöjiä! Eläkeläisukko esiintyy muka viisaana.

    • Anonyymi

      376 Markus Kuotesaho

    • Anonyymi

      Pikkusen kaukana se pikkukaupunki kuitenkiun taitaa oilla täältä stadista? viimeksi kävin sielä muistaakseni kesällä 1994 kun vanhemmat muuttivat sieltä pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe