Ursula: Putin tuomitaan jonakin päivänä

Anonyymi

Ursula von der Leyen: On mahdollista, että Putin tuomitaan jonain päivänä ICC:ssä
Euroopan unionin komission puheejontaja Ursula von der Leyen haluaa Venäjän presidentti Vladimir Putinin Kansainvälinen sotarikostuomioistuimen (ICC) tuomittavaksi Ukrainassa tehtyjen sotarikosten vuoksi, EU-johtaja sanoi saksalaisen iltapäivälehti Bildin televisiokanavan haastattelussa torstaina.

Von der Leyenin mielestä ei ole epäilystäkään, että Venäjä on tehnyt sotarikoksia Ukrainassa. Siksi hän tukee todistusaineiston keräämistä mahdollista oikeudenkäyntiä varten.

"Kansainvälisen järjestelmämme perusta on, että rankaisemme tämänkaltaisista rikoksista. Ja loppukädessä Putin on vastuussa."

EU:n komission johtaja kertoi uskovansa, että on mahdollista saattaa Putin jonain päivänä ICC:n eteen.

Von der Leyen vieraili tällä viikolla Ukrainassa. Hän lupasi, että Eurooppa jatkaa Ukrainan tukemista.

14

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Putin tuomitaan demokraattisessa mediassa joka päivä.
      Vain diktatuurin ja kansanmurhan kannattajat ja muut EU-vihaajat hurraavat hänelle.

• Anonyymi

Tuomitaan,mutta on niin paljon ihmisiä,jotka haluaisi päästää putesta ilmat pihalle,että pysyykö hengissä niin kauan.

• Anonyymi

Tuomioistuinkäynti on rahan haaskausta.
      Ilmat pois kujalla vaan.

• Anonyymi

Ei kai Venäjä ole ICC:n sopimuksen alainen?

Ei USA, Israel, Kiina tai muutkaan merkittävät valtiot ole.

• Anonyymi

Urzula kuivapillu höpisee omiaan, invaasio tekee gutaa eu nato lahkolle!!🎅🎅

• Anonyymi

Ukrainalaiset taistelivat Ranskassa ja luulivat toisiaan venäläisiksi

• Anonyymi

Ursulakin pitäisi tuomita. Epädemokraattisesti valittu johtaja ja varsin epäpätevä sellainen.

• Anonyymi

Ursula on demokraattisesti valittu ja erittäin pätevä työssään.

• Anonyymi

Varmaan Ursula tuomitaan töppäilystään! Vei Eun lamaan ja perikatoon pakotekiimalla?

• Anonyymi

EU selviytyi Ursulan johdolla pandemiasta.

Myös Putinin aloittamasta sodasta ja sen seurauksista selviydytään yhteisvoimin.
        Toisin on Venäjän laita.
        EU-pakotteet iskevät täysillä loppuvuodesta.
        Venäjällä ei ole ystäviä lännessä. Ellei sitten diktatuuriin marssiva Unkari...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

EU selviytyi Ursulan johdolla pandemiasta.

Myös Putinin aloittamasta sodasta ja sen seurauksista selviydytään yhteisvoimin.
        Toisin on Venäjän laita.
        EU-pakotteet iskevät täysillä loppuvuodesta.
        Venäjällä ei ole ystäviä lännessä. Ellei sitten diktatuuriin marssiva Unkari...

Ei selvitä,eikä unelmasi siinä nuija auta!
        Ursula tyri jo coronankin..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei selvitä,eikä unelmasi siinä nuija auta!
        Ursula tyri jo coronankin..

Koronasta selvittiin nimenomaan EU:n yhteisvoimin Ursulan johdolla.

Samoin selvitään Putlerin sodasta.

• Anonyymi

Putinia on ymmärretty aivan liikaa viimevuosina, siksi Ukraina kärsii nyt. Putin täytyy laittaa vastuuseen teoistaan, koska tällainen toiminta Putinilla ei voi olla muuta kuin tuomittavaa. Putin on mies, joka ei itse tajua edes tekojaan, koska on skitsofreeninen. Hän näkee vain sen oman mielikuvan asioista, joka on kaukana totuudesta (valheet ja propaganda).

• Anonyymi

Unohdatko tarkoituksella Biden osuuden??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      5183
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      3529
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      498
      2368
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1624
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      141
      1289
    6. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      1011
    7. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      979
    8. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      969
    9. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      340
      962
    10. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      42
      930
    Aihe