Voiko nykypäivänä oikeasti joku toimia kioskinpitäjänä kassakoneena ruutuvihko?
Kassakone puuttuu
19
1813
Vastaukset
- Anonyymi
Perjantaina oli evijärven yrittäjien järjestämät hämärät kaupat
- Anonyymi
Ruutuvihko on helppo hävittää..
- Anonyymi
On olemassa laki kuitinantovelvollisuudesta. Ei kylläkään koske tori- ja markkinakauppaa, toki pyydettäessä pitää kirjoittaa, vaikka käsin.
- Anonyymi
Lakihan on hyvin yksinkertainen.
Sisätiloissa tapahtuvassa myynnissä tulee aina antaa kuitti asiakkaille. Sisätiloiksi lasketaan myös rakennukset, jotka liikkuvat ja joiden toiminta on jatkuvaa, kuten siirrettävä kioski tai myyntiauto.- Anonyymi
kyllä meillä ongenkoukkukaupassa on kassakone.
- Anonyymi
Näinhän sen pitäisi olla, mutta kun ei ole.
- Anonyymi
Missä tämä kioski on?
- Anonyymi
Onko uskovaisten kioski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko uskovaisten kioski?
Ei ole.
Vihko näyttääs olevan grillillä käytössä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
Vihko näyttääs olevan grillillä käytössä.Ok. Hyvä tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
Vihko näyttääs olevan grillillä käytössä.Eli ei saa kuittia? Vai onko sekin ruutupaperille kirjoitettu?
- Anonyymi
En yllättynyt.
- Anonyymi
Täyden vihkon voi heittää vaikka lämpölaitokseen
- Anonyymi
Eipä tuo todellakaan yllättänyt. Saas nähä kuinka kauan meno jatkuu.
- Anonyymi
Eihän tuota mikään määrää. Sen määrää, että pitää olla kassakirja tai muu luotettava selvitys menoista ja tuloista.
Ruutuvihko varmaan käy ihan hyvin jos se jäljentää esim.
Samoin aloittelevat yritykset voi tilapäisesti kirjata vaan ylös myyntejä. Jos toiminta vakiintuu, aletaan siltä vaatimaan enemän. - Anonyymi
On varmaan hankkimassa niitä ruutuvihkoja kun ei näy olevan taaskaan auki.
- Anonyymi
Vihko auki... Verotukseenko olisitta kuittia tarvinnu. Niinpä turha vinkua👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihko auki... Verotukseenko olisitta kuittia tarvinnu. Niinpä turha vinkua👍
Sillä ei ole väliä, että tarvitsenko kuittia vai en. Laki määrää sen, että kuitti on annettava.
- Anonyymi
Auki miten sattuu eikä nettisivuja löydy. Liekö jokin outo grilli kun tietoja ei löydy netistä?
Mikä nimi oikein on ja mistä löytyy aukioloajat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151121
- 115991
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa209582- 49559
- 40559
- 25525