Kyttään leirintäalueella muiden tekemisiä ja valitan niistä tännekin.
Mukava harrastus kyttääminen. Kuulun myös kerroatalokyttääjät ry:hyn.
Olen kyttääjä-karavaanari
35
769
Vastaukset
- Anonyymi
Näitkö mitä minä tein leirintäalueella? Jos näit, niin valita tänne.
- Anonyymi
Kusit vaunun nurkalle.
- Anonyymi
Ollaan oltu vauhtipyörä velini kanssa yötä päivää Tuurissa velini rumatikki Fordi kulkimella , kytättiin taka lasista koko yö muita alueen alan miehiä.
- Anonyymi
kytättiin taka lasista koko yö.. Känni on kova !!!
- Anonyymi
Aina syvenee känni Savolaisella. vauhtipyörä velini
- Anonyymi
Eikö vauhtipyörä velisi olekaan Jokisia, onko teillä eri isät?
- Anonyymi
Minulla on alkanut menemään huonosti, yrittäkää ymmärtää. Palstavahti Joksu.
- Anonyymi
Onko sinulla Palstavahti Joksujokinen mennyt muka joskus paremmin?
- Anonyymi
Olen Ransitti mies ja juon niin paljon kun itse halauan , ja sitten nauretaan kippurassaa muijan kanssa Platsavati Jouksu !!
- Anonyymi
Rumatikki levisi kuin Jokisen eväät!
- Anonyymi
oli päivän paras sanonta juttu , muijakin on ihan kippurassa vielä kun naurettiin Palstavahti Joksun jutuille
- Anonyymi
MIllainen tarra on kyttääjillä ?
- Anonyymi
Iktys-tarra, eli se sellainen kalasymboli.
- Anonyymi
Kalasymbooli on jollain uskon piirillä. Älä heitä sekoita tähän ja anna heidän olla rauhassa.
- Anonyymi
Eikö nuo jotkut uskonlahkolaiset olekin juuri niitä pahimpia toisten kyttääjiä ja moraalinvartijoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nuo jotkut uskonlahkolaiset olekin juuri niitä pahimpia toisten kyttääjiä ja moraalinvartijoita?
Mitkä jotkut ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä jotkut ?
No tietysti ne jotkut, joiden mielestä kaikki ei uskovaiset karavaanarit vain juovat ja rietastelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tietysti ne jotkut, joiden mielestä kaikki ei uskovaiset karavaanarit vain juovat ja rietastelevat.
Sitähän me tehdään. Naapurivaunun rouvan kanssa ollaan rietasteltu usein kun ukko lähtee saunaan. Rouva luikahtaa minun vaunuun ja sitten alkaa armotonpano.
Rouva palaa vaunuunsa posket hehkuen ja sanoo kuolleen että lenkillä kävi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitähän me tehdään. Naapurivaunun rouvan kanssa ollaan rietasteltu usein kun ukko lähtee saunaan. Rouva luikahtaa minun vaunuun ja sitten alkaa armotonpano.
Rouva palaa vaunuunsa posket hehkuen ja sanoo kuolleen että lenkillä kävi.Tää onkin meille molemmille hyvä diili, me saadaan ilmaista rahaa, ja sinä sitä mitä et mistään muualta saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rouva palaa vaunuunsa posket hehkuen ja sanoo kuolleen että lenkillä kävi.Älä viitti tuota samaa fantasiaa toistaa. Eihän sulla edes ole naapureita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti tuota samaa fantasiaa toistaa. Eihän sulla edes ole naapureita.
Taas saimme naapurin vaunun rouvan kanssa harrastaa salaisia leikkejämme kun ukko lähti kaljojen kanssa saunaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas saimme naapurin vaunun rouvan kanssa harrastaa salaisia leikkejämme kun ukko lähti kaljojen kanssa saunaan.
Kyllä oli lystiä , Klo 07.29 alan kirjoittelemaan rumatikki juttuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli lystiä , Klo 07.29 alan kirjoittelemaan rumatikki juttuja
Hyvä kyllä niitä odotettukin . Kiva että olet päässyt katkaisuhoidosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kyllä niitä odotettukin . Kiva että olet päässyt katkaisuhoidosta
Minkä ne nyt rumatikkihörhöltä katkaisivat, onkohan se sen pikkulerppu ollut operaation kohteena?
- Anonyymi
Onkos muitakin kuin kyttääjä-karavaanareita?
- Anonyymi
Meillä on läskistä verhot. Palstavahti
- Anonyymi
Asumuksellasiko vai kulkimessasiko?
- Anonyymi
ei kulkimessa , kun siinä on rumatikki. Palstavahri Joksu
- Anonyymi
Tuo on kyllä jo varmuuden maksimointia, jos litkulämmittäjän lisäksi kulkimessasi pitää olla vielä rumatikkikin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897886
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes974205- 682712
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751722Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.4001661- 641528
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201496Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070