Olen 33, mies 35. Olemme seurustelleet n. 2 v. Mies on alusta asti pilkannut mun ulkonäköä, mulla on kuulemma juopon jalat ja kaljamaha, isot tissitt, ruma pillu, rumat hiukset, kertonut pitävänsä musta äa silmämeikkiä seksikkäänä, haukkuu mun vaatteita yms. En meikkaa, olen hoikka/urheilullinen, värjäämättömät pitkät hiukset. Miksi hän on mun kanssa kun olen ruma?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Henkistä väkivaltaa, jätä äkkiä, ei tuu muuttumaan miehen käytös, kerron kokemuksesta. Sussa ei oo mitään vikaa, muista se.
Ei voi käsittää…teidän suhde on ketuillaan jostain syystä, KOSKA parisuhde ei voi edes alkaa ennenkuin molemmat kelpuuttavat toisen ulkonäön.. ..ja rumaa/huonoa pillua ei ole olemassakaan.. ..teillä on nyt vakavan ja syvällisen keskustelun paikka.. ..valitettavasti ollenkaan kaikki eivät kykene siihen.. ..teistä en tiedä, mutta toivottavasti, koska se on edellytys että suhde edes voisi toimia/jatkua…
- Anonyymi
Ei tuollainen käytös ole oikein, Miksi siedät tuollaista?
- Anonyymi
Täyttä soopaa koko juttu. Miten voi olla kaljamaha ja hoikka/urheilullinen.
Jos olisi totta, miksi sinä olet hänen kanssaan? - Anonyymi
Poistu suhteesta ja nopeasti. Kyseessä henkistä väkivaltaa ja tahto alistaa. Sinussa ei ole vikaa, se muista, puilisollasi on haasteita omassa maailmassaan. Tee itsellesi palvelus ja uskalla ottaa askel ja lähteä rohkeasti pois. Älä anna kohdella itseäsi noin, se ei kuulu parisuhteeseen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi5092350Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35948SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht464885Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39854- 71828
- 55751
- 44705
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40660Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40646- 63573