Usko Toivosesta

Anonyymi

Usko Toivonen on 12.9.2022 julistanut Paavalin Kristukselta saaman evankeliumin

"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan"

harhaopiksi.

Hän teki sen ketjussa, jonka otsikko on "Olkaa toivossa iloiset".

- GF -

12

133

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopeta jo houreesi -GF-.Usko Toivonen on puhdas oppinen kristitty, teologisesesti,sekä omakohtaisen uskonsa puolesta. Voisitko ilmoittaa oman uskontosi uskontunnustuksen selkokielisesti täällä, kun en ole saanut mitään tolkkua kirjoittelustasi. Kiitos.

• Anonyymi

eksyttäjiä ovat, ja ovat rakastuneet OMAAN uskoonsa, eivät korota mitä JUMALA on antanut KOKO IHMISKUNNALLE,

"Sillä JUMALA oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa"
        2 Kor: 5: 19

• Anonyymi

Nii-in. Mikähän se mahtaisi olla? Tuosta avauksestahan se varmaankaan ei käy ilmi.

:D :D :D

- GF -

• Anonyymi

Oliko hän rallia ajava urheilija?
      vai ajoiko hän poikansa rallia?

• Pelastuminen ei ole ihan yksinkertainen asia vaikka sellaisen saa jos nyhtää niitä kuuluisia sanoja tai lauseita irti kokonaisuudesta joka saattaa olla raamatussa monia monia sivuja.

• Anonyymi

Jospa sä keskittyisit vain vaimosi sänkykamaritaitojen kuvailemiseen, kun olet siinä niin hyvä. Jokainen voi käydä katsomassa hienon taidonnäytteesi asiasta ketjussa "Avioliitto on laillistettua prostituutiota".

Onhan tää hiukan huvittavaa, että sulle Paavalin julistama evankeliumi on vain "kuuluisia sanoja tai lauseita irti kokonaisuudesta" ja että pelastuminen "ei ole ihan yksinkertainen asia". No ei taatusti ole yksinkertainen asia, jos ja kun pyyhkii ensiksi takapuolensa Paavalin evankeliumilla.

• Anonyymi kirjoitti:

Jospa sä keskittyisit vain vaimosi sänkykamaritaitojen kuvailemiseen, kun olet siinä niin hyvä. Jokainen voi käydä katsomassa hienon taidonnäytteesi asiasta ketjussa "Avioliitto on laillistettua prostituutiota".

Onhan tää hiukan huvittavaa, että sulle Paavalin julistama evankeliumi on vain "kuuluisia sanoja tai lauseita irti kokonaisuudesta" ja että pelastuminen "ei ole ihan yksinkertainen asia". No ei taatusti ole yksinkertainen asia, jos ja kun pyyhkii ensiksi takapuolensa Paavalin evankeliumilla.

Se vaan säälittää missä tilassa sinun elämä on .
        Tämä sana tuli jo 2h sitten ja kirjoitan tähän juuri sinulle.
        Muista ..Sinä itse olet itsesi saattanut tähän tilaan ja et voi syyttää siitä ketään muuta.

Eli muista tämä jatkossa.

• Anonyymi

pelastus on jossain määrin "liiankin" yksinkertaista, siksihän niitä
        raamatun sanan "veivaajia" on pilvin pimein,

"Katso, tämän olen ainoastaan löytänyt : että Jumala on tehnyt ihmiset suoriksi, mutta itse he
        etsivät monia mutkia" Saarn: 7: 29

ja niitä "mutkan kautta" julistajia riittää !!

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Se vaan säälittää missä tilassa sinun elämä on .
        Tämä sana tuli jo 2h sitten ja kirjoitan tähän juuri sinulle.
        Muista ..Sinä itse olet itsesi saattanut tähän tilaan ja et voi syyttää siitä ketään muuta.

Eli muista tämä jatkossa.

Siteeraan sinua itseäsi: "Menikö huijarilla tunteisiin?" (nauruhymiöitä perään.)

Kerrataanpa. Olen vakuuttunut siitä, että et puhunut vaimostasi ilkeämielisesti etkä kerskaillen vaan kiitollisena siitä, että sinulla on hyvä vaimo. Jatkokommentissasi rohkaisit muitakin kristittyjä rikkaaseeen ja virkeään avioelämään, jotta ajatukset eivät karkaisi huonoille poluille. Hyvä ohje, kannatettava.

Miksi sitten rienasin sinun kommenttiasi? Vastaus: minä matkin sinua ja sinun asennettasi. Sinä viskelet täysin tyhjänpäiväisiä, ylimielisiä kommenttejasi toisissa ketjuissa minun avauksiini. Ja ilmeisesti kuvittelet Jeesuksen silittelevän sinun päätäsi, kun käyttäydyt kuin teini-ikäinen moukka.

No nytpä sait maistaa omaa lääkettäsi siellä toisessa ketjussasi. Ja reaktiosi on ymmärrettävästi tyrmistynyt ja oikeutettu. Mutta se sinussa on surkuhupaisaa ja täysin epäkypsää, että mielestäsi aivan ilmeisesti on ihmisiä, "vääräoppisia", joiden tunteista SINUN ei tarvitse piitata hevonpaskaa ja joiden avauksille voit aina halutessasi käydä naureskelemassa perustelematta lainkaan kommenttejasi. Jos kuvittelet voivasi oikeuttaa tällaisen käutöksen Jeesuksellasi, olet yhtä törppö kuin kaikkein idiootein Trumpin kannattaja jossain takahikiällä Jenkeissä.

Ja tässäkin ketjussa sinä suhtaudut esittämääni eli SUORAAN RAAMATUSTA SITEERAAMAANI Paavalin evankeliumiin melkein yhtä karkeasti kuin minää sinun kommenttiisi vaimostasi. Mitä sinusta tulisi näin ollen ajatella? No ainakin sen minä sinusta ajattelen, että sinä voit minun puolestani pyyhkiä "tämä sana tuli jo 2h sitten" -jorinoillasi takapuolesi. Tuollaisten "tämä sana tuli" -hokemien taakse meneminen on melko naurettavaa.

Ehkä sinua ottaa aivoon, kun

"Jumala oli Kristuksessa ja sovitti MAAILMAN itsensä kanssa"

kattaa peräti minutkin. Se ei tunnu sopivan sinun pirtaasi. Sen sinä kyllä olet tehnyt selväksi, että sinun mielestäsi se EHDOTTOMASTI KATTAA SINUT (niin kuin se kattaakin).

• Anonyymi kirjoitti:

Siteeraan sinua itseäsi: "Menikö huijarilla tunteisiin?" (nauruhymiöitä perään.)

Kerrataanpa. Olen vakuuttunut siitä, että et puhunut vaimostasi ilkeämielisesti etkä kerskaillen vaan kiitollisena siitä, että sinulla on hyvä vaimo. Jatkokommentissasi rohkaisit muitakin kristittyjä rikkaaseeen ja virkeään avioelämään, jotta ajatukset eivät karkaisi huonoille poluille. Hyvä ohje, kannatettava.

Miksi sitten rienasin sinun kommenttiasi? Vastaus: minä matkin sinua ja sinun asennettasi. Sinä viskelet täysin tyhjänpäiväisiä, ylimielisiä kommenttejasi toisissa ketjuissa minun avauksiini. Ja ilmeisesti kuvittelet Jeesuksen silittelevän sinun päätäsi, kun käyttäydyt kuin teini-ikäinen moukka.

No nytpä sait maistaa omaa lääkettäsi siellä toisessa ketjussasi. Ja reaktiosi on ymmärrettävästi tyrmistynyt ja oikeutettu. Mutta se sinussa on surkuhupaisaa ja täysin epäkypsää, että mielestäsi aivan ilmeisesti on ihmisiä, "vääräoppisia", joiden tunteista SINUN ei tarvitse piitata hevonpaskaa ja joiden avauksille voit aina halutessasi käydä naureskelemassa perustelematta lainkaan kommenttejasi. Jos kuvittelet voivasi oikeuttaa tällaisen käutöksen Jeesuksellasi, olet yhtä törppö kuin kaikkein idiootein Trumpin kannattaja jossain takahikiällä Jenkeissä.

Ja tässäkin ketjussa sinä suhtaudut esittämääni eli SUORAAN RAAMATUSTA SITEERAAMAANI Paavalin evankeliumiin melkein yhtä karkeasti kuin minää sinun kommenttiisi vaimostasi. Mitä sinusta tulisi näin ollen ajatella? No ainakin sen minä sinusta ajattelen, että sinä voit minun puolestani pyyhkiä "tämä sana tuli jo 2h sitten" -jorinoillasi takapuolesi. Tuollaisten "tämä sana tuli" -hokemien taakse meneminen on melko naurettavaa.

kattaa peräti minutkin. Se ei tunnu sopivan sinun pirtaasi. Sen sinä kyllä olet tehnyt selväksi, että sinun mielestäsi se EHDOTTOMASTI KATTAA SINUT (niin kuin se kattaakin).

Älä nyt itkemään ala.

• Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

Älä nyt itkemään ala.

Hei teini, menikö sulla tunteisiin? :D :D :D

Kun on jäänyt henkisesti teini-ikäiseksi, on varmaan "coolia" heitellä yhden virkkeen kommentteja. Voi lapsiparkaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Se hyvinkin osuu ja hyvinkin kalahtaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi nainen lyö leikiksi

Olen mies ja kiinnostunut eräästä naisesta. Ollaan juteltu ja tavattukin, ja mielestäni meillä osuu kemiat hyvin yksiin. Nainen osoittaa kyllä kiinnos
      Tunteet
      183
      5814
    2. Miten on mahdollista että kassatyttö on päässyt pääministeriksi

ilman asianmukaista koulutusta ja minkäänlaista pätevyyttä?
      Maailman menoa
      560
      2562
    3. VTV:n exjohtaja Tytti Yli-Viikari haastoi oikeuteen

entisen työantajansa VTV:n koskien irtisanomistaan. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/da065296-dc16-4395-8a57-082d4408a32f
      Maailman menoa
      85
      1798
    4. Selviytyjät: Niko Saarinen avautuu yön piinasta: "Kukaan suomalainen ei ole nähnyt niin paljon..."

Hui, kuulostaa aika ankealta… Nyt oli Nikon vuoro tippua kisasta, mutta hyvin hän veti! Lue Nikon tunnelmat kuvausten jälkeen: https://www.suomi24.
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1244
    5. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      351
      1194
    6. Sanna otti 5236 euroa suomalaista kohden uutta velkaa koronan varjolla

https://yle.fi/ Sossujen politiikka. Ruotsi velkaantui 1 670 euroa/per nuppi. Ruotsissa kuollut 20 000, Suomessa 6 000. Ruotsin väkiluku on k
      Maailman menoa
      278
      1181
    7. Naton kannatus Suomessa on hiipunut olemattomiin.

Ovatko aiemmin fanaattisesti natoa kannattaneet tajunneet, että sotajärjestöön liittyminen onkin täysin turhaa, kun itänaapurista ei mitään uhkaa ole?
      Maailman menoa
      235
      784
    8. Martina menestyi Barcelonassa

Martina kävi kisaamassa Espanjan Barcelonassa ja sijoittui hienosti sijalle 7. Pyöräilyssä Martina oli 2 nopein.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      775
    9. Aiotteko tehdä mitään saadaksenne kohteenne

Aiotteko tehdä mitään oikeassa elämässä saadaksenne henkilön jonka perään täällä haikailette vai aiotteko vain ikuisesti kirjoitella tänne?
      Ikävä
      58
      710
    10. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      6
      676
    Aihe