Palstalla tarvitaan

Anonyymi

Viinamiehen neuvoja selvästi. Olette olleet sinkkuja pitään ja se ei tee hyvää teidän elämälle

T: viinamies

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelasta minut! Mitkä neuvot huomiselle? Milläs mixtuuralla aloittelisin? Löytyy kaljaa, erivahvuisia lonkkuja, vodkaa, rommia ja konjakkia.

• Anonyymi

Pari lonkeroo ja yks rommipaukku ja sitten baariin naisiin tutustumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pari lonkeroo ja yks rommipaukku ja sitten baariin naisiin tutustumaan.

Minä menen ainakin äitille viikonlopun viettoon.

raitis mies

• Anonyymi

Ehkä ensi keväänä voisi lähteä illanviettoon, mutta ei sekään ole varmaa. Ulkona kulkiessani katselen niitä samanikäisiä. Ei ole mitään pakkoa löytää ketään.

• Anonyymi

Olin kerran bileissä niin siellä yks nainen otti minulta suihin sohvalla muiden nähden. Alkoholia juotiin ja semmoista.

• Anonyymi

Minä muistan vallan hyvin tuon tapauksen kun otin sinun kikkelisi hellään kieleni käsittelyyn ja kuinka sinä nautit siitä. Miksi hylkäsit minut sen jälkeen ? Oletko sellainen jännämies joka hylkää homoseksiä saatuaan "kielimiehen".

• Anonyymi

Viinaa pitää juoda jos naisia haluaa tavata.

Raitis mies on yksin kotona ilman naisseuraa.

t. viinamies

• Anonyymi

Tottahan se on että viinaton mies on naiseton mies

• Anonyymi

Kyllähän juomisella voi kumppanin löytää. Yhtä varmasti kumppanin saa myös lähtemään samalla konstilla.

• Anonyymi

Perjantaina viinamiehen neuvoja kaikki haluaa kuulla. Olen joskus muutaman kaverin vienyt baariin ja näyttänyt miten naisia lähestytään.

• Olen ollut viimeksi sinkku vuonna 2003 joulukuussa. Silloinkin vain toukokuusta 2003 jouluviikolle 2003. Että...

• Toki 2003-2022 väli on jaettava 2 miehen kesken, mutta kumpikin erikseen. 😂

• Anonyymi

Yuollsanen bvoi ytunytua ytyytöille hassssullekin jos näkee unessakin battlesstga näkee unissaseikkaillessaqa Starbuck, hassua sinänsäkin jooh :;D

• Anonyymi

Viinamiehen neuvot on parhaita. Kumppa sinkkumiehet vaan tekisi kuten viinamies sanoo niin löytäisitte tyttöystävän.

• Anonyymi

hasaveesi kaatuvat kun laapsesi kuolevat.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      168
      6375
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      79
      3670
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      112
      3557
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      75
      2855
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      44
      2420
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      58
      2218
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      120
      1805
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      375
      1284
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      54
      1278
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      52
      1035
    Aihe