LOPPUTILANNE

Anonyymi

Sillä kirjoitettu on: "Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa."
Room 14:11

1

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sillä kirjoitettu on:
      Siinä se nyt oli edessäni vain muutaman askeleen päässä, Moonan veden kastelema alaston vartalo, jota nyt tutkin tarkkaan. Kauniista nilkoista hoikkiin sääriin. Polvitaipeista jänteville reisille, jotka edelleen yhtyivät ylempänä somaksi, pyöreäksi pikku pepuksi. Takapuolesta katseeni lähti vaeltamaan yhä ylemmäs pitkin lantionkaarta, joka hoikkeni vyötäröksi ja leveni taas aavistuksen jatkuen edelleen yläseläksi, jonka hienoinen lihaksikkuus paljasti, että tämä tyttö taisi viihtyä myös salilla. Lopulta katseeni saavutti yläselkään ulottuvat, luonnonvaaleat hiukset, jotka eivät enää olleet ponnarilla, ja naisellisen kauniit hartiat. Jumalainen olento, ajattelin itsekseni. Moonan pää kääntyi ja hän vilkuili vasemman hartiansa ylitse.

- No, missäs se mun selänpesu viipyy? hän kysyi hymyillen. Havahduin todellisuuteen ja otin muutaman askeleen lähemmäksi, kunnes olin melkein kiinni Moonan selässä. Moona ojensi minulle suihkusaippuapullonsa, josta puristin hyväntuoksuista paksua ainetta kädelleni. Hieroin hetken käsiäni yhteen ja lopulta asetin ne Moonan hartioille. Moona veti hiukset pois tieltä ja käski olla unohtamatta niskaa. Rupesin hieromaan saippuaa hellin ottein alastomalle iholle, johon hetki sitten suihkutettu vesi oli pisaroitunut. Tein käsilläni pyöriviä liikkeitä, puristelin välillä hartioitakin kuin olisin hieronut Moonaa, ja saippua alkoi pikkuhiljaa vaahdota samettisella iholla. Käteni jatkoivat katkeamatonta liikettään ja alkoivat pikkuhiljaa siirtyä alaspäin kylkiä ja selkärankaa pitkin. Moona oli taivuttanut päätään hiukan alaspäin ja oli sulkenut silmänsä, joten hänkin taisi nauttia tilanteesta. Itse olin jo täydessä valmiudessa ja epäilemättä Moonakin oli huomannut sen, sillä elimeni oli osin Moonan jalkojen välissä ja osui välillä reisiin ja välillä hipaisi peppuakin. Käteni olivatkin nyt valuneet jo tuolle pyöreälle ja kiinteälle takamukselle. Hetken aikaa vain hieroin ja puristelin Moonan pikku peppua, kunnes vein käteni hänen lantiolleen ja vedin aivan kiinni itseeni. Lähdin viemään käsiäni kylkiä pitkin ylöspäin. Pikkuhiljaa vein ne etupuolelle ja saavutin lopulta Moonan kauniit rinnat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe