Metoo also

Anonyymi

Olen miehenä kokenut naisen puolelta parisuhteessa väkivaltaa ja suoraa seksuaalista ahdistelua monesti baarissa ja erityisesti hieman vanhemmilta kännisiltä naisilta. Olen kuullut, että monet miespuoliset ystävänikin ovat.

Miksi tällaisista asioista ei puhuta ääneen, erityisesti tasa-arvoa omien sanojensa mukaan ajavien feministien toimesta?

Vai onko nykyaikana tasa-arvon nimissä maalitettava ja riepoteltava pelkästään miehiä?

Entäs ns. muunsukupuoliset ihmiset?

Ryhdytäänkö heitä maalittamaan seuraavaksi, jos naisten sikailuista ei saa ääneen puhua ilman järjetöntä ja täysin mielisairasta viharyöppyä?

11

831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset on syntymäpaskoja.

    • Anonyymi

      Feminismi lähtee mm. ajattelusta että miehen roolimalli on ahdas. Joka tarkoittaa että mies on etuoikeutettu, agressiivinen, naista esineellistävä, toksinen, patriarkka ja niin pois päin.

      Kuvaamassasi tilanteessa on ongelmat 1) tilanteessa olevan miehen roolimalli ei olekaan feminsimi-tyylisesti ahdas, ei ollenkaan agressiivinen, patriarkaalinen tai maskuliininen vaan naiselle alistuva 2) nainen ei olekaan urhi vaan tilan haltuun ottava miestä esineellistävä matriarkka

      En yhtään ihmettele, että feministit ovat aiheesta hiljaa. Tämä käytös vie pohjan pois koko feminismiltä!!

    • Anonyymi

      Kannattaa ladata takaboksiin

    • Anonyymi

      ei feminismissä ole kyse tasa-arvosta, se on vain naisten vapauttamista kaikesta vastuusta aivan kaikessa ja kirsikanpoiminnasta. feminismi on saatanasta.

    • Anonyymi

      Minäkin olen kokenut baareissa kännisten vanhempien naisten lähentelyä ja seurannut vierestä kun samaa tehdään kaverilleni. Sitten kun annat pakit tällaiselle naiselle, niin alkaa huuto ja vittuilu, ehkä jopa äityy väkivaltaiseksi. Ihmeen usein nämä naiset flirttailevat kielellään. #youtoo

      • Anonyymi

        Minä olen kokenut myös vanhempien naisten seksuaalista häirintää. Olen itse nainen. Nuorena joillakin iäkkäillä naisilla oli käsitys että nuorille naisille kuuluu puhua koko ajan kaksimielisiä juttuja ja udella poikaystäväasioista. Lapsena ja teininä vanhemmat naiset olivat vähintään yhtä härkejä jutuissaan kuin miehetin. En ymmärrä nyt kun olen itse vanhempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kokenut myös vanhempien naisten seksuaalista häirintää. Olen itse nainen. Nuorena joillakin iäkkäillä naisilla oli käsitys että nuorille naisille kuuluu puhua koko ajan kaksimielisiä juttuja ja udella poikaystäväasioista. Lapsena ja teininä vanhemmat naiset olivat vähintään yhtä härkejä jutuissaan kuin miehetin. En ymmärrä nyt kun olen itse vanhempi.

        Halusi sormettaa sinua. Tai sinun tapauksessasi, fistata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halusi sormettaa sinua. Tai sinun tapauksessasi, fistata.

        Fistasin eilen. Nuubasin myös aivan järjettömällä sträppärillä. Koska ansaitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fistasin eilen. Nuubasin myös aivan järjettömällä sträppärillä. Koska ansaitsi.

        Häpäisyä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe