Hoitajien alipalkkaus suistaa koko yhteiskuntaa pois raiteiltaan.
Sairaanhoiitajien palkkaluokka pitäisi saada samalle tasolle kansanedustajien palkan kanssa. Olen tässä aivan tosissani, ja kirjoitan asiaa tarkasti harkinneena. Hoitajien ammatti liittyy kansalaisten terveyden hoitoon. He hoitavat ihmiset pystyvyyteen elää yhteiskunnalle hyödyllisinä ja työkuntoisina ihmisisnä.
Hoitajien ammatti on eräs tärkeimpiä tekijöitä kansan hyvinvoinnin edistämisessä. Siksi heidän ammattiryhmänsä pitää olla myös palkaltaan korkeasti arvostettu ammatti.
Hoitajien palkkaus
8
92
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa hyvältä ajatukselta. En ole ajatellut tällä tavalla ennen, mutta nyt tuntuu, että olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Mitä terveys on, jota sairaanhoitajien tehtävänä on hoitaa, korjata ja ylläpitää?
Linkiissä WHO.n ajatuksia siitä:
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00903 - Anonyymi
Kunhan hoitajat saisivat edes saman palkan kuin muutkin korkeakoulun käyneet.
- Anonyymi
Hoiitajille oikea palkka. Se on vaatimus.
- Anonyymi
Ja oikea palkka on sitä linjaa, mitä aloituksessa mainitaan.
- Anonyymi
Asialinen aloitus. MUTTA JOKAINEN JOKA SAMAA MIELTÄ,YMÄRTÄKÄÄNMIKÄN ASIA EI ETENE TÄLLÄ PÄTTÄJILLE.Alkaka kirjoitaa suoraan eduskuntaan, kaupngin kuntien valtuustoon.Ilmasta s-postilla.TULETTE KULUKSI MYÖS!
- Anonyymi
Juuri näin on hyvä tehdä.
- Anonyymi
Tämä kristillinen video on puhuttu Sanna Marinille:
https://youtu.be/LR2mGNCHu4I
Samalla periaatteella voisi tehdä hänelle ja muillekin poliitikoille tiedotteita eri asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1171709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381448Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1201286Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1451236
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1491201- 521175
- 571101
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46989