Kyllä Juutaisillakin on mahdollisuus tulla Jumalan lapsia.

Mutta älkää koskeko Jumalan rakkaat jotka ei vielä ole Hänen Lapsia. Sinä vois olla tai tulla Hänen lapsi.

Roomalaiskirje 9
TÄSSÄ SITÄ SANOTAAN IHAN SUORAAN >>>
8 se on: EIVÄT NE JOTKA LIHAN PUOLESTA ovat lapsia, ole Jumalan lapsia, vaan lupauksen lapset, ne luetaan siemeneksi.
9 Sillä lupauksen sana oli tämä: "Minä palaan tulevana vuonna tähän aikaan, ja silloin Saaralla on oleva poika".
10 Eikä ainoastaan hänelle näin käynyt, vaan samoin kävi Rebekallekin, joka oli tullut raskaaksi yhdestä, meidän isästämme Iisakista;
11 ja ennenkuin kaksoset olivat syntyneetkään ja ennenkuin olivat tehneet mitään, hyvää tai pahaa, niin-että Jumalan valinnan mukainen aivoitus pysyisi, ei tekojen tähden, vaan kutsujan tähden-
12 sanottiin hänelle: "Vanhempi on palveleva nuorempaa",
13 niinkuin kirjoitettu on: "Jaakobia minä rakastin, mutta Eesauta minä vihasin".
14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan".

SENTAKIA PITI KAIKKIEN LIHA KUOLLA RISTILLÄ TULLAKSEEN JUMALAN LAPSI

SINÄKIN VOIT TULLA JUMALAN LAPSI JOS UKSOT ETTÄ JEESUS KUOLETTISUN LIHASI RISTILLÄ JA UUSI TULI SIJAAN !!! SIIS UUSI ELÄMÄ KRISTUKSESSA . OI IHANA RISTI !!!!

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko sulla vaikea lukea totuuden Juutalaisista ?

      8 se on: EIVÄT NE JOTKA LIHAN PUOLESTA ovat lapsia, ole Jumalan lapsia, vaan lupauksen lapset, ne luetaan siemeneksi.

      • Anonyymi

        Esinahat on kovilla kun aletaan paikkoja jakamaan.

        Oletko itse valmis ?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esinahat on kovilla kun aletaan paikkoja jakamaan.

        Oletko itse valmis ?

        Ei uudessa liitossa rakas on mitään tekemistä esinahkojen kanssa , Joka oli vain säädös vanhan liiton puolella , mitä tuleva oli. Jeesus teki sen Ristillä ..

        Room. 2:28

        Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;

        Room. 2:29

        vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Ei uudessa liitossa rakas on mitään tekemistä esinahkojen kanssa , Joka oli vain säädös vanhan liiton puolella , mitä tuleva oli. Jeesus teki sen Ristillä ..

        Room. 2:28

        Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;

        Room. 2:29

        vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta

        Raamatussa ei missään sanota että sun pitää antaa kunniaa sille välineelle jonka kautta Jeesus tapettiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa ei missään sanota että sun pitää antaa kunniaa sille välineelle jonka kautta Jeesus tapettiin

        Juu, ja kaiken lisäksi Jeesus ei edes ollut juutalainen, vaan israelilainen ja kokonaan eri Jumalakin. On se kummallista, kun Jeesuksen nimeen ryhdytään soveltamaan juutalaisten oppia, joiden vastustamisesta Jeesus juuri tapettiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamatussa ei missään sanota että sun pitää antaa kunniaa sille välineelle jonka kautta Jeesus tapettiin

        Oletko Ristin vihollinen ??

        Fil. 2:8

        hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.

        Fil. 3:18

        Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina;


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ja kaiken lisäksi Jeesus ei edes ollut juutalainen, vaan israelilainen ja kokonaan eri Jumalakin. On se kummallista, kun Jeesuksen nimeen ryhdytään soveltamaan juutalaisten oppia, joiden vastustamisesta Jeesus juuri tapettiin.

        >> Juu, ja kaiken lisäksi Jeesus ei edes ollut juutalainen, <<

        Oliko Joosef ja Maria Juutalaisia ?? Se ratkaisee sinun väite..


    • Anonyymi

      "Kyllä Juutaisillakin on mahdollisuus tulla Jumalan lapsia."

      No niinpä tietenkin. Sen näkee esim. siitä että Jeesuksen äiti ja ensimmäiset opetuslapset olivat Juutalaisia. Sitä paitsi kristinuskoa saarnattiin ensin vain Juutalaisille ja vasta jokin aika myöhemmin alettiin saarnaamaan myös ei-Juutalaisille.

      • Anonyymi

        Juutalaiset ovat ihmisiä siinä missä muutkin.


      • Anonyymi

        Jos Jeesus oli israelilainen, niin miten hänen äitinsä olisi ollut juutalainen Benjaminin heimoa?! Mistä tällainen tieto on?


      • Niin ! Tarjottihan Jumalan Lapseus ensin heille mutta ei se kelvannut heille. Mutta siitä johtui että Juutalaiset tehtiin tietämättömiä miten tullaan Jumalan lapseksi - Ja vasta viimeisiä aikoja otetaan peite pois.

        2. Kor. 3:14

        Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.

        2. Kor. 3:15

        Vielä tänäkin päivänä, kun Moosesta luetaan, on peite heidän sydämensä päällä;

        2. Kor. 3:16

        mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran tykö, otetaan peite pois.

        2. Kor. 4:3

        Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaiset ovat ihmisiä siinä missä muutkin.

        Aivan näin Rakas !!


      • Anonyymi

        No kristinuskolla ei olekaan mitään tekemistä Jeesuksen kanssa. Paitsi teurastetun Israelin Jumalan osa.


    • Anonyymi

      Jeesuksella oli kaksoisveli myös, nimeltä Tuomas.

      Ei ristinkuolemalla, Savis, ole mitään merkitystä, kun vain toinen Jumalan pojista kidutettiin hengiltä sinun vuoksi.

      • Ristinkuolemalla on paljon merkitystä minulle , Kun Jumalan ainoa Poika antoi itsees kidutettavaksi minun ja sinun vuoksi että me saisimme elämä jos sanomme Kiitos Poika mitä teit meidän vuoksi.

        Poikia on niin moneenlaisia . On äpäriä . Mutta on aitoja ympattuja ja siten vielä sama suku sama geeni sama luonne ja sama liha sama Veri kuin Isällä...


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Ristinkuolemalla on paljon merkitystä minulle , Kun Jumalan ainoa Poika antoi itsees kidutettavaksi minun ja sinun vuoksi että me saisimme elämä jos sanomme Kiitos Poika mitä teit meidän vuoksi.

        Poikia on niin moneenlaisia . On äpäriä . Mutta on aitoja ympattuja ja siten vielä sama suku sama geeni sama luonne ja sama liha sama Veri kuin Isällä...

        Juu Jeesus opetti Israelin Jumalasa ja tapettiin Israelin Jumalana, että juutalaisten Baal-jumalalla eli Saatanalla on valta, joka hyvin näkyy sinunkin pääsi niksahtamisena. Kuten muidenkin.


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        Ristinkuolemalla on paljon merkitystä minulle , Kun Jumalan ainoa Poika antoi itsees kidutettavaksi minun ja sinun vuoksi että me saisimme elämä jos sanomme Kiitos Poika mitä teit meidän vuoksi.

        Poikia on niin moneenlaisia . On äpäriä . Mutta on aitoja ympattuja ja siten vielä sama suku sama geeni sama luonne ja sama liha sama Veri kuin Isällä...

        Jokainen Rasmatun lukenut tietää, että Jeesus tapettiin väärästä opetuksesta, kun hän opetti Jumalasta eikä Saatanasta - Jeesuksen sanoin perkeleestä (juutalaisten Jumala Joh.8).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen Rasmatun lukenut tietää, että Jeesus tapettiin väärästä opetuksesta, kun hän opetti Jumalasta eikä Saatanasta - Jeesuksen sanoin perkeleestä (juutalaisten Jumala Joh.8).

        Lisäystä, tässä ohjusten tippumista niskaan
        odotellessa mietin, että ketähän teidän hulluudesta pitäisi syyttää. Ja mietin, että olisikohan ne ohjukset se teidän odottama tempauksenne.


    • Anonyymi

      Kaikki israelilaiset ovat Jumalan poikia. Jeesus vetosi tähän Lain kohtaan, kun häntä syytettiin jumalanpilkasta. Ei vain Jeesus, vaan kaikki israelilaiset ovat Jumalan poikia.
      "6 Kuulkaa! Vaikka olette jumalia,
      kaikki tyynni Korkeimman poikia,"

      • Anonyymi kirjoitti:

        Juutalaiset ovat Benjanin heimoa, eivät Israelilaisia. Juutalaisten Jumala on Jahve, mutta ei Israelilaisten.

        Voi ne Rakkaat olla Juutalaisia ja Rakkaat Jumalalle . Mutta ei ne Ovat Jeesuksen kaltaisia poikia ja lapsia.


      • Anonyymi

        Juutalaiset ovat Benjanin heimoa, eivät Israelilaisia. Juutalaisten Jumala on Jahve, mutta ei Israelilaisten.


    • Anonyymi

      Jumala itse kääntää kohtalon tavalla ja toisella.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe