Viinamiehen neuvoja selvästi. Olette olleet sinkkuja pitään ja se ei tee hyvää teidän elämälle
T: viinamies
Palstalla tarvitaan
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pelasta minut! Mitkä neuvot huomiselle? Milläs mixtuuralla aloittelisin? Löytyy kaljaa, erivahvuisia lonkkuja, vodkaa, rommia ja konjakkia.
- Anonyymi
Pari lonkeroo ja yks rommipaukku ja sitten baariin naisiin tutustumaan.
T: viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pari lonkeroo ja yks rommipaukku ja sitten baariin naisiin tutustumaan.
T: viinamiesMinä menen ainakin äitille viikonlopun viettoon.
raitis mies
- Anonyymi
Ehkä ensi keväänä voisi lähteä illanviettoon, mutta ei sekään ole varmaa. Ulkona kulkiessani katselen niitä samanikäisiä. Ei ole mitään pakkoa löytää ketään.
- Anonyymi
Olin kerran bileissä niin siellä yks nainen otti minulta suihin sohvalla muiden nähden. Alkoholia juotiin ja semmoista.
- Anonyymi
Minä muistan vallan hyvin tuon tapauksen kun otin sinun kikkelisi hellään kieleni käsittelyyn ja kuinka sinä nautit siitä. Miksi hylkäsit minut sen jälkeen ? Oletko sellainen jännämies joka hylkää homoseksiä saatuaan "kielimiehen".
- Anonyymi
Viinaa pitää juoda jos naisia haluaa tavata.
Raitis mies on yksin kotona ilman naisseuraa.
t. viinamies- Anonyymi
Tottahan se on että viinaton mies on naiseton mies
- Anonyymi
Kyllähän juomisella voi kumppanin löytää. Yhtä varmasti kumppanin saa myös lähtemään samalla konstilla.
- Anonyymi
Perjantaina viinamiehen neuvoja kaikki haluaa kuulla. Olen joskus muutaman kaverin vienyt baariin ja näyttänyt miten naisia lähestytään.
T: viinamies Olen ollut viimeksi sinkku vuonna 2003 joulukuussa. Silloinkin vain toukokuusta 2003 jouluviikolle 2003. Että...
- Anonyymi
Yuollsanen bvoi ytunytua ytyytöille hassssullekin jos näkee unessakin battlesstga näkee unissaseikkaillessaqa Starbuck, hassua sinänsäkin jooh :;D
- Anonyymi
Viinamiehen neuvot on parhaita. Kumppa sinkkumiehet vaan tekisi kuten viinamies sanoo niin löytäisitte tyttöystävän.
- Anonyymi
hasaveesi kaatuvat kun laapsesi kuolevat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1686375Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa793670"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1123557Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma752855Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.442420Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni582218- 1201805
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3751284- 541278
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a521035