Paljonko pitää sähkön kallistua että kannattaa jättää plug-in hybridi lataamatta ja ajaa ajot 100% bensalla.
Hybridi, sähkön rajahinta?
6
370
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mutta olisi maailman tyhmin ihminen ei lataa plug in autoaan.
- Anonyymi
Omituinen kysymys mitä oikein tarkoitat.
Hyvää syksyn jatkoa. - Anonyymi
Jos sähköllä ajo nykyään maksaa jotain 5e/100 ja bensiinillä 15e/100km niin sähkön hinta voisi vielä kolminkertaistua. Jos sähkö alkaa maksaa siirtokuluineen yli 75e/kWh ja bnsiinin hinta pysyy nykyisellä tasolla niin jättäisin plugarin lataamisen tekemättä.
- Anonyymi
Suurelle osalle kotilataajista sähköllä ajaminern maksaa 2 euroa/100 km ja bensiiniautolla ajaminen 14 euroa 100 km, niin sähkön hinta pitäisi seitsemänkertaistua. Sitä se ei koskaan tee. Hinta olisi silloin n. 90 senttiä/kWh.
Olen ajanut ny viisi ja puoli vuotta hintaa 2 euroa/100 km ja ajan ainakin ensi heinäkuun loppuun saakka tuohon hintaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurelle osalle kotilataajista sähköllä ajaminern maksaa 2 euroa/100 km ja bensiiniautolla ajaminen 14 euroa 100 km, niin sähkön hinta pitäisi seitsemänkertaistua. Sitä se ei koskaan tee. Hinta olisi silloin n. 90 senttiä/kWh.
Olen ajanut ny viisi ja puoli vuotta hintaa 2 euroa/100 km ja ajan ainakin ensi heinäkuun loppuun saakka tuohon hintaan.Aika pieni kulutus tai sitten on tosi halpaa sähköä kun ottaa siirtohinnatkin huomioon. No joka tapauksessa lähemmäs euroa saa kWh kokonaishinta nousta ennen kun kannattaa pelkästään bensiinillä ajaa.
- Anonyymi
Jos pelkkää rahanmenoa mietit, niin siinä tapauksessa sähkön hinnan on noustava niin kalliiksi, että lataaminen on kalliimpaa kuin pelkkä bensalla ajo. 😃
Sen rajan taas määrittää jokaisen yksittäisen auton ja ajotavan summa, ei tuohon ole mitään yhtä oikeaa vastausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468