Hoitajien alipalkkaus suistaa koko yhteiskuntaa pois raiteiltaan.
Sairaanhoiitajien palkkaluokka pitäisi saada samalle tasolle kansanedustajien palkan kanssa. Olen tässä aivan tosissani, ja kirjoitan asiaa tarkasti harkinneena. Hoitajien ammatti liittyy kansalaisten terveyden hoitoon. He hoitavat ihmiset pystyvyyteen elää yhteiskunnalle hyödyllisinä ja työkuntoisina ihmisisnä.
Hoitajien ammatti on eräs tärkeimpiä tekijöitä kansan hyvinvoinnin edistämisessä. Siksi heidän ammattiryhmänsä pitää olla myös palkaltaan korkeasti arvostettu ammatti.
Hoitajien palkkaus
8
134
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikuttaa hyvältä ajatukselta. En ole ajatellut tällä tavalla ennen, mutta nyt tuntuu, että olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Mitä terveys on, jota sairaanhoitajien tehtävänä on hoitaa, korjata ja ylläpitää?
Linkiissä WHO.n ajatuksia siitä:
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00903 - Anonyymi
Kunhan hoitajat saisivat edes saman palkan kuin muutkin korkeakoulun käyneet.
- Anonyymi
Hoiitajille oikea palkka. Se on vaatimus.
- Anonyymi
Ja oikea palkka on sitä linjaa, mitä aloituksessa mainitaan.
- Anonyymi
Asialinen aloitus. MUTTA JOKAINEN JOKA SAMAA MIELTÄ,YMÄRTÄKÄÄNMIKÄN ASIA EI ETENE TÄLLÄ PÄTTÄJILLE.Alkaka kirjoitaa suoraan eduskuntaan, kaupngin kuntien valtuustoon.Ilmasta s-postilla.TULETTE KULUKSI MYÖS!
- Anonyymi
Juuri näin on hyvä tehdä.
- Anonyymi
Tämä kristillinen video on puhuttu Sanna Marinille:
https://youtu.be/LR2mGNCHu4I
Samalla periaatteella voisi tehdä hänelle ja muillekin poliitikoille tiedotteita eri asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294