Hei, löytyykö muita ikisinkkunaisia, jotka eivät ole koskaan seurustelleet?
Olen 35, enkä ole koskaan seurustellut.
Kukaan ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta.
Muita ikisinkkunaisia?
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mies seikkailuita ei lasketa. Niitä ikisinkku naisilla riittää, siksi ihmettelen, miksi seurustella, kun helpommallakin pääsee.
- Anonyymi
Jox mshs mörtirrr kuin bihsinrn lrijons ärtjähyerlrr nälkäänä miyä diyyr
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Nimenomaan. Rämpääänmpään tympään kyp fyn fed tuomertoinpersana.
Heh, rem rem raaahhaanki kyps pots humpaa nah!! 😂
- Anonyymi
Täällä yksi. Kiinnostusta on kyllä ollut, mutta oma epävarmuus ja menneessä tapahtuneet asiat kummittelee. Vaikeaa heittäytyä.
- Anonyymi
Mutta mistä te yleensä ootte kiinnostuneita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mistä te yleensä ootte kiinnostuneita.
Tarkoitin, että on ollut kiinnostusta minua kohtaan. Miksi mun pitäisi selittää sulle itseäni?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin, että on ollut kiinnostusta minua kohtaan. Miksi mun pitäisi selittää sulle itseäni?
No ei kai se noin henkilökohtaista voi olla. Tylsäks se elämä käy, jos pään sisällä niitä asioita vaan hautoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai se noin henkilökohtaista voi olla. Tylsäks se elämä käy, jos pään sisällä niitä asioita vaan hautoo.
Vaikka tämä onkin anonyymi palsta, niin jotkut asiat on hyvä pitää itsellään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka tämä onkin anonyymi palsta, niin jotkut asiat on hyvä pitää itsellään.
No tietenki me ollaan erilaisia. Mä oon paljon täällä kertonu että harrastan vanhoja tehtaita, vaikka se aina on herättänytkin sellaista naureskelua mun lähipiirissä. Laitoin kerran jopa linkkiäkin tänne niihin kuviin. Naisille tietenkin on enemmän riskialtista tänne mitään tietoja laittaa, mutta toisaalta, vaikka mulla aika paljon on voimaa, niin mä oon niin kevyt etten mä oikein kellekään pärjää. Mulla on kai sitten niin pieni pää, ettei noi asiat sinne mahu, vaan kaikki pitää purkaa jonnekin.
- Anonyymi
Mutta minulla ei ole ollut koskaan mitään mies seikkailuita :( T: Aloittaja
- Anonyymi
Kuinka ruma pitää olla että on käynyt noin?
- Anonyymi
Varmaan on joku ruma ätmi tehnyt siulle aloitteita mutta olet antanut pakit koska haluat vain komeita top 10 miehiä. Tasosi on varmaan joku tavis niin saisit helposti jonkun sinkut palstan miehen.
- Anonyymi
Olet nyt lukenut liikaa ylilautaa. Juttusi ovat nimittäin sitä tasoa, kuulostat hieman katkeralta 🤔?
Tasoni? En vaivaa noilla asioilla päätäni..
- Anonyymi
Kovaa valuuttaa olet mies markkinoilla ja toivottavasti otat itsellesi samanlaisen miehen eli koulutat siitä itsellesi hyvän aviomiehen ja tiedät et sen kikkeli ei oo ollu muissa kuin vain sinun pimpissäsi ja pidä siitä sitten hyvää huolta
- Anonyymi
Nainen on todella nirso jos ei ole seurustellut. Ulkonäkö on merkittävä asia, et ole kaunis etkä hyväksy samantasoisia miehiä kumppaniksi. Normaalisti nainen kyllä saa helposti kumppanin miehestä.
- Anonyymi
Nirso joo myönnän, mutta nyt ei puhuta ulkonäöstä. Merkittävä asia sulle ehkä, esim. mulle merkitsee enemmän monet muut asiat.
Tiedän tasoni ja olen todella tyytyväinen itseeni, et voi loukata mua tuolla vaikka kuinka yrität. Yleisesti pidän tuota tasokeskustelua naurettavana. Puhut nyt kumppanista, niin se valittaisiin jostain kaupan hyllyltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nirso joo myönnän, mutta nyt ei puhuta ulkonäöstä. Merkittävä asia sulle ehkä, esim. mulle merkitsee enemmän monet muut asiat.
Tiedän tasoni ja olen todella tyytyväinen itseeni, et voi loukata mua tuolla vaikka kuinka yrität. Yleisesti pidän tuota tasokeskustelua naurettavana. Puhut nyt kumppanista, niin se valittaisiin jostain kaupan hyllyltä.Se kumppani on kuitenkin lopulta valittava jos aikoo koskaan seurustella ja valintaan liittyy vastuu omasta tulevaisuudesta ja siitä miten oma elämä menee.
Jos on onnistunut 35 vuotta välttelemään tätä valintaa ja sen tekemistä niin väitän että jos jonkinlaista uskoontulemista ei tapahdu niin tuollainen nainen tekee herkästi miehen elämästä helvetin. Näet siinä on 35 vuoden edestä täysin katteettomia odotuksia suhdedynamiikasta, suhteen sisällöstä, täysi kokemattomuus miehistä kumppanina joten ikisinkun vammaisuudet tulevat olemaan rasite suhteelle.
Johan tuo status henkii sitä että vastavuoroisuus ja todellinen kiinnostus ihmisiä kohtaan puuttuu. Itse olen jumalauta ihan oikeasti luonnehäiriöstatuksellinen skitsoidi kirjaimelliesti henkilökohtaisuutta välttelevä persoona - ja tästä huolimatta olen seurustellut elämäni aikana jo useita kertoja, aika huonolla lopputulemalla näillä seteillä mutta kuitenkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kumppani on kuitenkin lopulta valittava jos aikoo koskaan seurustella ja valintaan liittyy vastuu omasta tulevaisuudesta ja siitä miten oma elämä menee.
Jos on onnistunut 35 vuotta välttelemään tätä valintaa ja sen tekemistä niin väitän että jos jonkinlaista uskoontulemista ei tapahdu niin tuollainen nainen tekee herkästi miehen elämästä helvetin. Näet siinä on 35 vuoden edestä täysin katteettomia odotuksia suhdedynamiikasta, suhteen sisällöstä, täysi kokemattomuus miehistä kumppanina joten ikisinkun vammaisuudet tulevat olemaan rasite suhteelle.
Johan tuo status henkii sitä että vastavuoroisuus ja todellinen kiinnostus ihmisiä kohtaan puuttuu. Itse olen jumalauta ihan oikeasti luonnehäiriöstatuksellinen skitsoidi kirjaimelliesti henkilökohtaisuutta välttelevä persoona - ja tästä huolimatta olen seurustellut elämäni aikana jo useita kertoja, aika huonolla lopputulemalla näillä seteillä mutta kuitenkin.Hämmästelen kykyäsi tehdä tuntemattomasta ihmisestä / ihmisistä perusteettomia oletuksia muutaman tekstikappaleen perusteella.
- Anonyymi
Kun ei sinulla ole tullut sitä oikeaa vastaan. Parempi ehkä ollakin ikisinkku.
Tosin jos lapsia haluaa , harmillista.
Itse olen ollut suhteessa ja lapsia on siunaantunut mutta jokaisella miehellä on ollut omat teatraaliset suunnitelmansa.
Eli ikisinkkuus voi olla mahdollista myös suhteessa.
Ei huono vaihtoehto lainkaan, lopulta läheisyyskin ja sen tarve menettää merkityksensä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357455Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631664492Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563510Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5103275Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972164Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361813Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja241799- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151456