Meneekö kruununperimysjärjestys uusiksi?
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/7e478793-eb4c-4f23-8708-590b05443806
Kuningas Charlesin avioton poika löytyi
10
388
Vastaukset
- Anonyymi
miksi ei puhu enempää äidistään camillasta
- Anonyymi
varmasti mene jos löytävät vielä minutkin
- Anonyymi
löytyikö kenties afrikasta?
- Anonyymi
Eikös tämä ole jo osoitettu paikkansapitämättömäksi? Mitään muita todisteita ei ole kuin samannäköiset kasvojenpiirteet. Niitä nyt voi ihmisillä olla muutenkin, varsinkin kun ottaa huomioon sen, että Australian asukkaat on Britanniasta lähtöisin.
- Anonyymi
siinäpä sitä olisi väriä hoviin kerrakseen, aboriginaalirouva ja yhdeksän mulattia
- Anonyymi
Charles on ollut tämän lehtolapsen syntyessä 17 vuotias, eli olisi päässyt Camillan pukille jo noin 16-vuotiaana.
Camilla puolestaan on ollut synnytyshetkellä 19 vuotias, kun on tämän australialaispojan synnyttänyt jossakin takamailla.
Mukava stoorihan tämä on kaikkineen. Ei vaan taida edetä tämän pidemmälle koskaan.- Anonyymi
kyse siis camillasta-
se selittääkin paljon- koko ajan varmaan moni ihmetellyt miksi Charles heiluu moisen rottweilerin kanssa kun voisi saada varmaan koko maailman kauneimpia nais-ystäviä?
- Anonyymi
Pukki ollutkin pelkää Charles
- Anonyymi
Camillallakin kuulemma joku äpärälapsi irlannissa...
- Anonyymi
Kassatytöllä kuulemma Kuussa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1971173Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 53851
- 90850
- 46839
- 55789