https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/d3b9ac6a-f8df-4394-81e0-6b8700e95ebc
Siinäpä oikein kunnollinen nainen. 5 eri jännämiehen kanssa lapsia.
Naiselle 7 lasta, 5 eri miehen kanssa
16
55
Vastaukset
Mutta hänhän on uskovainen,
Eiks just jossain ollu et miehet ettii jostain kristittyjen deittipalvelusta "kunnollisia" naisia🤔Ergo, Anette on siis kunnollinen nainen ja ollut sitä jo useammalle (kristilliselle?) miehelle 😁
randombypasser kirjoitti:
Ergo, Anette on siis kunnollinen nainen ja ollut sitä jo useammalle (kristilliselle?) miehelle 😁
Nimenomaan☝️
Yym, kukin tyylillään. Mutta jotenkin odottava nainen on kaunis. Noitakin kun katsoo, niin näkee kauniina tuon äitiyden muovaaman kehon.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ja se pikkuinen vasta kaunis onkin, vauva. 😊
Voi ne on niin hellyyttäviä....Nyt pitäis voittaa loton päävoitto, voisi lahjoittaa muutaman miljoonan elämä lapselle lasten hyväksi. 🤗🥰
- Anonyymi
Hyi stna.
- Anonyymi
En panis.
- Anonyymi
horo
- Anonyymi
Anette on kyllä hyvä
- Anonyymi
Kela elättää. Tuollaiset naiset pitäisi sulkea laitokseen.
- Anonyymi
Enemmän minua häiritsisi tuo 7 lasta, kuin niiden isät. 7 lasta olis mulle ihan liikaa.
- Anonyymi
Tästähän tulee mieleen Heidi Jalid
https://vaestotiede.files.wordpress.com/2015/09/monikulttuurisuuden_hedelmic3a4.jpg - Anonyymi
Luonnollista.
- Anonyymi
Eikö näitä vastaavia tapauksia ole palsta puolillaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201