Miksi Suomi24 bannaa?

Anonyymi

Onko Suomi24 puolueeton? Mielestäni ei ole. Kaikki mikä liittyy Mariniin, Natoon ja koronapiikkeihin on ainakin minun osaltani bannattu. En ole kommentoinut epäasiallisesti vaan tuonut mielipiteitäni esiin. En ole kiroillut, en halventanut tms.

Se kuitenkin on selvinnyt että rahoittaja on korkealla ja Suomi24 on kuuluu siihen konserniin jotka saavat rahaa taholta, joka sanelee käytännössä kaiken mistä saa tai ei saa kirjoittaa. Sama pätee sensuuriin, joka alkoi 2020 alussa.

Osaako Suomi24 ottaa tähän kenties kantaa, yhtenä pienenä murusena kaikesta mediasta?

Kun asialliset mielipiteet eivät pääse julki, on se aika paha juttu.

Jokainen voi miettiä tätä asiaa. Kohta ei saa sanoa enää mitään. Maailmalla pidätetään ihmisiä jotka ovat eri mieltä. Tämähän viittaa siihen, että kohta sama on meilläkin. DigiID-passin tultua voidaan vain toivoa, että saadaan maksettua laskut ja maksut, päästään ylipäätään lääkäriin jos tarve, saadaan työpaikka jos etsitään sitä, saadaan matkustuslupa jne.

Kiitti Marin ja epäpätevä hallitus että saatte tämän aikaan. Käänsi takkinsa heti kun liksa nousi. Hero?? Ja uutisointi tästä meidän "sankarittaristamme" on täyttä kusetusta. Kyllä ihmiset tietää muuallakin kuin Suomessa. Toki WEFiläiset aina toistensa puolta pitävät. No niin, katsotaanpas mitä tälle viestille käy :)

0

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
        Ikävä
        71
        2963
      2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
        Ikävä
        46
        2564
      3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
        Hindulaisuus
        432
        2225
      4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
        Ikävä
        79
        2138
      5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
        Ikävä
        95
        1956
      6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
        Ikävä
        32
        1702
      7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
        Ikävä
        12
        1536
      8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
        Kuhmo
        17
        1487
      9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
        Ikävä
        27
        1302
      10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
        Ikävä
        19
        1195
      Aihe