MIKÄ VAINOA HARJOITTAVA LAHKO/JÄRJESTÖ ON KYSEESSÄ

Anonyymi

Olen GS-vainon ja e-häirinnän kohde. Omaa osuuttaan siitä toteuttaa joku lahko tai järjestö, GS-vainoni alkoi alkoi 1990-luvun lopussa. 2010 luvun alussa, minut ankkuroitiin uskomaan, että helluntailaiset ovat kaiken takana. Itselleni päästiin kertomaan 2015, että olen GS:n kohteena.

Avasin ketjun saadakseni tietoa helluntailaisista heidän stalkkaustensa suhteen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17048711/mita-mielta-olette-helluntailaisista

Puolivälissä ketjua jatkan siitä, että huomasin yläpuolellani jo pitkään asuneen oranssia pipoa pitävän naisen olevan jonkun asteen pomo.

54

1387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Olen finaaliin rääkätty. Huhtikuusta alkaen rupesi olemaan akku tyhjänä. Katsoin, että on aiheellista ruveta tekemään lähtöselvittelyä muistiinpanojen ja raporttieni kanssa. Mm.avasin tuon ketjun :Koko Suomi vainoo. Tarkoitus oli siinä antaa raamit koko elämän kohteena olemiselle. Lapsuudesta, nuoruudesta ja sukulaisistani en saa kirjoittaa. Yliopistovainon jo mainitsen, jne, jne,

Ketju oli tarkoitettu vain tätä selvitystä varten. Mutta jouduinkin kauhea elektronisen pahoinpitelyn kohteeksi ja ketjuun tuli sitten siihen liittyenkin tekstiä ja vähän muutakin. KANNATTAA LUKEA.

• Anonyymi

Maanpetosjuttuja täällä harjoittaa nämä muista tulleet ryhmät. Taustalla kansalaisuus sodat ja uskonnot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maanpetosjuttuja täällä harjoittaa nämä muista tulleet ryhmät. Taustalla kansalaisuus sodat ja uskonnot.

Tähän pimeään järjestöön kuuluvat eivät harjoita gang stalkingia, vaan omaa vainoamistapaansa, joka sopii täydentämään kokonaisvainoa.

Tämä pimeä ry on sadistinen. Suhtautuu eläimiin hyvin julmasti. On kostonhaluinen. Aivan pikku jutusta, missä en ole edes tajunnut tehneeni mitään, mutta on jonkun heidän sääntönsä vastainen, on tullut kova kosto.

Yöllä jouduin kauhean mikroaalto -pahoipitelyn ja raiskauksen kohteeksi. Yläpuolelta kuului jyrinää ja päästä jalkoihin kulki joku poikittainen laite. Sattui kauheasti ja huusin. Kun jäin rauhaan ja tarkistin itseni, huomasin jäljet. Kudosvaurioitakin oli tullut. Kun aamulla lähdin liikkeelle, yläpuolen asukas seisoi ulkona jähmeänä ja tiuskaisi: Siitäs sait!
        Vei kolme päivää toipua tästä.
        Olin ihmeissäni. Sitten yhdistin. Hänhän on lahkolainen ope. Ja mitä olinkaan kirjoittanut.

Kerron esimerkin. (Nykyään olette varmaan kuulleet. kun on puhuttu, että ukrainalaislasten on hyvä päästä kouluun mahdollisimman pian. Koulu on hyä tukea ja ohjattua toimintaa.) Minä olin kirjoittanut paikkakunnan suomi24 palstalle huonoissa kotiloloissa kasvavista lapsista, joille kouluympäristö voisi antaa tukea terveeseen kasvamiseen. Mutta luokan pitäisi olla rauhallinen eikä opettaja saisi olla väsynyt stressaantunut.Lisäsin vielä, että mieluummin ei llahkolainen vaan tavallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän pimeään järjestöön kuuluvat eivät harjoita gang stalkingia, vaan omaa vainoamistapaansa, joka sopii täydentämään kokonaisvainoa.

Tämä pimeä ry on sadistinen. Suhtautuu eläimiin hyvin julmasti. On kostonhaluinen. Aivan pikku jutusta, missä en ole edes tajunnut tehneeni mitään, mutta on jonkun heidän sääntönsä vastainen, on tullut kova kosto.

Yöllä jouduin kauhean mikroaalto -pahoipitelyn ja raiskauksen kohteeksi. Yläpuolelta kuului jyrinää ja päästä jalkoihin kulki joku poikittainen laite. Sattui kauheasti ja huusin. Kun jäin rauhaan ja tarkistin itseni, huomasin jäljet. Kudosvaurioitakin oli tullut. Kun aamulla lähdin liikkeelle, yläpuolen asukas seisoi ulkona jähmeänä ja tiuskaisi: Siitäs sait!
        Vei kolme päivää toipua tästä.
        Olin ihmeissäni. Sitten yhdistin. Hänhän on lahkolainen ope. Ja mitä olinkaan kirjoittanut.

Kerron esimerkin. (Nykyään olette varmaan kuulleet. kun on puhuttu, että ukrainalaislasten on hyvä päästä kouluun mahdollisimman pian. Koulu on hyä tukea ja ohjattua toimintaa.) Minä olin kirjoittanut paikkakunnan suomi24 palstalle huonoissa kotiloloissa kasvavista lapsista, joille kouluympäristö voisi antaa tukea terveeseen kasvamiseen. Mutta luokan pitäisi olla rauhallinen eikä opettaja saisi olla väsynyt stressaantunut.Lisäsin vielä, että mieluummin ei llahkolainen vaan tavallinen.

Yksi yhteinen reaktio usealle on VAHINGONILON ILMAISU. Se alkaa huonosti pidätetyllä hymyllä. Sitten tulee ylökropan hytkyminen, mikä etenee alaspäin. Naamasta päätellen tämä osuus on epämiellyttävä. Yrittävät estää kaksin kerroin taipumista, mutta kyllä se tapahtuu.
        Olen nähnyt tämän yläkerran ex-opella useamman kerran. 2013 putkiremonttifirman pomolla, 2A3:n isännällä. muitakin on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi yhteinen reaktio usealle on VAHINGONILON ILMAISU. Se alkaa huonosti pidätetyllä hymyllä. Sitten tulee ylökropan hytkyminen, mikä etenee alaspäin. Naamasta päätellen tämä osuus on epämiellyttävä. Yrittävät estää kaksin kerroin taipumista, mutta kyllä se tapahtuu.
        Olen nähnyt tämän yläkerran ex-opella useamman kerran. 2013 putkiremonttifirman pomolla, 2A3:n isännällä. muitakin on.

Korostunut kunnioituksen ja alamaisuuden ehdollistettu/aivopesty reaktio. Mieleen on jäänyt talon remonttikokous. Remontin pomo esitteli asiaa edessä. Kuulijat istuivat. Yht äkkiä ex-ope (silloin vielä töissä) taipui tuolillaan kaksinkerroin käsivarret toisissaan kiinni ja katsoi pomoa alamaisena ja hyvin kunnioittavana.

Olen nähnyt tämän reaktion hänellä lievempänä seisoma-asennossa. Kun hän poistuu taksista, taksikuskiinkin kohdistuu. -Oli avattu uusi huonekaluliike. Myyjät/omistajat saivat alamaista kunnioitus ilmein ja vähän jäykistyneen kehon kautta.

2013 kävin Kampissa lääkärillä, joka kuului selvästikin "näihin". On käyttänyt hypnoosia minuun. Puoleen vuoteen en muistanut, missä välissä post hypnoottiset jutut oli tehnyt. Retrogradinen amnesia poistuu puolen vuoden päästä Niin nytkin. Muistin koska muistiaukko alkoi ja miten siitä havahduin, mutta en. mitä sinä aikana teki. Kolmena peräkkäisenä minulle pamahti päälle hypnoosin avulla aiheutettu tila. Kolmantena päivä miltei kiemurtelin lattialla äärimmäisen kunnioituksen ja ihailun vallassa, kun lääkäri oli niin mahtavan ammattitaitoinen. Tätä tilaa kesti jonkin aikaa.

Tässä asuntoyhtiössä olen nähnyt mummun, jolle tämä oli tehty. Oli akat.koulutettu ihminen, joka ensin suhtautui asiallisesti minuun. Esim. kertoi, mitä taloyhtiön kokouksessa oli päätetty. - Kun minulla oli luottamus häneen, hänet aivopestiin minua vastaan. Muuttui niin hyökkääväksi ja aggressiiviseksi, että olin vaarassa. Pantiin irtisanoutumaan ja muuttamaan muualle. - Kun tavaransa olivat muuttoautossa ja seisoi vieressä hyvästelemässä talon väkeä, minäkin menin sinne. Ystävällisesti sanoin aidosti toivottavani hänelle kaikkea hyvää uuteen kotiin. Sanoin, etten muista pahalla. Hän on uskonnon uhri. Alkoi itkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korostunut kunnioituksen ja alamaisuuden ehdollistettu/aivopesty reaktio. Mieleen on jäänyt talon remonttikokous. Remontin pomo esitteli asiaa edessä. Kuulijat istuivat. Yht äkkiä ex-ope (silloin vielä töissä) taipui tuolillaan kaksinkerroin käsivarret toisissaan kiinni ja katsoi pomoa alamaisena ja hyvin kunnioittavana.

Olen nähnyt tämän reaktion hänellä lievempänä seisoma-asennossa. Kun hän poistuu taksista, taksikuskiinkin kohdistuu. -Oli avattu uusi huonekaluliike. Myyjät/omistajat saivat alamaista kunnioitus ilmein ja vähän jäykistyneen kehon kautta.

2013 kävin Kampissa lääkärillä, joka kuului selvästikin "näihin". On käyttänyt hypnoosia minuun. Puoleen vuoteen en muistanut, missä välissä post hypnoottiset jutut oli tehnyt. Retrogradinen amnesia poistuu puolen vuoden päästä Niin nytkin. Muistin koska muistiaukko alkoi ja miten siitä havahduin, mutta en. mitä sinä aikana teki. Kolmena peräkkäisenä minulle pamahti päälle hypnoosin avulla aiheutettu tila. Kolmantena päivä miltei kiemurtelin lattialla äärimmäisen kunnioituksen ja ihailun vallassa, kun lääkäri oli niin mahtavan ammattitaitoinen. Tätä tilaa kesti jonkin aikaa.

Tässä asuntoyhtiössä olen nähnyt mummun, jolle tämä oli tehty. Oli akat.koulutettu ihminen, joka ensin suhtautui asiallisesti minuun. Esim. kertoi, mitä taloyhtiön kokouksessa oli päätetty. - Kun minulla oli luottamus häneen, hänet aivopestiin minua vastaan. Muuttui niin hyökkääväksi ja aggressiiviseksi, että olin vaarassa. Pantiin irtisanoutumaan ja muuttamaan muualle. - Kun tavaransa olivat muuttoautossa ja seisoi vieressä hyvästelemässä talon väkeä, minäkin menin sinne. Ystävällisesti sanoin aidosti toivottavani hänelle kaikkea hyvää uuteen kotiin. Sanoin, etten muista pahalla. Hän on uskonnon uhri. Alkoi itkeä.

tarkennus:

Kampin lääkäri työkenteli Terveystalossa. - Kolmena päivänä perättäin laukesi post hypnoottinen tila.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tarkennus:

Kampin lääkäri työkenteli Terveystalossa. - Kolmena päivänä perättäin laukesi post hypnoottinen tila.

Ehkä tämän alamaisen kunnioituksen sarjaan kuuluun jähmettyminen lapsenomaiseen seisoma-asentoon kädet kyljissä kiinni. Näissä tilanteissa aikuinen/aikuiset hoitavat tilannetta ja "lapsi" seisoo kiltisti paikallaan.
        -Olen nähnyt tämän ex/opella useamman kerran. Kun remontin jälkeen pääsimme muuttamaan takaisi tyhjennyihin asuntoihimme, .ex/ope tehnyt mitään, Hänen huomattavan vanhat vanhempansa(?) raahasivat tavarat. Kun naapuriin vuosi sitten muutti nuoripari kissoinen, nuori nainen seisoi jähmettyneenä lapsena koko sen ajan, kun muut kantoivat tavarat asuntoon, sellainen vanhempi nainenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tämän alamaisen kunnioituksen sarjaan kuuluun jähmettyminen lapsenomaiseen seisoma-asentoon kädet kyljissä kiinni. Näissä tilanteissa aikuinen/aikuiset hoitavat tilannetta ja "lapsi" seisoo kiltisti paikallaan.
        -Olen nähnyt tämän ex/opella useamman kerran. Kun remontin jälkeen pääsimme muuttamaan takaisi tyhjennyihin asuntoihimme, .ex/ope tehnyt mitään, Hänen huomattavan vanhat vanhempansa(?) raahasivat tavarat. Kun naapuriin vuosi sitten muutti nuoripari kissoinen, nuori nainen seisoi jähmettyneenä lapsena koko sen ajan, kun muut kantoivat tavarat asuntoon, sellainen vanhempi nainenkin.

Ex/opella tähän riittää se, että taksikuski nostaa mukaan tulevat tavarat autoon. OPea raivostuttaa , jos näen tämän eli sen, ettei voi asialle mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ex/opella tähän riittää se, että taksikuski nostaa mukaan tulevat tavarat autoon. OPea raivostuttaa , jos näen tämän eli sen, ettei voi asialle mitään.

Lupasin jo aikaisemmin jossakin vaiheessa, että en mainitse enää nimeään ja nosta esille. Taas kumminkin teen sitä. Tässä on vaikeus, että minun kimpussa ollaan oltu joka paikoissa ja monenlaisia stalkkauksia tehty. Eli paljon muitakin kuin tämä "omituiset ry". Ainoa tapa on kertoa opehavainnoista ja tarkistella ketkä muut ovat toimineet samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lupasin jo aikaisemmin jossakin vaiheessa, että en mainitse enää nimeään ja nosta esille. Taas kumminkin teen sitä. Tässä on vaikeus, että minun kimpussa ollaan oltu joka paikoissa ja monenlaisia stalkkauksia tehty. Eli paljon muitakin kuin tämä "omituiset ry". Ainoa tapa on kertoa opehavainnoista ja tarkistella ketkä muut ovat toimineet samoin.

Yksi esimerkki, jossa ex/ope ei ole vertailu kohta.

Lainaan tähän aikaisemmin kirjoittamaani viestiä: "Kun kotona olen ollut monenlaisen häirinnän kohteena, on ollut pakko olla paljon poissa kotoa. Kun en aina ole jaksanut lähteä kauemmaksi, ovat puistot tulleet minulle tutuksi. ----Ikävä kyllä hellarit/stalkkerit on ehdollistettu niin, että kun näkevät minun istuvan penkillä( =triggeri), heti rynnivät häiritsemään ( myös Hämeenlinnassa)."

Istuin lähipuistossa. Se akateeminen asiallisesti käyttäynyt mummo näki minu penkillä, Ei pystynyt estämään triggerin laukaisemaa reaktiota, vaan syöksyi kimppuuni hosumaan käsillä ja huutelemaan älyttömiä. Lähdin penkiltä pois. Oli nolona. Minä sanoin, ettei tarvi välittää, tiedän, mistä on kyse.

Nyt on kysymys, olivatkä kaikki niitä "pimeitä", vai oliko muitakin ehdollistettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi esimerkki, jossa ex/ope ei ole vertailu kohta.

Lainaan tähän aikaisemmin kirjoittamaani viestiä: "Kun kotona olen ollut monenlaisen häirinnän kohteena, on ollut pakko olla paljon poissa kotoa. Kun en aina ole jaksanut lähteä kauemmaksi, ovat puistot tulleet minulle tutuksi. ----Ikävä kyllä hellarit/stalkkerit on ehdollistettu niin, että kun näkevät minun istuvan penkillä( =triggeri), heti rynnivät häiritsemään ( myös Hämeenlinnassa)."

Istuin lähipuistossa. Se akateeminen asiallisesti käyttäynyt mummo näki minu penkillä, Ei pystynyt estämään triggerin laukaisemaa reaktiota, vaan syöksyi kimppuuni hosumaan käsillä ja huutelemaan älyttömiä. Lähdin penkiltä pois. Oli nolona. Minä sanoin, ettei tarvi välittää, tiedän, mistä on kyse.

Nyt on kysymys, olivatkä kaikki niitä "pimeitä", vai oliko muitakin ehdollistettu.

KERTOKAA, MIKÄ YHDISTYS RY ON KYSEESSÄ, EI TARVITSE SITTEN ENÄÄ KYSELLÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen finaaliin rääkätty. Huhtikuusta alkaen rupesi olemaan akku tyhjänä. Katsoin, että on aiheellista ruveta tekemään lähtöselvittelyä muistiinpanojen ja raporttieni kanssa. Mm.avasin tuon ketjun :Koko Suomi vainoo. Tarkoitus oli siinä antaa raamit koko elämän kohteena olemiselle. Lapsuudesta, nuoruudesta ja sukulaisistani en saa kirjoittaa. Yliopistovainon jo mainitsen, jne, jne,

Ketju oli tarkoitettu vain tätä selvitystä varten. Mutta jouduinkin kauhea elektronisen pahoinpitelyn kohteeksi ja ketjuun tuli sitten siihen liittyenkin tekstiä ja vähän muutakin. KANNATTAA LUKEA.

Itse en vainoa sinua, eikä minulla myöskään ole mitään hajua kuka olet. Toivon tosin että saat jotain apua, ettei tarvitse elää turhissa peloissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en vainoa sinua, eikä minulla myöskään ole mitään hajua kuka olet. Toivon tosin että saat jotain apua, ettei tarvitse elää turhissa peloissa.

Natseiksi voisi nimittää, mutta se on vain yksi puoli.

No opet, jotka ovat samassa maalausryhmässä, kertokaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Natseiksi voisi nimittää, mutta se on vain yksi puoli.

No opet, jotka ovat samassa maalausryhmässä, kertokaa.

TÄMÄ. Mikä vainoa harjoittava----on trolli ketju, tänne on kylläkin kirjoiteltu miniun kirjoittamia viestejä sekaan tämän /t/17563449/

OIKEA KETJU ON: /t/17340897/mika-aatteellinen-tai-uskonnollinen-liike/yhditys-on-kyseessa#page-top

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KERTOKAA, MIKÄ YHDISTYS RY ON KYSEESSÄ, EI TARVITSE SITTEN ENÄÄ KYSELLÄ.

Monet uskonnolliset yhdistykset/lahkot harjoittavat vainoa, mutta heidänkin pomonaan on luciferilaisten johdossa toimiva CIA.

Gal. 5:20-21
        1 Kor. 6:8-10
        2 Piet. 2:1-22
        Ilm. 20:12

• Anonyymi
      • Anonyymi

Arvioin että palstalla on noin 4-5 vainoa kokevaa.

Tuon 96% perusteella heistä ei matemaattisella tarkastelulla siis yksikään voi olla vainon uhri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuon 96% perusteella heistä ei matemaattisella tarkastelulla siis yksikään voi olla vainon uhri.

Sittenhän se sopii hyvin minun elämääni, joka on monin osin tilastollinen harvinaisuus.

Teillä on nyt meneillään gaslighting. Googlatkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sittenhän se sopii hyvin minun elämääni, joka on monin osin tilastollinen harvinaisuus.

suomi24keskusteluissa on 2010 luvulla alkanut olla gang stalking-ketjuja. Kuulemma ensimmäset stalkkereiden alkamia. Halusivat kohteiden tietävän, mitä heille tehdään ja etteivät voi asialle mitään.

Joskus 2015 -16 ketjuja poistettiin paljon, oli vaikea aloittaa uutta. Minä aloitin, mutta varoin käyttämästä gang stalking termiä ainakaan otsikossa. Ketjut lisääntyivät. Sitten palstalle rynni joku porukka tuomaan esiin omia näkemyksiään ja kokemuksiaan. Saivat kai bannia.

Gang stalking aihe on väistynyt. Nykyään aiheet ovat elektronisen häirinnän puolella. Siitä aiheesta ei oikein anneta kirjoittaa täällä.

Viime aikoina luultavasti yhdistyksen sihteeri ja minä ollaan nosteltu vanhoja ketjuja ylös, ettei aihe ihan jää pois.

Eräs asiantuntija on esittänyt, että nykyään somessa valitetaan eniten elektronisesta häirinnästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suomi24keskusteluissa on 2010 luvulla alkanut olla gang stalking-ketjuja. Kuulemma ensimmäset stalkkereiden alkamia. Halusivat kohteiden tietävän, mitä heille tehdään ja etteivät voi asialle mitään.

Joskus 2015 -16 ketjuja poistettiin paljon, oli vaikea aloittaa uutta. Minä aloitin, mutta varoin käyttämästä gang stalking termiä ainakaan otsikossa. Ketjut lisääntyivät. Sitten palstalle rynni joku porukka tuomaan esiin omia näkemyksiään ja kokemuksiaan. Saivat kai bannia.

Gang stalking aihe on väistynyt. Nykyään aiheet ovat elektronisen häirinnän puolella. Siitä aiheesta ei oikein anneta kirjoittaa täällä.

Viime aikoina luultavasti yhdistyksen sihteeri ja minä ollaan nosteltu vanhoja ketjuja ylös, ettei aihe ihan jää pois.

Eräs asiantuntija on esittänyt, että nykyään somessa valitetaan eniten elektronisesta häirinnästä.

Radio aalloilla häirintään ja sähköpostit yksityiset keskustelut nettiin ja muuta rahankerääjää. Uskonnot useimmin harjoittaa Israel arabimaat Kiina ja hellarivaparit myös nähty siellä. Eksytykset sitä kautta myös. Epäilevät kaikkia. Seuraavat kyttäävät tätä on uskontolahkoissa seurataan viedään tavarat rahat annetaan väärää todistusta toisista vääriä syytöksiä taikauskon ja harhojen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun googlaa gang stalking, löytyy tietoa. Kun kirjoittaa tuonne yläreunaan Etsi-kohtaan gang stalking, tulee paljon ketjuja esille.

Kyllä TI-porukkaa Suomessa on, mutta käyttävät muita paikkoja.

MINUA KIINNOSTAA IHAN VAIN SAADA SELVILLE, MINKÄ NIMINENPORUKKA TUON YLÄPUOLEN MUIJAN ALAISENA KIMPUSSANI ON. Muijalla on kyllä pomo yläpuolellaan.

• Anonyymi

Kuulkaas kun suurinta osaa eri uskossa vainotaan seurataan vakoillaan miehet väijyy naisia eniten uhkailee kyttää. Uskonto lahkoissa on erilaisen mafiat vakoilusysteemit kuuntelulaitteet ja piilokamerat. Hellareista rikolliset saat heti kimppuusi ne seuraa kännyköitä mielipiteitä Suomi24 myös muut ja lehdistö.Ne on toimittajina töissä niitä istuu uskonto kokouksissa.Eri maalaisia. Salaseurat on olemassa joka uskontolahkoissa. On maanpetoksellista toimintaa on ammattivarkaita huumekuskeja mikrosiruja kuvataan kaikkea viedään toiseen maahan. Teollisuus vakoilu on oma alueensa.Huumeet aiheuttaa harhoja pelkoja mutta niissä liikkuu raha siksi mafia.Ihmisiä huumataan yritetään muuttaa identiteettiä uskontoa tai muuta. Pakottaa kuljettamaan huumeita tai varastettua tavaraa. On ihan selvää vakoilua jo naapurisi kyttää sinua parvekkeen kautta.Vakuutus yhtiöt seuraa ihmisiä valtioiden vakoojat.Myymälä etsivät.Uskontolahkoissa seuraa YouTube elävä sana Maggie jägerhult

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monia naisia on miehet vainonnut ja tappanut sitten ulkomaalaiset miehet myös Suomessa tapahtunutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netissä vakoillaan yrityksissä. Myös lomakohteissa. Usein miehet seuraa naisia mutta myös yritysvakoilua. Palkkarahoja varastetaan tilitunnuksia. Kyllä sinua voi joku vainota varastaakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wikipedia salakuuntelu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elektroninen häirintä on usein työntekijöiden ilkeyttä ja jopa ajan varauksissa. Jne. Voitkin olla ilkeyden kohteena. Summia voi muuttaa kaukosäädöllä. Sirut on hintalapussa hyllyssä. Uskonnot varastaa syyttämällä että sinun on PAKKO antaa heille rahat korut kellot vaatteet huonekalut jos et anna on sinun syy jos joku ei pelastu mukamas nämä on valheita. Pelkkää teatteria. Huijausta. Vastuuseen näitä uskonto lahjojen johtajia varastamisesta.

• Anonyymi

Alussa on annettu linkki helluntailaisketjuu. Sen on käynyt osin tai kokonaan lukemassa 3470 ihmistä. Riihimäki-palstalla.

• Anonyymi

Totta hellari vaparit johtaa ortodoksit seuraa synagogat sitten moskeijat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta hellari vaparit johtaa ortodoksit seuraa synagogat sitten moskeijat.

Lestoilla on myös omat jehovilla. Mutta hellarit on täysin näitä vakoilee kaikkia mafiaa vaparit.

• Anonyymi

Lestat hiipii ihmisten ovilla kuin muutkin uskonnot lahkot jehovat hellarit. Vainoavat muita.

• Anonyymi

Metrossa sinua vihaavat voi sylkeä sammuttaa näytön näyttää pyllynsä. Tai kahvilassa kaupassa sammuttaa valot syynä joko sukupuoli tai se että olet kristitty. Työpaikoilta varastetaan usein seuraamalla työntekijää. Kassoista varastaa myyjät ihan itse. Joten vartijat valvoo asiakkaita kameroilla mutta myyjiä on vaikeampi saada kiinni. Virossa oli oikea vakooja keskus Stalin aikana siellä on nyt museo.Se oli nimen omaan pakota kaikki atteeseen vakoilua.Kun venäjän juutalaiset lähti muuttamaan Israeliin alkoi vapaus tosin heitä tuli Suomeen. Vakoilu on heillä ihan ykkönen. Koska vainoharhat.

• Anonyymi

Satelliitti näkee kun istut kahvilla tai talosi sitä voi kaikki katsella joku voi vakoilla sinua ikkunasta muutenkin mutta kaukoputket kiikarit ja kamerat sekä dronet kameroilla kuvaa. Siksi peitä kännykän kamerat Alastarolla jos epäilet hakkereita kamerassa. Pornossa arabinaiset kuvaa itseään kannattavan tietokoneen kautta nettiin Google.

• Anonyymi

Jollain iski tossa ylempänä taas skitsot päälle kun kirjoituksista ei tahdo saada selvää?

• Anonyymi

Ne ovat trollaamista. On tarkoitus vain sotkea asiaa ja ketjua.

• Anonyymi

TÄMÄN KETJUN VOISI LOPETTAA, JOS JA KUN YLÄPUOLELLANI ASUVA ?-JOUKKOON KUULUVA KERTOISI, MIKÄ ON HÄNEN LAHKONSA, KULTTINSA, JÄRJESTÖNSÄ NIMI. MIHIN KUULUU.

• Anonyymi

Ei mielikuvitushahmot voi vastata kysymyksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mielikuvitushahmot voi vastata kysymyksiin.

Ei ole mielikuvitushahmo. Olen täällä kertonut vain päällepäin nähtävistä havainnoista, en yksityisyyden alueella menevistä.

Ehkä yhden voin kertoa. Viime kesänä uudehko asukas, ope, kertoi, että "heidän"täytyy käydä kertomassa Jaanalle kaikki, mitä olen puhunut ja tehnyt. (Oli hellekausi ja ihmiset olivat pihalla nk. minäkin ja olin jkv, heidän puheissa.)

Tämän Jaanan minuun kohdistuneita tekoja ja puheita en kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mielikuvitushahmo. Olen täällä kertonut vain päällepäin nähtävistä havainnoista, en yksityisyyden alueella menevistä.

Ehkä yhden voin kertoa. Viime kesänä uudehko asukas, ope, kertoi, että "heidän"täytyy käydä kertomassa Jaanalle kaikki, mitä olen puhunut ja tehnyt. (Oli hellekausi ja ihmiset olivat pihalla nk. minäkin ja olin jkv, heidän puheissa.)

Tämän Jaanan minuun kohdistuneita tekoja ja puheita en kerro.

Tyypillinen mielisairauden oire.

Luullaan että kaikki ympärillä olevat keskustelut koskee itseä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen mielisairauden oire.

Luullaan että kaikki ympärillä olevat keskustelut koskee itseä.

Ei ollut kuin kirjoitusvirhe, sana kanssaan on tipahtanut pois.

Siis: olin jkv. puheissa heidän kanssaan(. Olisiko ylläpidon vitsi.)

Minulle on helvetin yx, lysti, jos ja kun ihmiset puhuvat minusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut kuin kirjoitusvirhe, sana kanssaan on tipahtanut pois.

Siis: olin jkv. puheissa heidän kanssaan(. Olisiko ylläpidon vitsi.)

Minulle on helvetin yx, lysti, jos ja kun ihmiset puhuvat minusta.

Seli seli.

Kirjoitit mitä halusit sanoa.

• Anonyymi

Nostetaan ylös.

• Anonyymi

Tämän" Pimeät ry:n" tyyliin kuuluu kostaminen. Se on alkanut. Eläinrääkkäys. niin että joudun näkemään mneillään olevan taiainakin tulokset. Sun muuta oikein suunnitelmallista.

• Anonyymi

Riihimäellä ent.Keskuspuiston ent.ankkalammessa, nykyisin suihkulähdelätäkössä, jossa sorapohja eikä mitään syötävää on parhaillaan nälissään ja peloissaan kolme sinne tuotua sorsaa. Tuotiin muutama päivä sitten . Yksi pikku sorsa on vaihdettu isoksi naaraaksi.

Olen avannut ketjun RMK:n palstalla. Siihen ei anneta kirjoittaa, tulee heti, että sivu on rikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riihimäellä ent.Keskuspuiston ent.ankkalammessa, nykyisin suihkulähdelätäkössä, jossa sorapohja eikä mitään syötävää on parhaillaan nälissään ja peloissaan kolme sinne tuotua sorsaa. Tuotiin muutama päivä sitten . Yksi pikku sorsa on vaihdettu isoksi naaraaksi.

Olen avannut ketjun RMK:n palstalla. Siihen ei anneta kirjoittaa, tulee heti, että sivu on rikki.

Sorsa maistuu parhaalta rapeana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sorsa maistuu parhaalta rapeana.

Unohtu että tähän sopisi vaikkapa laulukin:

"Five little ducks went oven one day..."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohtu että tähän sopisi vaikkapa laulukin:

"Five little ducks went oven one day..."

eläinrääkkäys lintujen ruokintapaikalla kukoisti koko talven

• Anonyymi

Utube gangstalkking ja elektroninen häirintä L.R, niin näette mitä oikeasti targetiksi joutuneen kotona näyttää. Ja mun vanhemmat on Helluntailaisia, minä en. Mutta ei ne nyt todellakaan ketään stalkkaa.
      Oiskohan se tän ketjun kirjoittaja se foliohattu, sähköyliherkkyys, tinnitus ja resonaattori stalkkeri?

• Anonyymi

Itse olen upseeri.

• Anonyymi

Uusimman tiedon mukaan tämä upseeri tekee tätä venäläisillä mikeillä, sen takia kotonani näyttää tämmöisestä. Ottakaa CIA onliniin vain yhteyttä.
      Tässä maassa poliisi ei reagoi tarpeeksi nopeasti näihin juttuihin, vaikka kyseinen toimintahan on kriminalisoitu jo ajat sitten. Saksassa yli 70 elektronista häirintä juttua.

• Anonyymi

MINÄ EN OLE TÄMÄN KETJUN ALOITTAJA ENKÖ KIRJOITTAJA. Siihen aikaan, kun tämä on kirjoitettu, olin niin huonossa kunnossa, että jaksanut kirjoittaa kuin muutaman lauseen huonoa kieltä Olin lähes henkihievärissä. Ehkä on ajateltu uudelleen kirjoittaa minut. Kun kumminkin kohta kuolisin.

On tullut vastaan muitakin trolliketjuja/stalkkeriketjuja.

Stalkkerit tallettavat huolellisesti kaikki tietoni. Tähän on koottu useista ketjuista. Ensimmäisen kerran itse näin tämän.

• Anonyymi

siis tähän koottu eripakoista kirjoittamiani viestejä yhteydestään irrotettuna ja tehty tiivistä yhteenvetoa tiedoista viestiksi.

Eka trolliketju,mihin törmäsin, koostui pitkistä viesteistä, joihin oli koottu ketjuista tietoa halventavalla tavalla. Ja esitetty sellaisia mielipiteitä, että olin joutua vaikeuksiin. Silloin muut TI:arvasivat , kuka on kyseessä. Sanoivat, että minulle ei voi sanoa sitä

• Anonyymi

Luin nyt tämän aamuvirkkuna. Todellakaan en ole voinut jaksaa kirjoittaa/koota tällaista ketjua syyskuussa 2022.

• Anonyymi

Oikea ketju on
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17340897/mika-aatteellinen-tai-uskonnollinen-liike/yhditys-on kyseessa#page-top

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      2225
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      220
      2122
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      51
      1337
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1251
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      101
      1203
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1201
    7. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1195
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1147
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1070
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      62
      973
    Aihe