Huone pyörii ympyrää kovaa vauhtia vasemalle päin ,sitten raju oksentaminen 8kpl 16h aikana aina kun yritti panna maate sänkyyn alkoi kiertohuimaus ,tosi äänekäs oksentelu yö piti valvoa istuma asennossa välillä kuitenkin nukahti 2-3 min kun heräsi huone pyöri ympäri kuin .Hidastetussa filmissä onneksi ei kuitenkaan tarvinnut oksentaa ,käynti lääkärissä kaikenlaisia testejä teki kumivasaralla koputti käsiä,jalkoja ,päätä heilutti sanoi katso minuun koko ajan,sormeja heilutti joka suunnalta sitten piti sanoa näkyykö sormi,sormia pistää nokan päälle,viivaa pitkin kävellä, seistä suorassa silmät kiinni ,siinä meinasi kaatua. dianoosi:Asentohuimaus tulosti netistä ohjeet sitä varten ja sanoi oireet vielä toistuu heti tila aika tänne takaisin.Migreeni kipu pahentui lääkkeet eivät enään tehoa ei reseptilääkkeet eikä muut kipulääkkeet ennen tapausta lääkkeet tehosivat kipu asteikolla 1-10 lääkkeen
oton jälkeen kipu1 nyt 6 jos jatkuu yli 6vkr pitää mennä lääkäriin sitä tutkituttamaan.
Kiertohuimaus
8
441
Vastaukset
- Anonyymi
Käy ihmeessä uudelleen lääkärissä ja vaadi uusia tutkimuksia ja valita oikein paljon! Vääriä diagnooseja tulee paljon. Se voi olla jotain aivoperäistäkin tai mutta vakavaa...
- Anonyymi
Kun minulla tuli huimausta, tehtiin kuukausien kuluessa kaikki mahdolliset tutkimukset jotta saatiin kaikki vaihtoehdot suljettua pois. Lopuksi jäi tajuttoman suuri verenpaine joka aiheutti asentohuimauksen. Kun lääkityksellä saatiin verenpaine normaaliksi, huimauskin hävisi.
Nyt on tullut ajoittain kiertohuimausta, kun iän kertyessä korvien kaarikäytäviin on kertynyt sakkaa. Ainakin netistä löytyvällä kiertohuimauksen asentohoidon ohjeilla huimauksen saa laantumaan.
- Anonyymi
Kiertohuimaus on aika yleinen ihmisillä. Huone näyttää pyörivän kovaa vauhtia, vaikka tosiasiassa vain sinun silmäsi liikkuvat kovaa vauhtia oikealta vasemmalle tai päinvastoin. Kiertohuimaus johtuu sisäkorvan toiminnan häiriöstä eikä yleensä ole vaarallista.
Itse pysäytin huoneen pyörimisen siten, että en antanut silmien liikkua vinhasti edestakaisin. Se tapahtui siten, että pysäytin silmieni liikkeen katsomalla vain yhtä kohtaa huoneessa, esimerkiksi taulua. Tahdonalaisesti se on mahdollista, vaikka silmät tahtoisivat liikkua edestakaisin. Silmälihakset kipeytyivät, mutta pyörintä loppui. - Anonyymi
Asentohuimaus voi olla todellisuudessa Menieren tauti, monesti jää diagnosoimatta. Tutkimuksia ei oikein viitsitä tehdä. Jos huimatessa on silmävärvettä, kannattaa pyytää tutkimuksiin. Lääkkeenä on hyvin vähäsuolainen ruokavalio-
- Anonyymi
Mulla lähti maailma pystysuunnassa vetämään 120 km/h. Diaknoosi putkikuvauksen jälkeen, oikeanpuoleinen pikkuaivoifarkti.
- Anonyymi
ki ertohuimaus: rauhoittavia pillereitä rupesin syömään joka päivä= huimaus katosi ,jos ei vihtinyt ottaa huimaus palasi kävin lääkärillä reseptin uusimassa kun oli jostain syystä sen lopettanut 1.v. sitten.
- Anonyymi
Mene lääkäriin.
- Anonyymi
Tilattu jo aika ei kiireetön .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014