Eu haluaa suojella ympäristöä Suomessa enemmän kuin muissa maissa asukaslukuun suhteutettuna. Ja maksattaa sen suomalaisilla itsellään. Kuitenkin eteläisemmät maat ovat hyödyntäneet ja tuhonneet suurimman osan omista metsistään. Eikö muiden maiden pitäisi nyt kustannuksellaan ennallistaa tuhoamansa metsäalueet? Mutta he eivät halua maksaa joten he määräävät Suomen tekevän sen puolestaan. Eikä siinä mitään mutta se joka pyytää ja jolle tulee hyötyä pitäisi myös maksaa. Suomelle ja Suomen metsänomistajille sellainen korvaus, että suojelu on yhtä kannattavaa kuin metsän muu käyttö. Tuntuisi oikeudenmukaiselta. Mutta näinhän ei kaikki Suomessakaan ajattele. Ne jotka eivät mitään omista haluavat puuttua siihen jota muilla on. Jopa asuinpaikan haltijat haluavat määrätä mitä naapuritontilla saa tehdä. Kuitenkin he ovat sellaiseen paikkaan muuttaneet jossa on naapurin maata lähellä. Kaikillahan on mahdollisuus ostaa maata talolleen niin paljon ja niin syrjässä, ettei tarvitse naapurin tekemisiä kytätä. Suomessa kyllä tilaa riittää.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2821126Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "261956Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49910- 102853
- 99799
- 73798
- 107669
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11458