Nyt jo rajat kiinni kaikilta venäläisiltä lopullisesti!
Venäläiset tulevat nyt väärillä rekisterikilvillä suomeen!
13
70
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän tarpeen tuunata rekisterikilvet ei-venäläisen näköisiksi, mutta vaihdettu rekisterikilpi on väärennetty rekisterikilpi.
- Anonyymi
Mistä tietää milloin venäläinen valehtelee?
Siitä että tämä aukaisee suunsa ja puhuu.- Anonyymi
No nyt osuit just asian ytimeen hyvä !
- Anonyymi
Naurattaa kun muutamat suomalaiset sanoo et ei saa arvostela venäläsiä kansaa tai siis kuten 90-luvun alussa mun vanhemmat kerto tai puhuvat ryssistä mummo ja pappa kerto enemmän kerto evakoon ku tyly lähtö stalin joukoineen tuli 50-100 jäi sinne ei muuta paikaa kotia. Suomalaisita kaikki vangitiin ja kuoli hävis lähtö karjalasta oli nopee pappa kerto et heidän sinne jälkeen jääneistä kylän ihmistä ketään hän ei ikinä nähnyt niistä pari ehkä selvis stalinin joukot tappo ketä puhu suomeaputinilla sama meno ukrainassa.
- Anonyymi
Nämä ryssien autot heti takavarikkoon ja kuljettajan käännytys suoraan rajalta takaisin vanjalaan.
- Anonyymi
Myös matkustajat pitää käännyttää ja kaikilta pitää periä sakko. Kaikki eurot takavarikoitava.
- Anonyymi
Laittomia virityksiä. Pitää olla maatunnus.
- Anonyymi
Mutta vihatun venäjän kilvillä omistaja saa mustelmia ja auto lommoja
- Anonyymi
Pysyköön siellä Venäjällä ja syökööt hapankaalia. Yksikin venäläinen nainen kahmi Lidlistä kauheat määrät suklaata, porevitamiinitabletteja, kaakaota ja turkkilaista jogurttia. Ei taida kotimaan maku miellyttää.
- Anonyymi
Niistähän saa suuren voiton kun myy Venäjällä edelleen paikalliseen hintaan. Tekihän suomalaisetkin aikoinaan hyvää tiliä myymällä sukkahousuja Venäjällä turistireissulla.
- Anonyymi
Unohdin jo montako tuhatta venäjän rekkareilla olevaa autoa HS:n toinittajat löysivät lentoaseman parkkihalleista.
Noihin autoihin voisi joku näppärä vaihdella rekisterikilpiä.
Samalla voisi liimata pakoputket tukkoon.- Anonyymi
Mikähän on päivämaksu nykyisin? Parkkihallit luultavasti tuottavat voittoa.
Vuodessa kertyy monta euroa.
- Anonyymi
Kaikki ulkomaalaiset pois suomesta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894