Ohhohoh mitä seksikuvia

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/10a9e738-c31e-42c1-ba84-84c472454cad
"Cheyenne Järvinen julkaisi kuvia dramaattisesti muuttuneesta kunnostaan – iso päätös kisaamisesta: ”Painan saman verran kuin 18-vuotiaana”
Cheyenne Järvinen päätti keskeyttää syksyn kisaurakkansa."

Oi että, on kyllä namia silmille, oh hoh hoh silmät lepää, olisipa noin kaunis nainen kotona, oi että sentään....

15

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täydessä lihassa oli kaunis, hyvin kaunis ja naisellisen muodokas. Fitness touhut pitäis kieltää kokonaan, ne vie ihmiseltä terveyden. Jäätävää luurankomaisuutta. 😰

      • 67 kg on ollut oikein kaunis nainen kauttaaltaan. 👍💗


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        67 kg on ollut oikein kaunis nainen kauttaaltaan. 👍💗

        Helppohan se naisilla kun ei tarvii olla muutakuin laiha. Itselle tulee huono omatunto kun juo vettä vaikka pitäisi senkin tilalla nauttia proteiinipirtelöä koko ajan. Akkoin tarvii kuin ilmaista hanavettä juopvat, prkl.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helppohan se naisilla kun ei tarvii olla muutakuin laiha. Itselle tulee huono omatunto kun juo vettä vaikka pitäisi senkin tilalla nauttia proteiinipirtelöä koko ajan. Akkoin tarvii kuin ilmaista hanavettä juopvat, prkl.

        Jaa, minä taas en ihaile laihuutta missään määrin, yhtä sairasta kun hirveän ylipainon ihailu.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jaa, minä taas en ihaile laihuutta missään määrin, yhtä sairasta kun hirveän ylipainon ihailu.

        Juu normaalius on hyvä ja paras ja terveen normaalin aikuisen naisen paino on 38-42kg ja jos painaa alle 36kg on sairaalloisen laiha ja jos yli 45kg niin sairaalloisen lihava


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu normaalius on hyvä ja paras ja terveen normaalin aikuisen naisen paino on 38-42kg ja jos painaa alle 36kg on sairaalloisen laiha ja jos yli 45kg niin sairaalloisen lihava

        Älä hölötä. Suomalainen nainen painaa keskimäärin 65 kg. Ja siksees BMI taulukko on jo monen terveyden ammattilaisen mielestäkin naurettava väline, kun se ei kerro kehonkoostumuksesta mitään. Tuijottaa vain elopainoon sokeesti.

        Mutta siinä vaiheessa, kun luut kuultaa läpi ja törröttää, kukin tajuaa että ihminen ei ole enää terveen elopainossa. Hän potee jotain mikä kuihduttaa..


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Älä hölötä. Suomalainen nainen painaa keskimäärin 65 kg. Ja siksees BMI taulukko on jo monen terveyden ammattilaisen mielestäkin naurettava väline, kun se ei kerro kehonkoostumuksesta mitään. Tuijottaa vain elopainoon sokeesti.

        Mutta siinä vaiheessa, kun luut kuultaa läpi ja törröttää, kukin tajuaa että ihminen ei ole enää terveen elopainossa. Hän potee jotain mikä kuihduttaa..

        Tiedän omakohtaisesti mitä on olla elävä luuranko, ei kivaa, eikä todella kaunistakaan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tiedän omakohtaisesti mitä on olla elävä luuranko, ei kivaa, eikä todella kaunistakaan.

        Tuskin kukaan terveyden ammattilainen sanoo et läski on hyväksi ja kivaa ja bmi on hölyn pölyy kuule kyllä normaalin naisen ihanne paino on 38-42kg ja moni nainen tuntee itsensä jo 43kg na kankeaksi ja lihavaksi ja voi huonosti mut on niitäkin naisia jotka voi hyvin kun vaan painaa alle 50kg


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin kukaan terveyden ammattilainen sanoo et läski on hyväksi ja kivaa ja bmi on hölyn pölyy kuule kyllä normaalin naisen ihanne paino on 38-42kg ja moni nainen tuntee itsensä jo 43kg na kankeaksi ja lihavaksi ja voi huonosti mut on niitäkin naisia jotka voi hyvin kun vaan painaa alle 50kg

        Sinä oot pihalla, kun lumiikko.


    • Anonyymi

      Luuta ja nahkaa, jos hänen kanssaan harrastaisi vaikka jotakin lähekkäin (tanssia luonnollisesti), käsiin ei jäisi kuin tikkuja muistoksi. No, onneksi laihduttaminen ei vienyt noita persoonallisia huulia mennessään. Nyt olisi hetki imeä botoxit pois, olisi vähän sopusuhtaisempi olemus. Samaa mieltä edellisen kanssa, naisellinen luonnollisissa rasvoissa.

    • Parikymmentä vuotta sitten afrikkalainen nälänhätä oli otsikoissa ja kuvissa. Nyt meillä on nämä kaunottaret ja heidän selfiensä.
      Aika kamala tuo kylkikuva.

    • Anonyymi

      Erikoista, Suomen kehonrakennusliiton mukaan mm.: "Bikini kilpailijalta haetaan urheilullista, hyväkuntoista, naisellista vartaloa.", mutta tämä nainenhan on anorektisen laiha. Mikä tässä mättää.

      • Anonyymi

        Mättää se täydellisyyden tavoittelu joka menee yli.
        Ymmärrän fitness urheilua ja sitä jos kisaan tulisi ottaa rasvat pois mutta tuossa ko. nainen on mennyt jo vähän yli. Dieetti on mennyt niin yli että se haittaa jopa kisoissa pärjäämistä. Fitnesissä haetaan urheilullisuutta ja lihasten tasapainoa, lihakset kuihtuvat jos eivät saa riittävästi energiaa joten lopputulos ei ole kaunista katseltavaa vaikka lihassäikeet näkyvät.

        Normaalisti lihastreenit jaetaan kilpailumielessä kolmeen eri osioon. On olemassa ns. peruskuntokausi, massakausi ja sitten se pahin, dieetti joka kestää kahdesta kolmeen kuukauteen vuodessa. Rytmitys missä ensin haetaan pohjakuntoa, lihasten maksimaalista kasvua jonka jälkeen halutaan päästä rasvasta eroon dieetillä.

        Luulen ettei tuo nainen voi olla parisuhteessa, ainakaan vakavassa sellaisessa, koska se oma juttu on elämässä yli kaiken muun...

        AV


    • Anonyymi

      Hänellä on muutama yli kilo vieläkin ja varmasti rasva maksa ja diabetes eli vähän on punkero hänelle ihanne paino olis max 40-42 kg

    • Anonyymi

      Cheyenne lempipuuhassaan. Haukkuu taas kaikki jotka ovat tätä tyhjäpäätä auttaneet. Kuvottava nainen. Toivottavasti tää ei tuu ikinä enää julkisuuteen. Oksennus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2000
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      63
      534
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      447
    Aihe