Lonely urbanex (urpo)

Anonyymi

Edelleen jatkan siitä mitä tämä kyseinen urbanex T…u videollaan kuvasi ja mainitsi tai paremminkin möläytti jotta ”pienenä vinkkinä” kun kuvasi mopon ja polkupyörän vanteita. Mitä luulette yllyttääkö tällainen porukoita ottamaan selvää missä sijaitsee ko. kuvattu paikka,ei niin vaikea ole sitä selvittää. Kyseenalaista kyseinen toiminta muutenkin jossa mennään kuvaamaan ja tonkimaan toisten omaisuutta,monestikkohan on lupa siihen? Tarttuikohan matkaan niitä vanteita sieltä T??

41

3994

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan

    • Anonyymi

      Kiihota itseäsi itseäsi vastaan!

    • Anonyymi

      Teemu on Kingi.Jatka samaan tyyliin

    • Anonyymi

      Kävi meiränki vanhas navetas ja sielä katteli , tonkkaa vahtas.

    • Anonyymi

      Miten on teemu,ollakko oikeassa?

    • Anonyymi

      Alottajaa vissiin hieman harmittaa, kun on päässu kartano huonoon kuntoon ja mitähä ihimisekki sanoo, kun nenny näköö?

      • Anonyymi

        Ja sama suomeksi


      • Anonyymi

        Separaattori ruostees ja hämähäki verkoos, köppääse oloosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Separaattori ruostees ja hämähäki verkoos, köppääse oloosta.

        Joo,unoha koko juttu


    • Anonyymi

      Mikolta tuurista

    • Anonyymi

      Tuli tässä mieleen eräs tapaus noin 50 v sitten tämä hilkka juttu kukahan oikeasti oli syypää Hilkan kuolemaan

      • Anonyymi

        Ei ainakaan hän joka kävi istumassa.


    • Anonyymi

      Eikö Teemu lue näitä kirjoituksia? Oletko taas kuvaamassa jossain kiellettyä materiaalia.
      ÄLä möläytä ainakaan nyt että hyvänä vinkkinä voi käydä tavaroita hakemassa.

    • Anonyymi

      Sääskiniemellä Saarijärven ympäristössä on muutama tönö ja Niinimaa-Mäyrytiellä ennen Kuortaneen rajaa Paavon riiuupaikan mökki vielä pystyssä.
      Niemistö harmittavasti purettu.
      Partamatin piilopirttikin on vielä pystys

    • Anonyymi

      Mikäs tämä juttu on? Käykö joku siis kuvaamassa toisten omaisuutta? Missä päin pyörii?

      • Anonyymi

        Tietääkseni ihan luvan perästä kuvaaloo, mutta en viitti kattua juutuupis ku hyviä kämppiä lahuaa aivan paskaksi. Tuloo vaan paha mieli. Joku urpanex.


    • Anonyymi

      Pyri onaniasaatioon niin helpottuu elämäsi

    • Anonyymi

      Mitään lupia näillä ole kuvaamiseen,höpö höpö. Käyvät tonkimassa ja näyttämässä mitä varastettavaa taloissa on,luvatonta ja vastuutonta touhua. Koska oletta kuulleet että mainitaan jotta olen luvalla kuvaamassa? Never ever

      • Anonyymi

        Olen joskus kuullu, että lupaa on kysytty ja jonsei Omistaja ymmärrä laittaa romujansa kiertohon eli käyttöhön, niin hyvä jotta joku Varaas viitti vaivautua ja toimittaa romut markkinoolle. Menettääkö siinä Omistaja sielunsa vai mikä kuvaamises peliättää? Kyllä se taitaa olla häpiä, kun mun kartano on näin paskana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen joskus kuullu, että lupaa on kysytty ja jonsei Omistaja ymmärrä laittaa romujansa kiertohon eli käyttöhön, niin hyvä jotta joku Varaas viitti vaivautua ja toimittaa romut markkinoolle. Menettääkö siinä Omistaja sielunsa vai mikä kuvaamises peliättää? Kyllä se taitaa olla häpiä, kun mun kartano on näin paskana.

        kas vain kun diazebammipika on taas kunnossa vauhdilla


    • Anonyymi

      Mitä puolustettavaa on näissä jotka tonkii toisten omaisuutta? Luvatonta mikä luvatonta. Älkää ainakaan kuvatko kun ja jos tongitte.

      • Anonyymi

        Omistan myös useamman autio tilan, muttei se tarkota että niissä olis "avoimet ovet". Pistäisin kyllä tutkijat perään jos niitä alettais kuvaileen tai ylipäätään pyörimään siellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistan myös useamman autio tilan, muttei se tarkota että niissä olis "avoimet ovet". Pistäisin kyllä tutkijat perään jos niitä alettais kuvaileen tai ylipäätään pyörimään siellä...

        Nykyään on kamerat joten kuvailijat joutuu ittekin kameraan #SMILE#


    • Anonyymi

      Tottakai tämä Urbonex varastaa autiotaloista kaiken mitä irti vain saa ja erityisesti vanteet kiinnostaa sitä…
      On kyllä ihme että ei ole vielä jäänyt kiinni vaikka kuvaa ja julkaisee kaikki rikoksensa ja näyttää vielä naamansa 😂
      Ymmärrän että sinulla on niin paha mieli että pitää ihan suoli24 palveluun kirjoittaa, lähetän sinulle virtuaalisen jaxuhalin ❤️

    • Anonyymi

      Tästähän oli joskus viime vuonna tehty poliisille tutkintapyynnön ja tuloksena oli toteamus, ettei rikosta ole tapahtunut. Kyllä näille autiotaloille on suurempi haitta silmitöntä tuhoa tekevät vandaalit. Ei nämä kuvaajat mene taloon sisälle, jos ovet on lukossa.

      • Anonyymi

        Oli kuulemma käyny kyttäämäs meirän vanhan ulkohuusin reijästä, sammaloitunu paskatorni ja sitä ihasteli.
        Voi kyllä entisaikaan paskatornitikin oli pyramiirimaisia, komeeta oikee, ja ihastellu jallun tissikuvia seinällä ja vanhaa ilkkaa että tähän sitä pyhkästii.
        Harraste se on urpollaki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli kuulemma käyny kyttäämäs meirän vanhan ulkohuusin reijästä, sammaloitunu paskatorni ja sitä ihasteli.
        Voi kyllä entisaikaan paskatornitikin oli pyramiirimaisia, komeeta oikee, ja ihastellu jallun tissikuvia seinällä ja vanhaa ilkkaa että tähän sitä pyhkästii.
        Harraste se on urpollaki.

        Käni älilö taala viknsuu😂


    • Anonyymi

      Rikos on tunkeutua toisen kiinteistöön luvatta vaikka olisi asumaton.
      Kyllähän nämä tilat joku omistaa.

      • Anonyymi

        Pahempi rikos on tunkeutua toisen anneliin ilman lupaa...


      • Anonyymi

        puliisi koputtaa ovelle Lain Nimessä SEIS.... 😂


      • Anonyymi

        Hautarauha varmaan rikkoontuu...


      • Anonyymi

        Jos ei ovea ole lukittu niin sisälle vaan. Siksihän ovissa on lukot.


    • Anonyymi

      Mitä te nyt Teemua kiusaatte.Kiusatkaa vaikka nallevarasta tai Vesaa.

      • Anonyymi

        Ei kukaan jaksa tuota vesaa!!!! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan jaksa tuota vesaa!!!! 😂

        Sinkkiämpäri viety ..


    • Anonyymi

      Vesa kauppaa nettiautossa Ferraria.
      Vm.2005 ajettu 22 th. Hinta 149 000 rapiat.Lähteekö Brasiliaan

      • Anonyymi

        Jaajaa, kukas se pössöö on joka ajaa vanhalla vokuksella keskisen väliä ? Vois vähä kattua seki elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaajaa, kukas se pössöö on joka ajaa vanhalla vokuksella keskisen väliä ? Vois vähä kattua seki elämäänsä.

        Voi sitäki, istoo keskisen kahavilas ja mässyttelöö mitä irti saa. Surkia on aina kamala kattella.


    • Anonyymi

      APV Pesis om viälä surkiampi, luavuttajia, antaavat periksi het kun menöö tiukaksi.

      • Anonyymi

        Minä olen kyllä sitä mieltä jotta APV Pesis pelaa loistavaa kesää ja mikään ei enää voi estää nousua sarjatasoa ylemmäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen kyllä sitä mieltä jotta APV Pesis pelaa loistavaa kesää ja mikään ei enää voi estää nousua sarjatasoa ylemmäksi.

        Minä kysyyn apsilla vakiherralta joka sielä ilmaa pilaa joka päivä jotta minkä takia sullom lehti käres ylösalaasin, niinku väärinpäin, ei sitä voi niin lukia.
        Se mua vahtas ja tokaasi " tällälailla APV on sarjas kakkosena " No nyt minä sen het ymmärsin.
        Konstit on poijat monet sano vesku kun siltä tuli varren kans.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe