Suomi on sairas yhteiskunta

Anonyymi-ap

Jokainen on yksilö! Kukaan meistä ei ole vastuussa jostakin toisesta!

30

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en ole mitenkään vastuussa toisen teosta!

• Anonyymi

Miten se menee niin, että se toinen saa tehdä rikoksen, mutta toinen on velvollisempi noudattaman jotain ikuisia tapoja?

• Anonyymi

Sanna Marin esim, ei ole vastuussa isänsä alkoholismista! Ei hän ole syyllinen isänsä tekoon.

• Anonyymi

Enkä minä ole vastuussa Sanna -Marineista!

• Anonyymi

En voi luopua koska tiedän olevani oikeassa. Suomessa sekoitetaan lait tapoihin ja joihinkin esivanhempien arvoihin.
      Ei täysi-ikäiset ole isiensä alla!

• Anonyymi

Vihaan Suomessa tätä puolta. Täällä on eri sukupuoli ja eri sukupolvia. Osa ihmisistä elää ihan eri todellisuudessa kuin toinen osa. pienessä paikassa eletään eri Suomea kuin suuremmassa paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vihaan Suomessa tätä puolta. Täällä on eri sukupuoli ja eri sukupolvia. Osa ihmisistä elää ihan eri todellisuudessa kuin toinen osa. pienessä paikassa eletään eri Suomea kuin suuremmassa paikassa.

Suomalainen yhteiskunta PAKOTTAA MEITÄ KIUSAAMAAN jotain koska oikeutta ei saa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen yhteiskunta PAKOTTAA MEITÄ KIUSAAMAAN jotain koska oikeutta ei saa!

Ei se ole vapaa valinta jos joku saa viran puolesta keksiä mitä vaan valhetta toisesta, mutta toisella ei ole valitus mahdollisuuksia OIKEASTI! Tämä on joku ihme teatteri jossa näytellään jotain typerä näytelmää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole vapaa valinta jos joku saa viran puolesta keksiä mitä vaan valhetta toisesta, mutta toisella ei ole valitus mahdollisuuksia OIKEASTI! Tämä on joku ihme teatteri jossa näytellään jotain typerä näytelmää!

On tämä lainkuulaisten hyvinvoivien Suomi jotka salaavat omat ketkuilunsa ja sitten ne jotka joutuvat johonkin tilanteeseen jossa epäreilu viranomaien tekee heille vääryyden!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tämä lainkuulaisten hyvinvoivien Suomi jotka salaavat omat ketkuilunsa ja sitten ne jotka joutuvat johonkin tilanteeseen jossa epäreilu viranomaien tekee heille vääryyden!

Tämä on se Suomi OIKEASTI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on se Suomi OIKEASTI!

Tällainen se on, ankea maa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällainen se on, ankea maa.

Minulla EI OLE MITÄÄN ; MUTTA MINUN PITÄISI TÄMÄN KETKU_PASKALANDIAN MILESTÄ TEHDÄ MUIDEN EDESTÄ KAIKEN!!!!!!!!!
        OLEN SAANUT TÄYSIN TARPEEKSENI!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla EI OLE MITÄÄN ; MUTTA MINUN PITÄISI TÄMÄN KETKU_PASKALANDIAN MILESTÄ TEHDÄ MUIDEN EDESTÄ KAIKEN!!!!!!!!!
        OLEN SAANUT TÄYSIN TARPEEKSENI!

Putin ole mies ja räjäytä eduskuntatalo! Kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Putin ole mies ja räjäytä eduskuntatalo! Kiitos!

Ei se sitä oikeasti räjäytä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sitä oikeasti räjäytä!

Minä olen leikisti joku ihminen jolla on hirveästi rahaa jotta voin maksella kivusta ja särystä rikkaammalle kaikkea. Mutta hei siellä olikin paljon apua tarvitsevia, minähän voinkin joutessani mennä auttamaan. IHAN OIKEASTI NE SAIRAAT ÄMMÄT OIKEASTI EDELLYTTIVÄT MINULTA TÄTÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen leikisti joku ihminen jolla on hirveästi rahaa jotta voin maksella kivusta ja särystä rikkaammalle kaikkea. Mutta hei siellä olikin paljon apua tarvitsevia, minähän voinkin joutessani mennä auttamaan. IHAN OIKEASTI NE SAIRAAT ÄMMÄT OIKEASTI EDELLYTTIVÄT MINULTA TÄTÄ!

Kyllä ne oikeasti odottavat minun tekevän kaiken!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne oikeasti odottavat minun tekevän kaiken!

Siinä vaiheessa kun jo teen kaiken sen ämmän täytyy tulla lässyttämään MINULLE MITÄ VIELÄ VOISIN TEHDÄ! valitettavasti minulla ei ole kuin 2 kättä. Minun on aivan mahdoton tehdä 4 asiaa samaan aikaan ja maksaa rikkaammille vielä kaikkea!
        Emme saa mitään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä vaiheessa kun jo teen kaiken sen ämmän täytyy tulla lässyttämään MINULLE MITÄ VIELÄ VOISIN TEHDÄ! valitettavasti minulla ei ole kuin 2 kättä. Minun on aivan mahdoton tehdä 4 asiaa samaan aikaan ja maksaa rikkaammille vielä kaikkea!
        Emme saa mitään!

Minä ajattelen edelleen näin, ok minä en saa mitään yritetään selvitä. NIIN MITÄ SE JOKU HÖRHÖ TAIKKA JOKU KEHITYSVAMAMMAISEN ASTEELLE JÄÄNYT JÄLKIJÄTTÖINEN ÄMMÄ YRITTÄÄ. MINÄ OLEN TIETENKIN SE JONKA PITÄSI TEHDÄ MUILLEKKIN KIVAN OLON! MINÄ OLEN JOTNEKIN JOKU IHME HENKILKÖ JONKA LUONTAISIIN OMINAISUUKSIIN KUULUU JOKU LOPUTON KYKY OLLA LOHTUNA MUILLE KUN JOKU ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ajattelen edelleen näin, ok minä en saa mitään yritetään selvitä. NIIN MITÄ SE JOKU HÖRHÖ TAIKKA JOKU KEHITYSVAMAMMAISEN ASTEELLE JÄÄNYT JÄLKIJÄTTÖINEN ÄMMÄ YRITTÄÄ. MINÄ OLEN TIETENKIN SE JONKA PITÄSI TEHDÄ MUILLEKKIN KIVAN OLON! MINÄ OLEN JOTNEKIN JOKU IHME HENKILKÖ JONKA LUONTAISIIN OMINAISUUKSIIN KUULUU JOKU LOPUTON KYKY OLLA LOHTUNA MUILLE KUN JOKU ...

Tietenkin minä olen syyllinen tähän kun en ymmärtänyt, että vain minä olen se jonka raataminen on alempiarvoisen raatamista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin minä olen syyllinen tähän kun en ymmärtänyt, että vain minä olen se jonka raataminen on alempiarvoisen raatamista!

Minä olen se herkkä jota saa kiusata vuosikausi sillä ehheh herkkiähän saa kiusata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen se herkkä jota saa kiusata vuosikausi sillä ehheh herkkiähän saa kiusata.

Suomalainen matalamielinen äijä ja sen emakko on juuri tuollaisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viranomainen

• Anonyymi

En ole hoitaja!

• Anonyymi

Mikään seurakuntakaan ei ole kuin matalamielisten ihmisten hallinnassa. Nauroin tuossa kun huomasin, että yhteen vapaaseen seurakuntaan etsittiin ELÄKKEELLÄ OLEVIA HOITAJIA ILMAISEEN TYÖHÖN! Oho, Aika törkeää hyväksikäyttöä!

• Anonyymi

Luulisi, että hoitajat jotka ovat elämänsä hoitaneet haluaisivat eläkepäivinä tehdä muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulisi, että hoitajat jotka ovat elämänsä hoitaneet haluaisivat eläkepäivinä tehdä muuta.

Jos hoitajat, ne radikaalit menisivät polttamaan eduskuntataloa lähtisin mukaan!
        En pidä niistä juoruilijoista, mutta tekijöistä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos hoitajat, ne radikaalit menisivät polttamaan eduskuntataloa lähtisin mukaan!
        En pidä niistä juoruilijoista, mutta tekijöistä kyllä.

Tykkään niistä jostakin ovat sitä mieltä, että ihmisellä on ihan oikeus itse päättää mitä työtä teki. YK:n joku kohta sanoo niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään niistä jostakin ovat sitä mieltä, että ihmisellä on ihan oikeus itse päättää mitä työtä teki. YK:n joku kohta sanoo niin.

Hoitajien täytyisi vain sytyttää eduskuntataloa palamaan!

• Anonyymi

mutta sitten se pitäisi rakentaa uudestaan... eli mitä hyötyä !

• Anonyymi

Jokainen on kyllä yksilö, mutta muiden yksilöiden teot vaikuttavat muihin yksilöihin. Yksilöllistä on myös kyvyt ja taidot ymmärtää ja käsittää asioita. Siinä onkin pelottavan suuria eroja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4312
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1813
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1523
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1287
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1073
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      919
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      78
      904
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      833
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe