Olen kyttääjä-karavaanari

Anonyymi-ap

Kyttään leirintäalueella muiden tekemisiä ja valitan niistä tännekin.
Mukava harrastus kyttääminen. Kuulun myös kerroatalokyttääjät ry:hyn.

35

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näitkö mitä minä tein leirintäalueella? Jos näit, niin valita tänne.

      • Anonyymi

        Kusit vaunun nurkalle.


    • Anonyymi

      Ollaan oltu vauhtipyörä velini kanssa yötä päivää Tuurissa velini rumatikki Fordi kulkimella , kytättiin taka lasista koko yö muita alueen alan miehiä.

    • Anonyymi

      kytättiin taka lasista koko yö.. Känni on kova !!!

    • Anonyymi

      Aina syvenee känni Savolaisella. vauhtipyörä velini

      • Anonyymi

        Eikö vauhtipyörä velisi olekaan Jokisia, onko teillä eri isät?


    • Anonyymi

      Minulla on alkanut menemään huonosti, yrittäkää ymmärtää. Palstavahti Joksu.

      • Anonyymi

        Onko sinulla Palstavahti Joksujokinen mennyt muka joskus paremmin?


    • Anonyymi

      Olen Ransitti mies ja juon niin paljon kun itse halauan , ja sitten nauretaan kippurassaa muijan kanssa Platsavati Jouksu !!

    • Anonyymi

      Rumatikki levisi kuin Jokisen eväät!

    • Anonyymi

      oli päivän paras sanonta juttu , muijakin on ihan kippurassa vielä kun naurettiin Palstavahti Joksun jutuille

    • Anonyymi

      MIllainen tarra on kyttääjillä ?

      • Anonyymi

        Iktys-tarra, eli se sellainen kalasymboli.


    • Anonyymi

      Kalasymbooli on jollain uskon piirillä. Älä heitä sekoita tähän ja anna heidän olla rauhassa.

      • Anonyymi

        Eikö nuo jotkut uskonlahkolaiset olekin juuri niitä pahimpia toisten kyttääjiä ja moraalinvartijoita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö nuo jotkut uskonlahkolaiset olekin juuri niitä pahimpia toisten kyttääjiä ja moraalinvartijoita?

        Mitkä jotkut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä jotkut ?

        No tietysti ne jotkut, joiden mielestä kaikki ei uskovaiset karavaanarit vain juovat ja rietastelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietysti ne jotkut, joiden mielestä kaikki ei uskovaiset karavaanarit vain juovat ja rietastelevat.

        Sitähän me tehdään. Naapurivaunun rouvan kanssa ollaan rietasteltu usein kun ukko lähtee saunaan. Rouva luikahtaa minun vaunuun ja sitten alkaa armotonpano.
        Rouva palaa vaunuunsa posket hehkuen ja sanoo kuolleen että lenkillä kävi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän me tehdään. Naapurivaunun rouvan kanssa ollaan rietasteltu usein kun ukko lähtee saunaan. Rouva luikahtaa minun vaunuun ja sitten alkaa armotonpano.
        Rouva palaa vaunuunsa posket hehkuen ja sanoo kuolleen että lenkillä kävi.

        Tää onkin meille molemmille hyvä diili, me saadaan ilmaista rahaa, ja sinä sitä mitä et mistään muualta saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän me tehdään. Naapurivaunun rouvan kanssa ollaan rietasteltu usein kun ukko lähtee saunaan. Rouva luikahtaa minun vaunuun ja sitten alkaa armotonpano.
        Rouva palaa vaunuunsa posket hehkuen ja sanoo kuolleen että lenkillä kävi.

        Älä viitti tuota samaa fantasiaa toistaa. Eihän sulla edes ole naapureita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitti tuota samaa fantasiaa toistaa. Eihän sulla edes ole naapureita.

        Taas saimme naapurin vaunun rouvan kanssa harrastaa salaisia leikkejämme kun ukko lähti kaljojen kanssa saunaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas saimme naapurin vaunun rouvan kanssa harrastaa salaisia leikkejämme kun ukko lähti kaljojen kanssa saunaan.

        Kyllä oli lystiä , Klo 07.29 alan kirjoittelemaan rumatikki juttuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli lystiä , Klo 07.29 alan kirjoittelemaan rumatikki juttuja

        Hyvä kyllä niitä odotettukin . Kiva että olet päässyt katkaisuhoidosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kyllä niitä odotettukin . Kiva että olet päässyt katkaisuhoidosta

        Minkä ne nyt rumatikkihörhöltä katkaisivat, onkohan se sen pikkulerppu ollut operaation kohteena?


    • Anonyymi

      Onkos muitakin kuin kyttääjä-karavaanareita?

    • Anonyymi

      Meillä on läskistä verhot. Palstavahti

    • Anonyymi

      Asumuksellasiko vai kulkimessasiko?

    • Anonyymi

      ei kulkimessa , kun siinä on rumatikki. Palstavahri Joksu

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä jo varmuuden maksimointia, jos litkulämmittäjän lisäksi kulkimessasi pitää olla vielä rumatikkikin.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe