Yritin pöytäkoneella, myös tabletilla, joten vika on Nordean päässä.
Olisin vain maksanut laskuni, ei mulla sen kummempaa.
Minulla ei ole kaikki laskut suoraveloituksessa, jotta voin hallita tilannetta, milloin kunkin laskun maksan.
Nordeaan kirjautuminen ei onnistu
4
1215
Vastaukset 4
- Anonyymi
Nordean verkkopankkiin pääsin ensimmäisellä yrityksellä pöytäkoneena toimivalla läppärilläni. Käytän tunnuslukulaitetta.
- Anonyymi
Onnistuin myöhemmin päivällä.
Aikaisin aamulla metkuili.
- Anonyymi
Tunnuslukulaitteella voi mennä vaikka kännykällä pankkiasioita hoitamaan .
- Anonyymi
Nordea temppuilee niin usein, että ei voi olla ainoana pankkina.
Tunnuslukukortilla sinnittelin mahdollisimman pitkään, mutta sitten pyysin ensimmäisen tunnuslukulaitteen, joka sekosi puolen vuoden kuluttua.
Toinen tunnuslukulaite sitten toimi pitkään.
Vuodenvaihteessa kuitenkin piti ottaa kolmas käyttöön.
Eräs tempukkuus on mobiilipankin käyttövaatimus, muuten menee kk-maksu.
Mobiilipankin näytössä on kovin vähän tietoa ja lisää klikkailtava esiin
Erityisen harmillista sijoitusten katselussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651770Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541320Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset221965- 71887
- 55796
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46745
- 89711
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200658Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”144613