Olen kyttääjä-karavaanari

Anonyymi-ap

Kyttään leirintäalueella muiden tekemisiä ja valitan niistä tännekin.
Mukava harrastus kyttääminen. Kuulun myös kerroatalokyttääjät ry:hyn.

35

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näitkö mitä minä tein leirintäalueella? Jos näit, niin valita tänne.

• Anonyymi

Kusit vaunun nurkalle.

• Anonyymi

Ollaan oltu vauhtipyörä velini kanssa yötä päivää Tuurissa velini rumatikki Fordi kulkimella , kytättiin taka lasista koko yö muita alueen alan miehiä.

• Anonyymi

kytättiin taka lasista koko yö.. Känni on kova !!!

• Anonyymi

Aina syvenee känni Savolaisella. vauhtipyörä velini

• Anonyymi

Eikö vauhtipyörä velisi olekaan Jokisia, onko teillä eri isät?

• Anonyymi

Minulla on alkanut menemään huonosti, yrittäkää ymmärtää. Palstavahti Joksu.

• Anonyymi

Onko sinulla Palstavahti Joksujokinen mennyt muka joskus paremmin?

• Anonyymi

Olen Ransitti mies ja juon niin paljon kun itse halauan , ja sitten nauretaan kippurassaa muijan kanssa Platsavati Jouksu !!

• Anonyymi

Rumatikki levisi kuin Jokisen eväät!

• Anonyymi

oli päivän paras sanonta juttu , muijakin on ihan kippurassa vielä kun naurettiin Palstavahti Joksun jutuille

• Anonyymi

MIllainen tarra on kyttääjillä ?

• Anonyymi

Iktys-tarra, eli se sellainen kalasymboli.

• Anonyymi

Kalasymbooli on jollain uskon piirillä. Älä heitä sekoita tähän ja anna heidän olla rauhassa.

• Anonyymi

Eikö nuo jotkut uskonlahkolaiset olekin juuri niitä pahimpia toisten kyttääjiä ja moraalinvartijoita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö nuo jotkut uskonlahkolaiset olekin juuri niitä pahimpia toisten kyttääjiä ja moraalinvartijoita?

Mitkä jotkut ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitkä jotkut ?

No tietysti ne jotkut, joiden mielestä kaikki ei uskovaiset karavaanarit vain juovat ja rietastelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tietysti ne jotkut, joiden mielestä kaikki ei uskovaiset karavaanarit vain juovat ja rietastelevat.

Sitähän me tehdään. Naapurivaunun rouvan kanssa ollaan rietasteltu usein kun ukko lähtee saunaan. Rouva luikahtaa minun vaunuun ja sitten alkaa armotonpano.
        Rouva palaa vaunuunsa posket hehkuen ja sanoo kuolleen että lenkillä kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän me tehdään. Naapurivaunun rouvan kanssa ollaan rietasteltu usein kun ukko lähtee saunaan. Rouva luikahtaa minun vaunuun ja sitten alkaa armotonpano.

Tää onkin meille molemmille hyvä diili, me saadaan ilmaista rahaa, ja sinä sitä mitä et mistään muualta saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitti tuota samaa fantasiaa toistaa. Eihän sulla edes ole naapureita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitti tuota samaa fantasiaa toistaa. Eihän sulla edes ole naapureita.

Taas saimme naapurin vaunun rouvan kanssa harrastaa salaisia leikkejämme kun ukko lähti kaljojen kanssa saunaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas saimme naapurin vaunun rouvan kanssa harrastaa salaisia leikkejämme kun ukko lähti kaljojen kanssa saunaan.

Kyllä oli lystiä , Klo 07.29 alan kirjoittelemaan rumatikki juttuja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä oli lystiä , Klo 07.29 alan kirjoittelemaan rumatikki juttuja

Hyvä kyllä niitä odotettukin . Kiva että olet päässyt katkaisuhoidosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kyllä niitä odotettukin . Kiva että olet päässyt katkaisuhoidosta

Minkä ne nyt rumatikkihörhöltä katkaisivat, onkohan se sen pikkulerppu ollut operaation kohteena?

• Anonyymi

Onkos muitakin kuin kyttääjä-karavaanareita?

• Anonyymi

Meillä on läskistä verhot. Palstavahti

• Anonyymi

Asumuksellasiko vai kulkimessasiko?

• Anonyymi

ei kulkimessa , kun siinä on rumatikki. Palstavahri Joksu

• Anonyymi

Tuo on kyllä jo varmuuden maksimointia, jos litkulämmittäjän lisäksi kulkimessasi pitää olla vielä rumatikkikin.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 150
      3805
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      86
      3229
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2644
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2426
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      247
      2373
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2226
    7. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      84
      1833
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      979
    9. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      958
    10. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      849
    Aihe