Kiertohuimaus

Anonyymi

Huone pyörii ympyrää kovaa vauhtia vasemalle päin ,sitten raju oksentaminen 8kpl 16h aikana aina kun yritti panna maate sänkyyn alkoi kiertohuimaus ,tosi äänekäs oksentelu yö piti valvoa istuma asennossa välillä kuitenkin nukahti 2-3 min kun heräsi huone pyöri ympäri kuin .Hidastetussa filmissä onneksi ei kuitenkaan tarvinnut oksentaa ,käynti lääkärissä kaikenlaisia testejä teki kumivasaralla koputti käsiä,jalkoja ,päätä heilutti sanoi katso minuun koko ajan,sormeja heilutti joka suunnalta sitten piti sanoa näkyykö sormi,sormia pistää nokan päälle,viivaa pitkin kävellä, seistä suorassa silmät kiinni ,siinä meinasi kaatua. dianoosi:Asentohuimaus tulosti netistä ohjeet sitä varten ja sanoi oireet vielä toistuu heti tila aika tänne takaisin.Migreeni kipu pahentui lääkkeet eivät enään tehoa ei reseptilääkkeet eikä muut kipulääkkeet ennen tapausta lääkkeet tehosivat kipu asteikolla 1-10 lääkkeen
oton jälkeen kipu1 nyt 6 jos jatkuu yli 6vkr pitää mennä lääkäriin sitä tutkituttamaan.

8

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käy ihmeessä uudelleen lääkärissä ja vaadi uusia tutkimuksia ja valita oikein paljon! Vääriä diagnooseja tulee paljon. Se voi olla jotain aivoperäistäkin tai mutta vakavaa...

• Anonyymi

Kun minulla tuli huimausta, tehtiin kuukausien kuluessa kaikki mahdolliset tutkimukset jotta saatiin kaikki vaihtoehdot suljettua pois. Lopuksi jäi tajuttoman suuri verenpaine joka aiheutti asentohuimauksen. Kun lääkityksellä saatiin verenpaine normaaliksi, huimauskin hävisi.

Nyt on tullut ajoittain kiertohuimausta, kun iän kertyessä korvien kaarikäytäviin on kertynyt sakkaa. Ainakin netistä löytyvällä kiertohuimauksen asentohoidon ohjeilla huimauksen saa laantumaan.

• Anonyymi

Kiertohuimaus on aika yleinen ihmisillä. Huone näyttää pyörivän kovaa vauhtia, vaikka tosiasiassa vain sinun silmäsi liikkuvat kovaa vauhtia oikealta vasemmalle tai päinvastoin. Kiertohuimaus johtuu sisäkorvan toiminnan häiriöstä eikä yleensä ole vaarallista.

Itse pysäytin huoneen pyörimisen siten, että en antanut silmien liikkua vinhasti edestakaisin. Se tapahtui siten, että pysäytin silmieni liikkeen katsomalla vain yhtä kohtaa huoneessa, esimerkiksi taulua. Tahdonalaisesti se on mahdollista, vaikka silmät tahtoisivat liikkua edestakaisin. Silmälihakset kipeytyivät, mutta pyörintä loppui.

• Anonyymi

Asentohuimaus voi olla todellisuudessa Menieren tauti, monesti jää diagnosoimatta. Tutkimuksia ei oikein viitsitä tehdä. Jos huimatessa on silmävärvettä, kannattaa pyytää tutkimuksiin. Lääkkeenä on hyvin vähäsuolainen ruokavalio-

• Anonyymi

Mulla lähti maailma pystysuunnassa vetämään 120 km/h. Diaknoosi putkikuvauksen jälkeen, oikeanpuoleinen pikkuaivoifarkti.

• Anonyymi

ki ertohuimaus: rauhoittavia pillereitä rupesin syömään joka päivä= huimaus katosi ,jos ei vihtinyt ottaa huimaus palasi kävin lääkärillä reseptin uusimassa kun oli jostain syystä sen lopettanut 1.v. sitten.

• Anonyymi

Mene lääkäriin.

• Anonyymi

Tilattu jo aika ei kiireetön .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1756
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      38
      1475
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1408
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      167
      1299
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      48
      1014
    Aihe