Olen GS-vainon ja e-häirinnän kohde. Omaa osuuttaan siitä toteuttaa joku lahko tai järjestö, GS-vainoni alkoi alkoi 1990-luvun lopussa. 2010 luvun alussa, minut ankkuroitiin uskomaan, että helluntailaiset ovat kaiken takana. Itselleni päästiin kertomaan 2015, että olen GS:n kohteena.
Avasin ketjun saadakseni tietoa helluntailaisista heidän stalkkaustensa suhteen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17048711/mita-mielta-olette-helluntailaisista
Puolivälissä ketjua jatkan siitä, että huomasin yläpuolellani jo pitkään asuneen oranssia pipoa pitävän naisen olevan jonkun asteen pomo.
MIKÄ VAINOA HARJOITTAVA LAHKO/JÄRJESTÖ ON KYSEESSÄ
94
1962
Vastaukset
- Anonyymi
Jotta tajuaisitte, mihin isoon kokonaisuuteen kuuluu tuon lahkon/järjestön osuus, kirjoitan tänne linkin. Kohteena olo alkoi syntymästäni.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo- Anonyymi
Olen finaaliin rääkätty. Huhtikuusta alkaen rupesi olemaan akku tyhjänä. Katsoin, että on aiheellista ruveta tekemään lähtöselvittelyä muistiinpanojen ja raporttieni kanssa. Mm.avasin tuon ketjun :Koko Suomi vainoo. Tarkoitus oli siinä antaa raamit koko elämän kohteena olemiselle. Lapsuudesta, nuoruudesta ja sukulaisistani en saa kirjoittaa. Yliopistovainon jo mainitsen, jne, jne,
Ketju oli tarkoitettu vain tätä selvitystä varten. Mutta jouduinkin kauhea elektronisen pahoinpitelyn kohteeksi ja ketjuun tuli sitten siihen liittyenkin tekstiä ja vähän muutakin. KANNATTAA LUKEA. - Anonyymi
Maanpetosjuttuja täällä harjoittaa nämä muista tulleet ryhmät. Taustalla kansalaisuus sodat ja uskonnot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanpetosjuttuja täällä harjoittaa nämä muista tulleet ryhmät. Taustalla kansalaisuus sodat ja uskonnot.
Tähän pimeään järjestöön kuuluvat eivät harjoita gang stalkingia, vaan omaa vainoamistapaansa, joka sopii täydentämään kokonaisvainoa.
Tämä pimeä ry on sadistinen. Suhtautuu eläimiin hyvin julmasti. On kostonhaluinen. Aivan pikku jutusta, missä en ole edes tajunnut tehneeni mitään, mutta on jonkun heidän sääntönsä vastainen, on tullut kova kosto.
Yöllä jouduin kauhean mikroaalto -pahoipitelyn ja raiskauksen kohteeksi. Yläpuolelta kuului jyrinää ja päästä jalkoihin kulki joku poikittainen laite. Sattui kauheasti ja huusin. Kun jäin rauhaan ja tarkistin itseni, huomasin jäljet. Kudosvaurioitakin oli tullut. Kun aamulla lähdin liikkeelle, yläpuolen asukas seisoi ulkona jähmeänä ja tiuskaisi: Siitäs sait!
Vei kolme päivää toipua tästä.
Olin ihmeissäni. Sitten yhdistin. Hänhän on lahkolainen ope. Ja mitä olinkaan kirjoittanut.
Kerron esimerkin. (Nykyään olette varmaan kuulleet. kun on puhuttu, että ukrainalaislasten on hyvä päästä kouluun mahdollisimman pian. Koulu on hyä tukea ja ohjattua toimintaa.) Minä olin kirjoittanut paikkakunnan suomi24 palstalle huonoissa kotiloloissa kasvavista lapsista, joille kouluympäristö voisi antaa tukea terveeseen kasvamiseen. Mutta luokan pitäisi olla rauhallinen eikä opettaja saisi olla väsynyt stressaantunut.Lisäsin vielä, että mieluummin ei llahkolainen vaan tavallinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän pimeään järjestöön kuuluvat eivät harjoita gang stalkingia, vaan omaa vainoamistapaansa, joka sopii täydentämään kokonaisvainoa.
Tämä pimeä ry on sadistinen. Suhtautuu eläimiin hyvin julmasti. On kostonhaluinen. Aivan pikku jutusta, missä en ole edes tajunnut tehneeni mitään, mutta on jonkun heidän sääntönsä vastainen, on tullut kova kosto.
Yöllä jouduin kauhean mikroaalto -pahoipitelyn ja raiskauksen kohteeksi. Yläpuolelta kuului jyrinää ja päästä jalkoihin kulki joku poikittainen laite. Sattui kauheasti ja huusin. Kun jäin rauhaan ja tarkistin itseni, huomasin jäljet. Kudosvaurioitakin oli tullut. Kun aamulla lähdin liikkeelle, yläpuolen asukas seisoi ulkona jähmeänä ja tiuskaisi: Siitäs sait!
Vei kolme päivää toipua tästä.
Olin ihmeissäni. Sitten yhdistin. Hänhän on lahkolainen ope. Ja mitä olinkaan kirjoittanut.
Kerron esimerkin. (Nykyään olette varmaan kuulleet. kun on puhuttu, että ukrainalaislasten on hyvä päästä kouluun mahdollisimman pian. Koulu on hyä tukea ja ohjattua toimintaa.) Minä olin kirjoittanut paikkakunnan suomi24 palstalle huonoissa kotiloloissa kasvavista lapsista, joille kouluympäristö voisi antaa tukea terveeseen kasvamiseen. Mutta luokan pitäisi olla rauhallinen eikä opettaja saisi olla väsynyt stressaantunut.Lisäsin vielä, että mieluummin ei llahkolainen vaan tavallinen.Yksi yhteinen reaktio usealle on VAHINGONILON ILMAISU. Se alkaa huonosti pidätetyllä hymyllä. Sitten tulee ylökropan hytkyminen, mikä etenee alaspäin. Naamasta päätellen tämä osuus on epämiellyttävä. Yrittävät estää kaksin kerroin taipumista, mutta kyllä se tapahtuu.
Olen nähnyt tämän yläkerran ex-opella useamman kerran. 2013 putkiremonttifirman pomolla, 2A3:n isännällä. muitakin on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi yhteinen reaktio usealle on VAHINGONILON ILMAISU. Se alkaa huonosti pidätetyllä hymyllä. Sitten tulee ylökropan hytkyminen, mikä etenee alaspäin. Naamasta päätellen tämä osuus on epämiellyttävä. Yrittävät estää kaksin kerroin taipumista, mutta kyllä se tapahtuu.
Olen nähnyt tämän yläkerran ex-opella useamman kerran. 2013 putkiremonttifirman pomolla, 2A3:n isännällä. muitakin on.Korostunut kunnioituksen ja alamaisuuden ehdollistettu/aivopesty reaktio. Mieleen on jäänyt talon remonttikokous. Remontin pomo esitteli asiaa edessä. Kuulijat istuivat. Yht äkkiä ex-ope (silloin vielä töissä) taipui tuolillaan kaksinkerroin käsivarret toisissaan kiinni ja katsoi pomoa alamaisena ja hyvin kunnioittavana.
Olen nähnyt tämän reaktion hänellä lievempänä seisoma-asennossa. Kun hän poistuu taksista, taksikuskiinkin kohdistuu. -Oli avattu uusi huonekaluliike. Myyjät/omistajat saivat alamaista kunnioitus ilmein ja vähän jäykistyneen kehon kautta.
2013 kävin Kampissa lääkärillä, joka kuului selvästikin "näihin". On käyttänyt hypnoosia minuun. Puoleen vuoteen en muistanut, missä välissä post hypnoottiset jutut oli tehnyt. Retrogradinen amnesia poistuu puolen vuoden päästä Niin nytkin. Muistin koska muistiaukko alkoi ja miten siitä havahduin, mutta en. mitä sinä aikana teki. Kolmena peräkkäisenä minulle pamahti päälle hypnoosin avulla aiheutettu tila. Kolmantena päivä miltei kiemurtelin lattialla äärimmäisen kunnioituksen ja ihailun vallassa, kun lääkäri oli niin mahtavan ammattitaitoinen. Tätä tilaa kesti jonkin aikaa.
Tässä asuntoyhtiössä olen nähnyt mummun, jolle tämä oli tehty. Oli akat.koulutettu ihminen, joka ensin suhtautui asiallisesti minuun. Esim. kertoi, mitä taloyhtiön kokouksessa oli päätetty. - Kun minulla oli luottamus häneen, hänet aivopestiin minua vastaan. Muuttui niin hyökkääväksi ja aggressiiviseksi, että olin vaarassa. Pantiin irtisanoutumaan ja muuttamaan muualle. - Kun tavaransa olivat muuttoautossa ja seisoi vieressä hyvästelemässä talon väkeä, minäkin menin sinne. Ystävällisesti sanoin aidosti toivottavani hänelle kaikkea hyvää uuteen kotiin. Sanoin, etten muista pahalla. Hän on uskonnon uhri. Alkoi itkeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korostunut kunnioituksen ja alamaisuuden ehdollistettu/aivopesty reaktio. Mieleen on jäänyt talon remonttikokous. Remontin pomo esitteli asiaa edessä. Kuulijat istuivat. Yht äkkiä ex-ope (silloin vielä töissä) taipui tuolillaan kaksinkerroin käsivarret toisissaan kiinni ja katsoi pomoa alamaisena ja hyvin kunnioittavana.
Olen nähnyt tämän reaktion hänellä lievempänä seisoma-asennossa. Kun hän poistuu taksista, taksikuskiinkin kohdistuu. -Oli avattu uusi huonekaluliike. Myyjät/omistajat saivat alamaista kunnioitus ilmein ja vähän jäykistyneen kehon kautta.
2013 kävin Kampissa lääkärillä, joka kuului selvästikin "näihin". On käyttänyt hypnoosia minuun. Puoleen vuoteen en muistanut, missä välissä post hypnoottiset jutut oli tehnyt. Retrogradinen amnesia poistuu puolen vuoden päästä Niin nytkin. Muistin koska muistiaukko alkoi ja miten siitä havahduin, mutta en. mitä sinä aikana teki. Kolmena peräkkäisenä minulle pamahti päälle hypnoosin avulla aiheutettu tila. Kolmantena päivä miltei kiemurtelin lattialla äärimmäisen kunnioituksen ja ihailun vallassa, kun lääkäri oli niin mahtavan ammattitaitoinen. Tätä tilaa kesti jonkin aikaa.
Tässä asuntoyhtiössä olen nähnyt mummun, jolle tämä oli tehty. Oli akat.koulutettu ihminen, joka ensin suhtautui asiallisesti minuun. Esim. kertoi, mitä taloyhtiön kokouksessa oli päätetty. - Kun minulla oli luottamus häneen, hänet aivopestiin minua vastaan. Muuttui niin hyökkääväksi ja aggressiiviseksi, että olin vaarassa. Pantiin irtisanoutumaan ja muuttamaan muualle. - Kun tavaransa olivat muuttoautossa ja seisoi vieressä hyvästelemässä talon väkeä, minäkin menin sinne. Ystävällisesti sanoin aidosti toivottavani hänelle kaikkea hyvää uuteen kotiin. Sanoin, etten muista pahalla. Hän on uskonnon uhri. Alkoi itkeä.tarkennus:
Kampin lääkäri työkenteli Terveystalossa. - Kolmena päivänä perättäin laukesi post hypnoottinen tila. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tarkennus:
Kampin lääkäri työkenteli Terveystalossa. - Kolmena päivänä perättäin laukesi post hypnoottinen tila.Ehkä tämän alamaisen kunnioituksen sarjaan kuuluun jähmettyminen lapsenomaiseen seisoma-asentoon kädet kyljissä kiinni. Näissä tilanteissa aikuinen/aikuiset hoitavat tilannetta ja "lapsi" seisoo kiltisti paikallaan.
-Olen nähnyt tämän ex/opella useamman kerran. Kun remontin jälkeen pääsimme muuttamaan takaisi tyhjennyihin asuntoihimme, .ex/ope tehnyt mitään, Hänen huomattavan vanhat vanhempansa(?) raahasivat tavarat. Kun naapuriin vuosi sitten muutti nuoripari kissoinen, nuori nainen seisoi jähmettyneenä lapsena koko sen ajan, kun muut kantoivat tavarat asuntoon, sellainen vanhempi nainenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tämän alamaisen kunnioituksen sarjaan kuuluun jähmettyminen lapsenomaiseen seisoma-asentoon kädet kyljissä kiinni. Näissä tilanteissa aikuinen/aikuiset hoitavat tilannetta ja "lapsi" seisoo kiltisti paikallaan.
-Olen nähnyt tämän ex/opella useamman kerran. Kun remontin jälkeen pääsimme muuttamaan takaisi tyhjennyihin asuntoihimme, .ex/ope tehnyt mitään, Hänen huomattavan vanhat vanhempansa(?) raahasivat tavarat. Kun naapuriin vuosi sitten muutti nuoripari kissoinen, nuori nainen seisoi jähmettyneenä lapsena koko sen ajan, kun muut kantoivat tavarat asuntoon, sellainen vanhempi nainenkin.Ex/opella tähän riittää se, että taksikuski nostaa mukaan tulevat tavarat autoon. OPea raivostuttaa , jos näen tämän eli sen, ettei voi asialle mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ex/opella tähän riittää se, että taksikuski nostaa mukaan tulevat tavarat autoon. OPea raivostuttaa , jos näen tämän eli sen, ettei voi asialle mitään.
Lupasin jo aikaisemmin jossakin vaiheessa, että en mainitse enää nimeään ja nosta esille. Taas kumminkin teen sitä. Tässä on vaikeus, että minun kimpussa ollaan oltu joka paikoissa ja monenlaisia stalkkauksia tehty. Eli paljon muitakin kuin tämä "omituiset ry". Ainoa tapa on kertoa opehavainnoista ja tarkistella ketkä muut ovat toimineet samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lupasin jo aikaisemmin jossakin vaiheessa, että en mainitse enää nimeään ja nosta esille. Taas kumminkin teen sitä. Tässä on vaikeus, että minun kimpussa ollaan oltu joka paikoissa ja monenlaisia stalkkauksia tehty. Eli paljon muitakin kuin tämä "omituiset ry". Ainoa tapa on kertoa opehavainnoista ja tarkistella ketkä muut ovat toimineet samoin.
Yksi esimerkki, jossa ex/ope ei ole vertailu kohta.
Lainaan tähän aikaisemmin kirjoittamaani viestiä: "Kun kotona olen ollut monenlaisen häirinnän kohteena, on ollut pakko olla paljon poissa kotoa. Kun en aina ole jaksanut lähteä kauemmaksi, ovat puistot tulleet minulle tutuksi. ----Ikävä kyllä hellarit/stalkkerit on ehdollistettu niin, että kun näkevät minun istuvan penkillä( =triggeri), heti rynnivät häiritsemään ( myös Hämeenlinnassa)."
Istuin lähipuistossa. Se akateeminen asiallisesti käyttäynyt mummo näki minu penkillä, Ei pystynyt estämään triggerin laukaisemaa reaktiota, vaan syöksyi kimppuuni hosumaan käsillä ja huutelemaan älyttömiä. Lähdin penkiltä pois. Oli nolona. Minä sanoin, ettei tarvi välittää, tiedän, mistä on kyse.
Nyt on kysymys, olivatkä kaikki niitä "pimeitä", vai oliko muitakin ehdollistettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi esimerkki, jossa ex/ope ei ole vertailu kohta.
Lainaan tähän aikaisemmin kirjoittamaani viestiä: "Kun kotona olen ollut monenlaisen häirinnän kohteena, on ollut pakko olla paljon poissa kotoa. Kun en aina ole jaksanut lähteä kauemmaksi, ovat puistot tulleet minulle tutuksi. ----Ikävä kyllä hellarit/stalkkerit on ehdollistettu niin, että kun näkevät minun istuvan penkillä( =triggeri), heti rynnivät häiritsemään ( myös Hämeenlinnassa)."
Istuin lähipuistossa. Se akateeminen asiallisesti käyttäynyt mummo näki minu penkillä, Ei pystynyt estämään triggerin laukaisemaa reaktiota, vaan syöksyi kimppuuni hosumaan käsillä ja huutelemaan älyttömiä. Lähdin penkiltä pois. Oli nolona. Minä sanoin, ettei tarvi välittää, tiedän, mistä on kyse.
Nyt on kysymys, olivatkä kaikki niitä "pimeitä", vai oliko muitakin ehdollistettu.KERTOKAA, MIKÄ YHDISTYS RY ON KYSEESSÄ, EI TARVITSE SITTEN ENÄÄ KYSELLÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen finaaliin rääkätty. Huhtikuusta alkaen rupesi olemaan akku tyhjänä. Katsoin, että on aiheellista ruveta tekemään lähtöselvittelyä muistiinpanojen ja raporttieni kanssa. Mm.avasin tuon ketjun :Koko Suomi vainoo. Tarkoitus oli siinä antaa raamit koko elämän kohteena olemiselle. Lapsuudesta, nuoruudesta ja sukulaisistani en saa kirjoittaa. Yliopistovainon jo mainitsen, jne, jne,
Ketju oli tarkoitettu vain tätä selvitystä varten. Mutta jouduinkin kauhea elektronisen pahoinpitelyn kohteeksi ja ketjuun tuli sitten siihen liittyenkin tekstiä ja vähän muutakin. KANNATTAA LUKEA.Itse en vainoa sinua, eikä minulla myöskään ole mitään hajua kuka olet. Toivon tosin että saat jotain apua, ettei tarvitse elää turhissa peloissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en vainoa sinua, eikä minulla myöskään ole mitään hajua kuka olet. Toivon tosin että saat jotain apua, ettei tarvitse elää turhissa peloissa.
Natseiksi voisi nimittää, mutta se on vain yksi puoli.
No opet, jotka ovat samassa maalausryhmässä, kertokaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natseiksi voisi nimittää, mutta se on vain yksi puoli.
No opet, jotka ovat samassa maalausryhmässä, kertokaa.TÄMÄ. Mikä vainoa harjoittava----on trolli ketju, tänne on kylläkin kirjoiteltu miniun kirjoittamia viestejä sekaan tämän /t/17563449/
OIKEA KETJU ON: /t/17340897/mika-aatteellinen-tai-uskonnollinen-liike/yhditys-on-kyseessa#page-top - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KERTOKAA, MIKÄ YHDISTYS RY ON KYSEESSÄ, EI TARVITSE SITTEN ENÄÄ KYSELLÄ.
Monet uskonnolliset yhdistykset/lahkot harjoittavat vainoa, mutta heidänkin pomonaan on luciferilaisten johdossa toimiva CIA.
Gal. 5:20-21
1 Kor. 6:8-10
2 Piet. 2:1-22
Ilm. 20:12 - Anonyymi00061
Anonyymi kirjoitti:
TÄMÄ. Mikä vainoa harjoittava----on trolli ketju, tänne on kylläkin kirjoiteltu miniun kirjoittamia viestejä sekaan tämän /t/17563449/
OIKEA KETJU ON: /t/17340897/mika-aatteellinen-tai-uskonnollinen-liike/yhditys-on-kyseessa#page-topmiksi näitä netisviuja ei saa juklkaista ?
- Anonyymi
Gangstalking (GS) on yleensä sana jota ihmiset käyttää jotka kärsii vainoamisharhoista:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gang_stalking#Persecutory_delusion
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vainoamisharha
Wikipedian mainitseman tutkimuksen mukaan 96,1% gangstalking "uhreista" oli vainoharhaisia, vain 3.9% oli oikeasti vainottuja.- Anonyymi
Arvioin että palstalla on noin 4-5 vainoa kokevaa.
Tuon 96% perusteella heistä ei matemaattisella tarkastelulla siis yksikään voi olla vainon uhri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon 96% perusteella heistä ei matemaattisella tarkastelulla siis yksikään voi olla vainon uhri.Sittenhän se sopii hyvin minun elämääni, joka on monin osin tilastollinen harvinaisuus.
Teillä on nyt meneillään gaslighting. Googlatkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän se sopii hyvin minun elämääni, joka on monin osin tilastollinen harvinaisuus.
Teillä on nyt meneillään gaslighting. Googlatkaa.suomi24keskusteluissa on 2010 luvulla alkanut olla gang stalking-ketjuja. Kuulemma ensimmäset stalkkereiden alkamia. Halusivat kohteiden tietävän, mitä heille tehdään ja etteivät voi asialle mitään.
Joskus 2015 -16 ketjuja poistettiin paljon, oli vaikea aloittaa uutta. Minä aloitin, mutta varoin käyttämästä gang stalking termiä ainakaan otsikossa. Ketjut lisääntyivät. Sitten palstalle rynni joku porukka tuomaan esiin omia näkemyksiään ja kokemuksiaan. Saivat kai bannia.
Gang stalking aihe on väistynyt. Nykyään aiheet ovat elektronisen häirinnän puolella. Siitä aiheesta ei oikein anneta kirjoittaa täällä.
Viime aikoina luultavasti yhdistyksen sihteeri ja minä ollaan nosteltu vanhoja ketjuja ylös, ettei aihe ihan jää pois.
Eräs asiantuntija on esittänyt, että nykyään somessa valitetaan eniten elektronisesta häirinnästä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomi24keskusteluissa on 2010 luvulla alkanut olla gang stalking-ketjuja. Kuulemma ensimmäset stalkkereiden alkamia. Halusivat kohteiden tietävän, mitä heille tehdään ja etteivät voi asialle mitään.
Joskus 2015 -16 ketjuja poistettiin paljon, oli vaikea aloittaa uutta. Minä aloitin, mutta varoin käyttämästä gang stalking termiä ainakaan otsikossa. Ketjut lisääntyivät. Sitten palstalle rynni joku porukka tuomaan esiin omia näkemyksiään ja kokemuksiaan. Saivat kai bannia.
Gang stalking aihe on väistynyt. Nykyään aiheet ovat elektronisen häirinnän puolella. Siitä aiheesta ei oikein anneta kirjoittaa täällä.
Viime aikoina luultavasti yhdistyksen sihteeri ja minä ollaan nosteltu vanhoja ketjuja ylös, ettei aihe ihan jää pois.
Eräs asiantuntija on esittänyt, että nykyään somessa valitetaan eniten elektronisesta häirinnästä.Radio aalloilla häirintään ja sähköpostit yksityiset keskustelut nettiin ja muuta rahankerääjää. Uskonnot useimmin harjoittaa Israel arabimaat Kiina ja hellarivaparit myös nähty siellä. Eksytykset sitä kautta myös. Epäilevät kaikkia. Seuraavat kyttäävät tätä on uskontolahkoissa seurataan viedään tavarat rahat annetaan väärää todistusta toisista vääriä syytöksiä taikauskon ja harhojen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suomi24keskusteluissa on 2010 luvulla alkanut olla gang stalking-ketjuja. Kuulemma ensimmäset stalkkereiden alkamia. Halusivat kohteiden tietävän, mitä heille tehdään ja etteivät voi asialle mitään.
Eräs asiantuntija on esittänyt, että nykyään somessa valitetaan eniten elektronisesta häirinnästä.Kun googlaa gang stalking, löytyy tietoa. Kun kirjoittaa tuonne yläreunaan Etsi-kohtaan gang stalking, tulee paljon ketjuja esille.
Kyllä TI-porukkaa Suomessa on, mutta käyttävät muita paikkoja.
MINUA KIINNOSTAA IHAN VAIN SAADA SELVILLE, MINKÄ NIMINENPORUKKA TUON YLÄPUOLEN MUIJAN ALAISENA KIMPUSSANI ON. Muijalla on kyllä pomo yläpuolellaan. - Anonyymi
Kuulkaas kun suurinta osaa eri uskossa vainotaan seurataan vakoillaan miehet väijyy naisia eniten uhkailee kyttää. Uskonto lahkoissa on erilaisen mafiat vakoilusysteemit kuuntelulaitteet ja piilokamerat. Hellareista rikolliset saat heti kimppuusi ne seuraa kännyköitä mielipiteitä Suomi24 myös muut ja lehdistö.Ne on toimittajina töissä niitä istuu uskonto kokouksissa.Eri maalaisia. Salaseurat on olemassa joka uskontolahkoissa. On maanpetoksellista toimintaa on ammattivarkaita huumekuskeja mikrosiruja kuvataan kaikkea viedään toiseen maahan. Teollisuus vakoilu on oma alueensa.Huumeet aiheuttaa harhoja pelkoja mutta niissä liikkuu raha siksi mafia.Ihmisiä huumataan yritetään muuttaa identiteettiä uskontoa tai muuta. Pakottaa kuljettamaan huumeita tai varastettua tavaraa. On ihan selvää vakoilua jo naapurisi kyttää sinua parvekkeen kautta.Vakuutus yhtiöt seuraa ihmisiä valtioiden vakoojat.Myymälä etsivät.Uskontolahkoissa seuraa YouTube elävä sana Maggie jägerhult
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon 96% perusteella heistä ei matemaattisella tarkastelulla siis yksikään voi olla vainon uhri.Aika monia naisia on miehet vainonnut ja tappanut sitten ulkomaalaiset miehet myös Suomessa tapahtunutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs asiantuntija on esittänyt, että nykyään somessa valitetaan eniten elektronisesta häirinnästä.Netissä vakoillaan yrityksissä. Myös lomakohteissa. Usein miehet seuraa naisia mutta myös yritysvakoilua. Palkkarahoja varastetaan tilitunnuksia. Kyllä sinua voi joku vainota varastaakseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän se sopii hyvin minun elämääni, joka on monin osin tilastollinen harvinaisuus.
Teillä on nyt meneillään gaslighting. Googlatkaa.Wikipedia salakuuntelu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs asiantuntija on esittänyt, että nykyään somessa valitetaan eniten elektronisesta häirinnästä.Elektroninen häirintä on usein työntekijöiden ilkeyttä ja jopa ajan varauksissa. Jne. Voitkin olla ilkeyden kohteena. Summia voi muuttaa kaukosäädöllä. Sirut on hintalapussa hyllyssä. Uskonnot varastaa syyttämällä että sinun on PAKKO antaa heille rahat korut kellot vaatteet huonekalut jos et anna on sinun syy jos joku ei pelastu mukamas nämä on valheita. Pelkkää teatteria. Huijausta. Vastuuseen näitä uskonto lahjojen johtajia varastamisesta.
- Anonyymi00056
Anonyymi kirjoitti:
Elektroninen häirintä on usein työntekijöiden ilkeyttä ja jopa ajan varauksissa. Jne. Voitkin olla ilkeyden kohteena. Summia voi muuttaa kaukosäädöllä. Sirut on hintalapussa hyllyssä. Uskonnot varastaa syyttämällä että sinun on PAKKO antaa heille rahat korut kellot vaatteet huonekalut jos et anna on sinun syy jos joku ei pelastu mukamas nämä on valheita. Pelkkää teatteria. Huijausta. Vastuuseen näitä uskonto lahjojen johtajia varastamisesta.
tämä on trolliketju, mutta siihen on köytetty minun aloitttamia ketjuja, joihin olen kirjoittanutkin.
Silloin, kun tämä trolliketju on kirjoitettu, olin pahoinpitelyn takia kyvytön kirjoittamaan. - Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
tämä on trolliketju, mutta siihen on köytetty minun aloitttamia ketjuja, joihin olen kirjoittanutkin.
Silloin, kun tämä trolliketju on kirjoitettu, olin pahoinpitelyn takia kyvytön kirjoittamaan.Ja mitähän merkitystä asialla on mihinkään?
Eli siis tulkitsenko asiaa niin että kun aloittaja, joka et ole sinä, valittaa vainostaan, se on trollia, mutta jos sinä kirjoitat vainosta se ei ole sitä?
Vai mitä koitat sanoa?
Ketju on aloitettu vuosia sitten ja kukaan ei enää muistanut edes sen olemassaoloa, jotenka nostosi on tarpeeton.
- Anonyymi
Alussa on annettu linkki helluntailaisketjuu. Sen on käynyt osin tai kokonaan lukemassa 3470 ihmistä. Riihimäki-palstalla.
- Anonyymi
Totta hellari vaparit johtaa ortodoksit seuraa synagogat sitten moskeijat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta hellari vaparit johtaa ortodoksit seuraa synagogat sitten moskeijat.
Lestoilla on myös omat jehovilla. Mutta hellarit on täysin näitä vakoilee kaikkia mafiaa vaparit.
- Anonyymi
Lestat hiipii ihmisten ovilla kuin muutkin uskonnot lahkot jehovat hellarit. Vainoavat muita.
- Anonyymi
Metrossa sinua vihaavat voi sylkeä sammuttaa näytön näyttää pyllynsä. Tai kahvilassa kaupassa sammuttaa valot syynä joko sukupuoli tai se että olet kristitty. Työpaikoilta varastetaan usein seuraamalla työntekijää. Kassoista varastaa myyjät ihan itse. Joten vartijat valvoo asiakkaita kameroilla mutta myyjiä on vaikeampi saada kiinni. Virossa oli oikea vakooja keskus Stalin aikana siellä on nyt museo.Se oli nimen omaan pakota kaikki atteeseen vakoilua.Kun venäjän juutalaiset lähti muuttamaan Israeliin alkoi vapaus tosin heitä tuli Suomeen. Vakoilu on heillä ihan ykkönen. Koska vainoharhat.
- Anonyymi00080
Anonyymi kirjoitti:
Metrossa sinua vihaavat voi sylkeä sammuttaa näytön näyttää pyllynsä. Tai kahvilassa kaupassa sammuttaa valot syynä joko sukupuoli tai se että olet kristitty. Työpaikoilta varastetaan usein seuraamalla työntekijää. Kassoista varastaa myyjät ihan itse. Joten vartijat valvoo asiakkaita kameroilla mutta myyjiä on vaikeampi saada kiinni. Virossa oli oikea vakooja keskus Stalin aikana siellä on nyt museo.Se oli nimen omaan pakota kaikki atteeseen vakoilua.Kun venäjän juutalaiset lähti muuttamaan Israeliin alkoi vapaus tosin heitä tuli Suomeen. Vakoilu on heillä ihan ykkönen. Koska vainoharhat.
tuolla edellä on lukuisia 14.9.2022 kirjotettuja viestejä.Ja jatkuu vaan. Siitä tietää, että trolli on asialla.
- Anonyymi
Satelliitti näkee kun istut kahvilla tai talosi sitä voi kaikki katsella joku voi vakoilla sinua ikkunasta muutenkin mutta kaukoputket kiikarit ja kamerat sekä dronet kameroilla kuvaa. Siksi peitä kännykän kamerat Alastarolla jos epäilet hakkereita kamerassa. Pornossa arabinaiset kuvaa itseään kannattavan tietokoneen kautta nettiin Google.
- Anonyymi
Jollain iski tossa ylempänä taas skitsot päälle kun kirjoituksista ei tahdo saada selvää?
- Anonyymi
Ne ovat trollaamista. On tarkoitus vain sotkea asiaa ja ketjua.
- Anonyymi
TÄMÄN KETJUN VOISI LOPETTAA, JOS JA KUN YLÄPUOLELLANI ASUVA ?-JOUKKOON KUULUVA KERTOISI, MIKÄ ON HÄNEN LAHKONSA, KULTTINSA, JÄRJESTÖNSÄ NIMI. MIHIN KUULUU.
- Anonyymi
Ei mielikuvitushahmot voi vastata kysymyksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mielikuvitushahmot voi vastata kysymyksiin.
Ei ole mielikuvitushahmo. Olen täällä kertonut vain päällepäin nähtävistä havainnoista, en yksityisyyden alueella menevistä.
Ehkä yhden voin kertoa. Viime kesänä uudehko asukas, ope, kertoi, että "heidän"täytyy käydä kertomassa Jaanalle kaikki, mitä olen puhunut ja tehnyt. (Oli hellekausi ja ihmiset olivat pihalla nk. minäkin ja olin jkv, heidän puheissa.)
Tämän Jaanan minuun kohdistuneita tekoja ja puheita en kerro. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mielikuvitushahmo. Olen täällä kertonut vain päällepäin nähtävistä havainnoista, en yksityisyyden alueella menevistä.
Ehkä yhden voin kertoa. Viime kesänä uudehko asukas, ope, kertoi, että "heidän"täytyy käydä kertomassa Jaanalle kaikki, mitä olen puhunut ja tehnyt. (Oli hellekausi ja ihmiset olivat pihalla nk. minäkin ja olin jkv, heidän puheissa.)
Tämän Jaanan minuun kohdistuneita tekoja ja puheita en kerro.Tyypillinen mielisairauden oire.
Luullaan että kaikki ympärillä olevat keskustelut koskee itseä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen mielisairauden oire.
Luullaan että kaikki ympärillä olevat keskustelut koskee itseä.Ei ollut kuin kirjoitusvirhe, sana kanssaan on tipahtanut pois.
Siis: olin jkv. puheissa heidän kanssaan(. Olisiko ylläpidon vitsi.)
Minulle on helvetin yx, lysti, jos ja kun ihmiset puhuvat minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kuin kirjoitusvirhe, sana kanssaan on tipahtanut pois.
Siis: olin jkv. puheissa heidän kanssaan(. Olisiko ylläpidon vitsi.)
Minulle on helvetin yx, lysti, jos ja kun ihmiset puhuvat minusta.Seli seli.
Kirjoitit mitä halusit sanoa.
- Anonyymi
Nostetaan ylös.
- Anonyymi
Tämän" Pimeät ry:n" tyyliin kuuluu kostaminen. Se on alkanut. Eläinrääkkäys. niin että joudun näkemään mneillään olevan taiainakin tulokset. Sun muuta oikein suunnitelmallista.
- Anonyymi
Riihimäellä ent.Keskuspuiston ent.ankkalammessa, nykyisin suihkulähdelätäkössä, jossa sorapohja eikä mitään syötävää on parhaillaan nälissään ja peloissaan kolme sinne tuotua sorsaa. Tuotiin muutama päivä sitten . Yksi pikku sorsa on vaihdettu isoksi naaraaksi.
Olen avannut ketjun RMK:n palstalla. Siihen ei anneta kirjoittaa, tulee heti, että sivu on rikki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riihimäellä ent.Keskuspuiston ent.ankkalammessa, nykyisin suihkulähdelätäkössä, jossa sorapohja eikä mitään syötävää on parhaillaan nälissään ja peloissaan kolme sinne tuotua sorsaa. Tuotiin muutama päivä sitten . Yksi pikku sorsa on vaihdettu isoksi naaraaksi.
Olen avannut ketjun RMK:n palstalla. Siihen ei anneta kirjoittaa, tulee heti, että sivu on rikki.Sorsa maistuu parhaalta rapeana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorsa maistuu parhaalta rapeana.
Unohtu että tähän sopisi vaikkapa laulukin:
"Five little ducks went oven one day..." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohtu että tähän sopisi vaikkapa laulukin:
"Five little ducks went oven one day..."eläinrääkkäys lintujen ruokintapaikalla kukoisti koko talven
- Anonyymi
Utube gangstalkking ja elektroninen häirintä L.R, niin näette mitä oikeasti targetiksi joutuneen kotona näyttää. Ja mun vanhemmat on Helluntailaisia, minä en. Mutta ei ne nyt todellakaan ketään stalkkaa.
Oiskohan se tän ketjun kirjoittaja se foliohattu, sähköyliherkkyys, tinnitus ja resonaattori stalkkeri? - Anonyymi
Itse olen upseeri.
- Anonyymi
Uusimman tiedon mukaan tämä upseeri tekee tätä venäläisillä mikeillä, sen takia kotonani näyttää tämmöisestä. Ottakaa CIA onliniin vain yhteyttä.
Tässä maassa poliisi ei reagoi tarpeeksi nopeasti näihin juttuihin, vaikka kyseinen toimintahan on kriminalisoitu jo ajat sitten. Saksassa yli 70 elektronista häirintä juttua. - Anonyymi
MINÄ EN OLE TÄMÄN KETJUN ALOITTAJA ENKÖ KIRJOITTAJA. Siihen aikaan, kun tämä on kirjoitettu, olin niin huonossa kunnossa, että jaksanut kirjoittaa kuin muutaman lauseen huonoa kieltä Olin lähes henkihievärissä. Ehkä on ajateltu uudelleen kirjoittaa minut. Kun kumminkin kohta kuolisin.
On tullut vastaan muitakin trolliketjuja/stalkkeriketjuja.
Stalkkerit tallettavat huolellisesti kaikki tietoni. Tähän on koottu useista ketjuista. Ensimmäisen kerran itse näin tämän.- Anonyymi
siis tähän koottu eripakoista kirjoittamiani viestejä yhteydestään irrotettuna ja tehty tiivistä yhteenvetoa tiedoista viestiksi.
Eka trolliketju,mihin törmäsin, koostui pitkistä viesteistä, joihin oli koottu ketjuista tietoa halventavalla tavalla. Ja esitetty sellaisia mielipiteitä, että olin joutua vaikeuksiin. Silloin muut TI:arvasivat , kuka on kyseessä. Sanoivat, että minulle ei voi sanoa sitä
- Anonyymi
Luin nyt tämän aamuvirkkuna. Todellakaan en ole voinut jaksaa kirjoittaa/koota tällaista ketjua syyskuussa 2022.
- Anonyymi
Oikea ketju on
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17340897/mika-aatteellinen-tai-uskonnollinen-liike/yhditys-on kyseessa#page-top
- Anonyymi00058
Ap.:lle toivotan voimia! Vieläkö toiminta jatkuu? Mahdollisesti piakkoin sota euroopassa ja vainolaisillakin on tällöin ihan muuta puuhaa.. Jaksuhalit myös muille uhreille, itsekin kokemut rankkoja vuosia -97 vuodesta alkaen.
- Anonyymi00059
Joskus työikäïsenä jo kerroin äidille käyneeni R-kaupungissa. Kauhea paikka, en voisi kuvitella asuvani siellä. Äiti: älä mitään sano, sinne sinä joudut. Niinpä, 40 vuotta olen ärrässä asunut kuin avovankilassa viimeiset 25 vuotta.
Minut savutettiin työpaikasta ulos mm. gang stalking vaino aloittaen. Mukana kulki kaikki entinenkin. - Hyvin pian muutettuani tähän kämppään, yläpuolella asuva henkilö kuoli. -En voi kertoa miksi. Hänen tilalleen muutti asuntoa itselleen kytännyt henkilö, joka asuu yläpuolellani edelleen.
Vasta kun 2010 puolivälissä kirjoitin someen, sinne päästiin kertomaan minulle, että olen gang stalking vainon ja e-häirinnän kohde. Sain linkkejä. - Minut oli 2010 alussa käyty aivopesemässä uskomukseen, että helluntailaiset ovat kaiken sen pahan takana, mitä minulle oli tehty. - Oliko siis yläpuolen asukas hellari? - Eräs asukas sanoi minulle, etteivät tämän taloyhtiön asukkaat ole hellareita. Kuuluvat muuhn pimeään. - Päässä vain naksahti ja pääsin hellariuskomuksesta eroon. Alkoi tietojen etsiminen, tarkkailu ja johtopäätösten tekeminen.- Kiinnitin huomiota tämän asukkaan kummallisiin reaktioihin, tekoihin ja puheisiin. Kysyin häneltä, minkälainen aivopesu hänelle on lapsena tehty( omastani jo tiedettiin.) Ilmoitin olevani pahoillaan siitä, mitä hänelle on tehty, mutta lopputuloa on mielestäni kaamea, kammottava. --Edelleen tihkuu tietoja siitä muusta pimeästä. Asun vainotalossa. - Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Joskus työikäïsenä jo kerroin äidille käyneeni R-kaupungissa. Kauhea paikka, en voisi kuvitella asuvani siellä. Äiti: älä mitään sano, sinne sinä joudut. Niinpä, 40 vuotta olen ärrässä asunut kuin avovankilassa viimeiset 25 vuotta.
Minut savutettiin työpaikasta ulos mm. gang stalking vaino aloittaen. Mukana kulki kaikki entinenkin. - Hyvin pian muutettuani tähän kämppään, yläpuolella asuva henkilö kuoli. -En voi kertoa miksi. Hänen tilalleen muutti asuntoa itselleen kytännyt henkilö, joka asuu yläpuolellani edelleen.
Vasta kun 2010 puolivälissä kirjoitin someen, sinne päästiin kertomaan minulle, että olen gang stalking vainon ja e-häirinnän kohde. Sain linkkejä. - Minut oli 2010 alussa käyty aivopesemässä uskomukseen, että helluntailaiset ovat kaiken sen pahan takana, mitä minulle oli tehty. - Oliko siis yläpuolen asukas hellari? - Eräs asukas sanoi minulle, etteivät tämän taloyhtiön asukkaat ole hellareita. Kuuluvat muuhn pimeään. - Päässä vain naksahti ja pääsin hellariuskomuksesta eroon. Alkoi tietojen etsiminen, tarkkailu ja johtopäätösten tekeminen.- Kiinnitin huomiota tämän asukkaan kummallisiin reaktioihin, tekoihin ja puheisiin. Kysyin häneltä, minkälainen aivopesu hänelle on lapsena tehty( omastani jo tiedettiin.) Ilmoitin olevani pahoillaan siitä, mitä hänelle on tehty, mutta lopputuloa on mielestäni kaamea, kammottava. --Edelleen tihkuu tietoja siitä muusta pimeästä. Asun vainotalossa.Tästä on poistettu yksi viesti, mahdollisesti minun nyt kirjoittama. Yritän kirjoittaa yleisellä tasolla.
-Kiinnitin huomiota oranssiin pipoon, jota alkoi pitää loppukesästä jo aika lämpimällä. Selvisi: on pomon pipo.
-Kiinnitin huomiota itseeni kohdistuvaan käyttäytymiseen, joka oli juuri päinvastaista kuin minun. -Sopi olemaan saatanistin ihan kaavanmukaistakin käyttäytymistä, toimintaa.- minulle tuotti tuskaa lukea tietoja aiheesta.
Kävi ihan selväksi, että johti vainoani tässä talossa. Gang stalking vainossasani oli muitakin ulkopuolisia pomoja ja heidän rekrytoimiaan stalkkereita.
Löysin ketjun, nimi muistaakseni: elitistisatanistit harrastavat eläinrääkkäystä. Kirjoitin, kuvasin pitkän rimpsun kokemiani, näkemiäni eläinrääkkäyksiä, ihan tämän taloyhtiön piha-alueellakin.
Satanismia on ilmennyt vissiin elämäni alusta alkaen ja jatkuu.
En tiedä, mistä kultista on kyse. - Anonyymi00062
Anonyymi00059 kirjoitti:
Vasta kun 2010 puolivälissä kirjoitin someen, sinne päästiin kertomaan minulle, että olen gang stalking vainon ja e-häirinnän kohde. Sain linkkejä. - Minut oli 2010 alussa käyty aivopesemässä uskomukseen, että helluntailaiset ovat kaiken sen pahan takana, mitä minulle oli tehty. - Oliko siis yläpuolen asukas hellari? - Eräs asukas sanoi minulle, etteivät tämän taloyhtiön asukkaat ole hellareita. Kuuluvat muuhn pimeään. - Päässä vain naksahti ja pääsin hellariuskomuksesta eroon. Alkoi tietojen etsiminen, tarkkailu ja johtopäätösten tekeminen.- Kiinnitin huomiota tämän asukkaan kummallisiin reaktioihin, tekoihin ja puheisiin. Kysyin häneltä, minkälainen aivopesu hänelle on lapsena tehty( omastani jo tiedettiin.) Ilmoitin olevani pahoillaan siitä, mitä hänelle on tehty, mutta lopputuloa on mielestäni kaamea, kammottava. --Edelleen tihkuu tietoja siitä muusta pimeästä. Asun vainotalossa.Mikset ole muuttanut pois?
- Anonyymi00063
Anonyymi00062 kirjoitti:
Mikset ole muuttanut pois?
Minun ei ole annettu muuttaa tästä kidutuskopistani. Oli tarkoitus heti alussa vaihtaa parempaan asuntoon.
Naapurikaupungissa oli taideiltakoulu. Olin koko aikuisikäni halunnut päästä taidekouluun. Pelasin Loton edeltäjää ja toivoin voittoa. Se olisi mahdollistanut tauon ottamisen työelämässä. Ei tullut isoa voittoa. Tämä oli viimeinen mahdollisuus. - Siis uusi työpaikka, vaativa työ. Illat taidekoulussa. HMLkaupungissa kahden vanhuksen auttaminen. Sen takia Riksun valitsin.(Ei mahtunut asunnonvaihtotouhuja tähän.)
Heti taidekoulun loppumisen jälkeen auton perääni rysäytettiin. - Tuli pahemmat vammat kuin heti tajuttiin. Fyysisesti muuttotouhu olisi ollut mahdoton. -Myöhemmin, kun kuntouduin , menin asuntoesittelyihin. Ihmettä ja kummaa. Sitten sanottiin suoraan, ettei minulle saa myydä Riihimäeltä asuntoa.
Työpaikassa korkeasti koulutettuja savustettiin ulos jatkuvasti. Sitten kolmea lähes yhtaikaa. Tuin henkisesti heitä. Arvelin, että seuraavaksi on minun vuoroni. Niin oli. Minä jouduin sairauslomalle uupumuksen takia.
Omainen oli kauheissa hoito-oloissa. Yritin muuttaa samaan kaupunkiin voidakseni auttaa. Pääsin niin pitkälle, että piti mennä kirjoittamaan sopimuksia rivitalonpätkästä. - Jouduin niin pahasti hengenvaaraan, että kun poliisikaan ei auttanut, ajoin taksissa aluesairaalaan ja menin väkisin suljetulle psyk.osastolle turvaan. Tunsin lääkärin ja pari hoitajaa työni takia. Hups. en tiennyt, että jo silloin gang stalking vainon kohteena. Siihen sopi oikein hyvin,että olin psyk.sairaalassa. -Tästä seurasi lähes 10 vuoden zombiksi lääkittynä olo.
Kun pääsin lääkityksestä, ja taas aivot alkoivat toimia, yritin muuttaa Tampereelle. Sam a vastaus. Yritun muuttaa Espanjaan, Ei onnistunut. - Sen jälkeen en olisi edes jaksanut muuttaa. ETTÄ MM. NÄISTÄ SYISTÄ EN MUUTTANUT. - Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Minun ei ole annettu muuttaa tästä kidutuskopistani. Oli tarkoitus heti alussa vaihtaa parempaan asuntoon.
Naapurikaupungissa oli taideiltakoulu. Olin koko aikuisikäni halunnut päästä taidekouluun. Pelasin Loton edeltäjää ja toivoin voittoa. Se olisi mahdollistanut tauon ottamisen työelämässä. Ei tullut isoa voittoa. Tämä oli viimeinen mahdollisuus. - Siis uusi työpaikka, vaativa työ. Illat taidekoulussa. HMLkaupungissa kahden vanhuksen auttaminen. Sen takia Riksun valitsin.(Ei mahtunut asunnonvaihtotouhuja tähän.)
Heti taidekoulun loppumisen jälkeen auton perääni rysäytettiin. - Tuli pahemmat vammat kuin heti tajuttiin. Fyysisesti muuttotouhu olisi ollut mahdoton. -Myöhemmin, kun kuntouduin , menin asuntoesittelyihin. Ihmettä ja kummaa. Sitten sanottiin suoraan, ettei minulle saa myydä Riihimäeltä asuntoa.
Työpaikassa korkeasti koulutettuja savustettiin ulos jatkuvasti. Sitten kolmea lähes yhtaikaa. Tuin henkisesti heitä. Arvelin, että seuraavaksi on minun vuoroni. Niin oli. Minä jouduin sairauslomalle uupumuksen takia.
Omainen oli kauheissa hoito-oloissa. Yritin muuttaa samaan kaupunkiin voidakseni auttaa. Pääsin niin pitkälle, että piti mennä kirjoittamaan sopimuksia rivitalonpätkästä. - Jouduin niin pahasti hengenvaaraan, että kun poliisikaan ei auttanut, ajoin taksissa aluesairaalaan ja menin väkisin suljetulle psyk.osastolle turvaan. Tunsin lääkärin ja pari hoitajaa työni takia. Hups. en tiennyt, että jo silloin gang stalking vainon kohteena. Siihen sopi oikein hyvin,että olin psyk.sairaalassa. -Tästä seurasi lähes 10 vuoden zombiksi lääkittynä olo.
Kun pääsin lääkityksestä, ja taas aivot alkoivat toimia, yritin muuttaa Tampereelle. Sam a vastaus. Yritun muuttaa Espanjaan, Ei onnistunut. - Sen jälkeen en olisi edes jaksanut muuttaa. ETTÄ MM. NÄISTÄ SYISTÄ EN MUUTTANUT.Että riittikö kysyjälle vastaukseksi?
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
Että riittikö kysyjälle vastaukseksi?
Tuli lisää kysymyksiä.
Sulle siis ei saanut myydä asuntoa Riihimäeltä.
Mitesn sitten koititko Tamperetta, Turkua, Jyväskylää tai Oulua.
Tai miksei sitten vaikka Tukholmaa.
Koitan tässä ymmärtää mitenkä joku joka kokee jonkun alueen ahdistavaksi jää sinne; itse kun en tehnyt noin vaan matkustin varsin kauaksi vaikka taskussa ei ollut lähtiessä kuin pari donaa. - Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Tuli lisää kysymyksiä.
Sulle siis ei saanut myydä asuntoa Riihimäeltä.
Mitesn sitten koititko Tamperetta, Turkua, Jyväskylää tai Oulua.
Tai miksei sitten vaikka Tukholmaa.
Koitan tässä ymmärtää mitenkä joku joka kokee jonkun alueen ahdistavaksi jää sinne; itse kun en tehnyt noin vaan matkustin varsin kauaksi vaikka taskussa ei ollut lähtiessä kuin pari donaa.Ollaan erilaisia. Minun kohtalokas elämäntarina alkoi heti syntymän jälkeen tai oikeastaan jo ennen siittämistä.
En rupea sitä kertomaan muuten kuin, että olen ollut koko ajan tarkan seurannan alainen, valvottu ja vainottukin. En ole voinut vapaasti päättää asioistani.
Minulla on akateeminen loppututkinto ja sen mukainen ammatti.. Työpaikan saaminen oli hankalaa, oli aina niin paljon hakijoita. -Kulkurin elämä ei olisi kiinnostanut.
Vaikuttaa sille, että et ole lainkaan ymmärtänyt kirjoittamaani 2026-04-07 13:40:13 kirjoittamaani viestiä. - Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Ollaan erilaisia. Minun kohtalokas elämäntarina alkoi heti syntymän jälkeen tai oikeastaan jo ennen siittämistä.
En rupea sitä kertomaan muuten kuin, että olen ollut koko ajan tarkan seurannan alainen, valvottu ja vainottukin. En ole voinut vapaasti päättää asioistani.
Minulla on akateeminen loppututkinto ja sen mukainen ammatti.. Työpaikan saaminen oli hankalaa, oli aina niin paljon hakijoita. -Kulkurin elämä ei olisi kiinnostanut.
Vaikuttaa sille, että et ole lainkaan ymmärtänyt kirjoittamaani 2026-04-07 13:40:13 kirjoittamaani viestiä.Oletko sattunut miettimään että et ole sillä tavalla ainutlaatuinen että jollain toisella ei voisi olla myös samalla tapaa kohtalokas elämä joka alkoi syntymästä?
Synnyin pienelle paikkakunnalle jossa olin "kokokansan silmätikku", vainoksi sitä voisi kutsua näinä moderneina aikoina kun esim. koulussa huudeltiin, väkivaltaa ja tavaroita heiteltiin yms.
En jäänyt sinne.
En keksinyt tekosyitä miksen voisi paeta vaan menin muualle.
Ja aikanaan, kuten mainitsin, vain pari donaa taskussa, varsin kauaksi muualle.
Eivät seuranneet perässä. - Anonyymi00068
Anonyymi00067 kirjoitti:
Oletko sattunut miettimään että et ole sillä tavalla ainutlaatuinen että jollain toisella ei voisi olla myös samalla tapaa kohtalokas elämä joka alkoi syntymästä?
Synnyin pienelle paikkakunnalle jossa olin "kokokansan silmätikku", vainoksi sitä voisi kutsua näinä moderneina aikoina kun esim. koulussa huudeltiin, väkivaltaa ja tavaroita heiteltiin yms.
En jäänyt sinne.
En keksinyt tekosyitä miksen voisi paeta vaan menin muualle.
Ja aikanaan, kuten mainitsin, vain pari donaa taskussa, varsin kauaksi muualle.
Eivät seuranneet perässä.Sinulla on eri tavalla kohtalokas elämä.Minä olen yläluokan sukurutsaisen siittiön ja alempaan luokkaan vähän ylempää pudonneen munasolun tuotos. Minulla oli lapsena useita aivopesuja ym. - Kyllä Suomessa aivopestyjä elää. Sitä tehdään erilaisissa ideologisissa ryhmittymissä kuten lahkot, kultit, jne sekä eliitissä ja mahtisuvuissa. Jne. - Minä olen nykyään "robotti".
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Sinulla on eri tavalla kohtalokas elämä.Minä olen yläluokan sukurutsaisen siittiön ja alempaan luokkaan vähän ylempää pudonneen munasolun tuotos. Minulla oli lapsena useita aivopesuja ym. - Kyllä Suomessa aivopestyjä elää. Sitä tehdään erilaisissa ideologisissa ryhmittymissä kuten lahkot, kultit, jne sekä eliitissä ja mahtisuvuissa. Jne. - Minä olen nykyään "robotti".
Niin, tuollaista aivopesua on, kultteja, lahkoja ja sisäsiittoisuuden takia älyvapaaksi muuttuneita sukuja aina riittää.
Valitettavasti. - Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Niin, tuollaista aivopesua on, kultteja, lahkoja ja sisäsiittoisuuden takia älyvapaaksi muuttuneita sukuja aina riittää.
Valitettavasti.Ja joukkovainoja
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Ja joukkovainoja
Kai tuotakin tosiaan voi joukkovainoksi kutsua koska vainoajia on enemmän kuin yksi.
Mutta ei se silti siitä tee sitä valtiovetoista järjestöä uskomattomin teknisin laittein johon monet uskoo.
Noissa mennään ihan perinteisin menetelmin ja pienellä joukolla; ja siksipä se onkin todellista. - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Kai tuotakin tosiaan voi joukkovainoksi kutsua koska vainoajia on enemmän kuin yksi.
Mutta ei se silti siitä tee sitä valtiovetoista järjestöä uskomattomin teknisin laittein johon monet uskoo.
Noissa mennään ihan perinteisin menetelmin ja pienellä joukolla; ja siksipä se onkin todellista.Jos viittaat tuohon minun suppeaan vastaukseeni kysymykseen, miksi en muuttanut pois, se oli vain yksi kapea jatkumo vainossani.
Lue ketju KOKO SUOMI VAINOO. Löytyy vaikka kun kirjoitat etsi kohtaan: GAN STALKING. Joutuu vähän rullaamaan alaspäin. Keyword: MINDCONTROL tuonne ylös, löytynee aika nopeasti. - Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Jos viittaat tuohon minun suppeaan vastaukseeni kysymykseen, miksi en muuttanut pois, se oli vain yksi kapea jatkumo vainossani.
Lue ketju KOKO SUOMI VAINOO. Löytyy vaikka kun kirjoitat etsi kohtaan: GAN STALKING. Joutuu vähän rullaamaan alaspäin. Keyword: MINDCONTROL tuonne ylös, löytynee aika nopeasti.siis korjaus GANG STALKING
- Anonyymi00075
Anonyymi00068 kirjoitti:
Sinulla on eri tavalla kohtalokas elämä.Minä olen yläluokan sukurutsaisen siittiön ja alempaan luokkaan vähän ylempää pudonneen munasolun tuotos. Minulla oli lapsena useita aivopesuja ym. - Kyllä Suomessa aivopestyjä elää. Sitä tehdään erilaisissa ideologisissa ryhmittymissä kuten lahkot, kultit, jne sekä eliitissä ja mahtisuvuissa. Jne. - Minä olen nykyään "robotti".
Eikös kaikki ihmiset ole aivopestyjä? Ensin kasvattajat (vanhemmat) aloittavat. Sitten mennään kouluun. Siellä opetetaan ajattelemaan haluttuja asioita jne..
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Eikös kaikki ihmiset ole aivopestyjä? Ensin kasvattajat (vanhemmat) aloittavat. Sitten mennään kouluun. Siellä opetetaan ajattelemaan haluttuja asioita jne..
Eivät ole. Varsinainen aivopesu on muuta kuin ns.kasvattaminen, uskonnon opettaminen, utta vaikka kommunistisen ideologian päähän saamisen keinot leireillä, jne rupeaa olemaan jo pesua.
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Eivät ole. Varsinainen aivopesu on muuta kuin ns.kasvattaminen, uskonnon opettaminen, utta vaikka kommunistisen ideologian päähän saamisen keinot leireillä, jne rupeaa olemaan jo pesua.
"Eivät ole. Varsinainen aivopesu on muuta kuin ns.kasvattaminen, uskonnon opettaminen, utta vaikka kommunistisen ideologian päähän saamisen keinot leireillä, jne rupeaa olemaan jo pesua"
On hyvin ymmärrettävää ettei valtiollisen tahon suorittamaa toimintaa haluta nimitettävän aivopesuksi. Sehän saattaisi kyseenalaistaa sitä toimintaa. Epämiellyttävää puoluetoimintaa voi jo siksi nimittää. Siitä on jo hyötyä kun sen toiminta saadaan näyttämään epäedulliselta. - Anonyymi00078
Anonyymi00077 kirjoitti:
"Eivät ole. Varsinainen aivopesu on muuta kuin ns.kasvattaminen, uskonnon opettaminen, utta vaikka kommunistisen ideologian päähän saamisen keinot leireillä, jne rupeaa olemaan jo pesua"
On hyvin ymmärrettävää ettei valtiollisen tahon suorittamaa toimintaa haluta nimitettävän aivopesuksi. Sehän saattaisi kyseenalaistaa sitä toimintaa. Epämiellyttävää puoluetoimintaa voi jo siksi nimittää. Siitä on jo hyötyä kun sen toiminta saadaan näyttämään epäedulliselta."Toimintaa ei haluta nimittää aivopesuksi"- Nyt pitäisi määritellä, mitä toiminnassa pitää tapahtua, että se täyttää AIVOPESUN KRITEERIT. En jaksa edes ruveta selittämään mitään.
Minua on lapsena aivopesty. Ihan oikeasti CIA:n menetelmillä.
Kirjoita tuonne Etsi kohtaan vaikka: aivopesu, mielenhallinta - Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
"Toimintaa ei haluta nimittää aivopesuksi"- Nyt pitäisi määritellä, mitä toiminnassa pitää tapahtua, että se täyttää AIVOPESUN KRITEERIT. En jaksa edes ruveta selittämään mitään.
Kirjoita tuonne Etsi kohtaan vaikka: aivopesu, mielenhallintaKun ylläpito ilmoittaa lähetettyä kommenttini_ kiitos, kommenttisi on nyt näkyvillä NIIN NÄKEEKÖ SEN MUUTKIN KUIN MINÄ
- Anonyymi00081
Anonyymi00079 kirjoitti:
Kun ylläpito ilmoittaa lähetettyä kommenttini_ kiitos, kommenttisi on nyt näkyvillä NIIN NÄKEEKÖ SEN MUUTKIN KUIN MINÄ
Ei tuo ole "ylläpito", saitin koodiin on lisätty vain automaattinen kiertävä viesti lähetyksen lopuksi jokaiselle kirjoittajalle. Se viesti vaihtelee, niitä on muutama erilainen.
Ei, et ole erikoistapaus.
Ei, kukaan ei ensin lue viestiäsi.
Kyllä, ylläpito halutessaan näkee mistä IP osoitteesta kirjoittelet, mutta sitä taas ei ilman Poliisin hakemaan tuomoistuimen tekemää valtuutusta käydä kaivamassa jostain ISP:n tietokannasta jotta sen saa liitettyä jonkin ihmisen internetliittymään.
Ja vaikka siis Poliisi tuollaisen selvityksen tekisi niin edelleen jää epäselväksi kuka liittymän osoitteessa olevista käyttikään sitä tietokonetta josta viesti lähettyi.
Asia on vähän "helpompi" jos kyseessä on matkapuhelin, operaattorin tietokannasta selviää kenen liittymä se on, ja jos liittymässä on yksi käyttäjä niin varsin oletettavissa on se että tämä käyttäjä on viestin lähettänyt. Aukoton todiste tuokaan toki ei ole.
Mutta siis, toistan, noihin operaattorin tietoihin mikä liittää IP:n liittymään pääsee käsiksi vain tuomioistuimen päätöksen perusteella.
Ja jos niitä taas operaattorin duunari lähtee lueskelemään lämpimikseen niin tietokanta kyllä kirjaa sen kuka niitä luki ylös ja duunari saa sitten selitellä poliisille/tuomarille miksi kävi noita tietoja lukemassa; ja saa siitä asianmukaisen tuomion.
Oletan että myös palveluntarjoajalla se tietokanta mistä näkee kuka IP mitäkin kirjoitti on toteutettu lain vaatimana niin että jos sitä tietoa käy huvikseen lukemassa siitä tulee merkintä kuka luki; ja siitä joutuu vastuuseen.
Palveluntarjoajat voi tehdä selaimen cookien perusteella arvauksia kuka olisikaan tekijänä, mutta noissa voidaan mennä pahasti metsään ja niiltäkin voi suojautua.
Muitakin suojautumiskeinoja on olemassa, en ala niitä tässä selvittämään sen enempää. - Anonyymi00082
Anonyymi00078 kirjoitti:
"Toimintaa ei haluta nimittää aivopesuksi"- Nyt pitäisi määritellä, mitä toiminnassa pitää tapahtua, että se täyttää AIVOPESUN KRITEERIT. En jaksa edes ruveta selittämään mitään.
Kirjoita tuonne Etsi kohtaan vaikka: aivopesu, mielenhallintaSaattaa olla että sinua on aivopesty keskimääräistä enemmän. Kannattaa kuitenkin huomioida miten se kehekiin kohdistettu aivopesu vaikuttaa, mitä toimintamalleja aiheuttaa. Tämä minun ehdottama "aivopesu" tekee massasta "kunnollisia" kansalaisia. Eikö se ole silloin enää aivopesua? Osalle se voi olla laajempaa. Silloin jos ei pysty käsittelemään (havatsemaan?) siitä syntyy ongelma. Prosessin ymmärtäminen helpottaa sen käsittelyä. Miksi lukkiutua siihen mitä on tapahtunut? Mitä se hyödyttää? Päinvastoin kuten sinulle on saattanut käydä, kärsii enemmän kun ei saa siihen välitöntä apua..
- Anonyymi00083
Anonyymi00082 kirjoitti:
Saattaa olla että sinua on aivopesty keskimääräistä enemmän. Kannattaa kuitenkin huomioida miten se kehekiin kohdistettu aivopesu vaikuttaa, mitä toimintamalleja aiheuttaa. Tämä minun ehdottama "aivopesu" tekee massasta "kunnollisia" kansalaisia. Eikö se ole silloin enää aivopesua? Osalle se voi olla laajempaa. Silloin jos ei pysty käsittelemään (havatsemaan?) siitä syntyy ongelma. Prosessin ymmärtäminen helpottaa sen käsittelyä. Miksi lukkiutua siihen mitä on tapahtunut? Mitä se hyödyttää? Päinvastoin kuten sinulle on saattanut käydä, kärsii enemmän kun ei saa siihen välitöntä apua..
höpönlöpö
- Anonyymi00085
Anonyymi00083 kirjoitti:
höpönlöpö
googlaa INFORMAATIOSOTA
katsotekoälytilasta - Anonyymi00085
Anonyymi00083 kirjoitti:
höpönlöpö
googlaa INFORMAATIOSOTA
- Anonyymi00085
Anonyymi00083 kirjoitti:
höpönlöpö
googlaa INFORMAATIOSOTA
- Anonyymi00085
Anonyymi00083 kirjoitti:
höpönlöpö
googlaa INFORMAATIOSOTA
katsotekoälytilasta
sinne voit kirjoittaa vielä erikseen :somessa
- Anonyymi00070
Paikkakunnalla väännetään jo vitsiä tänne kirjoittamastani. Siitä vaan. Tästä nyt ainakin näkyy, että olen halunnut muuttaa muualle tästä talosta, kaupungista ja Suomestakin. Olen kirjoittanut "äkkijyrkimmät" tapahtumat. Olen toki miettinyt ja suunnitellut ja ottanut selvää tilanteesta useita kertoja.
- Anonyymi00084
Se on piinaa. Se on välinpitämättömyyttä. Se on puuttumista. Näitä kaikkia se on.
- Anonyymi00085
Joutuvat vääntämään huumoriksi, koska kyse on heidän rakkaasta kotikaupungistaan.
- Anonyymi00090
Anonyymi00085 kirjoitti:
Joutuvat vääntämään huumoriksi, koska kyse on heidän rakkaasta kotikaupungistaan.
oho, näkyyköhän muille tuo: oma rakas kotikaupunkinsa, Täytyy panna huumoriksi minun muuttohaluni.
- Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
oho, näkyyköhän muille tuo: oma rakas kotikaupunkinsa, Täytyy panna huumoriksi minun muuttohaluni.
Ei taitaisi muuttua asiat miksikään vaikka pääsisit muuttamaan jonnekin muualle, ulkomaillekin. Ainoastaan suorittajat vaihtuisi...?
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Ei taitaisi muuttua asiat miksikään vaikka pääsisit muuttamaan jonnekin muualle, ulkomaillekin. Ainoastaan suorittajat vaihtuisi...?
Niin, mitäähän ei kannata tehdä, istua vain kuopassaan ja kärsiä.
Tuo sun lause kuulostaa täsmälleen sellaiselta kaasuvalotukselta jota kertoo joku vainoaja joka ei halua että vainon kohde lähtee ja pääsee pakoon. - Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Niin, mitäähän ei kannata tehdä, istua vain kuopassaan ja kärsiä.
Tuo sun lause kuulostaa täsmälleen sellaiselta kaasuvalotukselta jota kertoo joku vainoaja joka ei halua että vainon kohde lähtee ja pääsee pakoon.En väittänyt sellaista! Teet hyvää? työtä tuodessasi omia kokemuksiasi julki. Saat ajattelun aiheita ihmisille.
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
En väittänyt sellaista! Teet hyvää? työtä tuodessasi omia kokemuksiasi julki. Saat ajattelun aiheita ihmisille.
minä, rtksun vainottu, en väittänyt viestisi sisltöä kaasuvalotukseksi. -olen vuosien aikana kirjoittanut paljon joukkovainoon liittyen. Ensin ovat trollit haitanneet. Kun ketsu on jäänyt vähän epäaktiiviseksi, ovat tuhonneet sen. On poistettu. Sitten lähes samalla otsikolla on kirjoitettu trolliversio nk. tämänkin ketjun alkuosa. On sitten taas kirjoiteltu anonyymien viestejä.
- Anonyymi00095
Anonyymi00094 kirjoitti:
minä, rtksun vainottu, en väittänyt viestisi sisltöä kaasuvalotukseksi. -olen vuosien aikana kirjoittanut paljon joukkovainoon liittyen. Ensin ovat trollit haitanneet. Kun ketsu on jäänyt vähän epäaktiiviseksi, ovat tuhonneet sen. On poistettu. Sitten lähes samalla otsikolla on kirjoitettu trolliversio nk. tämänkin ketjun alkuosa. On sitten taas kirjoiteltu anonyymien viestejä.
Ja itsehän et koskaan kirjoita anonyymejä?
Kirjoitti siitä kaasuvalotuksesta kuka tahansa niin se kommentti oli täyttä totta.
Joka kerta kun tänne palstalle kukaan koittaa esittää että josko vainoa kokeva koittaisi päästä vainostaan eroon muuttamalla tulee kirjoitus mitenkä se on turhaa.
Ja juuri sitä tarkoita kaasuvalotuksella. Uhreille halutaan antaa tahallaan kuva ettei pakoon voi päästä, vaikka pakoon tietenkin voi päästä.
Tuosta kaasuvalotuksesta sitten lamaantuvat niin etteivät edes koita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762429SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis191637- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis521516Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341366
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821049Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741039