Muistaisitteko minuakin rukouksin tarvitsen uudet silmälasit, rahaa autokouluu,

Anonyymi

Siunausta ja varjellusta liikenteeseen, ajokortin, uuden turvallisen vähän kuluttavan perhe auton (en osaa huoltaa jakorja autoa eikä minulla ole paikkaa missä sitä huoltaa), asuntovaunun ja/tai kesämökin, olisi kivaa käydä uskovien kesäkokoukissa asuntovaunulla kun muillakin on asuntovaunu, rahaa ylläpitää ja huoltaa autoa, neuvoja auton huoltamiseen, hyvän parkkipaikan sähköautolle jos auto on uusi sähköauto, uuden isomman ja halvemman asunnon nykyinen vuokrayksiö.

Minun pieni vuokraasunto on niin kuuma kesällä että tänne voi kuolla lämpöhalvaukseen, koska ei saa edes läpivetoa, tuuletus hankalaa kun venäläinen yritti murtautua ikkunasta sisälle, joten ei voi pitää ikkunaa auki, huume porukka asuu samassa rapussa ja viereisissä talossa, pihalla piikkejä ja ruiskuja, varkauksia pyöräkellarissa ja kellareissa, rukoilen rahaa talveksi sähkölaskuun ja elämiseen, riittävästi terveellistä ja monipuolista ruokaa elämimiseen.

Rukoilisitteko että lähiön i uskonnonedustaja tuli uskoon Jeesukseen ja kääntyisivät pois islamista. Ei auta kirkkojen tai kristillisten radio ja tv kanavien lähetystyöt meidän lähiön asuin alueella, ei auta kääntymistä julkkis julistajien maahanmuutajatyö radiossa, heidän kutsumien ja suojelemien i uskonnon pakolaisten kääntymiseen pois saatanpalvonnasta. Ovat uhkaileet minun henkeäni, hakanneet rappukäytävän ovea, paikallisen heimopäälikön sukulaisen suulla sain tappouhkauksen.

Rukoilisitteko että saan ja löydän mieluisen hyvän työpaikan tai johdatusta ja liikeidean, neuvoa perustaa omaa yritys joka menestyy eikä sen tarvisisi sortaa työväkeä palkattomalla tempputyöllistetyillä ja siten varastaa Jumalalta ja uskovilta (Jes.58:1, Ef.69, Mal.3:5, Neh.5, Hes.34, Joh.3:16-21).


Kiittäen rukoilkaa myös minulle palkka työtä vakinaisella työsuhteella ja palkan joka on minimissä palkansaajien keskiansion verran.

Rukoilen kaikille kantasuomalaisille uskoville näitä samoja asioita, Jos he kokee niitä tarvitsevan.

Jos minä en tarvitse mitään jota olen pyytänyt ja pyydän niin miksi kukaan muukaan suomalainen ja kantasuomalainen uskova niitä tarvitsee.

Herra Jeesus, ota Herra Jeesus Kristus nasaretilainen pois muiltakin suomalaisilta ja kantasuomalaisilta uudestisyntyneiltä kristityiltä pois kaikki se mikä on Isämeidän rukouksen määräosa leipää ja kaikkibse mikä 1.Moos.1 kohdassa lupaat kaikille ihmisille, esim: maata, elämiä, juomavettä, syötäviä kaloja ja kasveja jne..

Silloin kun minä tai vanhempani ovat syntyneet kaikki on jo jaettu. Voi voi hallitsijaa joka pidättää kaiken viljan itselläään. aamen aamen.

Kiitos Herra Jeesus Kristus nasaretilainen Pyhästähengestä ja sinun Pyhän veresi suojasta jonka Golkatan ristillä vuodatit minunkin syntieni tähden ja kiitos että kuulet tämänkin rukouksen ja sinun hyvät enkelit liikkuvat ja esivalmistelevat tätäkin rukouspyyntöä.

Jos on Jeesus sinun tahtosi niin auta minua ja paranna sairauksiani, auta fyysisesti sairasta ja köyhää uskovaa miestä löytämään Jeesukseen uskova vaimo joka on sinun mielenmukainen. Tai auta kestämään yksin eläminen, yksinäisyys, sairaudet, ihmisten pilkat ja solvaukset netissä ja arjessa.

Jeesus Pelastaja Auttaja Vapautta. Nyt menee viikkoja ja kuukausia kukaan ei puhu minulle tai ota muhun yhteyttä, ei edes uskovien kokouksissa, joudun aina itse yrittää otta yhteyttä ja keskustelemaan uskovalla, silti aina joudun olemaan yksin kun olen käynyt kokouksissa. Voisin olla kuolleena kotona kuukausia ja kukaan ei tietäisi ennen kuin kalmanhaju haisee rappukäytävässä tai isännöitsijä perii vuokraa rästejä

Kiittäen rukoilen Psalmi.50:15 sanoin, Herran Jeesuksen Kristus nasaretilasen nimessä, aamen.

5

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yleinen sääntö on : Jumala ei tee työtä meidän puolesta, hanki meille silmälaseja, korjaa autoja. Mitä me voimme tehdä, sitä Jumala ei tee.

      • Anonyymi

        Ei kaikki osaa korjata autoa tai voi ostaa uusia silmälaseja.

        Tuo väitteesi ei perustu kaikkivoivaan Jumalan mahdollisuuksiin. Sinulla on pieni ja heikko Jumala, onko se sama Aabrahamin, Iisakin, Jaakobin Abba YHWH ELOHIM JAHVE JEHOVA josta Raamattu kertoo?

        Raamatun mukaan ei ole mitään ns. "yleistä sääntöä" mitä saa tai ei saa rukouksella viedä Jeesuksen eteen. Raamattu opettaa , vie kaikki asiasi Jeesukselle rukouksella.

        Jumala voi käyttää ihmisiä sellaisiin asioihin joita itse emme osaa tai antaa johonkin hankkeesee tai asiaan tarvittavan rahan tai muun taloudellisen tuen.


    • Anonyymi

      Kiitos Jeesukselle esirukoilijasta, jos joku muukin kuin Jeesus on muistanut minua rukouksella♥️Jeesus joka lakkaamatta rukoilee omiensa puolesta, on muistanut minuakin esirukouksella.🙏

      Eilen tiistaina 13.9.2022 kävin pienellä hitaalla kävelyllä, jalkoihin ja lonkkiin ei sattunut kertaakaan. 🙂Kiitos Herra Jeesus nasaretilainen.

    • Anonyymi

      "Herra Jeesus, ota Herra Jeesus Kristus nasaretilainen pois muiltakin suomalaisilta ja kantasuomalaisilta uudestisyntyneiltä kristityiltä pois kaikki se mikä on Isämeidän rukouksen määräosa leipää"

      Tässä on yksi monista vastauksista rukoukseesi: et voi saada rahaa niin kauan kuin toivot muiden menettävän rahaa. Sinun täytyy pystyä iloitsemaan muiden ihmisten runsaasta varallisuudesta, ennen kuin voit itse saada varallisuutta.

      Jumala ei myöskään vastaa rukouksiin, joissa toivotaan pahaa muille. Sellaiset rukoukset vain houkuttelevat kehittymättömiä henkiolentoja ympärillesi.

    • Anonyymi

      Jos olet mamu , niin vaitio eli kela kustantaa kaiken .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe